Provinssi

rock......

Tää on vähän aikaista, mutta oon niin innoissani, että pakko kysellä vähän teiltä ketkä on sielä joskus käynyt! Eli majoituksesta kyselisin, mihin ratkaisuihin ootte päätyneet? Onko teltta-alueita useempi ja mikä niistä on lähimpänä itse festarimestaa? Ja muutenkin saa kertoo kaikkee ko. festareihin liittyen! :)

7

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provinssiveteraani.

      Provinssi on mukava ja rauhallinen festari ja Seinäjoki kiva pikkukaupunki jonne pääsee helposti junalla. Provinssirockin järjestää paikallinen elävän musiikin yhdistys (SELMU) suurimalta osin talkoo voimin ja mahdollinen voitto menee nuorisotoiminnan hyväksi eli todella ollaan rock -arvojen ääressä! Itse talkoisiin osallistumalla saat ilmaiset ruoat ja liput sekä paljon muisteltavaa!

      Yksityismajoitus on vaihtoehto jos leirintäalue ei houkuta (minä veteraanina arvostan sitä), Seinäjoen hotellit myydään ja vuotta ennen provinssia loppuun. Tuonne tulee yksityismajoitukset myyntiin:
      http://www.epmatkailu.fi/tapahtumat_ja_kokoukset.html
      Leirintäalueilta on bussikuljetukset alueelle joten mikään ei ole "kaukana", Camp Provinssi on ihan festivaalialueessa kiinni:
      http://www.provinssirock.fi/majoitus

      Onko sinusta veteraaniksi ;) Kestääkö kunto hahahaha, nähdään kesällä Törnävänsaaressa!

      • alk.peräinenkirj.

        kyllä se telttailu on melkein ehdoton juttu, siinä on sitä jotain :D Tosiaan oon vasta yhillä festareilla ollu, tänä kesänä ilosaaressa sen kolme yötä! Oli täydellistä, ja veikkaan, että kunto kestää tälläkin kertaa. Tota just mietin että miten toi leirintäalue sijoittuu, ettei oo missään missään kilsojen päässä festarialueesta, niinkun kuulemma ruississa, mut hyvä että se on sit kiinni siinä. Mutta nähdään siellä! Ja kiitos vastauksesta.


      • --------->
        alk.peräinenkirj. kirjoitti:

        kyllä se telttailu on melkein ehdoton juttu, siinä on sitä jotain :D Tosiaan oon vasta yhillä festareilla ollu, tänä kesänä ilosaaressa sen kolme yötä! Oli täydellistä, ja veikkaan, että kunto kestää tälläkin kertaa. Tota just mietin että miten toi leirintäalue sijoittuu, ettei oo missään missään kilsojen päässä festarialueesta, niinkun kuulemma ruississa, mut hyvä että se on sit kiinni siinä. Mutta nähdään siellä! Ja kiitos vastauksesta.

        Provinssin leirintäalueet ovat kävelumatkojen päässä festivaalialueesta (0-3km) ja "kauimpiin" on bussikuljetukset. Camp Provinssi on festivaalialueessa kiinni ja muut leirintäalueet ovat kaupungin suunnassa joten missään metsässä palveluiden ulkopuolella ei tarvitse telttaansa pystyttää majoituit niistä mihin vain.


    • Snaggeri

      Törnävän leirintäalueella on parempi meno ku camp provinssissa ;)

    • ------------->

      Provinssilla aika persoonallinen sivu, hitto tulis jo kesä ja Provinssirock!!!!
      http://www.provinssirock.fi/

    • Elayn

      Heippa!
      Olisin suuntaamassa Provinssiin tänä vuonna!
      Minkälaista kokemusta porukalla on niistä? Plussat ja miinukset? Antaa tulla. :D
      Mikä vaan mikä helpottaa siellä liikkumista olemista. :D

    • lipputaskussa

      Mistä saa tietoa noista muista leirintäalueista,mm onko maksua,missä sijainti jne? Camp myyty loppuun. Minkälainen meno on muissa leirintäalueissa ollut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      142
      8675
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1423
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      66
      1254
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      817
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      767
    Aihe