suomimies on rautaa !!!

jussi vm.-68

Kyllä kelpaa olla suomalainen mies, naisia tässä maassa on riittänyt aina ja nyt sattui kohdalleni oikea
" napakymppi" , eli kohtasin muutama kuukausi sitten 30 vuotiaan neitosen jonka kanssa yhteen
muutettiin ja onpa ollut puhetta jälkikasvun hankinnastakin.
Miehet älkää luopuko toivosta!

18

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kans

      Onneksi olkoon! millonkahan mullakin natsaa?

    • En ole luopunut toivosta, mutta hankalalta tuo tilanne näyttää tällä hetkellä.
      Ellen muuta pois täältä p-pohjanmaalta, kun täällä valtaosa väestöstä meitä miehiä :(
      Täällä todellakin on paljon valinnanvaraa vapaalle naiselle.
      Etelässä tilanne näyttää olevan toinen..

    • mäkin olen

      nelikymppinen kaveri ja mullekin kävi hyvä tuuri n. vuosi sitten-kohtasin elämäni naisen.
      Hän on 10 vuotta minua nuorempi ja kaikin puolin ok. toivoa ei saa koskaan menettää!

      • Älymies 23

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.


      • jep-jep-jep !!
        Älymies 23 kirjoitti:

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.

        Älymies, täytyy muistaa että jos liian nirsoksi ryhtyy, niin silloin jää ilman.
        On hyväksyttävä toiset puutteineen ja valuvikoineen.


      • jep-jep-jep !!

        Nimimerkkisi ÄLYMIES , taitaa olla sinulle väärä tai ainakin harhaan johtava.
        Et sinä kovin älykkäältä vaikuta.Kauneus on katsojan silmässä - tiedäthän?
        kuka sen määrittää kuka on ruma ja kuka ei.


      • t54453
        Älymies 23 kirjoitti:

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.

        No jos on 10 v nuorempi niin ei tartte olla ihan priimaa.


      • Naikkonen...........

        No mäkin olen 50v nainen ja löysin elämän miehen joka siis on 20v nuorempi minua, ah tätä ihanaa sekä nuorta rakkautta. Ei kannata tosian luovuttaa ja ikä on vain numeroita, aivan sama mitä toiset sanovat siitä, pääasia on että suhteen kumpikin osapuoli on tyytyväinen.


      • samaa mieltä
        Naikkonen........... kirjoitti:

        No mäkin olen 50v nainen ja löysin elämän miehen joka siis on 20v nuorempi minua, ah tätä ihanaa sekä nuorta rakkautta. Ei kannata tosian luovuttaa ja ikä on vain numeroita, aivan sama mitä toiset sanovat siitä, pääasia on että suhteen kumpikin osapuoli on tyytyväinen.

        Tässä 42 v mies ja vaimo on 31v. se on aivan sama mitä muut sanoo, me tidämme miltä
        meistä tuntuu ja se riittää meille.


    • vanhat mällit

      miehen käyttämä tämä "neitonen" on?

      • sinulle oltava

        koskematon neito ?





























        Koskematon neito?
        Koska olet niin epävarma itsestäsi, että haluat naisen jolla ei ole vertailu kohtia.
        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • ehtaa tavaraa.

        Miehet ottakaa itseänne n. 10 vuotta nuorempi nainen.Jos olet esim. 40 niin älä
        ota ikäistäsi, koska 40v naisilla alakerrassa hiivat jyllää ym.


      • hsgjksmf,. cx
        ehtaa tavaraa. kirjoitti:

        Miehet ottakaa itseänne n. 10 vuotta nuorempi nainen.Jos olet esim. 40 niin älä
        ota ikäistäsi, koska 40v naisilla alakerrassa hiivat jyllää ym.

        Juu, samaa mieltä, tosin vain toisin päin, älkää naiset huoliko vanhoja ukkoja, koska vanhat ovat niin loppuunkäytettyjä, etten koskaan huolisi ukkoa joka tökkäissyt lähes joka vastaantulevaan reikään, sellainen on halpa huoripukki ja sitä ei tarvi huolita. YÖKS


      • kuumat aallot
        hsgjksmf,. cx kirjoitti:

        Juu, samaa mieltä, tosin vain toisin päin, älkää naiset huoliko vanhoja ukkoja, koska vanhat ovat niin loppuunkäytettyjä, etten koskaan huolisi ukkoa joka tökkäissyt lähes joka vastaantulevaan reikään, sellainen on halpa huoripukki ja sitä ei tarvi huolita. YÖKS

        kuka esim.35v mies huolii 45v naista jolla vaihdevuodet on " nurkan takana" ?


    • Ei se satu

      Suomalainen mies on paras

    • Onnittelija..

      Mahtava homma, onneksi olokoon. Ehkä joku päivä...

    • ...

      Hankkiudu äkkiä eroon siitä naisesta. On hirveetä katsoa kun yksi toisensa jälkeen pariutuu. Kohta sinutkin nähdään työntämässä lastenvaunuja. Kyllä sinunkin olisi parempi jäädä yksin niinkuin me muutkin täällä.

      • suomen mies

        Ei pidä karata, vaan laittaa siementä vakoon!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe