NDED:n geelit pursuavat purkista ulos..?

23

Te ketkä olette tilanneet nded:ltä, onko teillä ongelmia 5ml värigeelipurkkien kanssa?

Minulla geeli vain pursuaa yli, vaikka olen putsannut kannet ja reunat geelistä. Kansi on siis kiinni ja geeli siististi omassa paikassaan, mutta seuraavan kerran kun olen taas käyttämässä, niin geeliä on pursunnut kannen välistä ja tahmaa kaikki paikat. Purkit ovat siististi paikoillaan ja oikein päin, ei johdu siis siitä että olisi jotenkin vinossa/väärinpäin.

Onko jotain syytä, miksi näin käy tai miten sitä voisi estää?

Kiitoksia vastauksista!

6

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snail

      En myöskään valitettavasti tiedä miten sen saisi estettyä, mutta hyvänä vinkkinä,
      osta IKEA:sta n. euron maksava muovinen ruokailuvälinelaatikko, laita sinne jotain muovia tai talouspaperia yms. pohjalle, niin niitä voi sit aina välillä vaihdella kun purkit valskaa. Ei sotke laatikkoa ja purkit pysyy myös hyvässä järjestyksessä. Itse olen vielä kirjoittanut kansiin vedenkestävällä tussilla, mitä missäkin on, niin niitä ei tartte aukoa suotta.

      Kai se vaan johtuu siitä, että se purkki on täytetty ääriään myöten täyteen. Ongelma tottakai helpottaa kun tuote purkeissa vähenee käytön myötä, mutta on se kieltämättä vähän rasittavaa, mutta halvalla ei voi saada priimaa... =)

      • aloittaja1

        Eli vielä haluaisin saada lisää vastauksia muilta, koska täällä kyllä liikkuu paljon näitä ihmisiä, jotka ovat tuolta tilanneet. Eli kertokaas nyt kokemuksianne ja oletteko keksineet mitään keinoa tähän ongelmaan!


      • kynsituunari
        aloittaja1 kirjoitti:

        Eli vielä haluaisin saada lisää vastauksia muilta, koska täällä kyllä liikkuu paljon näitä ihmisiä, jotka ovat tuolta tilanneet. Eli kertokaas nyt kokemuksianne ja oletteko keksineet mitään keinoa tähän ongelmaan!

        joo jonkun aikaa tein kynsiä itselleni ja törmäsin tähän samaan "ongelmaan". Loppui sitten kun geelin pinta purkissa aleni, mutta itse vaan siivoilin cleanerilla pois sotkua ja säilytin vuotavat purkit toisista erillään etteivät kaikki suttaantuneet. Mitäs jos yrittäisit etsiä vaikkapa eBaysta vastaavanlaisia tyhjiä purnukoita ja kaataisit osan geelistä toiseen? Tuollaisia vaikkapa: http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=Nail art UV Gel empty bottle box case&_sacat=0&_odkw=10 Pcs Nail art UV Gel empty bottle box case&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Jos ei linkki toimi niin hakusanoilla empty uv gel nail jar löysin itse.


      • kynsituunari
        kynsituunari kirjoitti:

        joo jonkun aikaa tein kynsiä itselleni ja törmäsin tähän samaan "ongelmaan". Loppui sitten kun geelin pinta purkissa aleni, mutta itse vaan siivoilin cleanerilla pois sotkua ja säilytin vuotavat purkit toisista erillään etteivät kaikki suttaantuneet. Mitäs jos yrittäisit etsiä vaikkapa eBaysta vastaavanlaisia tyhjiä purnukoita ja kaataisit osan geelistä toiseen? Tuollaisia vaikkapa: http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=Nail art UV Gel empty bottle box case&_sacat=0&_odkw=10 Pcs Nail art UV Gel empty bottle box case&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Jos ei linkki toimi niin hakusanoilla empty uv gel nail jar löysin itse.

        tuollaisia tyhjiä purnukoita näyttäisi löytyvän myös tuolta NDED:ltä, jos tilailee lisää geelejä niin voi sitten ottaa parit tuollaiset mukaan.


    • ndedfani

      Itselläni sama ongelma, mutta sepä johtuu siitä, että purkit niin saakutin pienet. Nyt käytössäni on 50ml geeli, eikä ollenkaan pursua yli:) En suosittele tilaamaan 5ml geelejä. Minulla sattui menemään geeli kokonaan huonoksi vuodon takia ja se oli ihan kuin vettä. Varmasti pääsee ilmaa koko ajan purkin sisään, uuni ei edes kovettanut geeliä. Suosittelen vallanmainiosti muuten nded tuotteita! Halusin vain laittaa vastauksen vaikka tiedän tämän keskustelun olleen jo 2010 :D

    • sehänse

      Hei, kyse on kapillaari- ilmiöstä. Pitäkää purkin kannet kevyesti kiinni ja suht viileässä (mutta ei liian kylmässä), niin auttaa tähän ongelmaan. Kannattaa myös siirtää suurempiin purnukoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe