kiltti naapurinpoika sänkyyn.. :D

Girl Next Door

Mulla on kauhee päähänpinttymä jonka nimi on naapurinpoika! En ees tiedä sen nimeä, enkä mitään muuta siitä kuin että asuu samassa kerrostalon rapussa.. en tiiä ees asunnon numeroa, törmätään vaan joskus käytävässä, moikkaillaan ja toisiamme katellaan, tai sitte näen sen tupakalla siinä pihamaalla..
Poika vaikuttaa aika kiltiltä, asustaa selkeesti yksin (koska näen hänet AINA yksin ja kaupassakin ostelee ruuat vaan yhelle hengelle jne).
En nyt ehkä tiedä vielä olenko tästä jannusta muuten kuin seksimielessä kiinnostunut kun en häntä yhtään tunne.. Mutta kaunis päälle parikymppinen sinkkutyttö olen ja hullun seksinnälkäinen.. :D Ni sehän ois vähän niinku molemminpuolinen palvelus jos saisin tämän jätkän sänkyyni, ihan ilman kummempia sitoumuksia..
Mut miten sellaista voi ehdottaa, olen itse aika sanavalmis mutta tää poika selkeesti ei, ja salettiin juoksee karkuun jos möläytän että beibi ui mun liiveihin.. :D
Ja ne moosestelijat joiden mielestä tämmönen on siveetöntä ja palan helvetissä jo tän viestin takia ni elekee vaivautuko vastaamaan!

38

5029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boy Next Door

Jes, mahtava homma, mulle ainakin kelpais nätti naapurintyttö. Senkun uit liiveihin vaan. Riskinä on tietysti että jos jätkä haluaa enemmän ja sinä et. Mutta se on sitten sen ajan murhe, vai mitä?

• Girl Next Door

Sain joltain kannatusta :D Ongelma tässä on vaan että miten esittää asia ku ei olla pahemmin juteltu, moikkailtu vaan niinku naapurit yleensä ja mä ehkä jotain kuittailen joskus ohimennen.. :) Hmm.. siitäki pitäs kaivaa joku paha poika esiin! ;) Ei juoksis karkuun.

• ujo piimä
        Girl Next Door kirjoitti:

Sain joltain kannatusta :D Ongelma tässä on vaan että miten esittää asia ku ei olla pahemmin juteltu, moikkailtu vaan niinku naapurit yleensä ja mä ehkä jotain kuittailen joskus ohimennen.. :) Hmm.. siitäki pitäs kaivaa joku paha poika esiin! ;) Ei juoksis karkuun.

Pyydät sen kahville, ja kämppään lämmitys täysille... Reutoutat tilanteen ja sitten rupeat vähentämään omia vaatteita, "huh, ompas täällä kuuma" Tää on vissiin aika wanha temppu ;)

Jos mulle joku tekisi noin, niin... panisin!

• käy kii

Irroitat katosta jonkun lampun. Sitten katsot milloin se tyyppi on ulkona tupakalla ja meet äkkiä vaikka viemään roskia. Kun meet sen ohi, niin sanot: Moi... mulla on just akuutti ongelma yhden lampun laittamisen kanssa, voisitsä pidempänä auttaa... Ja tietysti tarjoat kiitoskahvit, ehkä pyydät jäämään katsomaan pian alkavaa leffaa... jne.

• simppeliä menoa
        käy kii kirjoitti:

Irroitat katosta jonkun lampun. Sitten katsot milloin se tyyppi on ulkona tupakalla ja meet äkkiä vaikka viemään roskia. Kun meet sen ohi, niin sanot: Moi... mulla on just akuutti ongelma yhden lampun laittamisen kanssa, voisitsä pidempänä auttaa... Ja tietysti tarjoat kiitoskahvit, ehkä pyydät jäämään katsomaan pian alkavaa leffaa... jne.

Onpas monimutkaisia viritelmiä. Saattais riittää kun pienellä flirtillä sanoo että "tuu käymään kahvilla joskus, vaikka tänään illalla, mä asun tossa kaks kakkosessa".

• 345
        simppeliä menoa kirjoitti:

Onpas monimutkaisia viritelmiä. Saattais riittää kun pienellä flirtillä sanoo että "tuu käymään kahvilla joskus, vaikka tänään illalla, mä asun tossa kaks kakkosessa".

Se oli ujo nuorimies. Ei semmoinen välttis uskalla lähteä jollei hihasta revitä tai jollain tekosyyllä huijata, saattaa jopa kuvitella että kahvipuheetkin ovat vaan jotain v...tuilua yksinäiselle...

• ei huijareille
        345 kirjoitti:

Se oli ujo nuorimies. Ei semmoinen välttis uskalla lähteä jollei hihasta revitä tai jollain tekosyyllä huijata, saattaa jopa kuvitella että kahvipuheetkin ovat vaan jotain v...tuilua yksinäiselle...

No se sitten sen jätkän ongelma jos ei suoraan esitettyyn kutsuun osaa vastata, niin tuskin se uskaltaa ottaa housujakaan jalasta. Tuollainen että huijataan jätkä asuntoon kuulostaa aika epätoivoselta. Tulee mieleen joku rupsahtanut kotirouva joka kutsuu putkimiehen kylään vaikka ainoot putket joissa olis rassattavaa on sen muijan haarojen välissä.

• huom.
        ei huijareille kirjoitti:

No se sitten sen jätkän ongelma jos ei suoraan esitettyyn kutsuun osaa vastata, niin tuskin se uskaltaa ottaa housujakaan jalasta. Tuollainen että huijataan jätkä asuntoon kuulostaa aika epätoivoselta. Tulee mieleen joku rupsahtanut kotirouva joka kutsuu putkimiehen kylään vaikka ainoot putket joissa olis rassattavaa on sen muijan haarojen välissä.

kuten aloittaja kirjoitti, "olen itse aika sanavalmis mutta tää poika selkeesti ei, ja salettiin juoksee karkuun jos möläytän että beibi ui mun liiveihin"
        niin tavallista suurempi varovaisuus ja kierot konstit taitavat olla tarpeen.

• rgggagg
        huom. kirjoitti:

kuten aloittaja kirjoitti, "olen itse aika sanavalmis mutta tää poika selkeesti ei, ja salettiin juoksee karkuun jos möläytän että beibi ui mun liiveihin"
        niin tavallista suurempi varovaisuus ja kierot konstit taitavat olla tarpeen.

bullshit. ei tarvi sanoo että "beibi ui mun liiveihin" jos sanoo että "tuu käymään kahvilla".

• rupea

Kuulostaa tämä homma. Selvästikin joku 20 akka johon kukaan ei katoais ellei aivan järkyttävät pano paineet sattus olemaan. Yhden vinkin voisin antaa kuitenkin!

Jos satutte samaan aikaan hissiin niin sanot sille jätkälle kun se kysyy mihin kerrokseen menet niin tokaiset että paina kakkoseen :D

• Girl Next Door

Kiitos vinkeistä.. :D Ja juu, 23-vuotias olen ja ihan missin mitoissa, että kyllä sitä panoseuraa muualtakin saisi mut onhan se nyt toista ku asuu houkutteleva tapaus samassa rapussa.. :) Ennemmin otan selvin päin tuon söpöliinin ku katon vonkuvia keski-ikäisiä kaljakessejä jossai kulmakuppilassa.. Tai ees nuoria viinaveikkoja.. selvin päin harva ehdottaa?

Hehe, paina kakkoseen :'D

• Halipusi

Niin siis mitä hävittävää sinulla on jos kysyt hänet kämppääsi kahville? Pelottaako, että hän antaa pakit?? voi voi voi pientä!

• 4+16=?

Anna mennä vaan, ettei sitten myöhemmin kaduta!! Itse poikana ainakin olisin vain iloinen tuosta :D

• 4wttaetaw4

Kaikkien naapurintyttöjen tulisi ottaa opikseen tästä esimerkillisesti nuoresta naisesta!

• gffghfgh

"ja kaupassakin ostelee ruuat vaan yhelle hengelle jne). "

Mistä muuten tiedät, jos vain rapussa ja pihalla näet häntä? Miten olet päässyt kurkistaman hänen kauppakassinsa sisältöön? Lähinnä kummastuttaa tämä yksittäinen seikka...

• Girl Next Door

...no ai helvetti, oisko nyt pitäny eritellä sulle jokainen paikka missä oon nähnyt tämän pojan kotipihani lisäksi? :D No, olen nähnyt hänet kaupassa, kahdessa erikin kaupassa, myös kotikadullani ja viereisellä kadulla ja vilaukselta kaupunkimme keskustassa. Ja kassajonossa siellä kaupassa. Ei siinä tarvi kauppakassiin kurkkia :D Vieläkö erittelen?
        Mutta kiitos sikana täysin turhasta kommentista :D

• Kiitä vaan itteäs

...no ai helvetti, oisko nyt pitäny eritellä sulle jokainen paikka missä oon nähnyt tämän pojan kotipihani lisäksi? :D No, olen nähnyt hänet kaupassa, kahdessa erikin kaupassa, myös kotikadullani ja viereisellä kadulla ja vilaukselta kaupunkimme keskustassa. Ja kassajonossa siellä kaupassa. Ei siinä tarvi kauppakassiin kurkkia :D Vieläkö erittelen?
        Mutta kiitos sikana täysin turhasta kommentista :D

epäloogisuudesta, tyhmä pikkuprinsessa. Tolla asenteella naapurinpoikaa ei kiinnosta ainakaa sun luontees, mutta kai sille sun pikku pildes riittää. Tai se likahanuris :D

• 43taw4aw
        Kiitä vaan itteäs kirjoitti:

epäloogisuudesta, tyhmä pikkuprinsessa. Tolla asenteella naapurinpoikaa ei kiinnosta ainakaa sun luontees, mutta kai sille sun pikku pildes riittää. Tai se likahanuris :D

Katkerat setämiehet (tai tätimiehet) hiljaa. Sun kommentissas ei oo muuta pointtia kuin haukkua jotain "likahanuria". Toiset ne on katkeria nuorille ja seksuaalisesti aktiivisille.

• Haukuin
        43taw4aw kirjoitti:

Katkerat setämiehet (tai tätimiehet) hiljaa. Sun kommentissas ei oo muuta pointtia kuin haukkua jotain "likahanuria". Toiset ne on katkeria nuorille ja seksuaalisesti aktiivisille.

kylläkin pikkuakan tyhmyyttä. Senkus trolli yrittää seuraavalla kerralla keksiä vähän paremman provon, jossa epäloogisuus ei pilaa koku jutskaa.

Seksuaalisesti aktiivisesti on muuten miesten mielestä lutkia, paitti silloin, kun akka levittää jalkansa just lutkattajalle.

Teistähän tulisi sopiva pari, kaksi tyhmää :D

• jhgfddfghjk
        Haukuin kirjoitti:

kylläkin pikkuakan tyhmyyttä. Senkus trolli yrittää seuraavalla kerralla keksiä vähän paremman provon, jossa epäloogisuus ei pilaa koku jutskaa.

Seksuaalisesti aktiivisesti on muuten miesten mielestä lutkia, paitti silloin, kun akka levittää jalkansa just lutkattajalle.

Teistähän tulisi sopiva pari, kaksi tyhmää :D

Sinulla haukkua ketään. Tartut hanasti selvään asiaan ja alat vänkäämään.

• herkullista :D

Lähesty silloin kun olette kahdestaan, tee selväksi että sä ihan oikeasti olet kiinnostunut, ettei jää mahdollisuutta esim. siihen että vittuilisit tms. Jos se jäätyy, jätä mahdollisuus pelastaa tilanne myöhemmin (anna vaikka puhelinnumero). Kutsu se sun luo, anna aikaa valmistautua siihen.

Älyttömän paljon eri tapoja kiusata sitä. :D Jos meette joskus samalla hissillä, voisit kiinnittää sen huomion ja kosketella itseäs, tai ottaa sen kädestä kii ja laittaa sen rinnalles tms. Anna sille jotkut sun stringit ja pyydä palauttamaan sulle ja lupaa näyttää millaset ne on sun päällä.

Herkullinen tilanne! :D Kerro sitten miten meni!

• 53q53yy53

Ihania seksifantasioita. Täällä runkataan rivissä kun kerrot miten kävi.

• vitun-ämmät-ja-lakim

-----"Älyttömän paljon eri tapoja kiusata sitä. :D Jos meette joskus samalla hissillä, voisit kiinnittää sen huomion ja kosketella itseäs, tai ottaa sen kädestä kii ja laittaa sen rinnalles tms. Ana sille jotkut sun stringit ja pyydä palauttamaan sulle ja lupaa näyttää millaset ne on sun päällä. "------

Jos mies yhtäkkiä tarttuisi hississä naista kädestä ja painaisi sen käden pallejaan vasten, niin siitä saisi syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.

Naisiako nämä eivät koske???

• luulis ainaki

Pummaa silt tupakka ja oo kiinnostuneen olonen ;D siit se lähtee. Ujo mies olen itekki.

• jatkoo

Sen jälkee sitte vaik kysäset et haluuko kahvilla tulla käymää. Jos se tulee ni oot aika selvillä vesillä jo :)

• bger5

entäs jos ei polta? Pitääkö vetää poskareita?

• Girl Next Door
        bger5 kirjoitti:

entäs jos ei polta? Pitääkö vetää poskareita?

En mie poltakaan.. :D
        Pitää mennä jonkun kynttilän kanssa pyytämään tulta :D

• vanhamiäs

En mie poltakaan.. :D
        Pitää mennä jonkun kynttilän kanssa pyytämään tulta :D

sieltä ostoskeskuksesta niitä vanhempia setiä osaavat asian hyvin nuolee vaikka vähän kusisetkin pillut ja saa vielä vaikka pikkusen vuokrarahaa nupiksi jos annat liukkat kyydit.
        miksei ne kelpaa, toi nörtti vetelee ananastölkkiin mällejä päivittäin ja pitää sitä tietsikan vieressä. ei se haluua sua koska pelkaa että sulla on hiivat housussa kuitenkin

• Nauru silmissä
        vanhamiäs kirjoitti:

sieltä ostoskeskuksesta niitä vanhempia setiä osaavat asian hyvin nuolee vaikka vähän kusisetkin pillut ja saa vielä vaikka pikkusen vuokrarahaa nupiksi jos annat liukkat kyydit.
        miksei ne kelpaa, toi nörtti vetelee ananastölkkiin mällejä päivittäin ja pitää sitä tietsikan vieressä. ei se haluua sua koska pelkaa että sulla on hiivat housussa kuitenkin

En oo kuukausiin nauranut näin kovasti...Täällä on ihanan huumorintajuisia miehiä. :)))))))))))))))))) Kiitos.

• :)))))))))))))))))))
        Nauru silmissä kirjoitti:

En oo kuukausiin nauranut näin kovasti...Täällä on ihanan huumorintajuisia miehiä. :)))))))))))))))))) Kiitos.

vatsalihakset kipeinä..

• Missämitähä

Missä päin Suomea tämmöösiä naisia oikein piileskelee kun ei mistään meinaa enää löytyä? :D

• Girl Next Door

...Joensuussa.. :D
        Nonih, nyt sitten tietää kaikki joensuulaiset naapurit varoa!
        Pahus, se poika varmaan lukee tätä ketjua ku on kadonnut jonnekin moneksi päiväksi.. :D

• 6wger

Pahus, se poika varmaan lukee tätä ketjua ku on kadonnut jonnekin moneksi päiväksi.. :D

Muista sitten kertoa miten kävi, äläkä säästä herkullisissa yksityiskohdissa ;)

• ;))

käy kiinni! lupaan olla huomenna useasti tupakalla

• niwa

Öö, Joensuussako? Siellähän minäkin. Tosin onneksi tuo kuvaus ei varmasti voi koskea sentään minua vaikka hankinkin ruoat vain itselleni.. kun en nimittäin tupakoi. (enkä koskaan aiokaan)
        Ilmeisesti monikin tänne vastanneista myöntyisi tuollaiseen "tarjoukseen", mutta itse olen hitusen toisella kannalla.. mieluummin juoksisin karkuun. ^^

• Girl Next Door
        niwa kirjoitti:

Öö, Joensuussako? Siellähän minäkin. Tosin onneksi tuo kuvaus ei varmasti voi koskea sentään minua vaikka hankinkin ruoat vain itselleni.. kun en nimittäin tupakoi. (enkä koskaan aiokaan)
        Ilmeisesti monikin tänne vastanneista myöntyisi tuollaiseen "tarjoukseen", mutta itse olen hitusen toisella kannalla.. mieluummin juoksisin karkuun. ^^

Heh, olet toooodella fiksu ku et tupakoi, älä aloitakaan :) Ja ehkä fiksu kun juoksisit karkuunkin :D

• hgvxcvbnhm,mnbvcvbnm

Eiköhän se jo kolmannesta vinkistä ymmärrä kiinnostuksesi.

• Niyk

Jos se on joku ujo tai ehkä hieman kokematon taaaai jotain, niin se ei välttämättä aloitetta tee vaikka toinen tulis alasti ovelle kysymään että saanko tulla pötköttään sun sänkyyn?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe