Kaukosuhde turkki-suomi

Mimmi123456

Hei! olen ollut kaukosuhteessa pari kuukautta. kaksi kuukautta sitten olin lomalla turkin alanyassa, ja tapasin siellä ihanan miehin, vietimme aikaa yhdessä ja ihastuimme. emme halua antaa välimatkan häiritä vaan aloimme seurustella. suhde on tuore, tiedän. kokemusta on kaukosuhteesta pelkästään suomen sisälläkin. joulukuussa olen lähdössä turkkiin pariksi viikoksi. vietämme yhdessä synttäreitäni ja uutta vuotta. odotan innolla tätä mieheni kanssa. mutta minulla on huolia..miten suhteemme tulee kestämään loppu talven ja kevään, kun pitää odottaa ensikesään asti.. olisiko kellään kokemuksia? miten olette päässeet tämän yli kun pitää odottaa aika pitkän ajan seuraavaa tapaamista? itselläni kerran on aikaisemmin huonoja kokemuksia kaukosuhteesta mutta päätin yrittää toisen kerran, ja olemme molemmat tosissamme suhteessa mukana. muuttoa yhteen on jo suunniteltu sun muuta. skypessä ja facebookissa olemme jutelleet joka päivä. tiedän muutamia tuttuja jotka ovat olleet samassa tilanteessani kanssani. ja ovat tällä hetkellä onnellisesti naimisissa ja saman katon alla. mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ja jaksamisia. miten olette edenneet suhteessa ja kuinka nopeasti päätyneet naimisiin? kiitos jo etukäteen! :)

115

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jebou1

      Olen itse ollut nyt kaukosuhteessa noin 6kk tapasin mieheni alanyassa. Koko 2kk pyörimme yhdessä, oli niitä ylämäkiä jo silloinkin.. mutta niistä selvittiin. Ajattelin että tämä oli lomaromanssi ei muuta. pidimme kuitenkin yhteyttä kun olin suomessa, ja ikävä oli todella kova. Päädyin siihen että palaan ja olinkion takasin jo 6 viikon jälkeen, reissussa olin 2 viikkoa ja asuimme kyseisen ajan yhdessä. Jälleen jouduin palaan suomeen yhteyden pito lisäänty huomattavasti. Irtisanoin itseni vakituisesta työstä jotta pääsen turkkiin silloin kun haluan. Mieheni pyysi minua kotikaupunkiinsa tapaamaan perhettään ja lähdin. oli ihan mahtava kokemus elää täysin turkkilaisessa perheessä. Suomeen paluu oli ihan hirveetä, olemme päivittäin puhelimen välityksellä tekemisissä 1-4 kertaa että puhelin laskutkin on sen mukaisia. ja tietysti juttelemme vielä messä tämän lisäksi. Palasin taas kuukauden jälkeen mieheni luokse ja palasin sieltä perjantaina.

      Tällä hetkellä tuntuu todella vaikeelta, seinät kaatuu kotona päälle, ja ikävä on ihan hirveä. mutta tästä kaikesta selviää jos oikeesti toisesta välittä.
      Naimisiin menosta olemme puhuneet, mutta meillä ei ole mikään kiire vielä. haluamme tutustua toisiimme oikein kunnolla! Emmekä todellakaan halua jatkaa näin koko loppu elämäämme, ehkä joskus muutan turkkiin tai mieheni tänne.

      • Mimmi123456

        Kiitos vastauksesta. Minulle tuli hyvä mieli ja kiva tietää että jollakin muulla on melkein täysin sama tilanne. itselläni on ollut jo ennen tämän miehen tapaamista mielessä että muuttaisin turkkiin, tai ainakin suurimman osan vuodesta asustelisin siellä, kaverin kanssa ollaan suunniteltu tätä pian pari vuotta. yhtään ei osaa tällä hetkellä sanoa mitä tulee tapahtumaan. mutta toivon että kaikki menee hyvin niin kun tähän asti ja samoin kun sinulla :) kun itse olen menossa nyt vajaan kuukauden päästä takaisin, niin aijomme olla koko 2 viikkoa yhdessä. odotan niin paljon! :) mutta pelottaa jo se paluu suomeen. mutta kaikki selviää aikanaan ja hyvin mielin eteenpäin. oikein paljon onnea teille ja tulevaisuudellenne! kaikkea hyvää :) kiitos viestistä.


    • mustikkakaakku

      Täältäkin löytyy! Heinäkuussa olin Alanyassa lomailemassa ja tapasin mieheni.
      Siitä saakka on oltu kaukosuhteessa. Ensimmäisellä reissulla ehdimme olla yhdessä vain noin viikon, mutta hänen kanssaan tuntui kaikki loksahtavan kohdilleen ja ihastuimme.
      Matkan jälkeen oli tosi vaikeeta ja koko ajan mietin, että miten mä sinne hänen luokse oikein pääsisin, kun ei kovin hyvät tulot ole opiskelijalla. No, tasan kuukausi kun oltiin oltu erossa, lähdin Turkkiin.
      Vietin hänen kanssaan ihanat kaksi viikkoa ja palasin taas Suomeen.
      Yhteydessä oltiin joka päivä, joko soitellen tai netin kautta.
      No sitten vähän alle 4 viikon päästä kun olin tullut Suomeen, lähdin taas Turkkiin.
      Tällä kertaa saimme olla yhdessä viikon. Pidempään ei käynyt, koska hän on mennyt tässä syksyllä armeijaan. En tiedä koska voimme taas nähdä, hän kun ei miten vain saa armeijasta lomia ja minulla itselläni ei tällä hetkellä ole rahaa lähteä Turkkiin ja keväällä mulla taas alkaa koulu.
      En siis silloin itse pääse lähtemään ihan koska vain. Helmikuussa aikaisintaan voin hänet nähdä, hiihtolomalla. Tämän jälkeen sitten kesällä. On tää hiton vaikeeta.
      Tosiaan Suomeen paluu on aina ihan hirveetä yhdessäolon jälkeen.
      Mutta täytyy vain miettiä sitä päivää kun taas näkee, auttaa se edes hieman jaksamaan. :)
      Kihloista ja naimisiinmenosta on jotain puhuttu, niinkuin vähän kaikesta.
      Mutta ei tässä olla vihille menossa ennen kuin oikeesti on kunnolla viettänyt yhteistä arkea pidemmän aikaa. Kivaa löytää kohtalontovereita, joiden kanssa voi jakaa kokemuksiaan. :)

      • Mimmi123456

        tosi mukava lukea sinunkin kokemuksia ja tilannetta. voin vain kuvitella kuinka tuskaa se suomeen paluu teettää. itse kun olen sen kokenut vasta kerran, mutta pian taas toinen kerta. mutta pitää ajatella niin että aina näkee uudestaan ja innolla odottaa seuraavaa tapaamista. itselläni aikaa kuukausi miehen tapaamiseen.. odotan niin paljon. onnea sinullekin jaksamiseen ja kaikkea hyvää teille! :)


      • Pirppis
        Mimmi123456 kirjoitti:

        tosi mukava lukea sinunkin kokemuksia ja tilannetta. voin vain kuvitella kuinka tuskaa se suomeen paluu teettää. itse kun olen sen kokenut vasta kerran, mutta pian taas toinen kerta. mutta pitää ajatella niin että aina näkee uudestaan ja innolla odottaa seuraavaa tapaamista. itselläni aikaa kuukausi miehen tapaamiseen.. odotan niin paljon. onnea sinullekin jaksamiseen ja kaikkea hyvää teille! :)

        Mullakin samanlainen tilanne päällä! Tavattiin kesäkuun alussa Marmariksessa ja jotain tapahtu. Oon aina ollu sitä mieltä, etten ala kaukosuhteeseen, mut näin vaan kävi..jalat meni alta. Viimeks kävin syyskuussa, nyt la oon lähdössä taas..Jännittää tosi paljon nähdä! Iik! Näillä tuloilla ei useemmin matkusteta ja harmittaa, kun pitää jättää lapset mummolaan hoitoon. Siellä sukulaiset kyl pussailis mun murut taas piloille! Ikävä on välillä aivan kamala, mut jotenki se helpottaa mitä kauemmin viime näkemisestä on..kai siihen vaan turtuu. Onneks on fb ja mese, puhelinta tulee harvemmin käytettyy. Tulevaisuudesta en meidän kohdalla tiedä..Mies ei halua tulla Suomeen, haluais että minä ja mun lapset muutettas hänen luokse. En kuitenkaan usko et se olis mahdollista. Kuhan nyt katsotaan ja tutustutaan ja annetaan ajan kulua. Asioilla on tapana järjestyä! Ootteks te joutunu suhteenne takia arvostelun kohteeks? Mua inhottaa kun melkein kaikki joille olen kertonu et mulla on turkkilainen poikaystävä on alkanu naljaileen ja huomaa etten ole heidän silmissä muuta kuin taas yks tyhmä suomalainen joka on langennu karvakäteen..suututtaa vaan niin kovasti, kun tuomitaan näkemättä ja tutustumatta siihen toiseen, ja kun mä tiedän 200% et tää mun mies ei o mun kans minkää kansalaisuuspaperin takia!! Teille kaikille kaikkee hyvää! :)


      • Mimmi123456
        Pirppis kirjoitti:

        Mullakin samanlainen tilanne päällä! Tavattiin kesäkuun alussa Marmariksessa ja jotain tapahtu. Oon aina ollu sitä mieltä, etten ala kaukosuhteeseen, mut näin vaan kävi..jalat meni alta. Viimeks kävin syyskuussa, nyt la oon lähdössä taas..Jännittää tosi paljon nähdä! Iik! Näillä tuloilla ei useemmin matkusteta ja harmittaa, kun pitää jättää lapset mummolaan hoitoon. Siellä sukulaiset kyl pussailis mun murut taas piloille! Ikävä on välillä aivan kamala, mut jotenki se helpottaa mitä kauemmin viime näkemisestä on..kai siihen vaan turtuu. Onneks on fb ja mese, puhelinta tulee harvemmin käytettyy. Tulevaisuudesta en meidän kohdalla tiedä..Mies ei halua tulla Suomeen, haluais että minä ja mun lapset muutettas hänen luokse. En kuitenkaan usko et se olis mahdollista. Kuhan nyt katsotaan ja tutustutaan ja annetaan ajan kulua. Asioilla on tapana järjestyä! Ootteks te joutunu suhteenne takia arvostelun kohteeks? Mua inhottaa kun melkein kaikki joille olen kertonu et mulla on turkkilainen poikaystävä on alkanu naljaileen ja huomaa etten ole heidän silmissä muuta kuin taas yks tyhmä suomalainen joka on langennu karvakäteen..suututtaa vaan niin kovasti, kun tuomitaan näkemättä ja tutustumatta siihen toiseen, ja kun mä tiedän 200% et tää mun mies ei o mun kans minkää kansalaisuuspaperin takia!! Teille kaikille kaikkee hyvää! :)

        kiva kuulla että teillä menee hyvin ja että suhtaudutte niin positiivisin mielin! :) niin se on, aika näyttää. ihanaa, näät siis hänet pian! voin arvata kuinka innoissasi olet! :) mahtavaa. itse olen aina ollut samaa mieltä tosta kaukosuhde suhteesta, mut niin siinä vaan kävi. tässä sitä ollaan :) itselläni ei ole kokemusta vielä ihmisten arvostelemisesta. perhe, ystävät ja muut tutut haluavat vain parastani ja hyväksyvät tilanteen. äitikin auttaa raha asioissa jonkun verran että pääsen tapaamaan häntä ensikuussa, opiskelija kun olen, ja kotona asuva, joten näillä omilla rahoillani paljon ei matkustella. koulu loppuu kyllä joulukuussa, joten siitä eteenpäin olen avoin kaikelle..töitä olisi kiva saada ja säästää rahaa. mutta katsoo nyt ensin mitä päätetään lisää miehen kanssa kun pian tapaamme :) kaverini seurusteli aikoinaan turkkilaisen miehen kanssa ja sitä jotkut ihmiset arvostelivat..kamalaa sellainen kun ihmiset ei vaan ymmärrä. noh, me ainakin ymmärretään kenellä tämä tilanne on, tai on ollut. rakkaus vie mukanaan! :) kaikkea hyvää teille!


    • ölölölöl

      Teillä on todennäköisesti sama mieskin ja sen mukana paljon yhteistä..Turkin gigolot ei yhteen naiseen tyydy.

      • Mimmi123456

        sinuna en menisi noin sanomaan. tuossa esimerkki ihmisestä, joka arvostelee tuntematonta.


    • mustikkakaakku

      Voi kunpa itsekkin pääsisin jo miehen luokse. Mutta täytyy vain kestää, ei helmikuuhun niin pitkä aika ole kuitenkaan. Tuntuu pitkältä ajalta, mutta kyllä se siitä menee.

      Olen kyllä joutunut hieman kuuntelemaan arvostelua ja nämä ihmiset täällä palstoilla on naurettavia yleistäjiä. Suututtaa mutta en jaksa siitä sen enempää välittää.
      Tiedän mitä tunnen ja luotan mieheeni aivan täysin. Tunnen monia turkkilaisia, joilla on useammat naiset ja tiedän että mieheni ei ole sellainen.
      Äitini suhtautuu hieman epäillen meidän seurusteluun, mutta jos tapaisi mieheni, niin tiedän että hän ihastuisi tähän. Kaikkea hyvää myös teille kaikille! :)

      • Jebou1

        Itse olen joutunut todella useasti arvostelun kohteeks, totta kai se suututtaa, mutta täytyy vaan yrittää laittaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ja tiedän että poikaystäväni ei ole passin perässä, jos olisi halunnut suomeen tai muualle eurooppaan olis jo aikoja sitten mennyt, koska kyseisestä asiasta ollaan useasti puhuttu!
        Aika on pitää odottaa, mutta se menee nopeasti, ei kannata tehdä ajasta jonka on suomessa kiduttavaa, koska se ei ole silloin kummallekkaan osa puolelle helppoo ja tuntuu aina vaan pahemmalta!

        Onnea kaikille, omissa suhteissanne ja antakaa tunteen viedä, niin olen itse tehnyt.
        Jos nyt en olis kuunnellut sydäntäni olisin katunut sitä vanhana kiikkus tuolissa! : )


      • Mimmi123456

        helmikuu tulee tuota pikaa, pian se on. sitten minulla on taas odotukset käynnissä seuraavaa tapaamista varten.. :) voimia sinulle ja kaikkea hyvää!! :)


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        Itse olen joutunut todella useasti arvostelun kohteeks, totta kai se suututtaa, mutta täytyy vaan yrittää laittaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ja tiedän että poikaystäväni ei ole passin perässä, jos olisi halunnut suomeen tai muualle eurooppaan olis jo aikoja sitten mennyt, koska kyseisestä asiasta ollaan useasti puhuttu!
        Aika on pitää odottaa, mutta se menee nopeasti, ei kannata tehdä ajasta jonka on suomessa kiduttavaa, koska se ei ole silloin kummallekkaan osa puolelle helppoo ja tuntuu aina vaan pahemmalta!

        Onnea kaikille, omissa suhteissanne ja antakaa tunteen viedä, niin olen itse tehnyt.
        Jos nyt en olis kuunnellut sydäntäni olisin katunut sitä vanhana kiikkus tuolissa! : )

        kiitos jebou1 viestistä! tulee hyvä mieli lukiessani teidän kirjoituksia. Rakkaus voittaa aina! :) tänne voimme aina purkaa toisillemme tunteita ja mietteitä. ihanaa jaksaa ajatuksia teidän kanssanne! :)


      • Mimmi123456
        Mimmi123456 kirjoitti:

        kiitos jebou1 viestistä! tulee hyvä mieli lukiessani teidän kirjoituksia. Rakkaus voittaa aina! :) tänne voimme aina purkaa toisillemme tunteita ja mietteitä. ihanaa jaksaa ajatuksia teidän kanssanne! :)

        jakaa* tarkoitan^


      • mustikkakaakku
        Mimmi123456 kirjoitti:

        helmikuu tulee tuota pikaa, pian se on. sitten minulla on taas odotukset käynnissä seuraavaa tapaamista varten.. :) voimia sinulle ja kaikkea hyvää!! :)

        Joo oon ihan samaa mieltä, on tosi kiva jakaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan muiden kanssa ketkä on samassa tilanteessa. :)
        Niin, kyllähän se helmikuu on jo pian. Tuntuu sillä tavalla vaan aika pitkältä ajalta, kun ollaan oltu nyt kohta 6viikkoa erossa(pisin aika erossa meidän ensitapaamisen eli heinäkuun jälkeen) ja vielä olis muutama kuukausikin siihen, että saa olla toisen kanssa. Mut niinku todettu, täytyy vain ajatella sitä päivää kun näkee taas :)

        Missing someone gets easier every day because even though it's one day further from the last time you saw each other, it's one day closer to the next time you will. :)


      • Jebou1
        mustikkakaakku kirjoitti:

        Joo oon ihan samaa mieltä, on tosi kiva jakaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan muiden kanssa ketkä on samassa tilanteessa. :)
        Niin, kyllähän se helmikuu on jo pian. Tuntuu sillä tavalla vaan aika pitkältä ajalta, kun ollaan oltu nyt kohta 6viikkoa erossa(pisin aika erossa meidän ensitapaamisen eli heinäkuun jälkeen) ja vielä olis muutama kuukausikin siihen, että saa olla toisen kanssa. Mut niinku todettu, täytyy vain ajatella sitä päivää kun näkee taas :)

        Missing someone gets easier every day because even though it's one day further from the last time you saw each other, it's one day closer to the next time you will. :)

        Ihanaa että on kohtalon tovereita, vai mitä me ollaan en tiedä.. :D Mutta me jaksamme niin huonoina ku hyvinäkin hetkinä, vaikka välillä tuntuu että kaikki romahtaa, niinkun itselläni eilen.. :/ mutta taas selvittiin, ja se oli kuin lotto voitto!
        Ootamme suomessa monta pitkää päivää että pääsemme rakkaan luo, mutta yllättäen huomaamme et nyt onkin paluu suomeen edessä. Silloin on vaikeeta!
        Tänään oli itselläni paluu arkeen ja työn pariin heti meni päivä helpommmin kun oli muuta ajateltavaa ja tietysti nopeemmin. Vaikka vapaa aikani onkin täytetty kaason hommilla. Pasras kaverini menossa naimisiin turkkilaisen miehen kanssa. :D


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        Ihanaa että on kohtalon tovereita, vai mitä me ollaan en tiedä.. :D Mutta me jaksamme niin huonoina ku hyvinäkin hetkinä, vaikka välillä tuntuu että kaikki romahtaa, niinkun itselläni eilen.. :/ mutta taas selvittiin, ja se oli kuin lotto voitto!
        Ootamme suomessa monta pitkää päivää että pääsemme rakkaan luo, mutta yllättäen huomaamme et nyt onkin paluu suomeen edessä. Silloin on vaikeeta!
        Tänään oli itselläni paluu arkeen ja työn pariin heti meni päivä helpommmin kun oli muuta ajateltavaa ja tietysti nopeemmin. Vaikka vapaa aikani onkin täytetty kaason hommilla. Pasras kaverini menossa naimisiin turkkilaisen miehen kanssa. :D

        ihana juttu! onnittelut parhaalle ystävällesi :) niimpä, kohtalon tovereita :) olisiko sinulla Jebou1 tai mustikkakaakku antaa minulle vaikka facebookkia tai sähköpostia? olisi kiva muutenkin kirjoitella ja tutustua ja vaihtaa kuulumisia :)


      • benim.askim.k
        Jebou1 kirjoitti:

        Ihanaa että on kohtalon tovereita, vai mitä me ollaan en tiedä.. :D Mutta me jaksamme niin huonoina ku hyvinäkin hetkinä, vaikka välillä tuntuu että kaikki romahtaa, niinkun itselläni eilen.. :/ mutta taas selvittiin, ja se oli kuin lotto voitto!
        Ootamme suomessa monta pitkää päivää että pääsemme rakkaan luo, mutta yllättäen huomaamme et nyt onkin paluu suomeen edessä. Silloin on vaikeeta!
        Tänään oli itselläni paluu arkeen ja työn pariin heti meni päivä helpommmin kun oli muuta ajateltavaa ja tietysti nopeemmin. Vaikka vapaa aikani onkin täytetty kaason hommilla. Pasras kaverini menossa naimisiin turkkilaisen miehen kanssa. :D

        Moikka! Mulla on myöskin turkkilainen poikaystävä. Itse pääsen hänen luo reilun parin viikon päästä.


      • Mimmi123456
        benim.askim.k kirjoitti:

        Moikka! Mulla on myöskin turkkilainen poikaystävä. Itse pääsen hänen luo reilun parin viikon päästä.

        olette siis olleet vuoden näkemättä toisianne..huhhuh! :) se vaatii jo aika paljon. itse en kyllä pystyisi olla näkemättä kultaani niin pitkään..ainakin pari kolme kertaa vuodessa pakko saada viettää aikaa yhdessä :) olen myös lähdössä kultani luo neljän viikon päästä :) missä päin turkkia sinun miehesi asustelee? :) kaikkea hyvää myös teille!! :)


      • benim.askim.k
        Mimmi123456 kirjoitti:

        olette siis olleet vuoden näkemättä toisianne..huhhuh! :) se vaatii jo aika paljon. itse en kyllä pystyisi olla näkemättä kultaani niin pitkään..ainakin pari kolme kertaa vuodessa pakko saada viettää aikaa yhdessä :) olen myös lähdössä kultani luo neljän viikon päästä :) missä päin turkkia sinun miehesi asustelee? :) kaikkea hyvää myös teille!! :)

        Minun kultani asuu n. 40km:n päässä Alanyasta, Gazipasassa.
        Niin uskomatonta, että tässä kuussa vihdoin


      • Mimmi123456
        benim.askim.k kirjoitti:

        Minun kultani asuu n. 40km:n päässä Alanyasta, Gazipasassa.
        Niin uskomatonta, että tässä kuussa vihdoin

        ihanaa :) toivotan sinulle oikeen hyvää matkaa ja nauttikaa yhdessä olosta! :) minä joudun myös konetta vaihtamaan istanbulissa..hyvin se varmasti sujuu ja aina saa apua :)


      • Jebou1
        benim.askim.k kirjoitti:

        Minun kultani asuu n. 40km:n päässä Alanyasta, Gazipasassa.
        Niin uskomatonta, että tässä kuussa vihdoin

        Vuoden erossa olo, ohhoh, nostan kyllä jo hattua tuosta suorituksesta, itse en pysty samaan, kuukausikin tekee tiukkaa jo olla erossa.. ja tulen hulluksi jos en joka päivä voi puhua kullan kanssa puhelimessa.. mutta onneksi noi puhelin laskut on hieman laskenut 99577 numero sarjan myötä.. niin voikin soitella!

        Itse vaihdoin vuosi sitten ekan kerran konetta istanbulissa ja olin paniikissa, mutta hyvin selviydyin ja niin selviydyt sinäkin. Ja nyt vielä helpompaa kun saa kentältä suoraan molempien lentojen liput.. :) ja nyt on jo kiva opastaa muita :D ja varmasti löytyy muitakin suomalaisia niin rohkeesti vaan kysymään apua :)

        Kyllähän mut ainakin löytää facebookista, mutta uskaaltako tänne ilmottaa mitä kautta :D


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        Vuoden erossa olo, ohhoh, nostan kyllä jo hattua tuosta suorituksesta, itse en pysty samaan, kuukausikin tekee tiukkaa jo olla erossa.. ja tulen hulluksi jos en joka päivä voi puhua kullan kanssa puhelimessa.. mutta onneksi noi puhelin laskut on hieman laskenut 99577 numero sarjan myötä.. niin voikin soitella!

        Itse vaihdoin vuosi sitten ekan kerran konetta istanbulissa ja olin paniikissa, mutta hyvin selviydyin ja niin selviydyt sinäkin. Ja nyt vielä helpompaa kun saa kentältä suoraan molempien lentojen liput.. :) ja nyt on jo kiva opastaa muita :D ja varmasti löytyy muitakin suomalaisia niin rohkeesti vaan kysymään apua :)

        Kyllähän mut ainakin löytää facebookista, mutta uskaaltako tänne ilmottaa mitä kautta :D

        no niimpä, mietein samaa kysyessäni teidän facebookkia että ei sitä kyllä varmaan tähän viitti pistää :D minneköhän sen vois laittaa..
        hei mitä tarkotat tolla 99577 numerolla? haluan tietää B) :)


      • Jebou1
        Mimmi123456 kirjoitti:

        no niimpä, mietein samaa kysyessäni teidän facebookkia että ei sitä kyllä varmaan tähän viitti pistää :D minneköhän sen vois laittaa..
        hei mitä tarkotat tolla 99577 numerolla? haluan tietää B) :)

        Yritän tässä kans koko ajan miettiä et mitä keksis, ois kiva meinaa jutella ihan kunnolla.. :D eli siis kun soitan turkkiin laitan siihen eteen ton 99577 numerosarjan ja sit normaalisti sen turkki numeron eli esim 9957790....... niin se maksaa 9senttii minuutti plus mitä muita maksuja sit vielä tulee päälle ni oisko se soneralla sit jonkun 60senttii minuutti ku normaalisti melki 2 euroo tai vastaavaa.. :)


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        Yritän tässä kans koko ajan miettiä et mitä keksis, ois kiva meinaa jutella ihan kunnolla.. :D eli siis kun soitan turkkiin laitan siihen eteen ton 99577 numerosarjan ja sit normaalisti sen turkki numeron eli esim 9957790....... niin se maksaa 9senttii minuutti plus mitä muita maksuja sit vielä tulee päälle ni oisko se soneralla sit jonkun 60senttii minuutti ku normaalisti melki 2 euroo tai vastaavaa.. :)

        oi! kuulostaa hyvältä! :) pitääpäs ottaa soneralta lisää selvää :)


      • Jebou1
        Mimmi123456 kirjoitti:

        oi! kuulostaa hyvältä! :) pitääpäs ottaa soneralta lisää selvää :)

        ja tänään ostin telefinlandin prepaid liittymän niin sillä voi kanssa soittaa tolla 99577 numerolla.. :D mulla tippu ainakin laskut pienemmiksi, eilen juttelin soneran myyjän kanssa niin ei tienny asiasta mitään.. :D


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        ja tänään ostin telefinlandin prepaid liittymän niin sillä voi kanssa soittaa tolla 99577 numerolla.. :D mulla tippu ainakin laskut pienemmiksi, eilen juttelin soneran myyjän kanssa niin ei tienny asiasta mitään.. :D

        aijaa :D heh. no mun pitää ottaa selvää sit joltain :D mutta kiitos tiedosta! :)


      • Jebou!
        Mimmi123456 kirjoitti:

        aijaa :D heh. no mun pitää ottaa selvää sit joltain :D mutta kiitos tiedosta! :)

        hyvä että voin olla avuks.. :) itte oon joutunu niin paljon kaikilta kyseleen kaikkee et välillä oikein hävettää :)


      • 4+1
        Jebou! kirjoitti:

        hyvä että voin olla avuks.. :) itte oon joutunu niin paljon kaikilta kyseleen kaikkee et välillä oikein hävettää :)

        ette skypetä?


      • Kokemusta on
        benim.askim.k kirjoitti:

        Moikka! Mulla on myöskin turkkilainen poikaystävä. Itse pääsen hänen luo reilun parin viikon päästä.

        Tipahdat vielä korkealta! Jalkasi on monta metriä maan pinnan yläpuolella. Olet haaveillut ja taistellut rakkautesi puolesta jo runsaan vuoden, mutta onkohan tuo kaikki ollut sen arvoista? En usko että turkkilainen mies on selibaatissa elänyt, joten huolehdi ainakin siitä ettet saa mitään tauteja. Vähitellen alkavat silmäsi avautumaan, koska useimmille turkkilaisille miehille suomalaiset kaukosuhteet ovat projekteja, joiden on tarkoitus johtaa avioliittoon ja oleskelulupaan Suomessa. Tietenlkin voit sitä heiltä kysyä, ja saat ehdottoman kieltävän vastauksen. He jopa loukkaantuvat siinä määrin, että sinun täytyy lepytellä heitä ettet vaan tule jätetyksi.
        Toivoisin sinulle onnellista elämää, mutta ota tämä turkkilainen kevyesti ja ole valmis luopumaan. Jossain sinuakin odottaa oikea rakkaus. Muista myös ettei turkkilaisen kanssa seurustelu ole mikään meriitti, joten sinun pitäisin mölyt mahassani tästä romanssista.


      • pfghjhijjet
        Jebou1 kirjoitti:

        ja tänään ostin telefinlandin prepaid liittymän niin sillä voi kanssa soittaa tolla 99577 numerolla.. :D mulla tippu ainakin laskut pienemmiksi, eilen juttelin soneran myyjän kanssa niin ei tienny asiasta mitään.. :D

        Miksi ette skypeä käytä,täysin ilmaista ja näkee vielä toisen samalla!!??


      • jfirwpahg
        Kokemusta on kirjoitti:

        Tipahdat vielä korkealta! Jalkasi on monta metriä maan pinnan yläpuolella. Olet haaveillut ja taistellut rakkautesi puolesta jo runsaan vuoden, mutta onkohan tuo kaikki ollut sen arvoista? En usko että turkkilainen mies on selibaatissa elänyt, joten huolehdi ainakin siitä ettet saa mitään tauteja. Vähitellen alkavat silmäsi avautumaan, koska useimmille turkkilaisille miehille suomalaiset kaukosuhteet ovat projekteja, joiden on tarkoitus johtaa avioliittoon ja oleskelulupaan Suomessa. Tietenlkin voit sitä heiltä kysyä, ja saat ehdottoman kieltävän vastauksen. He jopa loukkaantuvat siinä määrin, että sinun täytyy lepytellä heitä ettet vaan tule jätetyksi.
        Toivoisin sinulle onnellista elämää, mutta ota tämä turkkilainen kevyesti ja ole valmis luopumaan. Jossain sinuakin odottaa oikea rakkaus. Muista myös ettei turkkilaisen kanssa seurustelu ole mikään meriitti, joten sinun pitäisin mölyt mahassani tästä romanssista.

        kylläpäs sanoit hyvin. itse olen aivan samaa mieltä. itse putosin 2 kertaa todella korkealta eivätkä ne haavat ole vieläkään parantuneet. ne kirvelee koko loppu elämän kunnes kuolen. kyllä olinkin typerä silloin. mutta sille ei voi mitään. Nyt olen kylläkin onnellisesti kunnon miehen kanssa avioliitossa. :) mutta onnea ja hyvää tuuria teille joilla on tosi kaukana poikakaveri. sitä te todellakin tarvitsette. itse en pysty jakaa miestäni kenenkään toisen kanssa, koskaan! jos mieheni minua pettäisi edes yhden kerran, tai edes suutelisi toista se olisi ero heti välittömästi.


    • mustikkakaakku

      Mä itse kans oon miettiny, et olis kiva just jotain facebookia tai sähköpostia vaihtaa ku ei täällä keskustelussa välttämättä niin innosta, kun noita huutelijoita ilmestyy aina vähän väliä.
      Siis just noita ”joo teillä onkin varmaan sama turkkilainen gigolo ym.. ”

      benim.askim.k .. Ihan totta, voi kauhee sentään. Varmasti aivan kamalaa kidutusta!
      Mut tosi hienoa oikeesti, että ootte sen kestäny. Syytä ollakkin ylpeä :)

      Munkin täytyy vaihtaa konetta sitten Istanbulissa helmikuussa kun (toivottavasti!!) pääsen kultaani katsomaan. Ja ehkä Ankarassakin. Vähän pelottaa, mut eiköhän se hyvin mene :)
      Oon itse kans onneks löytänyt ton 99577. Olis ihan järkyttävät puhelinlaskut muuten!
      Sen kanssa tuleekin soiteltua monta kertaa viikossa. Herra kun pääsee koneelle vain kerran viikossa tai kahdessa viikossa kun on armeijassa tällä hetkellä.

      • kgjjjjjj

        Eiköhän tuo aloitus muutenkin ollut provoa.."ollut kaukosuhteessa pari kuukautta" ja puhuu omasta miehestään,aika naurettavaa.
        Ja jokseenkin varmaa on että mies ei siellä yksinään odottele,vaan uusista turisteista löytyy aina seuraa.


      • Mimmi123456
        kgjjjjjj kirjoitti:

        Eiköhän tuo aloitus muutenkin ollut provoa.."ollut kaukosuhteessa pari kuukautta" ja puhuu omasta miehestään,aika naurettavaa.
        Ja jokseenkin varmaa on että mies ei siellä yksinään odottele,vaan uusista turisteista löytyy aina seuraa.

        onko ihan pakko tulla kommentoimaan jos ottaa niin paljon päähän? ei meitä ota päähän vaikka mitä kirjottelisit täällä. tai monet muut jotka ajattelevat niinkun sinä.
        me tunnemme omat miehemme ja suhteisiimme ei voi ketään muu vaikuttaa :)


    • mustikkakaakku

      Joo ihan totta! En kyllä oikeesti ymmärrä näitä huutelijoita. Ei ole millään tavalla heidän asia ja ne huutelut ei vaikuta meihin mitenkään. Onko niin tylsä elämä vai mikä on kun pitää täällä kommentoida tuollaista.
      Jos ajattelee noin, niin siinäs ajattelee, mutta miksi pitää tänne tulla aukomaan?

      • Jebou1

        eikö meistä jokainen elä omaa elämää?? minkä takia tulla arvostelemaan muiden tekemisiä tai sitä kenen kanssa seurustelee?? ja mitä eroa on siinä onko se suomalainen, turkkilainen, espanjalainen tai minkä maalainen tahansa?? ihan samanlaisia ihmisiä me kaikki oollaan kansalaisuudesta huolimatta joten antakaa olla.. Meitä ei kiinnosta mitä te ajattelette, teitin mielipiteistä huolimatta me jatketaan seurustelua ja pysytään onnellisina.. :)


      • kmpfijpmj

        Sinäkin ymmärrät 20 vuoden päästä.
        Lisää Skhupolleita suomeen.


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        eikö meistä jokainen elä omaa elämää?? minkä takia tulla arvostelemaan muiden tekemisiä tai sitä kenen kanssa seurustelee?? ja mitä eroa on siinä onko se suomalainen, turkkilainen, espanjalainen tai minkä maalainen tahansa?? ihan samanlaisia ihmisiä me kaikki oollaan kansalaisuudesta huolimatta joten antakaa olla.. Meitä ei kiinnosta mitä te ajattelette, teitin mielipiteistä huolimatta me jatketaan seurustelua ja pysytään onnellisina.. :)

        täysin samaa mieltä Jebou1 ja mustikkakaakun kanssa!! tähän väliin kenenkään valittajan/kateellisen typeryksen turha tulla yrittämään sotkemaan meidän asioita koska ei onnistu!! :)


      • jebou1
        kmpfijpmj kirjoitti:

        Sinäkin ymmärrät 20 vuoden päästä.
        Lisää Skhupolleita suomeen.

        Antakaa jo hyvät ihmiset olla. onko teille joku ongelma se että joku on onnellinen oli sitten kyseessä suomalainen tai turkkilainen.. :) me ei voida elää samanlaista elämää kaikki, eihän se edes onnistuisi.. :)


      • mustikkakaakku
        jebou1 kirjoitti:

        Antakaa jo hyvät ihmiset olla. onko teille joku ongelma se että joku on onnellinen oli sitten kyseessä suomalainen tai turkkilainen.. :) me ei voida elää samanlaista elämää kaikki, eihän se edes onnistuisi.. :)

        Samaa mieltä kun jebou1. En ymmärrä miten kukaan jaksaa edes jauhaa tuota.
        Me elämme omaa elämäämme onnellisesti turkkilaistemme kanssa, mitä sitten?
        Käsittääkseni on jokaisen oma henkilökohtainen asia kenen kanssa seurustelee. :P
        Jos joku on sitä mieltä, että kadumme 20 vuoden päästä ja miehemme ovat kauheita gigoloja, niin siinäs ajattelette niin, mut oikeesti.. me tunnemme miehemme ja olemme heidän kanssaan, sanoitte te mitä tahansa. Mitä te luulette saavuttavanne tuolla? :D


      • benim.askim.k
        mustikkakaakku kirjoitti:

        Samaa mieltä kun jebou1. En ymmärrä miten kukaan jaksaa edes jauhaa tuota.
        Me elämme omaa elämäämme onnellisesti turkkilaistemme kanssa, mitä sitten?
        Käsittääkseni on jokaisen oma henkilökohtainen asia kenen kanssa seurustelee. :P
        Jos joku on sitä mieltä, että kadumme 20 vuoden päästä ja miehemme ovat kauheita gigoloja, niin siinäs ajattelette niin, mut oikeesti.. me tunnemme miehemme ja olemme heidän kanssaan, sanoitte te mitä tahansa. Mitä te luulette saavuttavanne tuolla? :D

        hei, mulla on facebookissa profiili ja voitais jutella keskenään meidän tulevista matkoista yms. kaikesta :) Olis oikeasti kiva saada kamuja, joilla on myös turkkilainen poikaystävä.
        [email protected]
        (kerron s-postissa facebook profiilini sitten :))


      • Jebou1
        benim.askim.k kirjoitti:

        hei, mulla on facebookissa profiili ja voitais jutella keskenään meidän tulevista matkoista yms. kaikesta :) Olis oikeasti kiva saada kamuja, joilla on myös turkkilainen poikaystävä.
        [email protected]
        (kerron s-postissa facebook profiilini sitten :))

        Jeps samaa mieltä mustikkakaakun kanssa.. :) me tehdään niinkun parhaimmaksi näemme.. :) olisi kiva jutella oikeesti ja tutustua, täytyy ottaa yhteyttä.. :)


      • Näin se menee
        Jebou1 kirjoitti:

        Jeps samaa mieltä mustikkakaakun kanssa.. :) me tehdään niinkun parhaimmaksi näemme.. :) olisi kiva jutella oikeesti ja tutustua, täytyy ottaa yhteyttä.. :)

        Ihan vapaasti saa jokainen seurustella kenen kanssa lystää. Siinä vaan on se juttu, että jos Suomeen turkkilaisen miehen tuot, niin törmäät väistämättä ongelmiin. Mies on varmaan ihan ok Turkissa, missä hänellä on sukua ja muuta verkostoa. Siellä sosiaalinen kontrolli vielä toimii, eikä mies voi tehdä ihan mitä haluaa.
        Sitten kun häm tulee Suomeen, muuttuu hänen ympäriltään kaikki. Ei ole työtä. Ei osata kieltä. Ympäristö on erilainen ja samoin ns. sosiaaliset verkostot. Sinä et voi mielellesi antaa kaikkea, vaikka niin nyt kuvitteletkin. Miehesi siis luopui sinun takiasi paljosta, ja sen takia hän katsoo olevan oikeutettu saamaan lohtua mm. toisilta naisilta etc.
        Ole järkevä ja vastusta houkutusta. Jatkossa tulee vaan vaikeuksia, kun olet jonkun turkkilaisen miehen alkuunsaattaman lapsen yksinhuoltaja. Silloin kukaan suomalainen mies ei enää kanssasi seurustele vakavissaan.


    • mustikkakaakku

      Olis kyllä tosi kiva! Pitääki laittaa viestiä :)
      Nojaa, kai mäkin voin ton mun sähköpostin täällä kertoa.
      [email protected] :)

      • Mimmi123456

        otin teidän sähköpostit ylös, vaihdetaan kuulumisia sitten ja vaihdetaan facebook osoitteita :) mahtavaa tutustua teihin kohtalon toverit! :) ties vaikka joskus matkustettais yhdessä tapaamaan miehiämme! ;) who knows :) ollaan yhteyksissä.
        tässä mun sähköposti: [email protected]


      • Jebou1
        Mimmi123456 kirjoitti:

        otin teidän sähköpostit ylös, vaihdetaan kuulumisia sitten ja vaihdetaan facebook osoitteita :) mahtavaa tutustua teihin kohtalon toverit! :) ties vaikka joskus matkustettais yhdessä tapaamaan miehiämme! ;) who knows :) ollaan yhteyksissä.
        tässä mun sähköposti: [email protected]

        Otin kanssa noita osotteita ylös ja laitoin viestiä.. :)


      • Hmmm--
        Mimmi123456 kirjoitti:

        otin teidän sähköpostit ylös, vaihdetaan kuulumisia sitten ja vaihdetaan facebook osoitteita :) mahtavaa tutustua teihin kohtalon toverit! :) ties vaikka joskus matkustettais yhdessä tapaamaan miehiämme! ;) who knows :) ollaan yhteyksissä.
        tässä mun sähköposti: [email protected]

        Tulee mieleen lemmikkien omistajat jotka vaihtelee kuulumisia lemmikeistään,kuinka karva taas kiiltää kun annettiin vitamiinia ja taas se on oppinut uusia temppuja ym.
        Onko mies teille joku elukka jonka tempuista pitää vaihtaa kuulumisia ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa?


      • Jebou1
        Hmmm-- kirjoitti:

        Tulee mieleen lemmikkien omistajat jotka vaihtelee kuulumisia lemmikeistään,kuinka karva taas kiiltää kun annettiin vitamiinia ja taas se on oppinut uusia temppuja ym.
        Onko mies teille joku elukka jonka tempuista pitää vaihtaa kuulumisia ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa?

        voi herran jumala. ehkä hei ei ole tarkotus vaihtaa miehistä kuulumisia, vaan ylipäätänsä kiva saada kavereita jotka on samassa tilanteessa ja ymmärtää ja saada apua jos sitä tarvii ehkä tietävät jotain mitä itte ei tiedä, eli ei mitään vertailuja miesten välillä :)
        johan nyt ihmisillä laukkaa mielikuvitus ja lujaa.. ja ihan samanlailla kaikki vaihtaa kavereiden kanssa kuulumisia seurustelit sä sitten suomalaisen kanssa tai jonkun muun maanlisen kanssa..


      • nknlnönlnknl
        Jebou1 kirjoitti:

        voi herran jumala. ehkä hei ei ole tarkotus vaihtaa miehistä kuulumisia, vaan ylipäätänsä kiva saada kavereita jotka on samassa tilanteessa ja ymmärtää ja saada apua jos sitä tarvii ehkä tietävät jotain mitä itte ei tiedä, eli ei mitään vertailuja miesten välillä :)
        johan nyt ihmisillä laukkaa mielikuvitus ja lujaa.. ja ihan samanlailla kaikki vaihtaa kavereiden kanssa kuulumisia seurustelit sä sitten suomalaisen kanssa tai jonkun muun maanlisen kanssa..

        Mikä tapa naisilla on mutta ei mua miehenä ainakaan kiinnosta pätkääkään jutella miespuolisten kaverien tai ystävien kanssa heidän kumppaneistaan oli sitten minkä maalaisia tahansa.
        Ihmisten suhteet on kahden välisiä eikä niitä muiden kanssa vatvota.

        Jos minulla olisi vaikka Venäläinen naisystävä niin mulla ei ole kyllä mitään tarvetta yrittää puoliväkisin tutustua muihin miehiin joilla on myös Venäläinen naisystävä,jos ei ennestään ole jotakin muuta yhteyttä tai tekemisissä ihmisen kanssa.


      • Jebou1
        nknlnönlnknl kirjoitti:

        Mikä tapa naisilla on mutta ei mua miehenä ainakaan kiinnosta pätkääkään jutella miespuolisten kaverien tai ystävien kanssa heidän kumppaneistaan oli sitten minkä maalaisia tahansa.
        Ihmisten suhteet on kahden välisiä eikä niitä muiden kanssa vatvota.

        Jos minulla olisi vaikka Venäläinen naisystävä niin mulla ei ole kyllä mitään tarvetta yrittää puoliväkisin tutustua muihin miehiin joilla on myös Venäläinen naisystävä,jos ei ennestään ole jotakin muuta yhteyttä tai tekemisissä ihmisen kanssa.

        Mutta me ihmiset ollan erinlaisia ja jotkut tarvitsee ehkä tukiverkostoa ympärilleen jos sitä ei löydy omasta pienestä mukavuus alueestaan sitten rohkastaan itteensä ja yritetään saada sitä muilta! onko se sitten väärin teistä??


      • Mimmi123456
        Jebou1 kirjoitti:

        Mutta me ihmiset ollan erinlaisia ja jotkut tarvitsee ehkä tukiverkostoa ympärilleen jos sitä ei löydy omasta pienestä mukavuus alueestaan sitten rohkastaan itteensä ja yritetään saada sitä muilta! onko se sitten väärin teistä??

        just tollasia suomalaiset miehet on! sanon näin suoraan että perseestä! suhteista ei osaa avautua toisille, ei osaa keskustella naisista edes ystäville ja suomalaiset miehet on niin hemmetin ujoja! eron huomaa heti suomalaisten ja ulkomaalaisten miesten välillä. piste. ottaa kyllä päähän tuo kun tollasia valittelijoita riittää, vois jättää kommentoimatta jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.


      • igfhjgihjiod
        Mimmi123456 kirjoitti:

        just tollasia suomalaiset miehet on! sanon näin suoraan että perseestä! suhteista ei osaa avautua toisille, ei osaa keskustella naisista edes ystäville ja suomalaiset miehet on niin hemmetin ujoja! eron huomaa heti suomalaisten ja ulkomaalaisten miesten välillä. piste. ottaa kyllä päähän tuo kun tollasia valittelijoita riittää, vois jättää kommentoimatta jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

        Tämä liity mitenkään kansalaisuuteen..Se nyt vaan on niin että juoruajia ei jaksa eikä kestä kukaan kansallisuudesta riippumatta.


    • Hmmhmmm..

      Eivätkö miehenne tee mitään nähdäkseen teitä? Eivätkö he auta lentokuluissa? Tai mikseivät tule itse täällä päin käymään? Tuntuu oudolta ja naiivilta, että te naiset joudutte tekemään kaikkenne päästäksenne "kultanne" luo Turkkiin. Mutta eikö parisuhteessa toisenkin pitäisi olla yhtä innokas tapaamaan..?

      • Kysymys<

        Sitä minäkin ihmettelen,jos mies oikeasti yhtään välittää niin hän kyllä maksaa kulut ja tulee kultaansa tapaamaan,sitä ei mikään voi estää.


      • Jebou1
        Kysymys< kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelen,jos mies oikeasti yhtään välittää niin hän kyllä maksaa kulut ja tulee kultaansa tapaamaan,sitä ei mikään voi estää.

        Kyllä oma mieheni olisi valmis tulemaan suomeen vaikka heti ja onkin jossain vaiheessa ehkä tulossa mutta se nyt ei vaan ole niin helppoa saada sitä viisumia.. ja itse kyllä menen ihan mielelläni turkkiin kun siitä maasta tykkään enemmän kun suomesta :)


      • mustikkakaakku

        Mikseivät tule täällä käymään?
        Viisumin saaminenhan onkin niin yksinkertaista!


      • lölölölöl
        mustikkakaakku kirjoitti:

        Mikseivät tule täällä käymään?
        Viisumin saaminenhan onkin niin yksinkertaista!

        Turistiviisumin saaminen on todellakin hyvin yksinkertaista!


      • Vai yksinkertaista
        lölölölöl kirjoitti:

        Turistiviisumin saaminen on todellakin hyvin yksinkertaista!

        Tämäkin kirjoittaja paljasti täyden tietämättömyytensä. Turistiviisumia ei saada Turkista ihan noin vaan. Eikä todellakaan ole yksinkertaista! Paperillahan kaikki on yksinkertaista... ja Suomi 24:lla.


      • tyhmiä tyttöjä viedä
        Vai yksinkertaista kirjoitti:

        Tämäkin kirjoittaja paljasti täyden tietämättömyytensä. Turistiviisumia ei saada Turkista ihan noin vaan. Eikä todellakaan ole yksinkertaista! Paperillahan kaikki on yksinkertaista... ja Suomi 24:lla.

        Myös nuo tyttöparat hehkuttaa, miten ihanat miehet ovat löytäneet. Olleet tekemisissä keskenään about kaksi viikkoa ja nyt jo puhutaan omista miehistä. Eivät edes tunne heitä kunnolla. Kannattaa tyttöjen ihan oikeasti miettiä, miksi miehet ei saa edes turistiviisumia Suomeen. Onkohan ihan puhtaat jauhot pussissa?
        Kamalasti suuttuvat, kun heitä yrittää maan pinnalle palauttaa. Enkä sano tätä sillä, että vihaisin ulkomaalaisia. Työssäni tapaan heitä päivittäin ja kaikenlaiset kommervenkit on tullut nähtyä ja kuultua. Valitettavasti ja tosiasiassa puolet heistä huijaa naisia minkä kehtaavat.


      • kukkuuuuu
        tyhmiä tyttöjä viedä kirjoitti:

        Myös nuo tyttöparat hehkuttaa, miten ihanat miehet ovat löytäneet. Olleet tekemisissä keskenään about kaksi viikkoa ja nyt jo puhutaan omista miehistä. Eivät edes tunne heitä kunnolla. Kannattaa tyttöjen ihan oikeasti miettiä, miksi miehet ei saa edes turistiviisumia Suomeen. Onkohan ihan puhtaat jauhot pussissa?
        Kamalasti suuttuvat, kun heitä yrittää maan pinnalle palauttaa. Enkä sano tätä sillä, että vihaisin ulkomaalaisia. Työssäni tapaan heitä päivittäin ja kaikenlaiset kommervenkit on tullut nähtyä ja kuultua. Valitettavasti ja tosiasiassa puolet heistä huijaa naisia minkä kehtaavat.

        korjaan, Yli puolet huijareita. kokemusta on. mutta olet kyllä täysin oikeassa.


    • ihmetellen...

      mutta kuin iso paikka toi alanya on...kuin hirveesti siellä on vapaita nuoria miehiä kun teitä kaukosuhteessa eläviä on noin tuhottoman paljon?

      • Jebou1

        Mutta tärkeintähän on se että ite tunnemme omat miehemme ja tiedämme mitä he sielä tekee meidän ollessa suomessa... Jokainen ajattelee niinkuin haluaa. kyllä ite ainakin tiedän sen että Alanya on täynnä "alanya poikia" mutta ei ne kaikki niitä ole! täytyy vaan osata löytää se "oikea" joka ei pelkästään pelaa!
        Ja vaikka olisit ollut kuinka lain kuuliainen eikä minkään laisia merkintöjä missään virallisissa papereissa ei siltikään välttämättä saa viisumia, sen hakeminen ei ole mitään helppoa. mutta ei se ota jos ei annakkaan!! ainahan voi yrittää. ja onneks suomesta ainakin toistaseks pääsee vielä ilman viisumia 3kuukautta reissuun jos haluaa! ja tulee kysymykseen miksi miehet ei tule suomeen!! Alla alla!!


      • Alayie
        Jebou1 kirjoitti:

        Mutta tärkeintähän on se että ite tunnemme omat miehemme ja tiedämme mitä he sielä tekee meidän ollessa suomessa... Jokainen ajattelee niinkuin haluaa. kyllä ite ainakin tiedän sen että Alanya on täynnä "alanya poikia" mutta ei ne kaikki niitä ole! täytyy vaan osata löytää se "oikea" joka ei pelkästään pelaa!
        Ja vaikka olisit ollut kuinka lain kuuliainen eikä minkään laisia merkintöjä missään virallisissa papereissa ei siltikään välttämättä saa viisumia, sen hakeminen ei ole mitään helppoa. mutta ei se ota jos ei annakkaan!! ainahan voi yrittää. ja onneks suomesta ainakin toistaseks pääsee vielä ilman viisumia 3kuukautta reissuun jos haluaa! ja tulee kysymykseen miksi miehet ei tule suomeen!! Alla alla!!

        Tuttua tarinaa - jatkuva ikävä, ihmisten ennakkoluulot, suuri suru aina kotiin palatessa.. Mutta kaikki sen arvoista :) Ja tuosta viisumista; sen saaminen ei todellakaan ole ihan helppo juttu - joka niin kuvittelee ei mistään mitään tiedä! Toisinaan näyttää, että arvalla heittävät suurlähetystössä kuka viisumin saa ja kuka ei.. Ja vielä lohdutuksen sana sinulle, joka pohdit Istanbulissa koneen vaihtoa; hyvin se menee. Vaikka kenttä on iso, opasteet on selkeät. Aikaa on toki hyvä olla varattuna reilusti, kun toisinaan esim. passintarkastusjonot ei oikein etene..


    • *eikeksitähänmitään*

      Täällä on Suomi-Etelä-Afrikka pari. Viimeksi nähty kesällä 2009. 1,5 vuotta oltu erossa (seurusteltu yli 3 v), nyt lähden hänen luokse huomenna ja avioitumassa tällä reissulla. Jatkuvasti Skypellä yhteydessä (skypen saa myös kännykkään -> tulee halvemmaksi kuin tekstarit) ja periksi ei anneta. Ei koskaan.

      • Mimmi123456

        ihanaa! kiitos viestistänne! ihana kuulla muiden juttuja :)


      • Jebou1
        Mimmi123456 kirjoitti:

        ihanaa! kiitos viestistänne! ihana kuulla muiden juttuja :)

        Tsemiä oikeesti :) oot aika sisukas, itte en kyllä pystyis samaan.. :D ihanaa kuulla näitä onnistuneitakin kaukosuhteita.. :D tuo voimia jaksaa eteenpäin..


      • *eikeksitähänmitään*
        Jebou1 kirjoitti:

        Tsemiä oikeesti :) oot aika sisukas, itte en kyllä pystyis samaan.. :D ihanaa kuulla näitä onnistuneitakin kaukosuhteita.. :D tuo voimia jaksaa eteenpäin..

        Nyt on reissu heitetty, hissun kissun avioiduttiin ja nyt jatketaan töitä ja opiskeluja yhteisen tulevaisuuden eteen. :) Tahtoa peliin!


    • Jäitä hattuun

      Nyt tytöt jäitä hattuun. Kai te tiedätte sen verran, että turkkilaiset aurinkorantojen miehet ovat kovia gigoloita. He saalistavat suomalaisia tyttöjä ja laskeskelevat kaatojen määrää. Itse tulette joutumaan nyrkin ja hellan väliin, mutta mies saa kyllä pettää... Kulttuuri on aivan toinen kuin länsimaissa. Olen nähnyt lukuisia tapauksia.

      • kyllästynyt2

        kyllä, jotkut ovat, mutta EI KAIKKI! kuinka monta kertaa tämäkin pitää kirjoittaa tänne?? 'aurinkorantojen'..mitä sinäkin luulet tietäväsi -.- muuallakin on aurinkorantoja kuin turkissa! Sinä, tai ketään muukaan ei voi vaikuttaa meihin ketkä olemme parisuhteessa turkkilaisen kanssa. Voisin itse myös tähän sanoa, että tiedätkös sinä, että suomessakin on näitä hemmetin gigoloja!? ei vain turkissa! ja kyllä, todellakin tiedämme nämä gigolot!! meillä on varmasti enemmän kokemusta kuin sinulla, ja siksi olemmekin nyt onnellisessa suhteessa kun tiedämme ketkä eivät näitä gigoloja ole! ja tosiaanko luulet että emme tiedä turkkilaista kulttuuria? voi hemmetti luuletko että oltaisiin ryhdytty suhteeseen jos emme tietäisi!! katsoskun kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ja toiset perheet hyväksyvät eri asioita ( suhteita!!) sinä olet vain sattunut näkemään nämä huonot puolet joten tulet tänne valittamaan meille onnellisille! :D kateellisuutta ilmassa? ei omaa kultaa?? hanki sinä oma täydellinen elämäsi ja tule sitten vasta puhumaan paskaa! meillä on jo , ja olemme yleitä siitä!!


      • Höpsön töpsön
        kyllästynyt2 kirjoitti:

        kyllä, jotkut ovat, mutta EI KAIKKI! kuinka monta kertaa tämäkin pitää kirjoittaa tänne?? 'aurinkorantojen'..mitä sinäkin luulet tietäväsi -.- muuallakin on aurinkorantoja kuin turkissa! Sinä, tai ketään muukaan ei voi vaikuttaa meihin ketkä olemme parisuhteessa turkkilaisen kanssa. Voisin itse myös tähän sanoa, että tiedätkös sinä, että suomessakin on näitä hemmetin gigoloja!? ei vain turkissa! ja kyllä, todellakin tiedämme nämä gigolot!! meillä on varmasti enemmän kokemusta kuin sinulla, ja siksi olemmekin nyt onnellisessa suhteessa kun tiedämme ketkä eivät näitä gigoloja ole! ja tosiaanko luulet että emme tiedä turkkilaista kulttuuria? voi hemmetti luuletko että oltaisiin ryhdytty suhteeseen jos emme tietäisi!! katsoskun kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ja toiset perheet hyväksyvät eri asioita ( suhteita!!) sinä olet vain sattunut näkemään nämä huonot puolet joten tulet tänne valittamaan meille onnellisille! :D kateellisuutta ilmassa? ei omaa kultaa?? hanki sinä oma täydellinen elämäsi ja tule sitten vasta puhumaan paskaa! meillä on jo , ja olemme yleitä siitä!!

        Jokaisella on vapaus mielipiteeseensä! Suomessa turkkilaista miestä pidetään yleensä epäluotettavana ja Turkissa suomalaista naista "helppona". Jos kaikesta huolimatta kunnollinen suomi-neito löytää rehdin turkkilaisen miehen, niin onnea kumpaisellekin. Olette harvinainen pari ja paljon joudutte tekemään työtä suhteenne eteen.
        Itse en valitsisi turkkilaista miestä, koska elämä on lyhyt enkä halua sitä tuhlata. Miksi turhaan hankkiutuu vaikeaan suhteeseen? Naisen kannattaisi valita itselleen mies, jonka kanssa voi rakentaa turvallisen kodin.


      • Jebou1
        Höpsön töpsön kirjoitti:

        Jokaisella on vapaus mielipiteeseensä! Suomessa turkkilaista miestä pidetään yleensä epäluotettavana ja Turkissa suomalaista naista "helppona". Jos kaikesta huolimatta kunnollinen suomi-neito löytää rehdin turkkilaisen miehen, niin onnea kumpaisellekin. Olette harvinainen pari ja paljon joudutte tekemään työtä suhteenne eteen.
        Itse en valitsisi turkkilaista miestä, koska elämä on lyhyt enkä halua sitä tuhlata. Miksi turhaan hankkiutuu vaikeaan suhteeseen? Naisen kannattaisi valita itselleen mies, jonka kanssa voi rakentaa turvallisen kodin.

        Ehkä jokainen meistä tietää että pojat pelaa turisteilla minkä kerkee ja suomi tytöstä vaan saan sen vaivasen 1pisteen ku annetaan niin helpolla ja turkki tytöstä 12pistettä, ku ne pihtaa.. :D mut hei eiköhän me olla nähty se peli ja ite myös pelattu, voin ainakin myöntää omalla kohdallani sen! ja jos paikan päällä on sen 2 kuukautta putkeen ja kulkee silmät auki ni eiköhän sieltä löydy myös ne jotka ei pelaa ja hei ei nekään koko ikäänsä jaksa pelata ja pyörittää tyttöjä, alkaa niilläkin jossain vaiheessa piologinen kello tikittään.. :D

        Eikö suomalaisen miehen kanssa voi sitten joutua nyrkin ja hellan väliin ja eikö suomi mies muka koskaan petä? siinä sulle miettimistä!

        Ja jokaisessa suhteessa on omat vaikeutensa ja haasteensa on sitten suhteessa suomalaisen tai turkkilaisen kanssa ei se ole kenenkään kanssa ruusuilla tanssimista! ja kuka on väittäny että tää on vaikeeta?

        Ja ei meistä tytöistä tosiaankaan kukaan rupeis suhteseen ellei tietäisi kulttuurista jotain, itse otin selvää ainakin ensiksi ja paikan päällähän sitä oppii koko ajan lisää..
        Ei me sentään ihan tyhmiä olla!! : )


      • Jäitä hattuun
        Höpsön töpsön kirjoitti:

        Jokaisella on vapaus mielipiteeseensä! Suomessa turkkilaista miestä pidetään yleensä epäluotettavana ja Turkissa suomalaista naista "helppona". Jos kaikesta huolimatta kunnollinen suomi-neito löytää rehdin turkkilaisen miehen, niin onnea kumpaisellekin. Olette harvinainen pari ja paljon joudutte tekemään työtä suhteenne eteen.
        Itse en valitsisi turkkilaista miestä, koska elämä on lyhyt enkä halua sitä tuhlata. Miksi turhaan hankkiutuu vaikeaan suhteeseen? Naisen kannattaisi valita itselleen mies, jonka kanssa voi rakentaa turvallisen kodin.

        Seurustelusuhteena suomityttö/turkkilainen mies vastaa aikalailla samaa kuin suomipoika/venäläinen nainen, suomipoika/bangkokin tyttö. Onnistuneita rakkaustarinoitakin lienee olemassa, mutta kyllähän mielleyhtymät ja mielikuvat seuraavat toisiaan. Hattua nostan, jos mies ei haluakaan muuttaa Suomeen vaan muutat itse Turkkiin ja perustat sinne perheen.


      • -.-
        Jäitä hattuun kirjoitti:

        Seurustelusuhteena suomityttö/turkkilainen mies vastaa aikalailla samaa kuin suomipoika/venäläinen nainen, suomipoika/bangkokin tyttö. Onnistuneita rakkaustarinoitakin lienee olemassa, mutta kyllähän mielleyhtymät ja mielikuvat seuraavat toisiaan. Hattua nostan, jos mies ei haluakaan muuttaa Suomeen vaan muutat itse Turkkiin ja perustat sinne perheen.

        Miks aina pitää olla vertaamas näitä maita toisiinsa? suomesta löytyy mun mielestä paskimmat miehet ikinä!
        ja kyllä, mieheni ei ainakaan pyydä että pääsisi suomeen, itse ehdotin sitä hänelle. mietimme myös että muuttaisn itse turkkiin, koska haluan sinne.
        joo tosiaan, ketä sitä vaikeaan suhteeseen hankkiutuisi? en minä ainakaan tai moni muukaan täällä! meillä on turvallinen elämä ja onnellinen suhde! vihjailetko nimim. höpsön töpsön että meillä ei muka olisi turvallinen suhde? :D samaa voisin sanoa sulle että varo itse myös näitä suomimiehiä , pettää minkä kerkeää ja varo vaan ettet hanki vaikeaa suhdetta suomimiehen kanssa! kaikilla on oma elämä ja hankkikaa valittajat oma elämänne, tämä on meidän elämä ja teillä ei ole siihen sanomista!


      • lölölöiyiyiuuo
        -.- kirjoitti:

        Miks aina pitää olla vertaamas näitä maita toisiinsa? suomesta löytyy mun mielestä paskimmat miehet ikinä!
        ja kyllä, mieheni ei ainakaan pyydä että pääsisi suomeen, itse ehdotin sitä hänelle. mietimme myös että muuttaisn itse turkkiin, koska haluan sinne.
        joo tosiaan, ketä sitä vaikeaan suhteeseen hankkiutuisi? en minä ainakaan tai moni muukaan täällä! meillä on turvallinen elämä ja onnellinen suhde! vihjailetko nimim. höpsön töpsön että meillä ei muka olisi turvallinen suhde? :D samaa voisin sanoa sulle että varo itse myös näitä suomimiehiä , pettää minkä kerkeää ja varo vaan ettet hanki vaikeaa suhdetta suomimiehen kanssa! kaikilla on oma elämä ja hankkikaa valittajat oma elämänne, tämä on meidän elämä ja teillä ei ole siihen sanomista!

        On varmasti turvallinen suhde kun 99% ajasta kumppani on tuhansien kilometrien päässä.


      • Jebou1
        lölölöiyiyiuuo kirjoitti:

        On varmasti turvallinen suhde kun 99% ajasta kumppani on tuhansien kilometrien päässä.

        ja mistähän sä tiiät kuinka usein näämme miehiämme??


      • nohuhhuuuuh
        lölölöiyiyiuuo kirjoitti:

        On varmasti turvallinen suhde kun 99% ajasta kumppani on tuhansien kilometrien päässä.

        et tiedä asioista yhtään mitään. etkä tosiaankaan tiedä kuinka usein näemme kumppaneitamme joten mikä sä oot tota sanomaan? ei teidän sanomiset meihin vaikuta vaikka kuinka selittäisitte paskaa täällä :)


      • joooooos
        nohuhhuuuuh kirjoitti:

        et tiedä asioista yhtään mitään. etkä tosiaankaan tiedä kuinka usein näemme kumppaneitamme joten mikä sä oot tota sanomaan? ei teidän sanomiset meihin vaikuta vaikka kuinka selittäisitte paskaa täällä :)

        Eikö teillä ole parempaa tekemistä kun vatvoa tuota paskaa?
        Taidatte olla jotain katkeroituneita, elämänhalun menettäneitä.
        Ei teillä oikeesti taida olla mitään elämää.. suomi24:n keskustelussa vatvotte paskaa minkä kerkeätte asiasta mikä ei teille edes kuulu pätkääkään!!
        OIKEESTI mitä te luulette saavuttavanne?


      • nohuhhuuuuh
        joooooos kirjoitti:

        Eikö teillä ole parempaa tekemistä kun vatvoa tuota paskaa?
        Taidatte olla jotain katkeroituneita, elämänhalun menettäneitä.
        Ei teillä oikeesti taida olla mitään elämää.. suomi24:n keskustelussa vatvotte paskaa minkä kerkeätte asiasta mikä ei teille edes kuulu pätkääkään!!
        OIKEESTI mitä te luulette saavuttavanne?

        anteeks mutta mikä sä oot sanomaan että asia ei kuulu meille pätkääkää? :D mitä hittoa :D itse keskustelu ollaan saatu aikaan (joten sori vaan kyllä meille nimenomaan kuuluu) ja halutaan vaihtaa täällä kuulumisia ja tunteita. sitä varten tää suomi24 chatti on!! ja on parempaakin tekemistä, ollaan me ihmisiä yhtäläillä kun sä :D tää on vaan ajanvietettä. ei sullakaan paljoon muuta tunnu olevan kun tutkia ihmisten kirjotuksia täällä joten mikäs sä oot valittaa :D naurettavaa. jokaisen oma asia mitä netissä tekee. samaa voisin kysyä sinulta, mitä sinä luulet saavuttavasi tuolla valittamisella? :)


      • Jebou1
        nohuhhuuuuh kirjoitti:

        anteeks mutta mikä sä oot sanomaan että asia ei kuulu meille pätkääkää? :D mitä hittoa :D itse keskustelu ollaan saatu aikaan (joten sori vaan kyllä meille nimenomaan kuuluu) ja halutaan vaihtaa täällä kuulumisia ja tunteita. sitä varten tää suomi24 chatti on!! ja on parempaakin tekemistä, ollaan me ihmisiä yhtäläillä kun sä :D tää on vaan ajanvietettä. ei sullakaan paljoon muuta tunnu olevan kun tutkia ihmisten kirjotuksia täällä joten mikäs sä oot valittaa :D naurettavaa. jokaisen oma asia mitä netissä tekee. samaa voisin kysyä sinulta, mitä sinä luulet saavuttavasi tuolla valittamisella? :)

        ite en vaan jaksa tajuta sitä miks ihmiset täällä notkuu ketä tää koko asia ei millään tavalla edes kosketa, mitä saatte siiitä?? toki jokaisella on omat mielipiteet ja ne saa toki tuoda julki, mutta muistakaa sitten myös kunnioittaa meidän mielipiteitä jotka ollaan kaukosuhteessa.. :)


      • turkintippuri
        Jebou1 kirjoitti:

        ite en vaan jaksa tajuta sitä miks ihmiset täällä notkuu ketä tää koko asia ei millään tavalla edes kosketa, mitä saatte siiitä?? toki jokaisella on omat mielipiteet ja ne saa toki tuoda julki, mutta muistakaa sitten myös kunnioittaa meidän mielipiteitä jotka ollaan kaukosuhteessa.. :)

        "kaukosuhdetta" ei ole olemassakaan,joko on suhde joka on olemassa ja jossa on jatkuvaa läheisyyttä tai sitten ei ole mitään suhdetta..Se että pitää yhteyttä jonkun kanssa ei ole mikään suhde ainakaan Turkkilaisella mittapuulla mitattuna.


    • joooooos

      Niin siis viestini oli tarkoitettu noille ketkä täällä arvostelee turkkilaisia ja selittää tota roskaa :)

    • Nuorityttö

      Itse olen tavannut erittäin ihanan turkkilaisen miehen. Hänen kanssaan on helppo jutella ja pidän hänestä kaikin tavoin. :) Ainut vaan, että en tiedä tulisiko suhde toimimaan.. Välitämme toisistamme kovasti, mutta välimatka on niin suuri. En tiedä pitäisiko meidän vain yrittää saada suhde toimimaan kaikista tulevista vaikeuksista huolimatta.. Itse toivon tietenkin, että suhde toimisi ja voisimme viettää loppuelämämme yhdessä, heh.. :) Kai voisin sanoa, että rakkaus on kaiken sen vaivan arvoista.

      • valitettavasti

        kyllä on lapsellisia tyttöjä. Menkääpäs Alanyaan ilmoittamatta "miehelle" näätte ihan varmasti ,että sillä on toinen turistityttö kierroksessa.Yksikää poika ei varmasti missään selipaatissa elä ja huomatkaa niille kelpaa kaikki nuoret ja vanhat ,lihavat ja laihat.Ne nauraa paskasen naurun ,kun "morsiamet"lähtee itkukurkussa suomee.Bussi tuo illalla uudet narrattavat. Usko pois "miehesi"käy monessa "reijässä "kun sinä ikävöit suomessa.Mutta teitä narrattavia riittää.


      • Nuorityttö
        valitettavasti kirjoitti:

        kyllä on lapsellisia tyttöjä. Menkääpäs Alanyaan ilmoittamatta "miehelle" näätte ihan varmasti ,että sillä on toinen turistityttö kierroksessa.Yksikää poika ei varmasti missään selipaatissa elä ja huomatkaa niille kelpaa kaikki nuoret ja vanhat ,lihavat ja laihat.Ne nauraa paskasen naurun ,kun "morsiamet"lähtee itkukurkussa suomee.Bussi tuo illalla uudet narrattavat. Usko pois "miehesi"käy monessa "reijässä "kun sinä ikävöit suomessa.Mutta teitä narrattavia riittää.

        Minun mieheni ei asu Alanyassa, tai muussakaan Turkin lomakohteista. Ja anteeksi vaan, luotan mieheeni täysin. Miksi suomalaiseen mieheen tulisi luottaa sen enempää kuin turkkilaiseen? Ja kyllä, tiedän monien turkkilaisten vikittelevän useita naisia samaan aikaan, mutta ei saa liikaa yleistää. Niitä ihania, välittäviä ja luotettaviakin löytyy. :)


      • voi taivas
        Nuorityttö kirjoitti:

        Minun mieheni ei asu Alanyassa, tai muussakaan Turkin lomakohteista. Ja anteeksi vaan, luotan mieheeni täysin. Miksi suomalaiseen mieheen tulisi luottaa sen enempää kuin turkkilaiseen? Ja kyllä, tiedän monien turkkilaisten vikittelevän useita naisia samaan aikaan, mutta ei saa liikaa yleistää. Niitä ihania, välittäviä ja luotettaviakin löytyy. :)

        nauranut niin paljon ,kuin lukiessa näiden lapsellisten pentujen kirjoituksia. Nämä lapsethan elää pelkässä satumaailmassa , oikeasti näistä ei yksikään tiedä minkälainen maa turkki on.Mutta sittehän se leikki loppuu ,kuin ollaan suomessa yksinhuoltaja äitinä tai turkissa hella ja nyrkin välissä ja mies luulaa uusien turistityttöjen kimpussa.


      • 123321
        voi taivas kirjoitti:

        nauranut niin paljon ,kuin lukiessa näiden lapsellisten pentujen kirjoituksia. Nämä lapsethan elää pelkässä satumaailmassa , oikeasti näistä ei yksikään tiedä minkälainen maa turkki on.Mutta sittehän se leikki loppuu ,kuin ollaan suomessa yksinhuoltaja äitinä tai turkissa hella ja nyrkin välissä ja mies luulaa uusien turistityttöjen kimpussa.

        ja itselläsikö kokemusta löytyy ku yleistät? ja kuka on pentu?? ja hei ei kaikki pojat asu turistikohteessa, eli ei pääse paneen kaikkee mikä liikkuu!! ja onko se sulta pois vaikka tekis niin??


      • usko pois
        123321 kirjoitti:

        ja itselläsikö kokemusta löytyy ku yleistät? ja kuka on pentu?? ja hei ei kaikki pojat asu turistikohteessa, eli ei pääse paneen kaikkee mikä liikkuu!! ja onko se sulta pois vaikka tekis niin??

        olen nähnyt se touhun ja pari ystävää on turkkilaisen kanssa naimisissa . Eihän kukaan aikuinen kirjoita noin lapsellisia satuja ja usko minkään hotellipojan juttuinin. Maaseudultahan ne köyhät pojat tulee kesäsin turistikohteisiin töihin ja osa jättää lapset ja vaimonsa hoitamaan kotitilaa. Jos se pystyy panemaa suo niin miksei sitten muita turisityttöjä .Multa se ei ole pois ,muttei kannata liikaa luotaa.


      • ayasofya
        usko pois kirjoitti:

        olen nähnyt se touhun ja pari ystävää on turkkilaisen kanssa naimisissa . Eihän kukaan aikuinen kirjoita noin lapsellisia satuja ja usko minkään hotellipojan juttuinin. Maaseudultahan ne köyhät pojat tulee kesäsin turistikohteisiin töihin ja osa jättää lapset ja vaimonsa hoitamaan kotitilaa. Jos se pystyy panemaa suo niin miksei sitten muita turisityttöjä .Multa se ei ole pois ,muttei kannata liikaa luotaa.

        ... en ikinä uskonut, että mulla vielä joku päivä olis turkkilainen poikaystävä. En tosiaankaan ole luottanut turkkilaisiin miehiin pätkääkään, koska onhan mullakin silmät, jotka pidän kyllä auki. Mutta tiedän kyllä suhteita, jotka ovat onnistuneet ja naimisissa ollaan oltu vuositolkulla. Ja jos katsoo avioerolukuja, niin kylläpä ne vaan Suomessa on paljon suuremmat kuin Turkissa. Mutta siis totta kai näitä huijarimiehiäkin on ja varmaan niitä löytyy joka maasta. Ihan yhtä törkymeininkiä olen nähnyt suomalaisten miestenkin osalta. Mutta toki sitä on helppo yleistää että kaikki turkkilaiset miehet ovat sellaisia, mutta eihän kaikki suomalaiset miehetkään ole samanalaisia, joten ihan tyhmää olisi ajatella, että kaikki turkkilaiset sitä olisivat! Eihän se nyt voi käytännössäkään olla mahdollista että kaikki turkkilaiset olisivat huijareita, miettikään nyt omalla järjellänne hyvät ihmiset. Se, että ovatko sitten näitten tälläkin palstalla kirjoittavien miehet huijareita, niin siitä teillä muilla ei valitettavasti voi olla mitään tietoa, joten ei kannattaisi täällä kauheasti huudella. Eiköhän me jokainen tunneta ne omat miehemme parhaiten?? Ja jos vaikka olisivatkin huijareita, niin mitäpä se edes muille kuuluu. Eihän se teiltä ole pois mitenkään! Mutta tosiaan ärsyttää tämä suhtautuminen täällä Suomessa. Ei ihme, että ne "kunnolliset" turkkilaiset miehet ei edes tänne halua muuttaakaan, kun tietävät millainen asennoituminen täällä on. Mun mies ainakaan ei tänne edes halua. Ja ymmärrän sen kyllä täydellisesti! Näitä juttuja luettuani en itsekään häntä tänne haluaisi!

        Laittelin muuten minäkin sähköpostia teille aiemmin kirjoittaneille. Olisi niiiiin kiva tutustua kohtalotovereihin, joiden kanssa asioista voi keskustella asiallisesti ilman mitään kyräilyä ja tyhmää yleistämistä. Ja olisi ihanaa jakaa kokemuksia näistä kaukosuhteiden iloista ja suruista. Mulla ollut tää suhde reilut 3 kk ja erossaolo on kyllä aika ajoin yhtä tuskaa.


      • mietis vähän
        ayasofya kirjoitti:

        ... en ikinä uskonut, että mulla vielä joku päivä olis turkkilainen poikaystävä. En tosiaankaan ole luottanut turkkilaisiin miehiin pätkääkään, koska onhan mullakin silmät, jotka pidän kyllä auki. Mutta tiedän kyllä suhteita, jotka ovat onnistuneet ja naimisissa ollaan oltu vuositolkulla. Ja jos katsoo avioerolukuja, niin kylläpä ne vaan Suomessa on paljon suuremmat kuin Turkissa. Mutta siis totta kai näitä huijarimiehiäkin on ja varmaan niitä löytyy joka maasta. Ihan yhtä törkymeininkiä olen nähnyt suomalaisten miestenkin osalta. Mutta toki sitä on helppo yleistää että kaikki turkkilaiset miehet ovat sellaisia, mutta eihän kaikki suomalaiset miehetkään ole samanalaisia, joten ihan tyhmää olisi ajatella, että kaikki turkkilaiset sitä olisivat! Eihän se nyt voi käytännössäkään olla mahdollista että kaikki turkkilaiset olisivat huijareita, miettikään nyt omalla järjellänne hyvät ihmiset. Se, että ovatko sitten näitten tälläkin palstalla kirjoittavien miehet huijareita, niin siitä teillä muilla ei valitettavasti voi olla mitään tietoa, joten ei kannattaisi täällä kauheasti huudella. Eiköhän me jokainen tunneta ne omat miehemme parhaiten?? Ja jos vaikka olisivatkin huijareita, niin mitäpä se edes muille kuuluu. Eihän se teiltä ole pois mitenkään! Mutta tosiaan ärsyttää tämä suhtautuminen täällä Suomessa. Ei ihme, että ne "kunnolliset" turkkilaiset miehet ei edes tänne halua muuttaakaan, kun tietävät millainen asennoituminen täällä on. Mun mies ainakaan ei tänne edes halua. Ja ymmärrän sen kyllä täydellisesti! Näitä juttuja luettuani en itsekään häntä tänne haluaisi!

        Laittelin muuten minäkin sähköpostia teille aiemmin kirjoittaneille. Olisi niiiiin kiva tutustua kohtalotovereihin, joiden kanssa asioista voi keskustella asiallisesti ilman mitään kyräilyä ja tyhmää yleistämistä. Ja olisi ihanaa jakaa kokemuksia näistä kaukosuhteiden iloista ja suruista. Mulla ollut tää suhde reilut 3 kk ja erossaolo on kyllä aika ajoin yhtä tuskaa.

        Suomessa naisilla on vapaus valita ,ei ole pakko sietää paska ukkoja.Turkissa naisen on tosi huono , naisen on pakko tehdä mitä mies käskee.


      • ayasofya
        mietis vähän kirjoitti:

        Suomessa naisilla on vapaus valita ,ei ole pakko sietää paska ukkoja.Turkissa naisen on tosi huono , naisen on pakko tehdä mitä mies käskee.

        Voi apua, mitä ennakkoluuloja ja harhakuvitelmia!! Kannattaisi ensin hieman perehtyä todellisuuteen ennen kuin tuollaisia väitteitä tulee tänne esittämään.


      • 123321
        ayasofya kirjoitti:

        Voi apua, mitä ennakkoluuloja ja harhakuvitelmia!! Kannattaisi ensin hieman perehtyä todellisuuteen ennen kuin tuollaisia väitteitä tulee tänne esittämään.

        Niin ja yhteisiä pelisääntöjähän ei voi siis millään tavalla tehdä.. :D no jokainen on sitä mieltä m itä on.. :D

        ayasofya kirjotukses pitää kyllä niin paikkansa, jos kiinnostaa vaihtaa kuulumisia ni tässä meili ossa [email protected]

        itsellä kauko suhdetta takana noin 7kk :)


    • cilla85

      jos haluat keskustella asiasta, voit kirjoittaa sähköpostiini: [email protected]
      Itse elin aluksi kaukosuhteessa ja nyt onnellisesti suomessa mieheni kanssa. Kyllä ne suhteet voi onnistuakin, jmutta tänne en halua kaikkea kirjoittaa.. :)

      • ayasofya

        Kaikki kohtalotoverit suomi-turkki kaukosuhteessa tai yhteiselossa tai miten vaan elävät ja asustavat, kirjoitella voipi minulle osoitteeseen [email protected]
        Itselle tämmöinen kaukosuhde ihan uusi juttu ja etenkin turkkilaisen miehen kanssa, joten ihanaa olisi kuulla muittenkin kokemuksia ja tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin. Kun ei näistä asioista ymmärrä kuin sellaiset, jotka ovat vastaavaa itse kokeneet.


      • 123321
        ayasofya kirjoitti:

        Kaikki kohtalotoverit suomi-turkki kaukosuhteessa tai yhteiselossa tai miten vaan elävät ja asustavat, kirjoitella voipi minulle osoitteeseen [email protected]
        Itselle tämmöinen kaukosuhde ihan uusi juttu ja etenkin turkkilaisen miehen kanssa, joten ihanaa olisi kuulla muittenkin kokemuksia ja tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin. Kun ei näistä asioista ymmärrä kuin sellaiset, jotka ovat vastaavaa itse kokeneet.

        mielelläni vaihdan "kuulumisia" kyseisestä aiheesta.. :D moni kun ei meitä ymmärrä.. :)


      • aukaskaa silmät
        123321 kirjoitti:

        mielelläni vaihdan "kuulumisia" kyseisestä aiheesta.. :D moni kun ei meitä ymmärrä.. :)

        Minkähän takia teitä narrattavia pitäs jonkun ymmärtää.


    • rypyt sileäks

      mies ku mies nainen ku nainen ei se rakkaus kato kulttuuria, väriä tms., mutta omia rajoja kannattaa katsoa ja kuunnella järjenki ääntä!!Rakkaus vie mennessään joko se palaa täysillä tai sammahtaa tai on tasanen roihu päällä..Elämä opettaa....4vuotta yhes jo oltu en ole asunu myöskään 5 vuoteen enää suomes,työt aikoinaan ulkomaille vei, mutta säännöllisesti Suomessa käydään (pari krt vuodes), Turskahan se piru vie syrämmmein nappas ja kyllä se niin on et minä sen oon sinne hellan väliin laittanu, et eipäs yleistetä!Tiedän monia monia parisuhteita jossa toinen puoli on ulkomaalainen, onko se sitten ollu Brasseista, Ranskasta, Eestistä, Thaimaasta,Ruotsista, Englannista, Turkista, Egyptistä, USA:sta,Intiasta jne nainen-mies, mies-nainen ja samaakin sukupuolta! Eläkää täysillä ja enjoy jos tuloo ryppyjä ne suoristetaan tahi heitetään ukko/akka pellolle ja suunta o vaan ylöspäin sen jälkeen...

    • Saarnoja Suomesta

      Valitettavasti monet negatiivista kirjoittaneet ovat yleensä oikeassa. Ei tosin aina, mutta hyvin usein kun puhutaan Alanyan miehistä. Iso osahan heistä on kurdeja, liekö tyttöset ovat perehtyneet maan historiaan ja kurdien asemaan. Kannattaa myös vierailla poikien kotikylässä, jotta ymmärtäisi asioita syvemmin. Jos eivät ole sinne innokkaita viemään, suhteenne vakavuuden laatu onkin jo paljastunut.

      Syy asioiden monimutkaisuuteen on islamilaisen maan syvät perinteet sekä eurooppalaisen "vapaan kasvatuksen" yhteentörmäys, jonka selittämiseksi menisi liikaa palstatilaa. Alanyassa ihmiset oppivat hyväksikäyttämään ja ajamaan omaa etuaan ansaitakseen rahaa ja perustaakseen bisneksiä Eurooppaan. Tiukassa uskonnollisessa ilmapiirissä kasvaneet kylän pojat eivät ole saaneet edes koskea kylän tyttöihin. Alanyassa heille aukeaa Las Vegasmainen villi länsi, jossa pohjoismaiden tytöt kävelevät rinnat puolipaljaina, valmiina pitämään hauskaa.

      Kai te ymmärrätte myös, että turkkilaisen miehen valehtelu on erilaista kuin mihin olemme Suomessa tottuneet? Suomalainen mies valehtelee korvat heiluen, mutta turkkilainen valehtelee kirkkain silmin, koska osalta heistä puuttuu yksinkertaisesti käsitys moraalista. Kun itsekin uskoo valheisiin, on helppoa vakuuttaa toinenkin. He ovat Alanyassa oppineet käsittelemään ja lukemaan ihmisiä äärimmäisen hyvin. Suomalainen on rehti ja rehellinen, siksi heitä on helpointa käyttää hyväkseen olemalla lämmin ja sosiaalinen, tunteikas persoona.

      Viikottain poikia viedään. Heille tulee jatkuvasti tarjouksia, milloin rikkaat perheet saavat päähänsä adoptoida nuoret poikaparat, milloin tytöt ja vanhemmatkin naiset jotka ovat kyllästyneet avioelämäänsä ehdottelevat ulosmenoa ja hauskan pitoa. Ja kyllä... yllättävän moni tarttuu tarjouksiin. Myös ne turkkilaisen vaimon kotona pitävät "kunnolliset" miehet. Alanya on uskollisen suhteen surma, ja tarvitaan vankan elämänkokemuksen tuomaa ihmistuntemusta sekä rutkasti tuuria jos aikoo löytää Alanyasta USKOLLISEN miehen.

      Yleensä avioliitto Suomessa päättyy kulttuurieroihin. Turkkilainen mies kohtaa rutkasti vaikeuksia ja haasteita astuessaan suomalaisten normeihin ja arvoihin. Avioliitto on koettelevaa myös naiselle, koska nainen huolehtii ensin kokonaan miehen kotouttamisesta sekä käytännön asioista. Voin kertoa ettei ole mikään pikku juttu, josta selviää pelkällä rakkaudella.

      Näin suhteen alkuvaiheessa antaisin pari neuvoa. Ensimmäinen on suojautuminen seksissä. Jos kyselet tarkemmin, niin alanyalaisen pojan/miehen mielestä naisesta näkee päälle päin, onko hänellä sukupuolitauti vai ei. Kunhan tiedostat tämän, niin riski on vapaasti sinun.

      Toinen asia on hyväksikäytön karsiminen. Ehdota Turkkiin muuttoa, aviota ja perheen tapaamista. Ole herkkä signaaleille. Lukuisat facebook-tilit, erilaiset nimet, ym. ovat merkki valehtelijasta. Älä luota ihmisten ystävällisyyteen. Pojan lähimmät ystävät voivat täysin kirkkain silmin sanoa että olet tärkeä pojallesi ja hän on sinua kovasti kaivannut. Viikko lähtösi jälkeen he menevät yhdessä klubille saalistamaan uusia turistityttöjä. Heille täysin normaalia toimintaa.

      Kavereista yleensä paljastuu totuus. He voivat kohdella sinua hyvin, kutsuvat sinua ystävällisesti "yengeksi" ja vahvistavat suhteen vakavuutta. Mutta jo seuraavana hetkenä kutsuvat kavereitaan samaan asuntoon vaikka olet yksin ilman miestäsi kotona. Eurooppalaisen tytön silmissä täysin normaalia? Kyllä, mutta turkkilaisten silmissä häpeällinen teko, joka paljastaa etteivät he kunnioita sinua pätkääkään. Tutustuminen maan tapoihin paljastaa todelliset aikeet ja ajatukset.

      Miten usein vastaa puhelimeen? Miten usein pitää yhteyttä? Jos mies on tosissaan, pyrkii aina vastaamaan vaikka tekeekin pitkää päivää töitä. Jos hän ei ole tosissaan, sanoo hyvin usein "en nyt ehdi, on töitä", "menee pitkään tänään, on paljon asiakkaita, älä odota soittoani yömyöhään". Vastustelu yhteydenpitoon ajoittain tai usein on selkeä merkki uskottomuudesta.

      En sano etteikö hyviä miehiäkin olisi. Prosentuaalisesti häviävän pieni osa kuitenkin. Huijaustarinoita kuulee enemmän kuin haluaisi.

    • kokemuksen rintaääni

      En ihan loppuunasti jaksanut lukea, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että yleistää ei aina kannata, mutta kyllä näillä "turkinpojissa", jotka turismin parissa työskentelevät, on useita tyttöjä tyttöystävinään kierroksessa. Kun toiset lähtee, toiset tulee. Ja toki suomitytöt ihastuvat, kun pojat kohtelevat eri lailla kuin suomalaiset pojat, pitävät kukkaa kämmenellään ja huomioivat.

      Olen kymmeniä kertoja, ellen satoja kertoja näpytellyt tukkipojan puolesta tekstiviestiä, meseviestiä tai chattiviestiä suomitytölle, kuullut heidän puheluitaan suomeen ja samalla nähnyt muiden tyttöjen pyöritystä parhaillaan. Itsekin muutamia lomaromansseja Turkissa kokenut, mutten koskaan (ehkä ikäni puolesta, 30) ole ollut niin sinisilmäinen, että uskoisin olevani tälle miehelle ainoa ja tyttö, jota hän odottaa kuukausitolkulla uskollisena. Kivahan se välillä on nähdä ja viettää aikaa yhdessä, mutta uskollisuus siitä on kaukana.

      Mikäli nämä turkinpojat sesongin jälkeen menevät kotikyläänsä, siellä saattanevat olla uskollisia, koska turkin tytöt ovat huomattavasti siveellisempiä kuin suomalaiset, joten talvikaudella kotikylässä ei heti irtoa, ellei miehellä ole jo vaimoa. Räikeimpiä tapauksia ovat nämä miehet, joilla on tosiaan vaimo kotikylässä ja miehet työskentelevät sinkkuina turistirysissä kaataen satoja naisia. Mikäs siinä, mikäli tytötkin sitä haluavat, mutta suurimmassa osassa tapauksia tytöt kuvittelevat olevansa vähintään jo miniöitä miehen suvussa muutaman yhdessä vietetyn illan perusteella. Ne turkin pojat kun osaavat tuon hurmaamisen taidon! :) Tosiaan, mikä ettei tytöt saisi nauttia kohteliaisuuksista ja viettää nautinnollista lomaa, mutta järki päässä! Se on VAIN lomaromanssi!

      Se, miksi miehet harvoin, jos koskaan osallistuvat lentolipun kustannuksiin, on se, ettei heillä ole rahaa, tekvät työtä pienellä palkalla ja osa rahoista menee venäläisten tyttöjen naurattamiseen, kun he vaativat miehen maksavan juomat baareissa. (Tästä syystä venäläiset tytöt eivät ole turkkilaisten suosiossa ja miksi olisikaan, kun suomalaisille tytöille ei tarvitse drinkkejä maksaa, he ostavat omansa, joskus jopa miehelle ja antavat vielä seksiäkin illan päätteeksi). Hyvä diili siis turkkilaiselle, köyhälle baaripojalle! :)

      Ja turistiviisumin saanti turkkilaiselle on armottoman vaikeaa, varsinkaan jos mies ei ole armeijaa käynyt, se on kertakaikkiaan mahdotonta! Aina turistiviisumissakin täytyy perustella syy, miksi haluaa pois Turkista.

      HUOM! Noin 30% turkkilaisista omistaa passin. Kysykääpä "miehiltänne" onko heillä passia! Suurimmalla osalla ei edes ole!

      • Hahhatihaa

        Asiaa puhut, näinhän se menee. Tämä vaan ei tahdo mahtua noiden ihastuneiden tytsyjen päähän. Sinisilmäisiä suomityttöjä riittää turistirannoilla, samoin ruotsalaisia, venäläisiä, saksalaisia... Monikohan näistä tämänkään ketjun aloittajista on enää samassa suhteessa, taisivat huomata että poika pyörittää muitakin.


    • hmmmmnnnn

      Lomaromanssi mielessä, ei seurustelu!

    • No ei

      todellakaan..Lomaromanssit on perseestä kaikkien osalta.

    • Ei kaukosuhteille

      Mikä se sellainen kaukosuhde on?Eihän sellaista olekaan etkä ole sitoutunut kehenkään jos mies runkkaa tietokoneen kuvaruudussa.

      Jos haet suhdetta käy kotimaassa erilaisissa tilaisuuksissa tansseista löytyy kyllä seuraa mutta tosi suhteeseen kun haet niin silloin kannattaa liikkua messuilla,näyttelyissä,urheilutapahtumissa ja muissa jossa on paljon ihmisiä.

      Älä ala suhteeseen ulkomaalaisen tuntemattoman kanssa josta et välttämättä tiedä edes oikeaa nimeä,osoitetta tai siviilisäätyä.On myös onneneonkijoita ja sellaisia joita ei jätetä jos suhde näyttääkin huonot puolensa.Myös mustasukkaisuus saattaa olla yllätys kun ja jos kohdalle osuu.

      Ei etäsuhdetta sillä sellaista ei ole,äläkä anna osoitettasi vaikka hän lupaisi lähettää lahjan tai tavallisesti vain valokuvansa niin kuin Skypestä sitä ei muka saisi.Kyseessä on osoitteen saaminen ja vaikka suhde olisi sinun mielestäsi loppu saattaa hän ilmestyä ovesi taakse,jotkut kun eivät unohda hylkäämistä.

      Tässä näin ensialkuun muutama vinkki kaukosuhteeseen haluaville.

      • Voihan pieksut

        No ei nyt pidä itsestään liikaa kuvitella.

        Toisaalta varoitellaan, että niillä on kymmeniä tyttöjä kierroksessa ja nyt että ne seuraa sinua Suomeen.


    • İstanbul'da kalbin

      Turkista Suomeen ei tulla ilman viisumia ellei ole jokin virka tai dıplomi passi. Olen kaksi vuotta seilannut İstanbul Helsinki vâliâ kosk t'amâ suhde sopii mulle. Rakstan hânta ja hân minua ja ei ole mistâân turisti rysâtâ napattu. Onnea vaan kaikille kaukosuhteessa oleville.jatketaan samaan tyyliin. Onhan niitâ ranta poikia ja muita niihin ei kannata uskoa.

    • Onnellinen elämä

      Suomi-Uusi seelanti pariskunta,,,,seurustelimme vuosia "kaukosuhtten kautta", toimi hienosti vaikka ikävä oli välillä kova ( matkat tajuttoman kalliita) ja nyt naimisissa oltu jo 8 vuotta,,,joten jos kumpikin on sitoutunut suhteeseen kyllä asiat järjestyvät aivan varmasti !

    • bemin benim.....

      Apua..... se on ensimmäinen mikä tulee mieleen, kun luen kirjoitustasi.....valitan. En sano sitä pahalla tai loukataksesi sinua, vaan puhun kokemuksesta.
      Takana on pitkä suhde Alanyassa asuvaan mieheen yhdessä n 2,5 vuotta. Joista olen asunut Alanyassa yli puolet hänen luonaan yhteisessä asunnossamme. Kihloihin menimme aika nopeasti. Tapasimme kesällä ja syksyllä menimme kihloihin. Kun Turkkilainen mies on tosissaan hän etenee myös nopeasti. Turkissa ei ole suotavaa asua ns. avoliitossa, paitsi meidän muun maalaisten kanssa (olemme ns. kakkosluokan kansalaisia) Meillä meni pitkälle hyvin yhdessä ja luulinkin jo löytäneeni unelmieni miehen, mutta toisin kävi. Vaikka vietin paljon aikaa Alanyassa ja kävin siellä vähintään kuukauden välein ja olin aina Alanyassa 1 kk tai 3 kk kerrallaan, niin sain kuulla jälkeenpäin yhteisiltä tutuiltamme, että miehelläni on tällävälin venäläisiä naisia.....Sydämmeni särkyi, mutta elämän on jatkuttava. Tarinaa riittäisi kerrottavaksi vaikka kuinka pitkäksi aikaa, mutta....... Mieheni oli minulle kuin aurinko ja kohteli aina minua hyvin..... Turkkilaiset miehet ovat hyviä näyttelemään..... En sano että kaikki ovat , mutta tunnen kulttuuria aika hyvin ja tunnen paljon Turkkilaisia pariskuntia jne.... joten sanoisin sinulle, että.... jalat maassa eteenpäin. Katso mitä mies on valmis tekemään SINUN eteesi, Turkkilainen mies kun on hiukan itseään täynnä, joka johtuu Turkin kulttuurista. Nainenhan on Turkissa vasta miehen jälkeen.... Kannattaa tutustua ensin turkkilaiseen kulttuuriin huolella ja sen jälkeen kysyä itseltään, onko valmis siihen kaikkeen muutokseen, mitä se tuo tullessaan. Kaikesta huolimatta toivon, että senim Askim on erilainen kuin benim askim...... :) ja löydätte onnenne:)

      • Haluja olisi

        Sen verran minunkin on kommentoitava, että nämä tarinat turkkilaisista, jotka vaihtavat tyttöjä viikoittain ovat turkkilaisten unelmia ja puheita. Vietin aikaa pahamaineisessa Alanyassa turkkilaisen ystäväni (mies) ja hänen kavereidensa kanssa ja sain huomata, että turistitytöt bilettävätkin toisten omanmaalaisten tai ulkomaalaisten kanssa, mutta eivät lähdekään turkkilaisten matkaan. Tämän kertoivat myös nämä paikalliset ystäväni. Kiinnostusta heillä kyllä olisi, mutta edes kaikkiin klubeihin ei paikalliset pääse. Tyttöjen viihdyttäminen vaatii rahaa ja kielitaitoa, mikä sekään ei ole itsestäänselyys turkkilaiselle koulutetullekaan henkilölle.


    • TurkeyGirl

      apua, en tiedä yhtään mitä tekisin :( tapasin n. 2 ja puoli kuukutta sitten aivan ihanan turkkilaisen miehen.. hän on kaikkea sitä mistä olen aina miehessä unelmoinut. Olemme rakastuneet toisiimme :( ongelmanamme vain on etttä en tiedä uskaltaisinko muuttaa asumaaan turkkiin ja toiseksi, joutuisimme odottamaan tätä yhteenmuuttoa ainakin 2 vuotta kunnes hän on saanut käytyä yliopiston loppuun. sen jälkeen on vielä todennäköisesti vuoden kestävä armeija eli 3 VUOTTA kaukosuhteess :( en tiedä jaksaisinko sitä mutta hän olisi valmis yrittämään. Hän opiskelee ranskan kielen opettajaksi :) en tiedä yhtään mitä voisin tehdä, onko kellään samanlaista tilannetta? Mies asuu Izmirissä joka on hyvin euroopalaistunut kaupunki ja siellä väite että nainen olisi miehen alapuolella ei enää pidä paikkaansa.

      • Onnnea

        Se, että poikaystäväsi opiskelee on hyvä merkki 'eurooppalaisuudesta'. Jos hänellä on halua ymmärtää erilaisuutta, niin se on mahdollista. Mutkikasta elämä silti voi olla. Ulkoisesti eurooppallainen voi tiukan paikan tullen olla hyvin aasialainen ja islamilainen.

        Kokeilemallahan se selviää kunhan ette kokeile lasten kanssa.


    • toinen turkeygirl

      heipparallaa turkeygirl, tilanteeni nyt ei ihan samanlainen ole mutta läheltä liippaa, Tapasin mös 2 kuukautta sitten unelmieni miehen turkissa, kyllä vain lomamatkalla olin alanyassa.. Ollaan päivittäin oltu yhteydessä milloin FB:ssä, web-cameran kautta, soitellen tai viestitellen. ensiksi hän ei kertonut minulle menevänsä armeijaan koska ajatteli että 'juttumme' lopahtaa heti lomamatkani jälkeen, ai että ku olin vihane sille :D joo no nyt oon menossa moikkaamaan sitä ensiviikolla turkkiin 3 viikoks ennenku mun työt alkaa, ei tiedetä vielä nähdäänkö sitten enään ennen sitä kun hän menee tammikuussa armeijaan joka kestää sen 15 kuukautta. sitte se vielä sano haluavansa kihloihin mun kanssa nyt kun menen siellä käymään, jotta tietää että olen kiltisti suomessa odottamassa sormukseni kanssa kun hänen armeijansa loppuu, sitten koitamme saada häntä suomeen visiitille :) kama ajatus et se on vapaa armeijasta vasta 2 vuoden päästä kesällä.. oijoi

    • TurkeyGirl

      Heipparalla vaan :D oi että oot menos tapaamaan sitä, ja kihlat wauu onnea kovasti jos siihen ratkasuun päädytte :) Me saatetaan hyvällä tuurilla nähä joulukuussa jos meen siellä käymään.. tiedä häntä sitte saanko töistä lomaa jne.. Mutta hankalaa tää on :/ Ja tosi mutkikasta ois saada se suomeen, ihan hirveetä säätöö kaikkien lappusten kanssa. :o Päätettiin että helpompi ku minä meen sinne. Me ollaan nyt tässä joka päivä skypetetty ja ikävä on kova.. sanoin sille etten halua luvata vielä mitään ja se ymmärtää onneksi.. koska kolme vuotta, se tuntuu ikuisuudelta. Mutta hiljakseen tässä katsellaan :) Se on kertonu jo perheelleen musta ja sen äiti oli sanonu että olis kyllä ihana saada "tytär" ku sillä ei semmosta ole :) olin aivan innoisani ku kuulin tästä ku aattelin ettei ne tämmöstä suomityttöä hyväksyis :D ja toinen on että mua vähän "pelottaa" ajatus muuttaa turkkiin asumaan, siellä on kuitenki erilainen kulttuuri ku suomessa.. mietityttää osaisinko asua siellä. ;/ ku olla lomalla ja asua pysyvästi on niin eri asia.

    • merhabalar!

      Toivon todella ,että kohdallanne on kyse tosi rakkaudesta. muutoin liikutte nimittäin hyvin heikoilla jäillä.
      Itselläni Turkkilainen mies,ja liittoa takana jo yli 14 vuotta.
      Paljon kuulleena ja nähneenä voin ihan suoraan sanoa,että 95% lomakohteissa työskentelevistä miehistä pelaa julmaa peliä,jonka ainoa tarkoitus on saada viisumi Eurooppaan,rahallista hyötyä tai vain seksi seuraa. eikä siinä mitään,jos romanssin kumpikin osapuoli tietää millä korteilla pelataan.mutta kun harvoin näin on, on sydäntä raapaisevaa kuulla ja nähdä näitä tapauksia joissa tyttö tulee täysin hyväksikäytetyksi.
      Voin melkenpä tosiasiana kertoa,että yksikään mies TurkiSSA,ei ennen häitä ole uskollinen.on ihan turha vedota siihen,etteikö seksiä olisi tarjolla muualla kuin lomakohteissa.kaupungista kuin kaupungista löytyy maksullisia naisia,joiden luona käydäänkin yleensä jo varsin nuoresta.lisäksi on harhaa kuvitella,etteikö Turkkilaisista tytöistä löydy niitä,jotka harrastavat seksiä ennen avioliittoa.naimisissa olevien naisten sivusuhteista puhumattakaan.
      näistä asioista tietysti vaietaan,sehän on selvää.kaikki kyllä tekevät ja tietävät,mutta kukaan osapuoli ei puhu :D
      ,maassa maan tavalla,ja loppujen lopuksi tosiasiahan on se,että jokaisella ihmisellä on seksuaaliset tarpeensa.siitä ei yli pääse.
      minunkin miehelläni oli vielä tavattuammekin seksisuhde oman maalaiseensa,hieman itseään vanhempaan yksinhuoltaja-äitiin,joka loppui siihen,kun perheen hyväksyntä meidän suhteellemme saatiin,ja kihlaus "virallistettiin".
      en missään vaiheessa ollut niin hyväuskoinen,että olisin kuvitellut tuossa vaiheessa olleeni miehelle se ainoa.älkää olko tekään,niin säästytte monelta surulta!

      siihen en ota kantaa kuinka suhteenne tulee kestämään,sen vain aika näyttää, ja paljon on kiinni molemminpuolisesta tahdosta.
      ja jos naimisiin päädytte,niin älkää missään nimessä lähtekö liittoon tekemällä ns.liikaa kompromisseja:muutoin olette onnettomia lopun ikäänne!
      on hyvä pitää itsestään huolta ja pitää mies näin hieman varpaillaan ;D meillä mies ei lähde vieraisiin,ja nyt olen brutaalin rehellinen,koska pelkää näin tehdessään minun tekevän samoin!
      kulttuurierot tulevat työllistämään molempia osapuolia,mutta vahvalla tahdolla ja molemminpuolisella kunnioituksella niistä selvitään.
      rakkaus ei ole sitä,että toinen vain antaa-ja toinen ottaa.

      ps.jos miesystävänne eivät ole käyneet armeijaa,mikä minusta sekin osoittaa jo jonkinlaista selkärangattomuutta,ei tipu edes turistiviisumia.
      eurooppa on täynnä näitä isänmaallista vastuutaan pakoilevia miehiä....

    • -"-

      jatkeeksi vielä,että mieheni tavatessani minulla oli jo varsin monta Turkkilaista ystävää Suomessa,jotka auttoivat minua selvittämään miehen aikeita :) ja ymmärtämään erinäisiä asioita ko.kulttuurista :)
      kun mieheni pyysi matkarahoja minulta,näin punaista, mutta ystäväni kehoittivat minua katsomaan,mitä mies toisi tullessaan.... hetkisen asiaa pähkäiltyäni,lähetin matkarahat,mutta kas,mies palautti ne tuplana minulle heti Suomeen tultuaan! sen jälkeen ei ole ikinä minulta rahaa pyytänyt :)

    • Mattteus

      Ei voi ku nauraa!!! :D ite alanyassa työssä käyneenä tutuistun paikallisiin. Eräskin suomibaarin baarimikko useamman vuoden iski ja odotti sopivaa suomeen hakijaa ja kyllähän sieltä lopuksi ne pyöreät omenaposket kuulemma löytyi ja mies maksettiin ja vietiin suomeen naimisiin :D

      mutta asiaan, kyllähän niistä tyypeistä 99% makaa kaiken kaksjalkasen tikkaista kanaan, sillä aikaa kun nää sinisilmäset suomitytöt puolustelevat miehensä kunniaa suomi24:lla.

      Ja tiedän että suurin osa tytöistä tämän alitajuisesti tietääkin. mutta se on sama asia mikä heikon itsetunnon tytöt ajaa alanyaan ja ukot pattayalle. se on seksi ja sen puute.

      noh, asiahan on jokaisen oma mutta ajattelin antaa tässä tällaisen kokemuksen rintaäänen. :)

      Robin hood 2009

      • Yksilöitä kuitenkin

        Kokeilemattahan et tuota tietäisi. Liikuitko muiden kuin baaripoikien tms. parissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe