Elikkäs tahtoisin tietää mistä tämä johtuu, kun en mieheltäkään saa vastausta ja hän ei tiedä itsekään.
Mies kehuu minua päivittäin, mutta kyllä myös loukkaa usein (omien sanojensa mukaan tahattomasti)
Hän on yleensä, melkeen aina se joka tekee aloitteen. Eli on kyllä tavallaan halukas, mutta sitten seksi ei onnistukaan. Hänellä ei vaan pysty seisomaan minun seurassani.
Olen kysynyt suoraan johtuuko minusta ja kuulemma ei (mutta eihän kukaan sellaista suoraan kai sanokaan?) Hän on täysin terve henkisesti ja fyysisesti, liikkuu, ei petä ym. joten ei tahdo löytyä syytä. Tulee vaan sellainen tunne että olen aina vääränlainen, teen kaiken väärin ja en osaa. Mies on myös kyllästynyt siihen että olen aina aika väsyneen oloinen, vaikka halukas olenkin.
Mistähän voi olla kyse? Jotenkin uskon vaan että syy on minussa, mutta en tiedä miten muutan itseäni, jos ei mies sitä minulle kerro.
Seksuaalinen haluttomuus miehellä
2
266
Vastaukset
- Iriina_
Niin ja joskus seksi kyllä onnistuu, mutta loppuu usein kesken koska miehellä erektio ei kestä pitkään.
Onhan se läheisyyskin jo paljon, mutta kummallekin jää vähän tyhjä olo tuosta.
Niin ja ollaan nuoria kummatkin, mies on alle 30v. - 4+10
Kuulostaa vähän meidän parisuhteelta.. eli lasten kanssa ollaan yhdessä ja ihan vain mukavuussyistä viitsin kituuttaa itseäni tässä suhteessa. Tenavat ovat kuitekin molemmat jo lukiossa ja pian maailmalla.
Tottakai minäkin naista kehun, koska naiset haluavat kehuja kuulla, mutta toisinaan lipsahtaa se totuuskin ja miksi minä pahoittaisin toisen mieltä, sanomalla että siinähän se totuus tuli. Seksi ei luista, koska en ole halunnut häntä enää aikoihin, toki joskus joku toinen saa minut innostumaan seksistä. Ja mistäkö tietää, että mies ajattelee rakastellessa jotain toista? No siitä, ettei hän halua puhua rakastelun aikana, koska mielikuva särkyisi.
Eli tunteet ovat loppuneet, mutta mieskään ei halua syystä tai toisesta pistää pillejä kokonaan pussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275