Hei kyselisin millainen tilanne on NYC:ssä olisi saada merkonomin ammattiin sopivia tehtäviä, itse valmistun 2012 keväällä toimisto merkonomiksi, joten toivoisin löytäväni jonkinlaisen työpaikan NYC:stä 2012 vuoden loppuun mennessä.
Voisitteko kertoa jotain linkkejä nettisivuille mistä voisi alkaa kysellä asiaa esim joitain yrityksiä tai työpaikanhaku linkkejä.
Kiitos jo paljon etukäteen !
Merkonomi työt New Yorkissa?
13
1274
Vastaukset
- älä unta nää
Siellä on kuule paljon pätevämpiäkin työttömänä kuin meidän kurjat merkonomit.
Pikkasen luulet kovia itsestäsi...ei millään pahalla-------
Ihan oikeasti.
Katso mikä työttömyystilanne siellä on ja mitkä on avoimet paikat....
Lisäksi sulla pitäisi olla ihan oikeasti parempi kielitaitokin kuin suomen enkku kouluopittuna.- Valmistuva Merkonomi
Olipas taas hyvin asiallinen vastaus, ton olisi voinut sanoa tai kirjoittaa ehkä kohteliaammin.
- Valmistuva Merkonomi
ja englantini on kyllä hyvä ei siinä ongelmaa
- vai vielä asiallista
Valmistuva Merkonomi kirjoitti:
Olipas taas hyvin asiallinen vastaus, ton olisi voinut sanoa tai kirjoittaa ehkä kohteliaammin.
Oli ihan asiallinen ja ytimekäs vastaus........lue noi pahemmat tuolta alhaalta ja itke.......
tuon kirjoittaja selvästi tietää mistä puhuu, toisin kuin nämä "mä haluun nykkiin merkonomiksi"-tyypit......joo. sinkkuelämää kylliksi on katsottu, ei ole realiteetit yhtään kohdanneet.....ja sitten itketään VASTAUKSISTA......
Ei hyvääpäivää ollenkaan.......sieltä ruusuisten mielikuvien unista........
Valmistuvalle merkonomille vaan lisää erikoisalan koulutusta.........ja realitetteja oppimaan.......ihan rakkaudella.
- leena75
Voi lapset, kun te luulette, että sinne Manhattanille vaan mennään töihin. Jenkkeihin ei käytännössä katsoen ole kenellekään asiaa töihin, jos ei ole jokin huippualan ammattiosaaja. Sinä et ole.
- Fakta..
Jos halajaa mihin tahansa USA:han töihin, ensimmäinen kynnys on työlupa, eli creen card.
Sitä ei voi itse hakea, vaan työnantaja hakee sen. Ja sen saamisen edellytys on, että työnantaja ei saa omista kansalaisistaan hommattua ko työhön pätevää tekijää.
Tämä karsii tehokkaasti pois henkilöt, joilla ei ole kuin peruskoulutus, esim. merkonomin tutkinto. Käytännössä hakijalla pitää olla yliopistotutkinto, ja sekään ei riitä, ellei ole jotain speciaaliosaamista.
Eli "tavallisen duunarin" on käytännössä mahdoton saada työlupaa nykyään, ellei ole jonkin ulkolaisen yrityksen lähetetty työntekijä.
Mutta kysyit myös linkkiä. Tuossa:
http://www.jobsearchusa.org/- 12
ja tyolupa eivat ole sama asia. Green card on pysyva oleskelulupa.
USAaan ei voi matkustaaa tyonhakuun vaan tyopaikka on haettava Suomesta kasin. Jos sellainen loytyy ja tyonantaja on halukas palkkaamaan lakimiehen hakemaan talle Suomi-ihmeelle tyolupaa niin sitten on asiat hyvin. Tyonantajan on kuitenkin pystyttava todistamaan viranomaisille etta koko suuresta Amerikan maasta ei loydy ihmista jolla olisi sinun taitosi.
Jos sinulla on Green Card niin sitten voit tulla maahan tyonhakuun. Sen kortin saaminen on sitten taas juttu erikseen.
t.usalainen
- työpaikaksi
Tässä olisi mielenkiintoinen työpaikka.
http://www.accuweather.com/careers/index.asp - jep jep jep
Tuossa mukava flowchartti, josta näet omat mahdollisuudet päästä elämään ja työskentelemään New Yorkkiin, tai Amerikan Yhdysvaltoihin yleensä. Veikkaan että löydät itsesi vasemmasta alakulmasta.
http://www.dianahsieh.com/images/blog/immigration-764383.jpg - Marko -84
jos oot kiinnostunu ilmottele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255