Vaimoni pettää minua, sain sen selville juuri

`Elämäänsä pettynyt

Ensiksikin on sanottava, että ollaan siis naimisissa ja meillä on yksi kolmevuotias lapsi. Tyttö on päivähoidossa, minä töissä ja vaimo opiskelee hoitoalaa. Keväällä meillä oli tosi vaikea jakso kun vaimo jäi kiinni pettämisestä, oli alkanut suhteeseen jonkun entisensä kanssa ja jäänyt kiinni ns. "rysän päältä". Ei halunnut lopettaa suhdettaan, joten pistettin kattilat jakoon ja vaimo muutti asustelemaan minne sitten menikin. Ei paljon näkynyt edes lasta katsomassa. Sitten loppukesästä se päättikin haluta perheensä takaisin, oli kuulemma kovasti ikävä. Meni aikaa ennen kuin pystyin luottamaan taas (edes jollakin tasolla, päivä päivältä enemmän). Katui sanojensa mukaan kovasti tätä suhdettaan, ei ollut kuulemma hyvä mies. Väkivaltainen ja viinaanmenevä.

Asuttiin kuitenkin erillään ja tarkoitus oli muuttaa yhteen. Oltiin paljon yhdessä, ja vietti lapsen ja minun kotona ehkä 2-4 yötä viikossa. Viikonloput ryyppäsi ja biletti, ja tuntui nauttivan jostain vapaudestaan. Yhtäkkiä kuukausi sitten vaimo muuttikin mieltään: ei ole valmis muuttamaan yhteen. Kuitenkin joskus haluaisi muuttaa kotiin, ei vielä. Haluaa juhlia viikonloput. Aloin epäilemään, että onkohan se sama mies taas kuvioissa. Vaimon mukaan oli ollut kuitenkin väkivaltainen häntä kohtaan eikä halua ikinä enää sitä samaa elämää sen miehen kanssa. Eilen vaimon lähtiessä lenkille, jätti kännykkänsä kotiin. Joku pikkupiru sai minussa vallan ja tarkistin tekstiviestit kännykästä. Löytyi yli 100 viestiä tälle samalle miehelle, jotka sisälsi suunnitelmia eri viikonlopuille ja öille, viestejä joissa kiiteltiin hyvästä seksistä yms. hirveää mikä sai mut aivan shokkiin! Täähän oli jo kerran koettu eikä koskaan enää pitäisi kokea. Nyt mä en tiedä mitä tehdä tai ajatella, oon ihan sekaisin. Vaimo ei tiedä minun tietävän. En pysty edes olemaan vihainen. Melkeinpä pelkään sitä, että jos kerron tietäväni, vaimoni suuttuisi enemmän kännykän tutkimisesta kuin kiinni jäämisestä. Varmaa kuitenkin olisi se, että pakkaisi ne tavarat mitkä on tähän asuntoon siirtänyt ja veisi heti mukanaan takaisin eikä osoittaisi katumusta. Ja koko tämän ajan hän on kehunut miten hyvä mies olen ja miten paljon rakastaa minua, vain minua. Mitä ihmettä tämä on?

74

7219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina pettäjä

      niinhän se menee, poikkeuksia tietenkin on, mutta tosi harvassa.
      Luovu siitä, harmi vain että tyttö saa huonon äitikuvan

    • kortit pöydälle

      Itsesi takia lopeta tuo suhde. Pikku tytölle tietty hyvät tapaamisoikeudet äitiin. Tyttö on jo kolme, pärjäät hyvin hänen kanssaan. Ei kenenkään naisen tai miehen hätävarana tule olla. Menköön pilettämään. Anna ajan kulua; löydät uuden naisen elämääsi. Lapselle tietty isä ja äiti ovat tärkeitä, vaikka toinen ei fyysisesti asu lapsen kanssa. Tunnekuohujen ohimentyä, järkeä käteen.

      • Elämäänsä pettynyt

        Viime kerta kun päädyttiin eroon oli jo niin rankka kokemus, että en uskonut enää koskaan antavani sille naiselle uutta mahdollisuutta. Niin vain siinä kuitenkin kävi. Nyt pelkään, että en ole tarpeeksi vahva viime kevään jäljiltä. Liian helposti olen tahtonut uskoa kaikki vihjeet pettämisestä vain mun oman mielikuvituksesta johtuvaksi. Mutta tottahan se kaikki olikin. Sain vielä selville niistä tekstareista, että tämä mun rakas vaimoni on jo suunnitellut yhteiselämää ja avioliittoa tämän toisen miehen kanssa. Samaan aikaan mulle kertoen kuinka olen hänelle juuri se oikea ja paras mahdollinen ja kuinka vain minua rakastaa.

        Jotenkin musta tuntuu, että siinä naisessa on kaksi persoonaa. Toinen on tällainen äiti ja vaimo -hahmo. Siis se kenet olen tuntenut tähän asti. Sitten on tämä toinen, joka edes vähän viinaa saadessaan (3-4 krt viikko bilettää) on niin hemmetin ylimielinen, aina oikeassa ja päällekäyvä. Sen näkee silmistä ja kuulee äänestä kumpi on milloinkin vallalla. On myös sanottava, että tällä naisella on myös mielenterveysongelmia ja on aiemmin yrittänyt itsemurhaa kaksi kertaa epäonnistuen kuitenkin. Ja myöntää itsekin sen, ettei voi koskaan myöntää olevansa väärässä kun se kuulemma tuntuu niin pahalta. Olen aivan sekaisin tän naisen kanssa, tää nainen vie mut tuhoon, mutta en tiedä miten olla ilman.


      • Saman kokenut.
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Viime kerta kun päädyttiin eroon oli jo niin rankka kokemus, että en uskonut enää koskaan antavani sille naiselle uutta mahdollisuutta. Niin vain siinä kuitenkin kävi. Nyt pelkään, että en ole tarpeeksi vahva viime kevään jäljiltä. Liian helposti olen tahtonut uskoa kaikki vihjeet pettämisestä vain mun oman mielikuvituksesta johtuvaksi. Mutta tottahan se kaikki olikin. Sain vielä selville niistä tekstareista, että tämä mun rakas vaimoni on jo suunnitellut yhteiselämää ja avioliittoa tämän toisen miehen kanssa. Samaan aikaan mulle kertoen kuinka olen hänelle juuri se oikea ja paras mahdollinen ja kuinka vain minua rakastaa.

        Jotenkin musta tuntuu, että siinä naisessa on kaksi persoonaa. Toinen on tällainen äiti ja vaimo -hahmo. Siis se kenet olen tuntenut tähän asti. Sitten on tämä toinen, joka edes vähän viinaa saadessaan (3-4 krt viikko bilettää) on niin hemmetin ylimielinen, aina oikeassa ja päällekäyvä. Sen näkee silmistä ja kuulee äänestä kumpi on milloinkin vallalla. On myös sanottava, että tällä naisella on myös mielenterveysongelmia ja on aiemmin yrittänyt itsemurhaa kaksi kertaa epäonnistuen kuitenkin. Ja myöntää itsekin sen, ettei voi koskaan myöntää olevansa väärässä kun se kuulemma tuntuu niin pahalta. Olen aivan sekaisin tän naisen kanssa, tää nainen vie mut tuhoon, mutta en tiedä miten olla ilman.

        Etkö nyt voi vaan pistää niitä lusikkoja jakoon? Tuo naisesi on sairas. Eikä hän tule ikinä paranemaan, ainakaan jos jatkaa alkoholin käyttöä. Googlaa esimerkiksi hakusanalla dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

        Omalla äidilläni on samanlainen ja hän pilasi sekoilullaan sekä oman elämänsä, isäni ja sisarusteni elämän sekä minun elämäni. Olen vasta aikuisiällä ymmärtänyt mistä on kysymys.

        Myös minulla on tuohon häiriöön viittaavia piirteitä mutta raitistuttuani ne pysyvät jotenkuten kurissa. En tiedä voitko pelastaa tytärtäsi hänen äitinsä kynsistä mutta oman itsesi takia: Liidä mahdollisimman kauas, mahdollisimman nopeasti. Ehdit vielä aloittaa alusta ja elää oikean elämän.


      • Kärsimys pois
        Saman kokenut. kirjoitti:

        Etkö nyt voi vaan pistää niitä lusikkoja jakoon? Tuo naisesi on sairas. Eikä hän tule ikinä paranemaan, ainakaan jos jatkaa alkoholin käyttöä. Googlaa esimerkiksi hakusanalla dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

        Omalla äidilläni on samanlainen ja hän pilasi sekoilullaan sekä oman elämänsä, isäni ja sisarusteni elämän sekä minun elämäni. Olen vasta aikuisiällä ymmärtänyt mistä on kysymys.

        Myös minulla on tuohon häiriöön viittaavia piirteitä mutta raitistuttuani ne pysyvät jotenkuten kurissa. En tiedä voitko pelastaa tytärtäsi hänen äitinsä kynsistä mutta oman itsesi takia: Liidä mahdollisimman kauas, mahdollisimman nopeasti. Ehdit vielä aloittaa alusta ja elää oikean elämän.

        Naisessasi ei ole mitään, minkä vuoksi häntä arvostaisit. Hän pettää jatkuvasti, vilettää viikonloput. Hänen elämänsä ei ole normaalia, en tiedä mitä hän etsii.
        Se tiedän, että kerrot hänelle faktat asiat, siitä että tiedät hänen pettämisensä, hyppiköön vaikka seinille. Sano vain rauhallisesti, että itse olet soppasi keittänyt.
        Hänet pitää laittaa valitsemaan tämän kotielämän ja tuon bilettämisen ja pettämisen kanssa.
        Jos ei suostu on vastaus melko helppo, hän bilettää. Laita hänet maksamaan eläkemaksua lapsesta ja pidä tästä äidittömästä lapsesta hyvää huolta, anna hänelle mahdollisuus kasvaa edes jollakin tavalla tasapainoiseksi. tuollsisen äidin kanssa se ei ole mahdollista, kukaan äiti ei voi bilettää joka viikonloppu ja jättää lastaan. Vain valvotusti lapsi äitiä tapaamaan, tälle ihmiselle pitää laittaa rajat, sillä hän tuhoaa itseään ja lastaan ja sinä kärsit suunnattomasti.


      • Elämäänsä pettynyt
        Kärsimys pois kirjoitti:

        Naisessasi ei ole mitään, minkä vuoksi häntä arvostaisit. Hän pettää jatkuvasti, vilettää viikonloput. Hänen elämänsä ei ole normaalia, en tiedä mitä hän etsii.
        Se tiedän, että kerrot hänelle faktat asiat, siitä että tiedät hänen pettämisensä, hyppiköön vaikka seinille. Sano vain rauhallisesti, että itse olet soppasi keittänyt.
        Hänet pitää laittaa valitsemaan tämän kotielämän ja tuon bilettämisen ja pettämisen kanssa.
        Jos ei suostu on vastaus melko helppo, hän bilettää. Laita hänet maksamaan eläkemaksua lapsesta ja pidä tästä äidittömästä lapsesta hyvää huolta, anna hänelle mahdollisuus kasvaa edes jollakin tavalla tasapainoiseksi. tuollsisen äidin kanssa se ei ole mahdollista, kukaan äiti ei voi bilettää joka viikonloppu ja jättää lastaan. Vain valvotusti lapsi äitiä tapaamaan, tälle ihmiselle pitää laittaa rajat, sillä hän tuhoaa itseään ja lastaan ja sinä kärsit suunnattomasti.

        Ei varmasti suostu keskustelemaan, siinä vaiheessa kun sanon hänelle, että tiedän hänen pettämisistään, hän ottaa laukun olalle ja lähtee menemään. Ja varmaan uhkailee vielä kunnolla sossuilla ja poliisilla yms. kun puhelinta on tutkittu... onneks on paljon sukua tässä lähellä ja talo on mun nimissäni kun oli hankittuna ennen avioliittoa. Mä en vaan voi käsittää miten se on voinut takaisin vajota tuohon samaan mistä kerran pääsi jo pois kun päätettiin yrittää vielä. Tai sitten peliä on pelattu koko tämä aika. Tuntuu, että kaikki muut on tiennyt tämän kaiken lähipiirissä, paitsi minä ja oma suku.


      • dgdfggd
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Ei varmasti suostu keskustelemaan, siinä vaiheessa kun sanon hänelle, että tiedän hänen pettämisistään, hän ottaa laukun olalle ja lähtee menemään. Ja varmaan uhkailee vielä kunnolla sossuilla ja poliisilla yms. kun puhelinta on tutkittu... onneks on paljon sukua tässä lähellä ja talo on mun nimissäni kun oli hankittuna ennen avioliittoa. Mä en vaan voi käsittää miten se on voinut takaisin vajota tuohon samaan mistä kerran pääsi jo pois kun päätettiin yrittää vielä. Tai sitten peliä on pelattu koko tämä aika. Tuntuu, että kaikki muut on tiennyt tämän kaiken lähipiirissä, paitsi minä ja oma suku.

        että olet tsekannut puhelimen. Sano vaikka, että olet päättänyt, että se edellinen pettäminen riitti, etkä luota häneen enää. Kyllähän se varmaan itkee ja haukkuu sinut kaikille tutuille, mutta parempi pidemmän päälle niin.


      • Näin on
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Viime kerta kun päädyttiin eroon oli jo niin rankka kokemus, että en uskonut enää koskaan antavani sille naiselle uutta mahdollisuutta. Niin vain siinä kuitenkin kävi. Nyt pelkään, että en ole tarpeeksi vahva viime kevään jäljiltä. Liian helposti olen tahtonut uskoa kaikki vihjeet pettämisestä vain mun oman mielikuvituksesta johtuvaksi. Mutta tottahan se kaikki olikin. Sain vielä selville niistä tekstareista, että tämä mun rakas vaimoni on jo suunnitellut yhteiselämää ja avioliittoa tämän toisen miehen kanssa. Samaan aikaan mulle kertoen kuinka olen hänelle juuri se oikea ja paras mahdollinen ja kuinka vain minua rakastaa.

        Jotenkin musta tuntuu, että siinä naisessa on kaksi persoonaa. Toinen on tällainen äiti ja vaimo -hahmo. Siis se kenet olen tuntenut tähän asti. Sitten on tämä toinen, joka edes vähän viinaa saadessaan (3-4 krt viikko bilettää) on niin hemmetin ylimielinen, aina oikeassa ja päällekäyvä. Sen näkee silmistä ja kuulee äänestä kumpi on milloinkin vallalla. On myös sanottava, että tällä naisella on myös mielenterveysongelmia ja on aiemmin yrittänyt itsemurhaa kaksi kertaa epäonnistuen kuitenkin. Ja myöntää itsekin sen, ettei voi koskaan myöntää olevansa väärässä kun se kuulemma tuntuu niin pahalta. Olen aivan sekaisin tän naisen kanssa, tää nainen vie mut tuhoon, mutta en tiedä miten olla ilman.

        Huora ulos äläkä kuuntele hänen selityksiään. Tosin ethän niin tee vaan anteeksi annat. Olet munaton mies, mene ostamaan hamekangasta. Olet häpeäksi kaikille miehille!


      • Avioehto heti....
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Ei varmasti suostu keskustelemaan, siinä vaiheessa kun sanon hänelle, että tiedän hänen pettämisistään, hän ottaa laukun olalle ja lähtee menemään. Ja varmaan uhkailee vielä kunnolla sossuilla ja poliisilla yms. kun puhelinta on tutkittu... onneks on paljon sukua tässä lähellä ja talo on mun nimissäni kun oli hankittuna ennen avioliittoa. Mä en vaan voi käsittää miten se on voinut takaisin vajota tuohon samaan mistä kerran pääsi jo pois kun päätettiin yrittää vielä. Tai sitten peliä on pelattu koko tämä aika. Tuntuu, että kaikki muut on tiennyt tämän kaiken lähipiirissä, paitsi minä ja oma suku.

        Onko sinulla avioehto. Talo on sinun nimissä, mutta vaimolla on avio-oikeus taloon. Yritä vielä tehdä avio-oikeus, jossa vaimolla ei ole oikeutta taloon.
        Käy kysymässä asioita oikeusaputoimistosta, mitä tässä tilanteessa on viisainta tehdä. Kiireesti!!! Avioehto ennen erosta puhumista, eroa sitten ja pian.
        Tulet pärjäämään tyttösi kanssa kahden.


      • Anonyymi
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Viime kerta kun päädyttiin eroon oli jo niin rankka kokemus, että en uskonut enää koskaan antavani sille naiselle uutta mahdollisuutta. Niin vain siinä kuitenkin kävi. Nyt pelkään, että en ole tarpeeksi vahva viime kevään jäljiltä. Liian helposti olen tahtonut uskoa kaikki vihjeet pettämisestä vain mun oman mielikuvituksesta johtuvaksi. Mutta tottahan se kaikki olikin. Sain vielä selville niistä tekstareista, että tämä mun rakas vaimoni on jo suunnitellut yhteiselämää ja avioliittoa tämän toisen miehen kanssa. Samaan aikaan mulle kertoen kuinka olen hänelle juuri se oikea ja paras mahdollinen ja kuinka vain minua rakastaa.

        Jotenkin musta tuntuu, että siinä naisessa on kaksi persoonaa. Toinen on tällainen äiti ja vaimo -hahmo. Siis se kenet olen tuntenut tähän asti. Sitten on tämä toinen, joka edes vähän viinaa saadessaan (3-4 krt viikko bilettää) on niin hemmetin ylimielinen, aina oikeassa ja päällekäyvä. Sen näkee silmistä ja kuulee äänestä kumpi on milloinkin vallalla. On myös sanottava, että tällä naisella on myös mielenterveysongelmia ja on aiemmin yrittänyt itsemurhaa kaksi kertaa epäonnistuen kuitenkin. Ja myöntää itsekin sen, ettei voi koskaan myöntää olevansa väärässä kun se kuulemma tuntuu niin pahalta. Olen aivan sekaisin tän naisen kanssa, tää nainen vie mut tuhoon, mutta en tiedä miten olla ilman.

        Mene munaton mies kiikkuun


      • Anonyymi
        Saman kokenut. kirjoitti:

        Etkö nyt voi vaan pistää niitä lusikkoja jakoon? Tuo naisesi on sairas. Eikä hän tule ikinä paranemaan, ainakaan jos jatkaa alkoholin käyttöä. Googlaa esimerkiksi hakusanalla dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

        Omalla äidilläni on samanlainen ja hän pilasi sekoilullaan sekä oman elämänsä, isäni ja sisarusteni elämän sekä minun elämäni. Olen vasta aikuisiällä ymmärtänyt mistä on kysymys.

        Myös minulla on tuohon häiriöön viittaavia piirteitä mutta raitistuttuani ne pysyvät jotenkuten kurissa. En tiedä voitko pelastaa tytärtäsi hänen äitinsä kynsistä mutta oman itsesi takia: Liidä mahdollisimman kauas, mahdollisimman nopeasti. Ehdit vielä aloittaa alusta ja elää oikean elämän.

        Tuo aloittajan kertomus viittaa ennemminkin bipolaariseen mielialahäiriöön, ei dissosiatiiviseen.


      • Anonyymi
        Näin on kirjoitti:

        Huora ulos äläkä kuuntele hänen selityksiään. Tosin ethän niin tee vaan anteeksi annat. Olet munaton mies, mene ostamaan hamekangasta. Olet häpeäksi kaikille miehille!

        Lapatossu aisuri


      • Anonyymi
        Saman kokenut. kirjoitti:

        Etkö nyt voi vaan pistää niitä lusikkoja jakoon? Tuo naisesi on sairas. Eikä hän tule ikinä paranemaan, ainakaan jos jatkaa alkoholin käyttöä. Googlaa esimerkiksi hakusanalla dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

        Omalla äidilläni on samanlainen ja hän pilasi sekoilullaan sekä oman elämänsä, isäni ja sisarusteni elämän sekä minun elämäni. Olen vasta aikuisiällä ymmärtänyt mistä on kysymys.

        Myös minulla on tuohon häiriöön viittaavia piirteitä mutta raitistuttuani ne pysyvät jotenkuten kurissa. En tiedä voitko pelastaa tytärtäsi hänen äitinsä kynsistä mutta oman itsesi takia: Liidä mahdollisimman kauas, mahdollisimman nopeasti. Ehdit vielä aloittaa alusta ja elää oikean elämän.

        Voitko kertoa lisää tosta ?


    • Elämäänsä pettynyt

      Mä olen niin rikki tästä, mä annoin vaimolle kaiken mitä mussa on, sydämeni, elämäni, kaiken... pidin niin hyvänä kuin vain pystyin, en suuttunut, en lyönyt, en käynyt käsiksi.... miten se voi tehdä mulle näin, eikö se yhtään välitä musta....

      • qq

        Niin kuin tuo edellinen kirjoittaja kirjoitti, niin kuullostaa siltä, että vaimosi on tosiaan jollain tapaa sairas. Ei kukaan normaali ihminen toimi noin päättömästi ja tietyllä tapaa tunteettoman kylmästi.

        Ehkä sinun olisi nyt parasta hakea itsellesi keskusteluapua ja neuvoja ammattilaiselta. Olet nyt se ainut järkevä aikuinen lapsesi elämässä ja sinun tehtäväsi on varmistaa hyvä ja turvallinen elämä lapsellesi. Sinun on pakko nyt huolehtia itsestäsi, että jaksat olla hyvänä isänä lapsellesi.


      • Elämäänsä pettynyt
        qq kirjoitti:

        Niin kuin tuo edellinen kirjoittaja kirjoitti, niin kuullostaa siltä, että vaimosi on tosiaan jollain tapaa sairas. Ei kukaan normaali ihminen toimi noin päättömästi ja tietyllä tapaa tunteettoman kylmästi.

        Ehkä sinun olisi nyt parasta hakea itsellesi keskusteluapua ja neuvoja ammattilaiselta. Olet nyt se ainut järkevä aikuinen lapsesi elämässä ja sinun tehtäväsi on varmistaa hyvä ja turvallinen elämä lapsellesi. Sinun on pakko nyt huolehtia itsestäsi, että jaksat olla hyvänä isänä lapsellesi.

        Mun on pakko jaksaa jotenkin, sen tiedän ettei vaimo lastaan tule hoitamaan, hyvä jos tulee katsomaan edes kerta viikkoon. Mä kuitenkin jotenkin uskon, että se rakastaa mua, mutta ei pysty irtautumaan sen elämäntyylistään... sen on pakko saada ihailua ja yms. kaikkialta... sitä mä ihmettelen miten sen tyttökaverit, jotka on itse äitejä ja naimisissa, ja takuulla tietävät kuviosta, eivät katso sitä pahalla eikä kukaan edes ole halunnut kertoa mulle mitään...... kukaan ei ajattele sitä pientä 3v tyttöä, joka tässä tulee häviämään ja paljon... ei kukaan paitsi isä, ja tyttö on vihainen isälle kun äitiä ei näy, ei kuulu vaikka luvannut tulla, luulee sen olevan isän vika tai että tytössä itsessään on vikaa vaikka on täydellinen pieni prinsessa.. siis naisiin ei todellakaan mies voi luottaa.


      • Eroa nyt heti...
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Mun on pakko jaksaa jotenkin, sen tiedän ettei vaimo lastaan tule hoitamaan, hyvä jos tulee katsomaan edes kerta viikkoon. Mä kuitenkin jotenkin uskon, että se rakastaa mua, mutta ei pysty irtautumaan sen elämäntyylistään... sen on pakko saada ihailua ja yms. kaikkialta... sitä mä ihmettelen miten sen tyttökaverit, jotka on itse äitejä ja naimisissa, ja takuulla tietävät kuviosta, eivät katso sitä pahalla eikä kukaan edes ole halunnut kertoa mulle mitään...... kukaan ei ajattele sitä pientä 3v tyttöä, joka tässä tulee häviämään ja paljon... ei kukaan paitsi isä, ja tyttö on vihainen isälle kun äitiä ei näy, ei kuulu vaikka luvannut tulla, luulee sen olevan isän vika tai että tytössä itsessään on vikaa vaikka on täydellinen pieni prinsessa.. siis naisiin ei todellakaan mies voi luottaa.

        Vaimollasi on avio-oikeus ostamaasi taloon. Yritä avioehtoa, jossa hänellä ei ole
        oikeutta ostamaasi taloon. Hae apua oikeusaputoimistosta.


      • Anonyymi
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Mun on pakko jaksaa jotenkin, sen tiedän ettei vaimo lastaan tule hoitamaan, hyvä jos tulee katsomaan edes kerta viikkoon. Mä kuitenkin jotenkin uskon, että se rakastaa mua, mutta ei pysty irtautumaan sen elämäntyylistään... sen on pakko saada ihailua ja yms. kaikkialta... sitä mä ihmettelen miten sen tyttökaverit, jotka on itse äitejä ja naimisissa, ja takuulla tietävät kuviosta, eivät katso sitä pahalla eikä kukaan edes ole halunnut kertoa mulle mitään...... kukaan ei ajattele sitä pientä 3v tyttöä, joka tässä tulee häviämään ja paljon... ei kukaan paitsi isä, ja tyttö on vihainen isälle kun äitiä ei näy, ei kuulu vaikka luvannut tulla, luulee sen olevan isän vika tai että tytössä itsessään on vikaa vaikka on täydellinen pieni prinsessa.. siis naisiin ei todellakaan mies voi luottaa.

        Selvitä kuka lapsen isä


      • Anonyymi
        Eroa nyt heti... kirjoitti:

        Vaimollasi on avio-oikeus ostamaasi taloon. Yritä avioehtoa, jossa hänellä ei ole
        oikeutta ostamaasi taloon. Hae apua oikeusaputoimistosta.

        Ei ole koska tuo petos on ollut taustalla, ja siinäkin on monta mutkaa, jos olet hankkinut talon ennen aviota se on sinun liiton aikana hankittu omaisuus on yhteistä. Pitkäliitto antaa myös oikeuden toisen omaisuuteen, mutta juurikin tuo petos toimii puolellasi talo asiassa.


    • -mies-

      Ensinnäkin sinulla on käsissäsi ongelma, jollaista ei pitäisi olla. Vaimo lähtee toisen mukaan ja sinä otat sen vielä takaisin? Mitähän helvettiä olet oikein ajatellut?

      Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me!

      "Mitä ihmettä tämä on?"

      sinun täydellistä pallittomuutta, jota vaimo käyttää mennen tullen hyväksesi. Pelkäät nytkin eniten sitä, että vaimo suuttuu kärystä, vaikka se nussii toisen miehen kanssa. Kuinka selkärangaton vätys miehen pitää olla?

      Ota nyt hyvä mies itseäsi niskasta kiinni. Vaimosi on täysi huora, mutta sinä olet täysi idiootti.

      • Saman kokenut.

        Täytyy sanoa että nimimerkki -mies- on valitettavasti ihan oikeassa vaikka asian aika tylyin sanoin sanookin. Sun on nyt otettava itseäsi niskasta kiinni, viskattava entinen naisesi pellolle ja lähdettävä rakentamaan elämääsi.

        Tämä naikkonen ei tule enää koskaan kunnioittamaan sinua kun suostut katselemaan tuollaista peliä läpi sormiesi. Kerran se vain kirpaisee mutta muutaman kuukauden tai vuoden päästä olet taas jaloillasi. Vai valitsetko vuosikymmenten aviohelvetin mieluummin?


    • tutkit puhelimen

      Ja sen jälkeen annat eukolles semmosta kyytii ettei oo saanu ikinä. Ihan syrjäpuolelta vitutta tuommoset eukkos kaltaset lutkat. No mulla oli samanlainen ja on vielä kaks muksuu sen kanssa. Ei munkaan exää paljon lastenasiat kiinnosta,elämä pyörii sen oman navan ympärillä.

      • diipadaidai

        Ei kannata tutkia puhelinta sillä se on rikos. Tai jos tutkiikin niin ei ainakaan antaa siitä mitään kirjallista todistetta tms.


      • diipadaidai kirjoitti:

        Ei kannata tutkia puhelinta sillä se on rikos. Tai jos tutkiikin niin ei ainakaan antaa siitä mitään kirjallista todistetta tms.

        Ehkä, mutta selvyyden vuoksi se voi olla välttämätöntä. Tuskinpa sitä rehellistä vastausta kysymälläkään saa, vaikka yrittää toki kannattaa sitäkin.


    • lehtonenouti

      minulla on kanssa samanlaisa kokemuksia,erottiin 3 kk takaperin mutta on vaan vaikeeta luottaa kenenkään

    • Lapsen kanssa kahden

      Ota yhteys lastenvalvojaan. Hae lapsen täyshuoltajuutta itsellesi.
      Sinulla on parempi lapsen kanssa. Arjen pyörittäminen ei ole
      helppoa, mutta pärjäät kyllä.
      Jätä vaimo!!!
      terv. nainen

      • Oo mies,älä lapanen.

        Ja muksu sulle kun äitistään ei oo huoltajaksi. Muijas varmaan tajuu et muksusta on turha tapella,sehän voi näppärästi pyöräyttää uuden.


      • kärsinyt myös
        Oo mies,älä lapanen. kirjoitti:

        Ja muksu sulle kun äitistään ei oo huoltajaksi. Muijas varmaan tajuu et muksusta on turha tapella,sehän voi näppärästi pyöräyttää uuden.

        Olet hyvä mies ja arvostan sinua! Olet yrittänyt kaikkesi, ja vielä täytyy jaksaa..ONNEKSI sinulla on sukua lähellä, tukeudu heihin, hae myös ulkopuolista apua ja pidä tyttärestäsi hyvä huoli. Sinulla on ihana tytär ja se on kaikkein tärkeintä! Älä tee mitään hätiköityä, mutta älä myöskään usko lupauksiin. Seuraa tilannetta rauhassa. Sinua kantaa eniten oma järkevyytesi ja oma verkostosi ja tyttäresi. Älä anna vaimosi vaikuttaa mitenkään ajatuksiisi. Luota itseesi! Tyttäresi arvostaa ajan myötä sinua kun hoidat hänet hyvin aina.
        Itkin kertomustasi ja niin me kaikki täällä, jotka kärsimme puolestasi. Kaikki kääntyy vielä hyväksi, mutta vaimoosi et voi luottaa..


      • Elämäänsä pettynyt
        kärsinyt myös kirjoitti:

        Olet hyvä mies ja arvostan sinua! Olet yrittänyt kaikkesi, ja vielä täytyy jaksaa..ONNEKSI sinulla on sukua lähellä, tukeudu heihin, hae myös ulkopuolista apua ja pidä tyttärestäsi hyvä huoli. Sinulla on ihana tytär ja se on kaikkein tärkeintä! Älä tee mitään hätiköityä, mutta älä myöskään usko lupauksiin. Seuraa tilannetta rauhassa. Sinua kantaa eniten oma järkevyytesi ja oma verkostosi ja tyttäresi. Älä anna vaimosi vaikuttaa mitenkään ajatuksiisi. Luota itseesi! Tyttäresi arvostaa ajan myötä sinua kun hoidat hänet hyvin aina.
        Itkin kertomustasi ja niin me kaikki täällä, jotka kärsimme puolestasi. Kaikki kääntyy vielä hyväksi, mutta vaimoosi et voi luottaa..

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.


      • Voimia teille
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.

        Näin nopeasti asiaa lukien tulee mieleen, että vaimolla on alkoholiongelma ja siitä johtuen nämä biletyksetkin pitkälti. Toinen ongelma on se, että hän ei arvosta itseään ja sen myötä ei voi eikä osaa arvostaa muitakaan ei edes pientä tytärtänne. Kolmanneksi tulee mieleen että hän on narsisti.

        Sinä varmaan pian löydät uuden naisen kunhan pääset siihen vaiheeseen, että asia kiinnostaa. Jos vaimosi on narsisti, niin saadaksesi tyttäresi itsellesi sinun pitää antaa vaimon kokea, että te ette kilpaile mistään. Hänellä ei nyt tuossa elämänvaiheessaan ole aikaa tyttärelle, ja hän mielellään antaa tyttären sinun hoitoosi, kunhan et lähde asiasta kilpailemaan hänen kanssaan mitenkään vaan että saat näyttämään siltä kuin hän määräisi, että sinun pitää ottaa tytär.

        Kaikista vaarallisin vaimosi suhteen on alkoholiongelma, joka saattaa tuhota hänet kokonaan. Muihin ongelmiin saattaisi auttaa terapiat yms.

        Syyttämällä häntä asiat menevät vain huonompaan suuntaan. Varmaan sinä nyt joudut alkamaan siihen raskaaseen työhön, että luovut hänestä. Yritä ymmärtää häntä niin paljon kuin pystyt, kunhan turvaat oman ja lapsesi elämän ja yrität saada asiasi kuntoon ilman häntä. Ainakin toistaiseksi.


      • Nyt sattuu, mutta...
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.

        Ikävä on tilanne sinulla, mutta kestät kyllä. Sinun täytyy. Jo pelkästään tyttäresi takia.

        Olen itse käynyt melko samanlaisen mankelin läpimenon. 3kk on nyt mennyt ja nyt tiedän,
        että pää pysyy pinnalla ja hyvin :).

        Jokainen case on omansa, on vaikea antaa täsmä-ohjeita, mutta tuossa ylempänä "kärsinyt myös" kiteyttää aika hyvin, how you should act now. Näin mielestäni.

        Ainoa neuvo, jota painotan: älä jää yksin muhimaan. Sinulla on vastuusi eli tyttäresi, sen hoidat tietenkin. Siinä suhteessa sinulla on myös vastuuta itseäsi kohtaan. Pidä huoli itsestäsi, että pystyt pitämään huolen tyttärestäsi. On hienoa, että suku/perhe on saatavilla, kaveri(t) etc.

        Olen itse miespuolinen, kolme kaveriani (joista yksi lääkäri)I, kirjaimellisesti pitivät minut mukanaan, tukivat ja vetivät minut ylös siitä murheen yöstä, missä olin. Olen siitä heille ikuisesti kiitollinen. Jos joskus läheiseni löydän samasta jamasta, teen saman hänelle.

        Mutta Sinulle, älä jää yksin, eristäydy. Se on tuhon tie. Älä myöskään tee päätöksiä suuntaan tai toiseen. Harkintakyky ei varmasti ole tapissa juuri nyt, päätökset voi tehdä myöhemmin. Hoida itsesi kuntoon, että pääset tästä eteenpäin. VOIMIA Sinulle.


      • ..........
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.

        Nyt sinä olet vain isä lapsellesi, ja onneksi sinulla on hänet! Pysyt lapsesi vieressä, muuta ei ole tällä hetkellä. Nauti hänestä, anna turvan tunnetta -muuta et voi nyt! Lapsi on pieni, ja sinun ainakin on ajateltava häntä. Keskity vain lapseen ja teidän suhteeseenne, muuta et tällä hetkellä voi. Nyt ei kannata ajatella sitä, oletko huono mies ja kelpaamaton. Tiedät itsekin sisimässäsi sen, että olet hyvä mies. Ehdotan, että keskityt vain lapseesi ja siinä on aivan tarpeeksi. Myöhemmin huomaat, että siitä periaatteesta oli hyötyä. Sinulla on lapsi ja sinä voit sen takia hyvin..Katso, elämä on pitkä, nyt on vain tämä vaihe menossa, tulet olemaan myöhemmin onnellinen sen takia, että olit järkeväm harkitseva, huolehtiva, rauhallinen, tilannetta seuraava ja sitten kun Jaksat, puutut asioihin. Käytä omaa verkostoasi apuna kaikessa..


      • Saman kokenut.
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.

        Toivon että tuo vaimosi nauru viimein todistaa sinulle sen mitä olen täällä sanonut: Vaimosi on SAIRAS! Hän ei ymmärrä mitä tekee. Terve ihminen EI hylkää pientä tytärtään tuolla lailla. EI IKINÄ.

        Tuohon sairauteen EI ole parannuskeinoa sillä sairaalta puuttuu sairaudentunto! Tuossa alla onkin avioerohakemuspohja. Sitä seuraavaksi. Paperit käräjille ja uutta elämää elämään.

        Vaikka nyt tuntuu vaikealta niin puske läpi! Muutamassa kuukaudessa helpottaa kun pääset pahimman tunnekuohun yli ja tajuat miten väärin vaimosi sinua ja TEIDÄN LASTANNE kohteli!

        PS. Luulen että löydät paremman naisen ennen kuin arvaatkaan. Naiset eivät voi vastustaa yh-isejä ;)


      • luottamus1972
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.

        Heippa, olen kylläkin naispuolinen joka sulle kirjoittaa. Kirjoitan tässä minun miespuolisen puolesta mitä hän on saannut kestää minun takiani. Meillä on ollut periaate että entisiin ei olla yhteydessä ja minun tapauksessani niin oli käynyt. Kuitenkin petin kerran ja olen katunut kylläkin sitä että niin tein. Olin aika kylmä tunteellisesti miestä kohtaan ja olin välipitämätön että samahan se on miten suhteessa käy. Kuitenkin rakastin/ rakastan edelleen häntä. Loukkasin häntä..Hän kärsi unettomuudesta ja mitti että päättääkö suhteen kanssani. Kuitenkin jatkoin ns valehtelusta etten ollut yhteydessä, yritin kieltää että itselleni tuli parempi mieli ja elin siinä asiassa.
        Nyt kuitenkin asiat on toisin, olen taistellut suhteemme puolesta että entiset pitää jättää entisenä. kannattaa miettia asiat mikis päättyi suhde entiseen, mikä oli se syy. ihminen ei muutu. Pitää tarttua siihen tulevaisuuteen mikä on ja miettiä joku rakstaa sinua ja sinä rakastat häntä. Vaikka monet hakee sitä ns elämän tulta ja kaikki on jännittävää mm. Kuitenkin se ei kestä pidemmän päälle. Sitä osaa arvostaa sitä mitä on ja pystyy tarjoamaan toiselle. Nyt taistelen mun miehen ja minun suhteen puolesta vaikka mitä että se toimii. Helppoa se ai ole. Mikään suhde ei ole helppo.
        Sen olen nyt oppinut että pystyy puhumaan asioista myös kertoa totuudenmukaisesti eikä kiertelemällä ja kieltämällä. Asia vaan pahentaa suhteen noin. Pitää osata luottaa toiseen ja se alkaa siitä että osaat olla toiselle avoin ja luottamuksen arvoinen.


      • eronnut äiti79
        Elämäänsä pettynyt kirjoitti:

        Olen aika järkyttynyt juuri nyt, vaimo lähti vajaa tunti sitten ovet paukkuen. Sanoin suoraan, että sillä on suhde siihen toiseen mieheen, ja kysyin miksi pitää olla niin julma. Se katso mua vaan hetken ja nauroi päälle, heitti takin niskaansa ja otti käsilaukun mukaansa. Haukkui vaan sen minkä kerkesi matkalla ulos. Ei kieltänyt, ei mitään sellaista. Heti kun jää kiinni niin pakenee vaan niin kuin aikaisemminkin. Nyt sillä on tietysti taas hyvä syy juoda. Lasta käy kyllä sääliksi, onneksi ei nähnyt tuota kaikkea. Mutta miten selittää kun alkaa huomenna kysellä missä äiti on? Syyttää vielä itseään, ihan viaton on tähän kaikkeen.

        Ilmoita asiasta sosiaaliviranomaisille ja hae huoltajuutta,eroa ja heitä nainen ulos tai lähde itse.

        Hyvinkin tuttua,meillä eksän käytökseen kuului vielä väkivaltaisuus ja vainoharhaisuus,eikä koskaan näyttänyt minkäänlaisia omantunnontuskia olevan. Sairas on sairas. Jopa vuosia myöhemminkin hänelle asiasta mainittuani,hän vastasi vain ettei koskaan sentään sairaalakuntoon minua hakannu vaikka olisi voinutkin. Edelleen,sairas.

        Lapsellesi voit sanoa että äidillä on ongelmia ja kertoa että häntä rakastetaan eikä mikään ole hänen syytään. Meillä lapsi kysyi pienenä miksi erottiin ja oliko se hänen vika,kun ei itse vauva-aikaa muista,mutta näin myöhemmin on kyllä huomannut isästään miksi ollaan erottu ja ettei syy tosiaan ole lapsen.


    • trdjdk

      Milloin vitussa te tyhmät ymmärrätte että kerran pettäjä, AINA pettäjä. Se on vaan puhdas fakta jota ei voi kieltää.

      Ja ne vitun säälittävät lutkat/pellet jotka tulee tätä vastaan änkyttää, tulette pettämään 100% varmuudella uudestaan elämänne aikana.

    • Jaksamista sydämellä

      Sairaan ihmisen kanssa ei voi toimia "oikein". Vedettää pitäkseeen sinut otteessaan, syyllistää omista sekoiluistaan (ainahan syyn keksii muista, jos niin haluaa). Itse hiljattain bipolaarisesta aviomiehestä eronneena, ja kahden alle 3.5v lapsen yksinhuoltajana neuvoisin, että lähde suhteesta pian. Suhdetta ei voi enään pelastaa, korkeintaan pitkität kärsimystä: omaasi ja lapsesi. Vaikka ero on rankka prosessi, luultavasti vapautat siinä ison taakan harteiltasi. Ja jos viet oman henkisen terveytesi "ihan rajalle", lapsellasi ei ole enään yhtään turvallista vanhempaa lähellään. Jatkaen sekin raja tulee useimmilla vastaan.

      Lapsi saa luultavasti eron jälkeen äidistään parhaat hetket (lyhyetköt tapaamiset pystyy halutessaan stemppaamaan).

      Jos sinulla on ihmisiä kenelle voit puhua, puhu. Itse pelkäsin miten ympäristö suhtautuu (useimmat eivät tienneet mielenterveysongelmista, lojaalisuussyistä), ja monen kohdalla ajattelin etukäteen kestääkö ystävyys/kaveruus näin vaikeiden asioiden käsittelyä. Kesti, ja vahvistui. Ja moni tarjosi ihan kongreettista apua. Ero ei ole häpeä tai elämän loppu. Joskus elämä vaan menee toisin kuin on suunnitellut.

      • JTyyppi

        Et saanut vaimosi pettämistä juuri äsken selville joten otsikko on virheellinen. Näin varmaan ajattelet mielessäsikin. Sait sen selville kun vaimosi ensimmäisen kerran petti.

        Käytännön neuvot:
        1. Avioero
        2. Yksinhuoltajuus
        3. Ole hyvä isä tyttärellesi
        4. Hae tukea sukulaisiltasi ja omilta ystäviltäsi
        5. En suosittele tapaamisoikeutta kuvaamasi kaltaiselle äidille. Jos haluat päästää tapaamaan lastanne niin käytä tervettä järkeä. Ei juovuksissa. Vain keskellä päivää (aivot toimii paremmin virkeänä). Ei yön yli.
        Mielestäni 3v tytär pääsee paremmin yli äidin poissaolosta kun äiti on kokoajan poissa. Ei tule tunnekuohuja uusista lähtemisistä. Tietenkin joudut tämän miettimään itse.
        6. Etsi uusi kumppani, joku yh, kuten sinäkin.


    • Neuvo.

      että saat pitää huoltajuuden. Et kai halua antaa lasta tuollaiselle naiselle?
      En tiedä miten tämä onnistuu.

      Ehkä sun kannattaisi jutella jollekin ammattilaiselle miten tällaisissa tilanteissa toimitaan?

    • :))

      Aika outoa että säilyttää suuren määrän todistuskappaleita eli viestejä kännykässään ja jättää sen vielä kotiin.
      Taitaa olla koko juttu keksitty aikuisten satu. Kyllähän tuollaista sattuu oikeastikin mutta kukaan ei ota riskiä ja jätä kännykkäänsä kaikkien luettavaksi jos on jotain salattavaa.

      • Toiset ehkä siksi

        että haluaa kumppaninsa tietävän asioista joista ei uskalla suoraan kertoa,loukatakseen jne. Unohduksia sattuu pettäjillekin,niistä pienistä virheistähän ne kiinni jäävätkin..pienistä,yksinkertaisista seikoista kun aletaan tulla liian itsevarmoiksi.


    • pihalle..

      Niin valitettavaa kuin se onkin,nainen ei rakasta sinua. Todennäköisesti haluaa pitää sinua varalla,lapsenhoitajana,lohdukkeena..haluaa vapautensa silloin tällöin takaisin eli etsii kadonnutta nuoruuttaan.

      Sinä ansaitset paljon parempaa,hae lapsesi huoltajuutta!

    • Poortto

      Kaikki naiset ovat huoria, paitsi äitini hän on pyhimys..Arabialainen sananlasku.

    • perhhhhh

      mistä teidät
      miehet ne on sikoja kaikki
      "niin kilttejä"

    • qptoyejmwqgpeq

      HEitä helevettiin tuo akka, mieti vielä omassa mielessä ootko ansainnu tuollasta. Itse kostaisin tuollaselle naiselle, jos minun kanssa pelleilee, tiedoksi vain muille naisihmisille :) Ihmisillä ei vain minun mielestä leikitä, tai kärsit seuraukset, eikä myöskään vittuilla.

      • näin on

        muu kuin lemppaa helvettiin se akka tulee aina jakamaan tavaraansa etkä tiedä mitä tauteja tuo tullessaan.


      • ihmettelevä nainen
        näin on kirjoitti:

        muu kuin lemppaa helvettiin se akka tulee aina jakamaan tavaraansa etkä tiedä mitä tauteja tuo tullessaan.

        Ap:nä jättäisin naisen.
        Mutta kertokaahan miehet, miksi teidän mielestä jos nainen pettää, niin ainut oikea teko silloin on jättää nainen. Kun taas mies pettää niin naisille sanotaan, että kyllä se sinua rakastaa ja pitää antaa anteeksi ja unohtaa. Miksi? Tuo on se ikuisuuskysymys, mitä en ymmärrä. Onko naiset niin heikkoja, etteivät muka pärjää yksin, siksi neuvotaan pitämään pettäjästä kynsin hampain kiinni? Käykö se liikaa miehen itsetunnolle, kun häntä petetään? Vai nauraako kaikki, että mies on aisankannattaja? Vai eikö miehet pysty unohtamaan ja antamaan anteeksi?


      • Yksinäinen mies

        Minä kyllä miehenä neuvon aina naistakin jättämään. Fiksut jättävätkin. Tyhmät jäävät roikkumaan. Vaan samapa se taitaa päteä miehiinkin.


    • mierwkhwrhwh

      Miten tässä kävi?

    • ei ajattelua

      Hei ,ole mies ja näytä heti ovi äläkä tuollaista jakorasiaa ota enää takaisin.
      Mistä tiedät mikä tauti sinulla nyt on kun joka ukon lävitse käy exäsi.
      Hyvää jatkoa sinulle.

      Minä olisin lennättänyt vauhdilla tuollaisen akan ulos.
      Miehille on pahin nöyryytys ,että akka on jakorasia.

      • Ihan sama

        Mimmonen nainen miehellä on. Ei mua hetkauttanu vaikka muija jäi kiinni pettämisestä. Perheen hajoaminen ja luottamuksen menettäminen vihlas enemmän.


    • Anonyymi

      Olet saamaton vaimo pihalle, jos et niin mene kiikkuun

    • Anonyymi

      Tuonkaltainen lutka ja pettäjä on häpeäksi koko perheelle, jätä akka ja uutta naista kehiin. Mulla on samankaltaista taustaa, kihlattuni jakoi römpsää muillekin, sain selville ja nainen valheilla suojasi itseään kunnes jäi myös rysän päältä kiinni. Pistin vaan muijan seinää vasten noin sanallisesti, joko ne tai se salapano tai sitten oma perhe, johan tuli naiselle hätä ja poru kun tajusi mun olevan tosissaan. Naiset on kovia arvostelijoita kun pettäviä miehiä haukutaan, hameväki ei ole kuitenkaan sen parempaa.

    • Anonyymi

      Selvitäpä tuon miehen parisuhdetilanne kenen kanssa vaimosi pettää ja ota yhteyttä miehen vaimoon. Ehkä yhdessä keksitte jonkun hyvän ratkaisun... Vaikka feikkiviesti jossa "vaimonasi" sovit treffit ja tuon miehen vaimo voisi "miehenänsä" sopia treffit vaimosi kanssa. Menettekin yhdessä paikalle, te petetyt. Paras olisi jos lapsikin tai lapset olisivat mukana... Kerran se kirpaisee, mutta on sen väärti.

    • Anonyymi

      katsokaa nyt ihmiset vuosilukuja. Eiköhän toi asia ratkennut jo

    • Anonyymi

      Taidat olla homo heitä vaimo pihalle, ja ryhdistäyry

    • Anonyymi

      Tutkitut pääsi onko kaikki kotona

    • Anonyymi

      Onkohan hoitoala erityisen herkkä huorinteoille?

      Hoitsujen opiskelija bileet aikanaan oli varmin paikka saada.
      Exä oli hoitsu, eikä suotta ole exä. Kävivät työkavereiden kanssa, oikein urakalla tekemässä huorin.
      Tunnen myös minua lähennelleitä hoitsuja, jotka ovat naimisissa.

      • Anonyymi

        Hoitsut jakavat myös mielellään tavaraa ukkomiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitsut jakavat myös mielellään tavaraa ukkomiehille.

        Niin pitääkin. Hoitaja on aina töissä ja hoitaa paineet pois. Se tekee hyvää sekä mielelle että keholle. Siinä pitää vaan olla avoin asioissa eikä salailla. Moni mies kyllä tykkääkin sellaisista vaimoista joita voi hoidella myös kavereiden kanssa kimpassa.


    • Anonyymi

      Oletko täysin homo, otat vaimon takaisin aalio

    • Anonyymi

      Pelle

    • Anonyymi

      Ajassa on ongelma.
      Lännen ajettu vapaus ei edistänyt yksilön vastuuta.

      Vaikea sanoa mitään, yleensä, ainakin historiassa, meni päinvastaisesti...että mies lähti lentää, mutta tasa-arvon myötä nyt toisinpäin.
      Miten miehen pitää sietää tätä?

      Mies on fyysisesti naista vahvempi. Ei voi kieltää. Mies ei ole nainen. Ajettu tasa-arvo ei tulee pitämään paikkaansa, uskon.

      Muu veto, on käännyttää yhteiskunta takaisin vastuun tielle. Se on työ kaikkien ihmisten kanssa siitä, että mikä on oikein.

      Vastaus on simppeli. Älä petä. Hoida lapsia ja perheen.

      Ehkä isovanhemmat auttavat kun on elämäkokemusta ja tuntevat osapuolia.

      Muuten itsellänikin on aika pessimististä suhtautumista naisiin. En usko heihin, että heissä on yhtään vastuuta jäljellä.

      Äxän isä kertoi mulle suoraan tulevasta morsiamestani, että tyttö on huora.
      Niin ymmärsin.

      • Anonyymi

        Naiset eläisivät pitempään silloin kun ovat hoitamassa lapsia.
        Tämä siksi, että heillä on rakkaussuhde lapseen.
        Lapsi ei vaadi muuta kuin hoitoa ja vastineeksi vanhempi saa rakkautta.

        IHMINEN JOKA ELÄÄ RAKKAUDESSA ELÄÄ PITKÄÄN.

        Uskon että lasten hoito on yksi syy, miksi naiset elävät pitempään.
        He eivät jää yksin.
        Usein naiset varastavat lapsia miehiltään.
        Mies jää yksin.
        Nyt sulla on tilaisuus hoitaa lasta itse.


    • Anonyymi

      Yksi kolmevuotias pelastettavissa.

      • Anonyymi

        En menisi töihinkään olisin vain kotiisä.

        :-)

        Virossa vanhempi saa täyttä palkkaa Yle Uutiset kertovat.
        Toivon saman Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En menisi töihinkään olisin vain kotiisä.

        :-)

        Virossa vanhempi saa täyttä palkkaa Yle Uutiset kertovat.
        Toivon saman Suomeen.

        Varokaa lasten suojelijoita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa lasten suojelijoita...

        Siinä ero, että mies hoitaa lapsia mielellään kun nainen on ylimalkainen ja epämääräinen.

        Kun mies hoitaa mielellään, niin antaa MIEHEN HOITAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ero, että mies hoitaa lapsia mielellään kun nainen on ylimalkainen ja epämääräinen.

        Kun mies hoitaa mielellään, niin antaa MIEHEN HOITAA.

        Lukekaapa tarkkaa. Kirjoitus on provo ihan selvästi.


    • Anonyymi

      Ero

    • Anonyymi

      Nainen pihalle ota lapsi ja unohda nainen

    • Anonyymi

      Vaimo taitaa olla kalastaja ammatiltaan ja oli vain rysiä tarkastamassa. Hyvähän se on, että tuo ruokaa pöytään.

    • Anonyymi

      Eipä toi kuulosta juuri selvinneeltä asialta, jos itsellä tulee tunne, et puhut yli 10- vuoden takaa olevasta asiasta? Jokainen ajattelee toki asioita omista lähtökohdista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe