on naiseksi naamioitunut mies, mutta hän on kertonut sen yleisölle eikä anna muiden luulla, että hän olisi oikeasti nainen.
Hän ei ole dazun ja Serpicon kaltainen pelkuri.
http://i39.tinypic.com/10ge33I.jpg
Marja Tyrni
12
201
Vastaukset
mut muhun ei oo koskaan pudonnut naiseksi naamioituneet miehet ainakan noin huumorimielessä.
- IsmoK
muuten vaan esiinnyt keskustelupalstalla naisena ja käytät hyväksesi netistä nappaamiasi kuvia ilman kuvien omistajien lupaa.
IsmoK kirjoitti:
muuten vaan esiinnyt keskustelupalstalla naisena ja käytät hyväksesi netistä nappaamiasi kuvia ilman kuvien omistajien lupaa.
sä oot saanut sen käsityksen että minä olisin myös serpico?
- läpinäkyvää
timanttia kirjoitti:
sä oot saanut sen käsityksen että minä olisin myös serpico?
ole ainoa joka niin luulee tai oikeastaan tietää.
Oletko ollut sen kanssa "sillain"?
- IsmoK
mutta näkeehän sen jo kuvastakin, että kyseessä on mies.
- hgfhujh
En ota palstanne rekisteröityneillä nimimerkeillä kirjoittaneisiin sanallakaan kantaa, koska eivät liity ainakaan minuun pätkääkään(!!), en ole kiinnostunut palstakirjoittajista, enkä tunne, enkä halua myöskään avata typeriä ja epämääräisiä linkkejäsi, mutta "Marja Tyrniä" voin kommentoida: mun mielestä "Marja Tyrni" on aika tylsä. Koomikko siinä on hyvä, mutta viissataa kertaa hauskempia ovat YLE:n vitsisatiirit.:) Eilenkin oli pakko laittaa telkkari kiinni, kun pikkujulen darran vuoksi makasin pedissä ja se naaman vääntelijä "Tyrni" esiintyi jossakin Maikkarin joulupiparintekoshow:ssa ( suorastaan lähes vihaan, kun joulua aletaan aina "luukuttaa" kuukausi ennen jouluaattoa, inhoan, arghhh ja mulle on ihan sama, että mikä sokeripiparin pyöräyttelijä töllössä kulloinkin ennen joulua on!!!), mutta sen sijaan nauroin katketakseni YLE:n "Presidentin kanslia":lle.:D Samaten "Ihmisten Puolue" on äärimmäisen hauska, koska JETSUS mitä hahmoja siinä, miten nerokkaita ihmisen karikatyyreja.:D
- SIITÄ:.!!%#?+
.
että tämä Marja Tyrni on joku esihistoriallinen hahmo
Luultavasti joku shamaani tai muu tietäjä
. - hgfhujh
SIITÄ:.!!%#?+ kirjoitti:
.
että tämä Marja Tyrni on joku esihistoriallinen hahmo
Luultavasti joku shamaani tai muu tietäjä
.Jaa. Mä taas olen vakuuttunut siitä, että mä EN PIDÄ ainakaan YLE:n tv- sarjasta "Presidentin kanslia"... Kehuin aiemmin tässä ketjussa sitä, koska elämäni ensimmäistä kertaa olin pikkujouludarrassa(!) ja hieman siis tavallista hilpeämpänä ja orientoitumatta eilen katsonut sitä, mutta kun nyt katsoin saman viidentoista minuutin pätkän Areenasta uusintana, niin voi vattumarja mitä törkeää(!!!) demari- & työläisvihaa ja ns. piilokepukokkarimainontaa mielestäni koko paska täynnä! Lisäksi kun suomalaisessa yhteisunnassa on OIKEASTI nykyisin sellaisiakin ongelmia, että hullut kansalaiset ihan oikeasti vaikka potkivat viattomia kaduilla ja ilmentävät mm. sillä tän yhteiskunnan eriarvoisuuden räikeää luokkaristiriitaa, niin ei ehkä ole ihan hyvä heitto heittää edes Kepu- mainonnan nimissä tv- sarjaan "Presidentin kanslia", joku poliitikkonimi ko. satiirissa "ruumispussiin" , missä kyseistä sarjassa näyttelijät potkivat...
V*ttu Suomi on sairas maa. Muutan tästä maasta kahdenkymmenen vuoden sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927