Tärkeimmät kriteerit naiselle

Kerro mies

Mies, kerro tärkeimmät kriteerisi naisen suhteen, kun olet kiinnostunut

1. pidemmästä suhteesta
2. lyhytaikaisesta seksisuhteesta?

20

2134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkonen = ykkönen

      1. Viehättävä, kaunis, mukava, brunetti.
      2. Viettelevä, seksikäs, ei turhan äänekäs, blondi.

    • Koirasihminen

      1. Vaikka mitä, en jaksa kirjoittaa romaania aiheesta. Mutta hyvin lyhyesti: fiksu, yleissivistynyt, sympaattinen, empaattinen, monenlaisiin sosiaalisiin ympyröihin sopeutuva, kirjoitustaitoinen jne. Plus nuo kohdan kaksi kriteerit ja noin tuhat muuta ominaisuutta. Joistain kriteereistä voin helposti luopua (joten ne eivät edes ole varsinaisia kriteereitä), toisista joustan paljon, toisista vähemmän, joissain ei ole tinkimisen varaa lainkaan.

      2. 1)takapuoli (kiinteä); 2)rinnat (kaikki koot käy, kunhan ei riippareita); 3)kasvot. Ehdottomasti ei lävistyksiä, ei mielellään tatuointeja.

      • Kerro mies

        Mistä kriteereistä et ole valmis joustamaan?


      • Koirasihminen
        Kerro mies kirjoitti:

        Mistä kriteereistä et ole valmis joustamaan?

        Vaikea määritellä, mitkä eivät joustaisi lainkaan, jos kyseessä ovat luonteenpiirteitä, arvoja ja mielipiteitä koskevat kriteerit. "Naisen fiksuudesta en ole valmis joustamaan ollenkaan" kuulostaisi minusta ontolta lauseelta, koska ei kai ole olemassa sataprosenttisen fiksuja, sataprosenttisen yleissivistyneitä, sataprosenttisen sympaattisia jne. ihmisiä, vaan kaikilla on puutteensa. Joten siinä mielessä kaikista näistä asioista voin joustaa tiettyyn rajaan asti.

        Ehkä ne asiat, joista en pitkässä suhteessa voi joustaa, ovat ulkonäköön liittyviä. Niissähän on selvemmin on/off -tilanne, eli ihminen joko on ylipainoinen tai ei ole ylipainoinen. Ks. edellinen vastaukseni ja kohta kaksi.


    • simon juuri

      1. sopivan fiksu ja ennakkoluuloton, empaattinen, huumorintajuinen, pitää itsestään sopivasti huolta kunnon ja ulkonäön osalta muttei ole niin pinnallinen, että vaatteet ja meikit on tärkeintä elämässä. sitten pitäis olla samoja kiinnostuksen kohteita. niin, ja nätti olis hyvä olla, ainakin mun mielestä.

      2. löytyy pillu, ja hengittää. ei ole välittömän vastenmielinen.

      • Kerro mies

        Minkälainen nainen on juuri sinun mielestäsi nätti?


      • simon juuri
        Kerro mies kirjoitti:

        Minkälainen nainen on juuri sinun mielestäsi nätti?

        Aika vaikea kuvailla, varmaan on tiettyjä fyysisiä piirteitä, joihin olen mieltynyt. Tärkeää on kuitenkin että sisäiset ja ulkoiset ominaisuudet yhdistyy kokonaisuudeksi. Ei toista ilman toista.

        Puhun nyt ikähaarukasta 18-33, joka on ikäni puitteissa, pienellä marginaalilla lisättynä. Lyhyempi kuin 180cm, mielellään jopa alle 170cm, vaikkei se niin tarkkaa ole, lyhyet tytöt on vaan jotenkin vetoavia (ei kuitenkaan alle 150cm). Normaalivartaloinen, pienet tai keskisuuret rinnat, pitkät tai puolipitkät hiukset, hiusten värinä käy kaikki, mutta brunetet miellyttää minua jostain syystä eniten, samoin silmienväreistä ehdottomasti ruskea vetoaa eniten, vaikka muutkin värit käy, se riippuu ihan henkilöstä ja kokonaisuudesta. Sopusuhtaiset kasvonpiirteet, ei poikkeavan suurta nenää tai leukaa tai hyvin suurta luomea keskellä otsaa tms. Hyvä iho, tai ei ainakaan pahaa aknea. Pisamat on monesti viehättäviä, ainakaan jos ei ole liikaa. Mutta ne ei ole mitenkään pakollisia. Silmälasit saa olla, tai saa olla olematta. Ns. luonnollisen kaunis, ei tarvitse paljoa meikkiä. Ja ylipäätään meikkaa hyvällä maulla ja ei räikeästi. Tatuoinneista en yleensä pidä, mutta joku pieni tatuointi tai pari voi olla iha kivojakin. Lävistyksiä ei ainakaan nenässä, huulessa, kielessä tai kulmakarvassa. Ei myöskään rastoja tai mitään punk-irokeesia tai vastaavaa. Hiukset saa olla värjätytkin, mutta pinkki, vihreä tai muu erikoinen väri eivät vetoa minuun. Poikkeuksia tietysti aina löytyy, joillekin sopii paremmin jotkut jutut kuin toisille.

        Pukeutumisesta: sopivassa suhteessa naisellisuutta tai tyttömäisyyttä ja rentoa tyylikkyyttä. Tämän tarkemmin en osaa sitä kuvata. Jokaisella on oma tyylinsä, joka pukee häntä.

        Sitten siihen "nättiyteen" liittyy sellanen henkinen aspekti: olemus, kokonaisvaikutelma. Silmistä, katseesta ja olemuksesta saa yleensä jonkun käsityksen ihmisestä, minkälainen on luonteeltaan. Esim. jotkut julkkispimut joita näkee lehtien palstoilla, saattaa olla fyysisesti ihan miellyttäviä muuten, mutta katseesta näkee, että tuon naikkosen päässä ei paljon pyöri, tai jos pyörii, niin ei mitään sellaista mistä minä haluaisin ottaa selvää. Eli periaatteessa nuo kuvaillut fyysiset piirteet ei merkkaa enää mitään, jos kuoren sisällä on jotain epämiellyttävää. Jos on "sopivan fiksu ja ennakkoluuloton, empaattinen, huumorintajuinen, pitää itsestään sopivasti huolta kunnon ja ulkonäön osalta" ja siihen yhdistyy noita yllämainittuja fyysisisä piirteitä (jotka on kyllä joustavia kriteerejä, eikä ollenkaan ehdottomia, enemmänkin keskiarvoja) niin siinä onkin ihannenaiseni. Ah.


    • Mies kertoo

      1. Ulkonäkö, älykkyys, sivistys, käytös, mielenterveys, varakkuus, perhesuhteet, ikä jne.
      2. Ulkonäkö

      • Kerro mies

        Mitkä ovat ulkonäkökriteerisi hänelle?


      • Totuustorvi
        Kerro mies kirjoitti:

        Mitkä ovat ulkonäkökriteerisi hänelle?

        Olet epävarma ihminen. Kehitä mentaalipuoltasi. Se on viehättävää.


      • Kerro mies
        Totuustorvi kirjoitti:

        Olet epävarma ihminen. Kehitä mentaalipuoltasi. Se on viehättävää.

        En kysele itseäni varten. Teen analyysiä. Haluatko vastata totudenmukaisesti kysymyksiini vai valittaa?


      • Totuudentorvii
        Kerro mies kirjoitti:

        En kysele itseäni varten. Teen analyysiä. Haluatko vastata totudenmukaisesti kysymyksiini vai valittaa?

        Kiva sitten. Ei se kyllä ollut valitusta, vaan analyysiä.

        T. Totuudentorvi


      • Mies kertoo
        Kerro mies kirjoitti:

        Mitkä ovat ulkonäkökriteerisi hänelle?

        kaunis ja seksikäs.


    • 1. Nämä ehdottomia: Luotettava, Rehellinen, Tupakoimaton, Suht. terve, Ei juo alkoholia paljoa jos ollenkaan, Osaa keskustella asioista ottaen myös toisen huomioon, Käyttäytyminen siedettävää toista kohtaan, Tietty omaperäisyys, Avoin uusille asioille.
      Sitten ehdollisia, jotka eivät ole niin tärkeitä ja joista voin luopua, jos vaikuttaa mielenkiintoiselta: Avuliaisuus, Tietty salaperäisyys, Kohteliaisuus, Arvostaa yhteiset asiat kaiken muun edelle, Ulkonäkö miellyttää omaa silmää, jne. En nyt selosta kaikkia tässä.

      2. Ainakin nämä muusta ei niin väliä: Suht. terve, Tupakoimaton, Omaa tietyt muodot, Luotettava.

      Siinäpä vastauksiani.

    • Arvottaja

      1. pidemmästä suhteesta
      Nainen pitää minusta edes nimellisesti.

      2. lyhytaikaisesta seksisuhteesta?
      En ole varma haluanko, mutta teoriassa hottis ja kiimainen; nuori, vapaa ja villi ainakin mieleltään

      • Arvottaja

        1. pidemmästä suhteesta
        Oikeastaan tärkein kriteeri on se, että nainen uskaltaa ottaa irti itsestään ja tilanteestaan. Yleensä kaikki tuppaavat olemaan liian turvallisuuden- ja mukavuudenhakuisia vaivautuakseen mihinkään uuteen ja tuntemattomaan.


      • voi elämä...
        Arvottaja kirjoitti:

        1. pidemmästä suhteesta
        Oikeastaan tärkein kriteeri on se, että nainen uskaltaa ottaa irti itsestään ja tilanteestaan. Yleensä kaikki tuppaavat olemaan liian turvallisuuden- ja mukavuudenhakuisia vaivautuakseen mihinkään uuteen ja tuntemattomaan.

        ...että niin moni haluaa parisuhteen bruneten kanssa ja seksisuhteen blondin kanssa. voiko typerämpää olla. minullekin sanoi kerran eräs mies livenä että parisuhteeseen pitää olla brunette. ilmankos meidän jutusta ei tullut mitään, koska minä olen vaalea.

        toisilla on sitten taas päinvastainen kanta, että naisen pitää olla blondi. jos mies alkaa minulle tällaisia "satuja" selittämään hankkiudun hänestä välittömästi eroon. onneksi näitä "satuja" ei ole kovin moni kasvotusten selittänyt.

        mitä väliä voi oikeasti olla hiustenvärillä jos hiukset on muuten kivasti laitettu? sen ymmärrän että kaikki eivät pidä rastoista tai shokkiväreistä, mutta että juttu kaatuu siihen että toisella on väärän väriset hiukset ("tolla on vaaleen ruskeet ja mä haluan sellasen jolla on tumman ruskeet, en kyllä voi kiinnostua"). minulle ei ainakaan ole mitään väliä onko mies tumma vai vaalea, jos on käytökseltään ja luonteeltaan mukava. entäpä jos naisenne värjää hiuksensa, loppuuko suhde siihen?


      • 5125gegwefdgfsw
        voi elämä... kirjoitti:

        ...että niin moni haluaa parisuhteen bruneten kanssa ja seksisuhteen blondin kanssa. voiko typerämpää olla. minullekin sanoi kerran eräs mies livenä että parisuhteeseen pitää olla brunette. ilmankos meidän jutusta ei tullut mitään, koska minä olen vaalea.

        toisilla on sitten taas päinvastainen kanta, että naisen pitää olla blondi. jos mies alkaa minulle tällaisia "satuja" selittämään hankkiudun hänestä välittömästi eroon. onneksi näitä "satuja" ei ole kovin moni kasvotusten selittänyt.

        mitä väliä voi oikeasti olla hiustenvärillä jos hiukset on muuten kivasti laitettu? sen ymmärrän että kaikki eivät pidä rastoista tai shokkiväreistä, mutta että juttu kaatuu siihen että toisella on väärän väriset hiukset ("tolla on vaaleen ruskeet ja mä haluan sellasen jolla on tumman ruskeet, en kyllä voi kiinnostua"). minulle ei ainakaan ole mitään väliä onko mies tumma vai vaalea, jos on käytökseltään ja luonteeltaan mukava. entäpä jos naisenne värjää hiuksensa, loppuuko suhde siihen?

        Eipäs nyt riehaannuta! Minulle kelpaa kaikenväriset hiukset, mutta brunetet keskimäärin miellyttää enemmän, en kuitenkaan ala valkkaamaan hiustenvärin perusteella ja torjumaan ketään sen perusteella. Omalle kohdalle on vaan syystä tai toisesta sattunut, että ne naiset jotka on muutenkin minua miellyttäneet persoonaltaan jne. ovat olleet brunetteja. Kyllä luontoäiti tietää, kato. Tosin mulle käy seksisuhteeseenkin se brunette, mut voi se olla vaaleekin, tai musta tai punanen tai whatever.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe