Golf-harrastus

golffy

Harrastatko tai oletko koskaan harrastanut golfia? Vetoaako miehessä golfin peluu? Entä naisessa? Pelaako kukaan ystäväpiiristäsi golfia?

8

271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuIkintaa

      tulee ensimmäisenä mieleen Spede Pasanen ja toisena Tiger Woods, kun puhutaan golfista. Miehet, jotka pelaavat golfia, ovat rei'istä kiinnostuneita monessakin mielessä.

      • Miksi miehet pelaa golfia?
        V: Jotta kepin päästä lentäisi valkoista!


        Vastapainoksi:
        Miksi naiset pelaa golfia?
        V: Jotta saavat pitää keppiä kädessä, minkä päästä lentää valkoista!


    • vielä viime kesänä, kun golfkentällä töissä olin.

      Koska nuorempi kenttämestari päätti ottaa minut kiusaamisen kohteeksi, en enää pelaa golfia ja vanhemmalle kenttämestarille sanoin "Älä soita ensi vuonna, niin ei tarvitse sanoa ei."

      Vanhempi kenttämestari, kuten myös paikan tj tiesi asiasta. Vanhempi kenttämestari oli hiljaa keskustelun aikana ja tj:n mielestä minun olisi pitänyt pyytää anteeksi nuoremmalta kenttämestarilta, että hän kiusasi minua.

      Mikäli aiot aloittaa golfin peluun, ota huomioon nämä:

      - täysi pelikierros kestää 3-4 tuntia
      - siihen matkat kentälle
      - pelikierros maksaa yleensä 20 - 50 euroa
      - on myös ainakin yksi kenttä, missä päivämaksu on 100 euroa ja saa pelata päivän mittaan niin paljon kuin haluaa
      - myös mailat ja pallot maksaa
      - hyvät mailat puolibägi yli 200 ja täysi yli 500
      - hyvät pallot taas maksaa 6 euroa tai yli kpl

      Toki voi varastaa rangen palloja, niiden lentokyky on hyviä palloja 30 % heikompi.


      ps. tiedätkö ketään joka tarvitsee puolibägin ja kaksi ämpärillistä (eli noin 1 000 kpl) palloja?
      saa 150 hintaan.

    • lähinnä vanhempien kaverit.. Eli en oo koskaan harrastunut. Eikä oo tainnu vedota. Jos harrastuksien vetoavuutta mietitään, niin muhun on vedonnut sitten miehissä ilmeisesti futis, pyöräily ja erilaiset luontoharrastukset.

    • Mun päivä menee aina pilalle kun ajelen jotain kivaa pikkutietä, ympärillä kyliä, mäntykängasta, peltoja - ja yhtäkkiä kauniin miljöön keskellä onkin aikuisten huvipuisto, 20 hehtaaria avointa nurmikkoa, 3 hehtaaria parkkipaikkaa, kolme autoa ja neljä pikkuista hahmoa siellä kaukana nurmikolla... ja sitten olen ajanut ohi ja maailma palaa normaaliksi: kyliä, mäntykangasta, peltoa...

      Mutta siinä välissä on iso reikä maailmassa, semmoinen asiaan kuulumaton palanen jostain muualta tuotua todellisuutta. En tykkää, en ole pelannut, en tule pelaamaan, eikä kukaan tuttunikaan pelaa. Yksi tutun tuttu kyllä kehuu facebookissa aina tuloksillaan... en koskaan anna sille peukkua :-)

      • runontaja

        on aika pieni ala golfkentäksi. 9 reikänen mahtuu kyllä tuohon.


      • runontaja kirjoitti:

        on aika pieni ala golfkentäksi. 9 reikänen mahtuu kyllä tuohon.

        Korostaa viestiäni ja tekee sen painokkaammaksi, ainakin mulle.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe