Proteus?

intrance

Mistä (kaupoista) vois löytää Proteuksen levyjä, ja mitä mies on yleensä tehnyt?

14

996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hard

kai sillä muutama omakin kappale on tehty..??muistaakseni?se on enimmäkseen niitä mix cd:itä duunannu(siis muitten biisejä)koitappas käydä street beatissa helsingissä...sieltä vois ehkä jotain löytyy??tai kysy nyt ainakin sieltä että mistä löytyy!luulis niitten tietävän.

• intrance

Asiaa hieman hankaloittaa se että asun oulun suunnalla, jossa ei tunnetusti kovin konemusa ole voimissaan :(. streetbeatin nettisivuilta ei ainakaan löytyny, maililla vois koettaa kysyä. On Proteuksella omiaki biisejä, mut muidenki biisit alkaa kuulostaa ihan sen omilta :).. thx anyway :)

• Kalle

...on niiiiin paska, ettei mitaan rajaa...

• meimei

...kerros sitten parempi :)

• Kalle
        meimei kirjoitti:

...kerros sitten parempi :)

En tieda montaa suomalaista harddance dj:ta, mutta ainakin karri k on ihan ok. Proteuksen setin kuulin kerran lahdessa ja kerran lontoossa ja oli tosi perseesta molemilla kerroilla, biisivalinta tylsa ja yksitoikkoinen, eika kaveri ole kummallinen miksaajakaan. Kaveri keraa enemman huomiota typerlla ulkonaollaan...

• ee102
        Kalle kirjoitti:

En tieda montaa suomalaista harddance dj:ta, mutta ainakin karri k on ihan ok. Proteuksen setin kuulin kerran lahdessa ja kerran lontoossa ja oli tosi perseesta molemilla kerroilla, biisivalinta tylsa ja yksitoikkoinen, eika kaveri ole kummallinen miksaajakaan. Kaveri keraa enemman huomiota typerlla ulkonaollaan...

Kiitti vinkistä! :) Aloinki tässä samantien imuroimaan Karri K:ta. Ite kyllä tykkään Proteuksesta, mutta pitää testata tuo sunki vinkkis.

Oon Oululaisia myös, niinku tämän keskustelun aloittajaki. Pitäs meidän Oululaisten kai kerätä voimat yhteen ja alkaa vähän nostaa tätä Oulun meininkiä, ku nuo reivitki täällä niin pienimuotosia :/ Onhan tänne tullu täs aika vasta sentään se joku kauppa, jossa myydään vähän sellasta cyber-meininkiäki. Sen puolen kamppeita ym. sälää haluaisin, ja on aika ikävä joutua ettimään niitä 600km:n päästä Mossosta tai Honesty:sta...

• intrance
        ee102 kirjoitti:

Kiitti vinkistä! :) Aloinki tässä samantien imuroimaan Karri K:ta. Ite kyllä tykkään Proteuksesta, mutta pitää testata tuo sunki vinkkis.

Oon Oululaisia myös, niinku tämän keskustelun aloittajaki. Pitäs meidän Oululaisten kai kerätä voimat yhteen ja alkaa vähän nostaa tätä Oulun meininkiä, ku nuo reivitki täällä niin pienimuotosia :/ Onhan tänne tullu täs aika vasta sentään se joku kauppa, jossa myydään vähän sellasta cyber-meininkiäki. Sen puolen kamppeita ym. sälää haluaisin, ja on aika ikävä joutua ettimään niitä 600km:n päästä Mossosta tai Honesty:sta...

Joo, Karri K on kyllä hyvä sekin, myönnetään :).
        Totta on, että Oulun konemusatarjonta on lähinnä sitä mitä baarissa soitetaan, tätä tyyliin Ian van Dahl.. Mistä kaupasta puhuit *utelias*? Mäkin kuulin jotain huhua, mut en ajatellu asiaa enempää.
        Onhan Oulussa tuo Clubzone ja DeepSpace, mutta siinäpä se oli.. Sääli kun Nortern e'motionki peruuntui :(.

• Velour
        ee102 kirjoitti:

http://www.resource-reactor.com/cyberdog/

mulla ei netscapea, mut tuolta saa suoraan tilattua..

• ee102
        intrance kirjoitti:

Joo, Karri K on kyllä hyvä sekin, myönnetään :).
        Totta on, että Oulun konemusatarjonta on lähinnä sitä mitä baarissa soitetaan, tätä tyyliin Ian van Dahl.. Mistä kaupasta puhuit *utelias*? Mäkin kuulin jotain huhua, mut en ajatellu asiaa enempää.
        Onhan Oulussa tuo Clubzone ja DeepSpace, mutta siinäpä se oli.. Sääli kun Nortern e'motionki peruuntui :(.

En muista sen kaupan nimeä, mutta se on siinä Dupontia vastapäätä. Ei siellä paljon oo cyber vaatteita, mutta ees vähän. Kehitystä on siis tapahtunu parempaan suuntaan. :)

Clubzonessa on kyllä ollu ihan mukava meno. Pienet tilat eikä mikään maailman paras akustiikka, mutta hauskaa on ollu siellä ainaki tähän asti. Deep Space on jääny testaamatta ilman suurempaa syytä. Oon monesti aikonu mennä, mutta en vaan oo jaksanu tms. just sillon. Tässä kaupungissa kyllä pitäis tarttua kaikkiin tilaisuuksiin ku eipä niitä mitenkään joka päivä oo. Ite oon vaan sen verran malttamaton ku bileistä puhutaan, että innostun helposti polttamaan itteni loppuun jo viikolla, ja sitten ku ois kunnon bileet, ei musta oo oikeen lähtijäks. :>

Baareissa on toisaalta viikolla helposti viihtysämpää, koska vähemmän porukkaa, ja saattaa saada toivotuks varsin hyvän biisivalikoiman eikä tarvi kuunnella mitään paska-R'n'B:tä tms. Esim. yks sunnuntai Hotissa tuli pienestä vihjasusta putkeen melkeen koko levyt Prodigya ja Chemical Brothersia ja sen päälle mm. Tiestoo ym. ihan ok meininkiä. Vaikeempaa on tosin varmaan saada soittamaan mitään rankempaa, mitä iteki mielellään tanssis ja kuuntelis. :/ Tuskin niiltä ees löytyy mitään hc meininkiä...

• God of Hellfire

En tarkkaan tiedä kuinka paljon Harri (Proteus) on omia biisejä tehnyt... Yks ainakin on miehen 5.:ssä Mix:issä... Hard NRG MIX levyjä on 6, sit on DJ Neonin kanssa tehty Proteus vs. Neon, sit on viel Inferno, joka musiikillisesti poikkeaa miehen muista miksauksista (kyseinen levy menee industrialin puolelle)... Muita levyjä en ainakaan minä enää tiedä...
      Levyjä käsittääkseni saa Harrilta itseltään... Itselläni ne on netistä imuroituna...=/ Mailiosottetta ja sen semmosta pitäs jostain netin pohjalta löytyä...=)

• intrance

*kiittää ja kumartaa* Pitääpä ottaa selvää :). En vaan oo koskaan aiemmin laittanut dj:lle mailia ja kyselly levyjä (siis ainakaan sen verran kuulusalle kuin Proteus)..

• Entinen tamppaaja

sen verran että mun tietääkseni protskulla ei montaa biisiä siis omia ole ja Neonillakin vain covereita lähinnä gary d:een D.trance kokoelmilta.Näin olen itse ainakin huomannut.Voin olla tietty väärässäkin.

• God of Hellfire

Mä väittäisin et ne ei oo COVEREITA... Neonihan on DJ, eli siis pyörittelee toisten tekemiä levyjä/biisejä ja miksaa niistä settinsä... Eli eiköhän niillä Neonin levyillä olevat biisit niiltä Gary D kokoelmilta ole ihan niitä oikeita biisejä... Eri remixejä tietty löytyy...

• Jaspa Jones

Proteus soittaa helevetin paljon Lab-4!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe