Nii eli tiiän et periaattees asialle ei voi tehä kauheest mitään, mut oon yrittäny lukee muita keskusteluja, ja oon saanu selville että applelle vois yrittää soittaa ja antaa sarjanumero ipodista nii ne vois sen ehkä löytää...
Mut siis mua mietityttää ihan sikana et ku mulla on siellä Appstoressa tallennettuna luottokortin nro, ja huolestuttaa ihan sikana että pääseeks se vitun nolo joka pölli mun ipodin nyt käsiks siihe?? voiks se nyt ostaa sil kaikkee???!?!?!?! voisko joku laittaa sen APPLEN nro mihin voi soittaa ...
IPOD TOUCH PÖLLITTIIN !!!!!!!!!!
3
472
Vastaukset
- 1stMacFinn
Menet vaan iTunes Storessa sen Accountin tietoihin, vaihdat pois sen luottokortin numeron ja vaihdat salasanan. Siinä kaikki.
- 1stMacFinn
Se salasana vaihdetaan kohdassa Edit Account Info. Ja Purchase Historystä näet onko ostettu jo ja mitä.
Älä turhaan odota maanantaita, tee se heti. - varkaudeenuhriii
1stMacFinn kirjoitti:
Se salasana vaihdetaan kohdassa Edit Account Info. Ja Purchase Historystä näet onko ostettu jo ja mitä.
Älä turhaan odota maanantaita, tee se heti.ja ei ollu mitään ostettu että hyvä ! kuiteski aika vituttavaa et on sellasii kusipäitä et pöllii iPodin joka maksaa 200 e mut sit ei kuiteskaa pöllis 200 euroo lompakosta... mult niinku otettiin laukust, ja siel oli lompakkoki ja kaikkee, eli otti vaan sit iPodin... huoh. no mut aattelin sit et jouluks hankin iPhonen, ku ainaki sen pystyy kunnol sit jäljittää jos asentaa sen ohjelman :DD
riittääköhän 8GB:n muisti iha hyvin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1502883- 2332170
- 492103
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2211965Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve381272- 1221178
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3141046Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65895