IPOD TOUCH PÖLLITTIIN !!!!!!!!!!

varkaudenuhriiii

Nii eli tiiän et periaattees asialle ei voi tehä kauheest mitään, mut oon yrittäny lukee muita keskusteluja, ja oon saanu selville että applelle vois yrittää soittaa ja antaa sarjanumero ipodista nii ne vois sen ehkä löytää...

Mut siis mua mietityttää ihan sikana et ku mulla on siellä Appstoressa tallennettuna luottokortin nro, ja huolestuttaa ihan sikana että pääseeks se vitun nolo joka pölli mun ipodin nyt käsiks siihe?? voiks se nyt ostaa sil kaikkee???!?!?!?! voisko joku laittaa sen APPLEN nro mihin voi soittaa ...

3

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Menet vaan iTunes Storessa sen Accountin tietoihin, vaihdat pois sen luottokortin numeron ja vaihdat salasanan. Siinä kaikki.

• 1stMacFinn

Se salasana vaihdetaan kohdassa Edit Account Info. Ja Purchase Historystä näet onko ostettu jo ja mitä.

Älä turhaan odota maanantaita, tee se heti.

• varkaudeenuhriii
        1stMacFinn kirjoitti:

Se salasana vaihdetaan kohdassa Edit Account Info. Ja Purchase Historystä näet onko ostettu jo ja mitä.

Älä turhaan odota maanantaita, tee se heti.

ja ei ollu mitään ostettu että hyvä ! kuiteski aika vituttavaa et on sellasii kusipäitä et pöllii iPodin joka maksaa 200 e mut sit ei kuiteskaa pöllis 200 euroo lompakosta... mult niinku otettiin laukust, ja siel oli lompakkoki ja kaikkee, eli otti vaan sit iPodin... huoh. no mut aattelin sit et jouluks hankin iPhonen, ku ainaki sen pystyy kunnol sit jäljittää jos asentaa sen ohjelman :DD

riittääköhän 8GB:n muisti iha hyvin??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe