suomimies on rautaa !!!

jussi vm.-68

Kyllä kelpaa olla suomalainen mies, naisia tässä maassa on riittänyt aina ja nyt sattui kohdalleni oikea
" napakymppi" , eli kohtasin muutama kuukausi sitten 30 vuotiaan neitosen jonka kanssa yhteen
muutettiin ja onpa ollut puhetta jälkikasvun hankinnastakin.
Miehet älkää luopuko toivosta!

18

249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kans

      Onneksi olkoon! millonkahan mullakin natsaa?

    • En ole luopunut toivosta, mutta hankalalta tuo tilanne näyttää tällä hetkellä.
      Ellen muuta pois täältä p-pohjanmaalta, kun täällä valtaosa väestöstä meitä miehiä :(
      Täällä todellakin on paljon valinnanvaraa vapaalle naiselle.
      Etelässä tilanne näyttää olevan toinen..

    • mäkin olen

      nelikymppinen kaveri ja mullekin kävi hyvä tuuri n. vuosi sitten-kohtasin elämäni naisen.
      Hän on 10 vuotta minua nuorempi ja kaikin puolin ok. toivoa ei saa koskaan menettää!

      • Älymies 23

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.


      • jep-jep-jep !!
        Älymies 23 kirjoitti:

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.

        Älymies, täytyy muistaa että jos liian nirsoksi ryhtyy, niin silloin jää ilman.
        On hyväksyttävä toiset puutteineen ja valuvikoineen.


      • jep-jep-jep !!

        Nimimerkkisi ÄLYMIES , taitaa olla sinulle väärä tai ainakin harhaan johtava.
        Et sinä kovin älykkäältä vaikuta.Kauneus on katsojan silmässä - tiedäthän?
        kuka sen määrittää kuka on ruma ja kuka ei.


      • t54453
        Älymies 23 kirjoitti:

        "toivoa ei saa koskaan menettää! "

        Eikä tyytyä rumaan naiseen.

        No jos on 10 v nuorempi niin ei tartte olla ihan priimaa.


      • Naikkonen...........

        No mäkin olen 50v nainen ja löysin elämän miehen joka siis on 20v nuorempi minua, ah tätä ihanaa sekä nuorta rakkautta. Ei kannata tosian luovuttaa ja ikä on vain numeroita, aivan sama mitä toiset sanovat siitä, pääasia on että suhteen kumpikin osapuoli on tyytyväinen.


      • samaa mieltä
        Naikkonen........... kirjoitti:

        No mäkin olen 50v nainen ja löysin elämän miehen joka siis on 20v nuorempi minua, ah tätä ihanaa sekä nuorta rakkautta. Ei kannata tosian luovuttaa ja ikä on vain numeroita, aivan sama mitä toiset sanovat siitä, pääasia on että suhteen kumpikin osapuoli on tyytyväinen.

        Tässä 42 v mies ja vaimo on 31v. se on aivan sama mitä muut sanoo, me tidämme miltä
        meistä tuntuu ja se riittää meille.


    • vanhat mällit

      miehen käyttämä tämä "neitonen" on?

      • sinulle oltava

        koskematon neito ?





























        Koskematon neito?
        Koska olet niin epävarma itsestäsi, että haluat naisen jolla ei ole vertailu kohtia.
        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • ehtaa tavaraa.

        Miehet ottakaa itseänne n. 10 vuotta nuorempi nainen.Jos olet esim. 40 niin älä
        ota ikäistäsi, koska 40v naisilla alakerrassa hiivat jyllää ym.


      • hsgjksmf,. cx
        ehtaa tavaraa. kirjoitti:

        Miehet ottakaa itseänne n. 10 vuotta nuorempi nainen.Jos olet esim. 40 niin älä
        ota ikäistäsi, koska 40v naisilla alakerrassa hiivat jyllää ym.

        Juu, samaa mieltä, tosin vain toisin päin, älkää naiset huoliko vanhoja ukkoja, koska vanhat ovat niin loppuunkäytettyjä, etten koskaan huolisi ukkoa joka tökkäissyt lähes joka vastaantulevaan reikään, sellainen on halpa huoripukki ja sitä ei tarvi huolita. YÖKS


      • kuumat aallot
        hsgjksmf,. cx kirjoitti:

        Juu, samaa mieltä, tosin vain toisin päin, älkää naiset huoliko vanhoja ukkoja, koska vanhat ovat niin loppuunkäytettyjä, etten koskaan huolisi ukkoa joka tökkäissyt lähes joka vastaantulevaan reikään, sellainen on halpa huoripukki ja sitä ei tarvi huolita. YÖKS

        kuka esim.35v mies huolii 45v naista jolla vaihdevuodet on " nurkan takana" ?


    • Ei se satu

      Suomalainen mies on paras

    • Onnittelija..

      Mahtava homma, onneksi olokoon. Ehkä joku päivä...

    • ...

      Hankkiudu äkkiä eroon siitä naisesta. On hirveetä katsoa kun yksi toisensa jälkeen pariutuu. Kohta sinutkin nähdään työntämässä lastenvaunuja. Kyllä sinunkin olisi parempi jäädä yksin niinkuin me muutkin täällä.

      • suomen mies

        Ei pidä karata, vaan laittaa siementä vakoon!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe