öljyhoidot hiuksille.

mimmuli25

Itselläni on tummat puolipitkät hiukset. Hiusten väri on muuttunut elämän varrella lukemattomia kertoja! nyt on jäänyt sitten tummanruskeat. Hiukset on tosi huono kuntoset ja etenkin kuivat! kampaajani sanoi mulle että onpas erikoiset hiukset. imee vettä todella paljon! tuntuu että hiustyveen ei jää mitään vaikka kuinka hoidan ja laitan tehohoitoja. itse hius tulee kiiltäväksi mutta päänahkaan ja tyveen kun ei tunnu imeytyvän mitkään hoidot eikä öljyt! vaikka kuinka hieron, kampaan ja annan vaikuttaa!! ); nytten olen sitten kaikista kalleista hoidoista löytänyt itselleni parhaimman. Perus halvan XZ original rauhoittavan öljyhoidon. Kuinkahan usein tätä uskaltaa laittaa?? ja kuinka paljon. Yksi purkki riittää kahteen käyttökertaan. laitan 3-4 kertaa vkossa ja annan vaikuttaa 20-30min ja hiukset näyttää vihdoinkin hiuksilta! ja voi hyvin (ainakin paremmin kuin ennen).. Onko tämä kuitenkin liikaa? voiko ruveta haittamaan pitemmän päälle? tottuuko hiukset siihen? kuinka usein te laitatte öljyhoitoja?? Hiukstet ovat ohuehkot ja lapaluiden väliin asti.

2

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öljyllä hoitava

Oletko kokeillut kuiville hiuksille tarkoitettuja shampoota ja hoitoainetta? Minä käytän nivean, Tresemmen ja L'oreal elvital-tuotteita, toimivat ainakin minulla. Suosittelen kokeilemaan tresemmen erittäin kuiville ja hauraille hiuksille tarkoitettua hiusnaamiota.

Tuo XZ:n öljyhoito, niitähän on kahdenlaista; tuo original ja 2-vaikutteinen. Molemmat auttavat minullakin. Teen sen silloin kun muistaa eli noin 2-4 kertaa kuukaudessa.

Suosittelen vähentämään noin kahteen kertaan viikossa, mutta jatka vaikutusaikaa noin puolesta tunnista-tuntiin. Laita vaikka pyyhe pään ympärille niin ei sotke joka paikkaa ja toisaalta pyyhe pitää pään lämpimänä ja öljyn vaikutus tehostuu.

• wannabe-parturi

alkuperäselle kirjottajalle: jos käytät xz:n tehohoitoa monta kertaa viikossa-ja oletan että PESET sen pois(?), niin vähennä tosiaan sen käyttöä koska pesu kuivatta hiuksia. Bio -sarjasta löytyy myös hyviä shampoita, jotka kosteuttavat ja rauhiottavat hiuspohjaa. myös päänahan hieronta auttaa. käytä mahdollisimman mietoa shampoota ja runsaasti hoitoainetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      5355
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      155
      1264
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      21
      917
    Aihe