Elikkäs ajattelin kertoa kriteerit minkälainen ihanteeni on.
- Ulkonäöllä ei väliä, kunhan vartalo ei ole luuta ja nahkaa
- Tupakoimaton = En vaan voi sietää tupakointia
- Ei juo mielettömästi alkoholia, silloin tällöin kohtuullisesti
- Luotettava = ei puhu selän takana tietyistä asioista ja ei petä
- Rehellinen = ei valehtele tärkeistä asioista
- Suht. terve = Kunhan normaali ihminen on
- Osaa keskustella asioista ottaen myös minut huomioon
- Käyttäytyminen hyvää minua kohtaan
- Tietty omaperäisyys = Jossain asiassa on ehkä erikoinen
- Avoin uusille asioille
- Haluaa tulevaisuudessa myös yhteisiä lapsia
- Haluaa matkustaa kanssani ympäri maailmaa yhdessä
- Tiettyä huumorintajua löytyy
- On yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai halua oppia niitä
- Osaa ajatella myös omilla avoillaan
- Haluaa katsella tv:tä ja elokuvia yhdessä vaikka sohvalta
Siinäpä noita asioita minkälainen on ihanteeni, Ai niin vielä yksi juttu
- Hyväksyy minut sellaisena kuin olen toki voin muuttua rajallisesti
Ei taida löytyä yhtään tällaista?
Ihanteeni on tällainen
3
406
Vastaukset
- 19+16
nyt ihan mahdottomalta kuulostanut, mutta miten ajattelit sovittaa yhteen tuon matkustamisen jos teette lapsia? Entäpä tarjoatko itse kanssa hyvää köytöstä ja samoja piirteitä? ;)
"mutta miten ajattelit sovittaa yhteen tuon matkustamisen jos teette lapsia?"
Kuten sanoin niistä että tulevaisuudessa, onhan perhematkatkin mahdollisia. Eli ei niitä heti olla hankkimassa, vaan voidaan rauhassa matkustella vähän kauempanakin rahatilanteen puitteissa. Ja miksei myös myöhemmin.
"Entäpä tarjoatko itse kanssa hyvää köytöstä ja samoja piirteitä?"
Kyllä, jos minua kohdellaan hyvin niin ehdottomasti teen myös toisin. Ja miksei jos hyvin asiat onnistuu kohdilleen niin voin kyllä tehdäkin enemmänkin.
- tuulikkituu
Aivan varmasti tuollaisia naisia löytyy. Mielestäsi listasi ei missään nimessä ole kohtuuton. Itsekin täytän sen muuten, mutta vielä en ole lainkaan varma, haluanko tulevaisuudessa lapsia.
Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1984292"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992833Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p882472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202426Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492243Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302067- 192051
- 851929
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371911