Omasta mielestäni tämmöinen on totta, eli naisilla on myös ns. ego. Perusteluja? No tässä muutamia.
1# Naisilla pitää olla aina mies puoleisia ystäviä vain näyttääkseen että monet niistä jopa kiinnostunut hänestä tai joku tuttava näkee kadulla " hei kato tolla sarilla on taas joku uus jätkä mukana" vain sen takia että nainen saa kävellä nokka pystyssä ja pitää ylpeytensä.
2# Harva nainen pystyy myöntämään ettei ole mikään hehkein prinsessa. Aina pitää sanoa että "onhan mun ulkonäköä kehuttu" ja "baarissa tuli joku jätkä lähestyyn lähin käveleen"
3# Miesten ulkonäkö, ja kyllä se on naisille tärkeämpää kuin toistepäin. Miksi muuten naiset ei uskalla liikkua missään ilman meikkiä? ja onko kauhean reilua arvostella toista jostain ihovirheistä kun ite on piirtäny silmät päähän?!
4# Naisten Vaatetus...Nykyään harvalla naisella on omaa personaalista pukeutumis tyyliä. Kun käväiset ihmisten ilmoilla keskustassa tulee ainakin 100 saman näköistä naista vastaan. Miksi? Koska cosmopolitan on puhunut ja voi sitä riemun mekkalaa kun miesten pukeutumistyyliä arvostellaan kovalla kädellä.
5# Naiset ei tee aloitteita koska se ei käy naisen egolle. He ovat niin kauniita jota tullaan viettelemään ja EHKÄ jos olet onnekas saat kukkasen. Naiset ovat kuin posti, sinun pitää hakea se ei posti tule hakemaan sinua.
6# tämä voi mennä jo vähän offtopic mutta mikä siinä on kun miesten alapäästä vitsaillaan yms. se naurattaa aina, vai mitä?! mutta jos mennään naisten vyötärön alapuolelle ollaan haudanvakavia? miksi näin? Onko emätin jotenki niin arka aihe mistä ei sais vitsailla.
Ajattelin pistää tämmösen ketjun kun en sitä löytänyt hakemalla mutta ilmaiskaa omia mielipiteitänne tai lisätkää jotain mihin itse olette tormännyt. Eikä sitte mitään "oot vaa katkera" juttuja. Ajattelin ottaa esille että olenko yksin ajatusteni kanssa vai täh?
NAISTEN EGO
48
1762
Vastaukset
- That all folks!
Et ole yksin.
Suomalainen nainen nyt vaan yksinkertaisesti kuvittelee olevansa kaunotar olipa ikä mikä hyvänsä, tilanne mikä tahansa ja menee mielummin hautaansa tämän "visionsa" kanssa yksin kuin myöntää totuuden.
Se siitä, - Nauroinkovin :)
Hieman vastinetta aatoksiisi. Vastinetta antamassa 26- vuotias nuori nainen :)
1: En ole koskaan miettinyt edes, että ystäväni ja kaverini olisivat jollain tavalla esittelykapineita :D
Minulla on miespuoleisia ystäviä ja kavereita siksi, että pidän heistä. Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, viihdymme yhdessä. Ilman seksiä.
2: Varmasti kaikkia on jotenkin, joskus, kehuttu? :) Itse olen mm. kasvoihini tyytyväinen, ja käsittääkseni se on ihan tervettä, olla itseensä tyytyväinen? Jos olen kipeä, tai vaikkapa krapulassa, voin ihan rehdisti sanoa, etten ole mikään ruusu :)
3: Alan kyllästyä tuohon yleistämiseen, että a) naiset meikkaavat miesten takia, ja b) naiset eivät uskalla mennä mihinkään ilman meikkiä.
Varmasti joillain näin on, mutta meitäkin löytyy, jotka meikkaamme laittautumisen ilosta, jopa ihan vain oman itsemme takia. Olen teini-iästä saakka ehostanut parhaita puoliani, miksen tekisi niin jatkossakin :)
4: Määrittele persoonallinen pukeutuminen? Käsittääkseni moni nainen kuitenkin ostaa vaatteensa keskituloillaan, suht edullisilta vaateketjuilta. Liikkeisiin sisäänostetaan sen hetken trendejä, joita varmasti myös cosmopolitanissa esiintyy. Jos persoonallinen on yhtä kuin a) hippi b) rokkari/hevari c) gootti - niin mielelläni jätän tuon persoonallisen tyylin sellaisille, jotka ovat myös aatteiltaan tyylisuuntansa mukaisia. Valitettavasti miehillä taas monesti uupuu sisäinen tyylitaju. Esim valkoiset tennissukat vaan eivät ole kovin mediaseksikkäät sandaalien, saatikka pikkukenkien kanssa :)
5: Itse olen tehnyt aloitteita monestikin, ja saanut myös pakkeja. Mutta yleensä se menee niin, että nainen ei Ehdi tehdä aloitteita, kun mies jo on ehdottelemassa. Lisäksi moni miespuolinen kaverini on sitä mieltä, että se jotenkin on luonnollinen juttu miehen olla aloitteentekijä. Passiivisuus on silti syvältä, sekä naisella että miehellä.
6: Miesten vehkeet ovat varmaan enemmän nähtyjä, siksi myös enemmän naurunaiheina. Monesti on tullut yhteydenottoja, jossa mies ehdottelee pikku runkrunk- hetkeä camin välityksellä. Tai mies on ilmoittanut lähettäneensä kuvansa spostiin: ja yllätys yllätys, pikku penishän se siinä irvistää :) Onhan se nyt hieman huvittavaa.
Käsittääkseni se on se koko, mikä naisia puhuttaa, jos puhuttaa. Ei niinkään ulkonäkö? Lisäksi se on aika lapsellista olla sillä asenteella, että "sä nauroit mulle, et mä nyt keksin jotain vikaa susta, osoittelen ja nauran. ha ha ha"
Että näin :)- Jumalan poika
Kiitoksia vastauksistanne! ja mukava nähdä että naispuolinenkin vastannut koska eihän tämä tarkoituskaan ollut olla mikään miesten ketju :D mutta asiaan, vastailen ylemmälle henkilölle...
1# Et ehkä juuri sinä mutta on useita naisia jotka haluat pönköttää omatuntoa mies kavereiden määrällä. "joo se jani, ai jaa tuleeko jarppa?! voiiiii misku tulee vastaan. lähde mun kaa käymää bodyshopisa tane! yms. jolla yritetään näyttää että kyllä noita ottajia olis mielinmäärin mutta mä otan vaan parhaat päältä. Ei sillä, itsellänikin on naisystäviä mutta harvemmin heidän kanssaan tulee paikkoihin kuin jätkien kans kattoon lätkää, kaljoitteleen tai kalaan. Yksi hyvä on että jätkien kanssa voi olla ihan rennosti eikä tartte välittää pikku asioista.
2# Tottakai on tervettä pitää itsestään ja onko muulla väliä?! mutta se pakollinen pönkitys aina hakea aiheeseen mukamas joku joka kehassut hemaisevaa ulkonäköä. Minkä takia? Mielummin kuuntelee naista joka pystyy sanoa että ei tällä naamalla kuin niitä jotka aina hakee jostain jotain kehuja. Eikä siinä, naiset rakastaa kehuja koska voi helposti pelata jokeri kortteina näitä " joku jätkä tuli siihen jotai tiluilee ja halus pitää kädestä ja pyysi naimisiin, mä käänsin selän ja sanoin hei ei kiitos"
3# Et tainnut huomata mitä hain tällä, ja siinä ei ole mitään vikaa vaikka nainen panoistaisikin ulkonäköön mutta naurettavaa olla miehenä kun ajat esim parran ja iho ärtyy ei muijat pysty edes sinnepäinkään katsoa jos ei ole täydellinen iho yms. ja onhan tuo naisille etulyönti asema kun voi meikata piiloon näpyt ja pisamat mutta mitäs miehenä teet? Inhoittavaa arvostella toisen ulkonäköä pakkelin takaa.
4# Määrittele personaallinen pukeutuminen? No tällä tarkoitan sitä että ihmiset pukeutuisivat kuin haluaa eikä niin mikä on muotia tai "hot now". Itku meinaa päästä kun sadoittain samanäköisiä naisia marssii vastaan. Kyllä itsellä ainakin silmä kääntyy kun joku hehkeä nainen tulee esim. farkuissa ja huppareissa vastaan!
5# Hyvä pointti tässä mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite? Käykö naisille keskelle näköä lähestyä miestä? ja sanon ihan omasta kokemuksesta että useasti katseet kohdannut mutta miehenä pitäisi adhd koirana olla jaloissa kiehnäämässä. Sinulle annan kuitenkin pointsit jos olet mennyt miehen luo juttelemaan nimittäin niin se harvemmin menee, valitettavasti..
6# Ensinnä haluaisin kysyä, kuka sairas yksilö lähettää siittimen kuvia sähköpostiin? ja toiseksi en lähtenyt nimittelemään että "hei toi muija katto mun penistä saunassa ja alko nauraa! voi helvetti, mietimpä jotain ikävää sen alapäästä" Vaan sitä miksi oon niin paljon vaikeampaa (vaikka tietenkin vitsillä heittääkin) sanoa jotain posketonta naisten alapäästä? kai kummastakin saa naurunaihetta keksiä ilman loukkaantumatta? Olen pitänyt suuni supussa naisten lähellä koska aina jos vitsailee esim " Oli tuo hilma ennen aika kokematon pakkaus mutta nykyään menis varmasti polkupyörän penkkikin poikittain tussuun" nauraminen on kiusallista jopa. Eikä tuo esimerkki edes hauska ole mutta esimerkki kuitenkin!
Yhden asian voisin vielä mainita mitä tulee niin sanotusti naisten egoon!
7# Minkä takia tyttöystävien pitää aina saada mies näyttämään heidän mielestään oikein pukeutuneelta? eikö saa pitää sitä adidaksen tuulipukua jos haluaa? tietysti saa kehottaa että tää vois sopia sulle hyvin tai jotain mutta miltein raivostuttaa kaverini jonka tyttöystävänsä vaatetuttaa! EI HELVETTI NE VAATTEET EI SOVI SILLE ALKUUNSAKAAN!!! ei ole edes sama mies melkeinpä. Itse olen pitänyt juuri semmoisia kuin haluan enkä halua kenenkään siihen vaikuttavan mutta jos et pidä sitä mens with attitude poolopaitaa, et saa seksiä viikkoon!
Anteeksi ehkä jopa pieni avautuminen mutta postatkaa ihmeessä lisää ja kertokaa omat mielipiteenne! jatketaan huomenna, jumalan siunausta ja olkoon herra lähellämme! Kiitos näkemiin ja hei! - Nauroinkovin :)
Jumalan poika kirjoitti:
Kiitoksia vastauksistanne! ja mukava nähdä että naispuolinenkin vastannut koska eihän tämä tarkoituskaan ollut olla mikään miesten ketju :D mutta asiaan, vastailen ylemmälle henkilölle...
1# Et ehkä juuri sinä mutta on useita naisia jotka haluat pönköttää omatuntoa mies kavereiden määrällä. "joo se jani, ai jaa tuleeko jarppa?! voiiiii misku tulee vastaan. lähde mun kaa käymää bodyshopisa tane! yms. jolla yritetään näyttää että kyllä noita ottajia olis mielinmäärin mutta mä otan vaan parhaat päältä. Ei sillä, itsellänikin on naisystäviä mutta harvemmin heidän kanssaan tulee paikkoihin kuin jätkien kans kattoon lätkää, kaljoitteleen tai kalaan. Yksi hyvä on että jätkien kanssa voi olla ihan rennosti eikä tartte välittää pikku asioista.
2# Tottakai on tervettä pitää itsestään ja onko muulla väliä?! mutta se pakollinen pönkitys aina hakea aiheeseen mukamas joku joka kehassut hemaisevaa ulkonäköä. Minkä takia? Mielummin kuuntelee naista joka pystyy sanoa että ei tällä naamalla kuin niitä jotka aina hakee jostain jotain kehuja. Eikä siinä, naiset rakastaa kehuja koska voi helposti pelata jokeri kortteina näitä " joku jätkä tuli siihen jotai tiluilee ja halus pitää kädestä ja pyysi naimisiin, mä käänsin selän ja sanoin hei ei kiitos"
3# Et tainnut huomata mitä hain tällä, ja siinä ei ole mitään vikaa vaikka nainen panoistaisikin ulkonäköön mutta naurettavaa olla miehenä kun ajat esim parran ja iho ärtyy ei muijat pysty edes sinnepäinkään katsoa jos ei ole täydellinen iho yms. ja onhan tuo naisille etulyönti asema kun voi meikata piiloon näpyt ja pisamat mutta mitäs miehenä teet? Inhoittavaa arvostella toisen ulkonäköä pakkelin takaa.
4# Määrittele personaallinen pukeutuminen? No tällä tarkoitan sitä että ihmiset pukeutuisivat kuin haluaa eikä niin mikä on muotia tai "hot now". Itku meinaa päästä kun sadoittain samanäköisiä naisia marssii vastaan. Kyllä itsellä ainakin silmä kääntyy kun joku hehkeä nainen tulee esim. farkuissa ja huppareissa vastaan!
5# Hyvä pointti tässä mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite? Käykö naisille keskelle näköä lähestyä miestä? ja sanon ihan omasta kokemuksesta että useasti katseet kohdannut mutta miehenä pitäisi adhd koirana olla jaloissa kiehnäämässä. Sinulle annan kuitenkin pointsit jos olet mennyt miehen luo juttelemaan nimittäin niin se harvemmin menee, valitettavasti..
6# Ensinnä haluaisin kysyä, kuka sairas yksilö lähettää siittimen kuvia sähköpostiin? ja toiseksi en lähtenyt nimittelemään että "hei toi muija katto mun penistä saunassa ja alko nauraa! voi helvetti, mietimpä jotain ikävää sen alapäästä" Vaan sitä miksi oon niin paljon vaikeampaa (vaikka tietenkin vitsillä heittääkin) sanoa jotain posketonta naisten alapäästä? kai kummastakin saa naurunaihetta keksiä ilman loukkaantumatta? Olen pitänyt suuni supussa naisten lähellä koska aina jos vitsailee esim " Oli tuo hilma ennen aika kokematon pakkaus mutta nykyään menis varmasti polkupyörän penkkikin poikittain tussuun" nauraminen on kiusallista jopa. Eikä tuo esimerkki edes hauska ole mutta esimerkki kuitenkin!
Yhden asian voisin vielä mainita mitä tulee niin sanotusti naisten egoon!
7# Minkä takia tyttöystävien pitää aina saada mies näyttämään heidän mielestään oikein pukeutuneelta? eikö saa pitää sitä adidaksen tuulipukua jos haluaa? tietysti saa kehottaa että tää vois sopia sulle hyvin tai jotain mutta miltein raivostuttaa kaverini jonka tyttöystävänsä vaatetuttaa! EI HELVETTI NE VAATTEET EI SOVI SILLE ALKUUNSAKAAN!!! ei ole edes sama mies melkeinpä. Itse olen pitänyt juuri semmoisia kuin haluan enkä halua kenenkään siihen vaikuttavan mutta jos et pidä sitä mens with attitude poolopaitaa, et saa seksiä viikkoon!
Anteeksi ehkä jopa pieni avautuminen mutta postatkaa ihmeessä lisää ja kertokaa omat mielipiteenne! jatketaan huomenna, jumalan siunausta ja olkoon herra lähellämme! Kiitos näkemiin ja hei!Et tainnut ymmärtää tuota Persoonallinen pukeutuminen kohtaa?
Etkö siis käsitä, että jos ja kun käyt vaateliikkeessä, ostamassa Uusia vaatteita: On valikoima nimenomaan sitä "trendikästä massamuotia". Miesten vaatteissa tämä on toki eri, teille ei ole kamalasti tarjolla empire-linjaisia leikkauksia, tai kellohameita ja seuraavalla viikolla kynähameita? :D
Voit toki erottua joukosta
a) ostamalla vaatteesi jostain UFF:lta, ja nimenomaan sieltä 60-80 -luvun taitteesta. Tai
b) Ostaa Haute couturea ja maksaa satoja/tuhansia euroja siitä, että joku tavallinen kaduntallaaja voi huokaista onnesta "onpas siinä persoonallinen bööna" :)
Lisäksi pakko kommentoida tuota farkut huppari yhdistelmää. Miltäköhän itse näyttäisin moisessa asukokonaisuudessa, vannoutuneena korkkareiden käyttäjänä? Varmaan melko juntilta. Joten mielelläni kuljen kadulla niissä henkkamaukka-only-veromoda massarytkyissäni, koska tunnen niissä oloni ihan hyväksi. Eikös se mene niin, että se miten kannat vaatteesi, erottaa sinut joukosta? Ei siihen välttis mitään riikinkukkosomisteista mummonkammari tunikaa tarvitse?
Jotenkin haiskahtaa tästä sinun "naiset ovat pinnallisia egoisteja" -vuodatuksesta, että olet itsekin moinen, vain munilla varustettuna. Enkä siis tarkoita tätä pahalla, koska en edes tunne sinua ja voin olla väärässäkin.
Pakko vielä kommentoida uutta kohtaa 7:
Toisen muuttaminen itselleen mieluisaksi vaan on sellainen alitajuinen toiminta. Toki sellaisia naistyrannejakin löytyy, jotka saavat miehen itkemään itsensä uneen, uudet epämukavat vaatteet päällä :)
Miehissäkin löytyy näitä, mm. liikunnan määrän lisääjinä. Yritetään saada tyttöystävä liikkumaan enemmän, käymään kaikenmaailman rasvanpolttojumpissa. Yleensä kuitenkin parit muodostuvat samankaltaisista ihmisistä. Itse en esimerkiksi luultavasti alkaisi seurustella gootin kanssa, ihan vain jo siksi, että musiikkimakumme olisivat hyvin pitkälti erilaista.
Mutta sympatiat kaverillesi. Tosin oletko miettinyt, että ehkä tämä ystäväsi salaa on ihan tyytyväinen siihen, ettei hänen itse tarvitse vaivata päätään vaateostoksilla? :) - Jumalan poika
Nauroinkovin :) kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää tuota Persoonallinen pukeutuminen kohtaa?
Etkö siis käsitä, että jos ja kun käyt vaateliikkeessä, ostamassa Uusia vaatteita: On valikoima nimenomaan sitä "trendikästä massamuotia". Miesten vaatteissa tämä on toki eri, teille ei ole kamalasti tarjolla empire-linjaisia leikkauksia, tai kellohameita ja seuraavalla viikolla kynähameita? :D
Voit toki erottua joukosta
a) ostamalla vaatteesi jostain UFF:lta, ja nimenomaan sieltä 60-80 -luvun taitteesta. Tai
b) Ostaa Haute couturea ja maksaa satoja/tuhansia euroja siitä, että joku tavallinen kaduntallaaja voi huokaista onnesta "onpas siinä persoonallinen bööna" :)
Lisäksi pakko kommentoida tuota farkut huppari yhdistelmää. Miltäköhän itse näyttäisin moisessa asukokonaisuudessa, vannoutuneena korkkareiden käyttäjänä? Varmaan melko juntilta. Joten mielelläni kuljen kadulla niissä henkkamaukka-only-veromoda massarytkyissäni, koska tunnen niissä oloni ihan hyväksi. Eikös se mene niin, että se miten kannat vaatteesi, erottaa sinut joukosta? Ei siihen välttis mitään riikinkukkosomisteista mummonkammari tunikaa tarvitse?
Jotenkin haiskahtaa tästä sinun "naiset ovat pinnallisia egoisteja" -vuodatuksesta, että olet itsekin moinen, vain munilla varustettuna. Enkä siis tarkoita tätä pahalla, koska en edes tunne sinua ja voin olla väärässäkin.
Pakko vielä kommentoida uutta kohtaa 7:
Toisen muuttaminen itselleen mieluisaksi vaan on sellainen alitajuinen toiminta. Toki sellaisia naistyrannejakin löytyy, jotka saavat miehen itkemään itsensä uneen, uudet epämukavat vaatteet päällä :)
Miehissäkin löytyy näitä, mm. liikunnan määrän lisääjinä. Yritetään saada tyttöystävä liikkumaan enemmän, käymään kaikenmaailman rasvanpolttojumpissa. Yleensä kuitenkin parit muodostuvat samankaltaisista ihmisistä. Itse en esimerkiksi luultavasti alkaisi seurustella gootin kanssa, ihan vain jo siksi, että musiikkimakumme olisivat hyvin pitkälti erilaista.
Mutta sympatiat kaverillesi. Tosin oletko miettinyt, että ehkä tämä ystäväsi salaa on ihan tyytyväinen siihen, ettei hänen itse tarvitse vaivata päätään vaateostoksilla? :)Hehee! tähän ketjuun on tullu lisää kommentteja :D Ensinnä haluan antaa nöyrimmät kiitokset kirjoittajalle "ryppyinen nainen" ja kaikkea hyvää elämäsi jatkolle! Toiseksi, itse olen vasta nuori kloppi ja ihmettelen tätä "nyky nuorisoa" mikä tässä tapauksessa on naiset, mihin samanlaisiin oksiin ja kantoihin olen elämäni varrella kompastellut!
Mutta vastaan ylemmälle "nauroin kovin". Mukava että nauratti ettei liian totiseks mene vaikka hieman kyllä jo hassututtaa.
Enkö siis todellakaan käsitä? enkö ymmärrä? Eli siis hain personaallisella pukeutumisella sitä että pukeutuu niin mikä omasta mielestä natsaa mutta postauksesi perusteella kaikki naisten vaatteet ovat samannäköisiä? voiko tämä edes olla totta, justiin samat peppuun asti ylettyvät t paidat ja samanlaiset käsilaukut mutta toisella valmistaja on glossy housewifes ja toisella suckerpunch babys?! Jos näin on niin luoja meitä armahtakoon! yksi hyvä esimerkki, japanilaiset koulutytöt!
Jotenki tuntuu kuitenkin että myöhemmin EHKÄ hoksasit mitä ajoin takaa, Jotenki vain vaikuttaa niin ristiriitaiselta välillä mitä kommentoit...eli viihdyt omissa retkuissa? Veromoda jakku puku ja umbron verkkarit? Hyvä! juuri näin, ole oma itsesi. Uskon että sut tunnistaisin tai kiinnittäisin enemmän huomiota kuin näihin jotka on aivan samannäköisiä tallaajia. Ja siis mitä? miten niin juntilta? mulla varmaa vissii tulis instant seisokki jos huppari-farkku korkkari muijan näkisin ;)
Pinnallinen? ehkäpä juuri tuo vaatetus on ainut minkä voi luotella pinnalliseksi mutta et todellakaan tunne minua. "Vain munilla varustettu" voi herra siunaa varjele sinua on kyllä jumala siunanut värikkäällä kielenkäytöllä...
Kuitenkin sinulla oli hyviä pointteja seuraavassa kohdassa. Ensinnäkin säälin kaveriani, koska vaikka täysin hetero olen minusta hänen oma tyyli oli erittäin räväkkä ja siisti mutta nyt vain semmoinen "Suloinen lukiopoika" look... voi toki olla että ei tarvitse vaivata päätään vaatereissulla mutta jos muuttuu sylvester stallonesta uuno turhapuroks pitäis hälytyskellojen jo soida! Itse en ole ikinä patistanut tyttöystäviäni mihinkään vaan olen ollut tukena kyllä jos on jotain halunnut harrastaa yms. tietysti lenkkeily/kävely on aina ollut yhteistä... anyways itselleni on tullut valitettavasti näitä muuttaja naisia vastaan. Itse olen aina ollut sen verran jääräpää ne mitä haluan pitää myös pysyy ja se on kyllä näkynyt (lukekaa ylempää)
Mutta nyt kun olen tehnyt vain suoranaisia vastauksia on aika ottaa lisää ikäviä esimerkkejä vastakkaisesta sukupuolesta!
Tänään teemana: Parisuhteen veriset rattaat!
8# Alat seurustella mukavan oloisen naisen kanssa, kaikki menee hyvin mutta sitte BAM! nainen VAATII ettet saa liikkua enää jonkun tietyn kaverin seurassa?! heti kuin äiti olisi kieltänyt menemästä sinne naapurin nikolle leikkimään tyhmiä! Miks niin monet itse mukaan laskettuna törmää näihin akkoihin jotka vaatii jättää Kaverin/kavereita. Tarkoittaa seurustelu sitä että ollaan kahleissa siihen yhteen ihmiseen ja muusta luovutaan? Itsellä ei tulisi mieleenkään vaatia moista häneltä.
9# Suhteessa ollessanne jos sinä (mies) saat flirttiä naiselta ja tyttöystäväsi on vieressä/lähistöllä niin kyllä tulee HUUTIA!! Mutta jos asia menee toistepäin että nainen saa flirttiä niin punastellaan ja pöyhötellään hiuksia vain. Mitään et saa sanoa vastaan tai kysyä asiasta koska se on ok että naista lähestytään!
10# Naiset, naisten menot, naisten pikkujoulut, ostosreissut, menoja on monia eikä se haittaa tuskin ketään? mutta kun koittaa perjantai ja jo kurkkua alkaa kuivaa ja menet läheiseen baariin vain tajutaksesi kun tulet tuiterissa kotia on akka ovella tuimana ja aamulla heräät sohvalta kalsarit ja sukat jalassa siihen kun akka menee lauantaina naisten kans ostoksille vihaisena paiskaa oven kiinni ja huuta perään " Ruoki ressu!" eli mitenkä voi olla miesten keskeiset asiat niin suuri kipukynnys naisille mutta naiset ei ite tajua kuinka heillä on menoja monesti enemmänkin kuin miehillä?!
11# Tämä saattaa jopa hiukan olla henkilökohtaisempaa mutta mainittakoon koska itsellä tuntuu toistuvan sama asia joka naisystävän kanssa, on äiti herjaus... Tekiskö tänään nalle puuroa? ai äitiskö tuppas tekemään sulle sitä pienenä? leivottaisko pullia tänään? jaa äitis tais leipoa jatkuvasti jotain? ostaisko polariksen moottorikelkan? ai äitiskö suosi polariksen kelkkoja? Mikä siinä on että tyttöystävät aina vihjaa jatkuvasti jotain anoppiin? onko se naisten välinen taistelua paremmuudesta ja mustankipeydestä niin galaksit räjäyttävää ettei niistä voi olla herjaamatta? Vai voiko olla itselle sattunut aina huono säkä naisten valinnassa?
Pitkä postaus... vastailkaa, haukkukaa, arvostelkaa, nälvikää ja kertokaa omia kauhu ja salaliitto teorioitanne! - Aikuinen nainen
Minulla on ikää parikymmentä vuotta ed. vastaajaa enemmän, mutta olen pitkälti samaa mieltä asioista.
1. Minulla on paljon ystäviä, sekä miehiä että naisia, homoja ja heteroita. Ennenkaikkea je ovat YSTÄVIÄ, se asia ei ole sukupuolesta kiinni. Eikä he todellakaan ole mitään näyttelyesineitä, vaan minulle tärkeitä ihmisiä.
2. 5-kymppisenä toki tietää, että ei ole enää hehkein prinsessa, mutta ei tarvitse ollakkaan. Kilsat näkyy naamsta, mutta silti saan olla sitä mieltä, että minulla on nätti hymy tai hyvä iho. Hyvässä itsetunnossa ei ole mitään pahaa.
3. Meikkaan päivittäin ympäristöystävällisistä syistä. Miksi en saisi olla niin viehättävä kuin voin? Mielestäni se on kohteliaisuutta mm. työtovereilleni ja muille kanssani tekemisissä oleville ihmisille. Kuka haluaa katsella petolinnun persettä, jos ei ole pakko? Mies puolestaan voisi ottaa ympäristönsä huomioon ajamalla partansa ja käymällä säännöllisesti parturissa.
4. Pukeutuminen vaatii tilannetajua. Jos duunissa pitää olla bisnes, vapaalla voi sitten olla casual. Koska työni vaatii jakkupukua, vapaalla viihdyn farkuissa ja nahkarotsissa. Jokainen tyylillään. Ja muodin seuraaminen on hauskaa, naiset yleensä pitävät siitä iästä riippumatta.
5. Vaikka ikää ja itsevarmuutta onkin, miesten suhteen saattaa silti olla ujo. Ja ujous aloitteentekoon ehkä lisääntyy vielä iän karttuessa ja naaman rypistyessä. Itse en tiedä karmivampaa näkyä vaikkapa baarissa kun ikäiseni nainen yrtittää kännissä iskeä miestä. En halua nähdä itseäni siinä tilanteessa.
6. Ehkä miehet kuvittelevat, että naiset kommentoivat enemmän heidän vehkeitään kuin todellisuudessa tapahtuukaan. Omassa ystäväpiirissäni en ole koskaan kuullut naisten vertailevan kumppaneidensa varustuksen kokoa. Varsinkaan, jos ovat kiinteässä parisuhteessa. Herjaa heitetään korkeintaan yleisellä tasolla, kommentoivathan miehetkin mm. naisten rintoja. Eivätkä aina kovinkaan imartelevassa sävyssä.
8. Itse toivoin mieheltäni, että hän puketuu tilanteen vaatimalla tavalla. Tuulipuvussa ei lähdetä esim. lauantai-iltana teatteriin. Ja jos itselläni on päällä pikkumusta, miksi kumppanini katsoo voivansa olla samassa tilanteessa verkkareissa? - tähän väliin
1. Pinnallisuus
kyllä se on niin että mitä omasta kokemuksesta voi sanoa niin suurin osa nyky ihmisistä on tullut hyvin pinnallisiksi johan tämän todistaa tämä suomi24:sen parisuhde palstakin kaikkinen katekorioineen kun lukee ihmisten juttuja. eikö?
2. Meikkaaminen
kysymyksiä
minkä takia naisten pitää meikata???
miksi kauniit naiset meikkaavat vaikka ovat kauniitta ilman meikkiäkin???
eikö tämä kerro sen että on epävarma???
minä olen tästä asiasta sitä mieltä että voi sitä välillä meikata jos on menossa jonnekkin, mutta ei sitä koko ajan tarvitse meikata.
koska kyllähän se kertoo ihmisestä sen että häpeää itseään ilman meikkiä eikä kehtaa mennä minnekkään ilman meikkiä ja myös sen että ei uskalla olla oma itsensä ja oman näköisensä ja käyttää meikkiä todellisen näkönsä peittämiseksi ja tekee itsensä meikillä "täydelliseksi" vaikka sitä ei olekkaan ja näin antaa toisille harhakuvitelman itsestään.
miksi näin???
mitä omasta kokemuksista voin kertoa niin kyllä meikkaamisella petetään toisia todellisesta minästä!
otetaan esimerkiksi semmonen nainen joka ei ilman meikkiä ole kaunis mutta meikin kanssa muuttuu kaunottareksi ja sitten kun ei ole meikkiä niin onkin ihan eri henkilö kuin meikin kanssa.
kyllä se on niin että jokaisen naisen pitäisi tulla treffeille ilman meikkiä eikä meikin kanssa koska silloin pettää toista kun peittää todellisen minänsä. kokemuksia on!
otetaan esimerkki tapasin yhen naisen meikin kanssa oli nättti ja viehättävä mutta sitten kun pesi meikin pois niin muuttuikin rumaksi ja ei viehättäväksi ja olikin sitten pettymys kun ei ollutkaan ilman meikkiä kaunis ja näin juttu kariutui siihen vaikka muuten kyllä tultiinkin hyvin juttuun.
kun puhutaan näöstä kumppanin valitsemisesta niin tässä nähdään että meikillä tehdään ihmeitä ja petetään toista ja valehdellaan toiselle itsestä ja näöstä!
kysymys kuulu että minkä takia pitää peitää todellinen minänäsä ja näkönsä meikillä ja näin valehdella toisille ja itselleen näöstänsä???
kyllähän tämä todistaa sen että meikkiä käytetään vain itsetunnon pönkittämisessä ja siitä että ei kelvata ilman meikkiä toisille.koska jos on huonomipi kun muut niin sitä ajatellaan silleen että on häpeäksi muille ja itselle. eikö?
vaikka eikö toiset pitäisi hyväksyä semmosina kuin on?
ja lopuksi tässä asiassa on tämä fakta että kyllä se on niin että tosi kauneus katotaan ilman meikkiä ja siinä selviää kun ei ole meikkiä että ketkä on kauniita ja ketkä ei! eikö?
3. Ystävyys miehen ja naisen välillä
omasta kokemuksesta voin sen verran sanoa että miten semmonen ystävyyssuhde voi toimia jos toisesta haluaa enenmmän kuin ystävän??? ja toinen vaan haluaa olla ystävä???
ei ainakaan tämä toimi minun kohdalla ensinnäkin minulla on jo ystävät, enkä kaipaa uutta ystävää vaan kumppania.
se on eri asia että jos vaan haetaan uusia kavereita eikä suhdetta mutta minun kohdalla tämä ei vaan toimi että eka ollaan tavattu treffien merkeissä ja sitten ollaan sen jälkeen vain ystäviä eikä muuta.
itse aina teen niin että jos ei osu niin en ole enää minkäänlaisessa yhteydessä tähän henkilöön ja poistan kännykästäkin heti puhelinnumeron.
en tiedä sitte muista?
4. Pukeutuminen
minä olen tästä asiasta sitä mieltä että voi sitä välillä laittautua vähän paremminkin mutta ei sitä aina tarvitse olla ykköset yllä!
kyllä se on niin että mitä omasta kokemuksesta voin sanoa niin nykysin moni ihminen ei ees kehtaa lähteä kauppaan vapaa ajan vaatteissa ja kengissä tai koti vaatteissa johan sen todistaa tässäkin ketjussa sinun vastaus.
ja tässäkin on sama juttu taustalla kun meikkaamisessa tässä vaate jutussa sillä annetaan itsestään erillainen vaikutus mitä on.
tiedättekö monille ihmisille nykyisin on vaatteet imago kysymys ja vaatteilla rakennetaan oma kuva muille ja se mitä näytetään ulospäin itsestään. ja näin ollen ei kehdata lähteä ulos huonommissa vaatteissa kun silloin murtuisi oma imago niin kuin meikkaamisessakin ja muissa jutuissa nykypäivänä.
koska kyllähän se kertoo ihmisestä sen että häpeää itseään ilman hyviä vaatteita eikä kehtaa mennä minnekkään ilman hyviä vaatteita ja myös sen että ei uskalla olla oma itsensä ja oman näköisensä ja käyttää semmosia vaatteita kun haluaa ja peittää näin todellisen näkönsä ja tekee itsensä vaatteilla "täydelliseksi" vaikka sitä ei olekkaan ja näin antaa toisille harhakuvitelman itsestään.
kysymys kuulu että minkä takia pitää peitää todellinen minänäsä ja näkönsä vaateiolla ja näin valehdella toisille ja itselleen itsestänsä???
kyllähän tämä todistaa sen että vaatteita käytetään vain itsetunnon pönkittämisessä ja siitä että ei muuten kelvata ilman hyviä vaatteita toisille, koska jos on huonomipi kun muut niin sitä ajatellaan silleen että on häpeäksi muille ja itselle. eikö?
tätä aihetta voisi jatkaa vielä vaikka kuinka pitään ja eri asioista mutta tässä kaikki tällä kertaa
miettikääpä tätä ja vastailkaa!
jotain itsestäni olen 26 v mies - inssiopiskelijatar
Jumalan poika kirjoitti:
Hehee! tähän ketjuun on tullu lisää kommentteja :D Ensinnä haluan antaa nöyrimmät kiitokset kirjoittajalle "ryppyinen nainen" ja kaikkea hyvää elämäsi jatkolle! Toiseksi, itse olen vasta nuori kloppi ja ihmettelen tätä "nyky nuorisoa" mikä tässä tapauksessa on naiset, mihin samanlaisiin oksiin ja kantoihin olen elämäni varrella kompastellut!
Mutta vastaan ylemmälle "nauroin kovin". Mukava että nauratti ettei liian totiseks mene vaikka hieman kyllä jo hassututtaa.
Enkö siis todellakaan käsitä? enkö ymmärrä? Eli siis hain personaallisella pukeutumisella sitä että pukeutuu niin mikä omasta mielestä natsaa mutta postauksesi perusteella kaikki naisten vaatteet ovat samannäköisiä? voiko tämä edes olla totta, justiin samat peppuun asti ylettyvät t paidat ja samanlaiset käsilaukut mutta toisella valmistaja on glossy housewifes ja toisella suckerpunch babys?! Jos näin on niin luoja meitä armahtakoon! yksi hyvä esimerkki, japanilaiset koulutytöt!
Jotenki tuntuu kuitenkin että myöhemmin EHKÄ hoksasit mitä ajoin takaa, Jotenki vain vaikuttaa niin ristiriitaiselta välillä mitä kommentoit...eli viihdyt omissa retkuissa? Veromoda jakku puku ja umbron verkkarit? Hyvä! juuri näin, ole oma itsesi. Uskon että sut tunnistaisin tai kiinnittäisin enemmän huomiota kuin näihin jotka on aivan samannäköisiä tallaajia. Ja siis mitä? miten niin juntilta? mulla varmaa vissii tulis instant seisokki jos huppari-farkku korkkari muijan näkisin ;)
Pinnallinen? ehkäpä juuri tuo vaatetus on ainut minkä voi luotella pinnalliseksi mutta et todellakaan tunne minua. "Vain munilla varustettu" voi herra siunaa varjele sinua on kyllä jumala siunanut värikkäällä kielenkäytöllä...
Kuitenkin sinulla oli hyviä pointteja seuraavassa kohdassa. Ensinnäkin säälin kaveriani, koska vaikka täysin hetero olen minusta hänen oma tyyli oli erittäin räväkkä ja siisti mutta nyt vain semmoinen "Suloinen lukiopoika" look... voi toki olla että ei tarvitse vaivata päätään vaatereissulla mutta jos muuttuu sylvester stallonesta uuno turhapuroks pitäis hälytyskellojen jo soida! Itse en ole ikinä patistanut tyttöystäviäni mihinkään vaan olen ollut tukena kyllä jos on jotain halunnut harrastaa yms. tietysti lenkkeily/kävely on aina ollut yhteistä... anyways itselleni on tullut valitettavasti näitä muuttaja naisia vastaan. Itse olen aina ollut sen verran jääräpää ne mitä haluan pitää myös pysyy ja se on kyllä näkynyt (lukekaa ylempää)
Mutta nyt kun olen tehnyt vain suoranaisia vastauksia on aika ottaa lisää ikäviä esimerkkejä vastakkaisesta sukupuolesta!
Tänään teemana: Parisuhteen veriset rattaat!
8# Alat seurustella mukavan oloisen naisen kanssa, kaikki menee hyvin mutta sitte BAM! nainen VAATII ettet saa liikkua enää jonkun tietyn kaverin seurassa?! heti kuin äiti olisi kieltänyt menemästä sinne naapurin nikolle leikkimään tyhmiä! Miks niin monet itse mukaan laskettuna törmää näihin akkoihin jotka vaatii jättää Kaverin/kavereita. Tarkoittaa seurustelu sitä että ollaan kahleissa siihen yhteen ihmiseen ja muusta luovutaan? Itsellä ei tulisi mieleenkään vaatia moista häneltä.
9# Suhteessa ollessanne jos sinä (mies) saat flirttiä naiselta ja tyttöystäväsi on vieressä/lähistöllä niin kyllä tulee HUUTIA!! Mutta jos asia menee toistepäin että nainen saa flirttiä niin punastellaan ja pöyhötellään hiuksia vain. Mitään et saa sanoa vastaan tai kysyä asiasta koska se on ok että naista lähestytään!
10# Naiset, naisten menot, naisten pikkujoulut, ostosreissut, menoja on monia eikä se haittaa tuskin ketään? mutta kun koittaa perjantai ja jo kurkkua alkaa kuivaa ja menet läheiseen baariin vain tajutaksesi kun tulet tuiterissa kotia on akka ovella tuimana ja aamulla heräät sohvalta kalsarit ja sukat jalassa siihen kun akka menee lauantaina naisten kans ostoksille vihaisena paiskaa oven kiinni ja huuta perään " Ruoki ressu!" eli mitenkä voi olla miesten keskeiset asiat niin suuri kipukynnys naisille mutta naiset ei ite tajua kuinka heillä on menoja monesti enemmänkin kuin miehillä?!
11# Tämä saattaa jopa hiukan olla henkilökohtaisempaa mutta mainittakoon koska itsellä tuntuu toistuvan sama asia joka naisystävän kanssa, on äiti herjaus... Tekiskö tänään nalle puuroa? ai äitiskö tuppas tekemään sulle sitä pienenä? leivottaisko pullia tänään? jaa äitis tais leipoa jatkuvasti jotain? ostaisko polariksen moottorikelkan? ai äitiskö suosi polariksen kelkkoja? Mikä siinä on että tyttöystävät aina vihjaa jatkuvasti jotain anoppiin? onko se naisten välinen taistelua paremmuudesta ja mustankipeydestä niin galaksit räjäyttävää ettei niistä voi olla herjaamatta? Vai voiko olla itselle sattunut aina huono säkä naisten valinnassa?
Pitkä postaus... vastailkaa, haukkukaa, arvostelkaa, nälvikää ja kertokaa omia kauhu ja salaliitto teorioitanne!8# Kun alan seurusteleen, en todellakaan vaadi mietä jättämään tiettyjä kavereitaa. Luotan siihen, että hän osaa valita kaverinsa ihan itse eikä minun tarvitse sitä hänen puolestaan tehdä. Tottakai mies saa viettää vapaa-aikaansa kavereidensa kanssa, kunhan kaverit eivät vie kaikkea aikaa.
9# Ei mua hauttaa jos mies saa flirtti. Mutta sillä onkin sitten jo merkitystä miten mies siihen suhtautuu, flirttaileeko takaisin vai ei.
10# Mielestäni molemmilla saa olla omiakin menoja ja toisen vain pitää hyväksyä se. - kirjoittaja 26v
tähän väliin kirjoitti:
1. Pinnallisuus
kyllä se on niin että mitä omasta kokemuksesta voi sanoa niin suurin osa nyky ihmisistä on tullut hyvin pinnallisiksi johan tämän todistaa tämä suomi24:sen parisuhde palstakin kaikkinen katekorioineen kun lukee ihmisten juttuja. eikö?
2. Meikkaaminen
kysymyksiä
minä olen tästä asiasta sitä mieltä että voi sitä välillä meikata jos on menossa jonnekkin, mutta ei sitä koko ajan tarvitse meikata.
koska kyllähän se kertoo ihmisestä sen että häpeää itseään ilman meikkiä eikä kehtaa mennä minnekkään ilman meikkiä ja myös sen että ei uskalla olla oma itsensä ja oman näköisensä ja käyttää meikkiä todellisen näkönsä peittämiseksi ja tekee itsensä meikillä "täydelliseksi" vaikka sitä ei olekkaan ja näin antaa toisille harhakuvitelman itsestään.
miksi näin???
mitä omasta kokemuksista voin kertoa niin kyllä meikkaamisella petetään toisia todellisesta minästä!
otetaan esimerkiksi semmonen nainen joka ei ilman meikkiä ole kaunis mutta meikin kanssa muuttuu kaunottareksi ja sitten kun ei ole meikkiä niin onkin ihan eri henkilö kuin meikin kanssa.
kyllä se on niin että jokaisen naisen pitäisi tulla treffeille ilman meikkiä eikä meikin kanssa koska silloin pettää toista kun peittää todellisen minänsä. kokemuksia on!
otetaan esimerkki tapasin yhen naisen meikin kanssa oli nättti ja viehättävä mutta sitten kun pesi meikin pois niin muuttuikin rumaksi ja ei viehättäväksi ja olikin sitten pettymys kun ei ollutkaan ilman meikkiä kaunis ja näin juttu kariutui siihen vaikka muuten kyllä tultiinkin hyvin juttuun.
kun puhutaan näöstä kumppanin valitsemisesta niin tässä nähdään että meikillä tehdään ihmeitä ja petetään toista ja valehdellaan toiselle itsestä ja näöstä!
kysymys kuulu että minkä takia pitää peitää todellinen minänäsä ja näkönsä meikillä ja näin valehdella toisille ja itselleen näöstänsä???
kyllähän tämä todistaa sen että meikkiä käytetään vain itsetunnon pönkittämisessä ja siitä että ei kelvata ilman meikkiä toisille.koska jos on huonomipi kun muut niin sitä ajatellaan silleen että on häpeäksi muille ja itselle. eikö?
ja lopuksi tässä asiassa on tämä fakta että kyllä se on niin että tosi kauneus katotaan ilman meikkiä ja siinä selviää kun ei ole meikkiä että ketkä on kauniita ja ketkä ei! eikö?
omasta kokemuksesta voin sen verran sanoa että miten semmonen ystävyyssuhde voi toimia jos toisesta haluaa enenmmän kuin ystävän??? ja toinen vaan haluaa olla ystävä???
ei ainakaan tämä toimi minun kohdalla ensinnäkin minulla on jo ystävät, enkä kaipaa uutta ystävää vaan kumppania.
se on eri asia että jos vaan haetaan uusia kavereita eikä suhdetta mutta minun kohdalla tämä ei vaan toimi että eka ollaan tavattu treffien merkeissä ja sitten ollaan sen jälkeen vain ystäviä eikä muuta.
itse aina teen niin että jos ei osu niin en ole enää minkäänlaisessa yhteydessä tähän henkilöön ja poistan kännykästäkin heti puhelinnumeron.
en tiedä sitte muista?
4. Pukeutuminen
minä olen tästä asiasta sitä mieltä että voi sitä välillä laittautua vähän paremminkin mutta ei sitä aina tarvitse olla ykköset yllä!
kyllä se on niin että mitä omasta kokemuksesta voin sanoa niin nykysin moni ihminen ei ees kehtaa lähteä kauppaan vapaa ajan vaatteissa ja kengissä tai koti vaatteissa johan sen todistaa tässäkin ketjussa sinun vastaus.
ja tässäkin on sama juttu taustalla kun meikkaamisessa tässä vaate jutussa sillä annetaan itsestään erillainen vaikutus mitä on.
tiedättekö monille ihmisille nykyisin on vaatteet imago kysymys ja vaatteilla rakennetaan oma kuva muille ja se mitä näytetään ulospäin itsestään. ja näin ollen ei kehdata lähteä ulos huonommissa vaatteissa kun silloin murtuisi oma imago niin kuin meikkaamisessakin ja muissa jutuissa nykypäivänä.
koska kyllähän se kertoo ihmisestä sen että häpeää itseään ilman hyviä vaatteita eikä kehtaa mennä minnekkään ilman hyviä vaatteita ja myös sen että ei uskalla olla oma itsensä ja oman näköisensä ja käyttää semmosia vaatteita kun haluaa ja peittää näin todellisen näkönsä ja tekee itsensä vaatteilla "täydelliseksi" vaikka sitä ei olekkaan ja näin antaa toisille harhakuvitelman itsestään.
kysymys kuulu että minkä takia pitää peitää todellinen minänäsä ja näkönsä vaateiolla ja näin valehdella toisille ja itselleen itsestänsä???
kyllähän tämä todistaa sen että vaatteita käytetään vain itsetunnon pönkittämisessä ja siitä että ei muuten kelvata ilman hyviä vaatteita toisille, koska jos on huonomipi kun muut niin sitä ajatellaan silleen että on häpeäksi muille ja itselle. eikö?
tätä aihetta voisi jatkaa vielä vaikka kuinka pitään ja eri asioista mutta tässä kaikki tällä kertaa
jotain itsestäni olen 26 v miessitten vielä yhestä asiasta voisi mainita meinaan joka liittyy pukeutumiseen ja etenkin naisten pukeitumiseen.
eli nykysin pitää ihmetellä sitä että minkä takia koko ajan vaan tehdään sekksikkäämpiä ja paljastavampia vaatteita???
sitten ihmetellään miksi tapahtuu raiskauksia!
kattokaapa vaikka julkkisten muotia niin alkaa olee vaatteet jo semmosia että on ihan sama onko vatteet päällä vai pois kun paljastaa jo kaiken ja näkyy läpi.
normaalit ihmiset seuraavat julkkisia, muotia ja pukeutuvat samalla lailla
eihän se tietenkään poista sitä ongelmaa että raiskauksia ei enää tapahtuisi vaikka pukeudutaisiin sivellisesti mutta ainakin se vähentäisi sitä, enkä tässä nyt syyllistä vaan toista sukupuolta vaan kummassakin on vika, mutta suurempi vika on naisissa ja niiden paljastavissa vaatteisssa!
jokainen voi vaan syyttää itseään ja omaa käytöstään tähän kun vielä lisätään monesti viina tai muuta niin tietää mikä on loppu tulos!
lainaus tähän yhdestä keskustelusta joka todistaa tämän todeksi!
"#nättityttö#26.11.2010 18:30
Heh...yllätyinpä vastauksista =)
Olen pahoillani, kun selitin asian aika huonosti, mutta en todellakaan tarkoittanut, että teen mitään pahaa.
Lähinnä ajattelin laittaa esim. huomenna, kun lähden pikkujouluja viettämään, niin pikkaisen liian seksikästä päälle ja jätän itselleni tyypilliset "on ikävä" -tekstiviestit lähettämättä jne.
Joku sanoi, että kannattaako tällaisessa suhteessa ollakaan. En tiedä vielä. Alussa mennään ja mielestäni alussa voi vähän pelaillakin...ja ed painotan, en aio pilata hänen elämäänsä ym. =)
Eikös pieni mustasukkaisuus ole vain hyväksi?? "
eli tiivistetään ja naisen omin sanoin
"Lähinnä ajattelin laittaa esim. huomenna, kun lähden pikkujouluja viettämään, niin pikkaisen liian seksikästä päälle"
kyllähän se on fakta että jokainen voi vaan syyttää itseään siitä kun näin käy, kun kysymys on siitä että halutaan tehdä itsestään mahdollisemman huokuttelevia ja näin saada huomiota itseensä paljastamalla vähän sulojaan eli tyrkytetään suorastaan itseään muille! ja sitten itketään kun kävi näin!
kun pitäisi ymmärtää se, että mitäpä sitten kun toisella rupeaa hormonit ja himot hyrräämään ni mitä sitten tapahtuu???
mitä järkeä tämmösessä on???
minä olen sitä mieltä tässä asiassa että pitää pukeutua siististi mutta siveellisesti eikä näin kun nykysin
johan kirjoittamnanijuttu todistaa sen!
kirjoittakaapa kommenttia - vielä lisätä
kirjoittaja 26v kirjoitti:
sitten vielä yhestä asiasta voisi mainita meinaan joka liittyy pukeutumiseen ja etenkin naisten pukeitumiseen.
eli nykysin pitää ihmetellä sitä että minkä takia koko ajan vaan tehdään sekksikkäämpiä ja paljastavampia vaatteita???
kattokaapa vaikka julkkisten muotia niin alkaa olee vaatteet jo semmosia että on ihan sama onko vatteet päällä vai pois kun paljastaa jo kaiken ja näkyy läpi.
eihän se tietenkään poista sitä ongelmaa että raiskauksia ei enää tapahtuisi vaikka pukeudutaisiin sivellisesti mutta ainakin se vähentäisi sitä, enkä tässä nyt syyllistä vaan toista sukupuolta vaan kummassakin on vika, mutta suurempi vika on naisissa ja niiden paljastavissa vaatteisssa!
jokainen voi vaan syyttää itseään ja omaa käytöstään tähän kun vielä lisätään monesti viina tai muuta niin tietää mikä on loppu tulos!
Olen pahoillani, kun selitin asian aika huonosti, mutta en todellakaan tarkoittanut, että teen mitään pahaa.
Lähinnä ajattelin laittaa esim. huomenna, kun lähden pikkujouluja viettämään, niin pikkaisen liian seksikästä päälle ja jätän itselleni tyypilliset "on ikävä" -tekstiviestit lähettämättä jne.
Joku sanoi, että kannattaako tällaisessa suhteessa ollakaan. En tiedä vielä. Alussa mennään ja mielestäni alussa voi vähän pelaillakin...ja ed painotan, en aio pilata hänen elämäänsä ym. =)
"Lähinnä ajattelin laittaa esim. huomenna, kun lähden pikkujouluja viettämään, niin pikkaisen liian seksikästä päälle"
kyllähän se on fakta että jokainen voi vaan syyttää itseään siitä kun näin käy, kun kysymys on siitä että halutaan tehdä itsestään mahdollisemman huokuttelevia ja näin saada huomiota itseensä paljastamalla vähän sulojaan eli tyrkytetään suorastaan itseään muille! ja sitten itketään kun kävi näin!
kun pitäisi ymmärtää se, että mitäpä sitten kun toisella rupeaa hormonit ja himot hyrräämään ni mitä sitten tapahtuu???
minä olen sitä mieltä tässä asiassa että pitää pukeutua siististi mutta siveellisesti eikä näin kun nykysin
kirjoittakaapa kommenttiatämän ketjun
lue
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9508475 - ...
vielä lisätä kirjoitti:
tämän ketjun
lue
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9508475puhutaampa rakkaudesta
kertokaapa minkä takia nykyisin on niin paljon avioeroja???
no sen takia että nykyset suhteet ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun johan sen todistaa avioero tilastotkin ja suomi24:sen suhteet palstan jutut mihin nykyinen rakkaus perustuu?
nyky rakkaus perustuu ihastumiseen, materiaaan ja siihen mitä toisella on ja mitä toinen on ja aina suhteissa haetaan pääasiassa omaa etua ja toisesta hyötymistä hyvinvoitivaltioissa!
verrataampa vaikka näitä maita jossa ihmisillä ei ole mitään, niin niissä maissa melkein aina rakkaus on rakkautta eikä muuta! eikä noissa maissa tuijoteta samoihin asioihin mitä täällä hyvinvointi valtioissa.
sama kun monesti ihmiset on vaan sen takia yhessä että ei olla sillä hetkellä lyödetty sitö täydellistä kumppania vaan ollaan toisenkaa sen aikaa kun löytyy parempi kumppani ehdokas ja lähetään sen matkaan sitten kun löytyy.
monesti tehdään tämmösen kumppaninkaa joka ei ole se vielä "oikea lapset ja kaikki ja sitten jätetään toinen näppejään nuolemaan.
johan tämäkin todistaa sen mihin nykyrakkaus perustuu ja sen todistavat avioerotilastot
jos suhde ja avioliitto perustuu oikeaan rakkauteen niin se kestää ikuisesti niin ylä kuin ala mäissä ja tämmönen liitto joka perustuu rakkauteen niin ei hajoa ikinä!
niin kuin nykyisin avioliitot eroaa sen takia kun se ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun!
yksi syy minkä takia rakkaus on vääristynyt nykypäivänä niin vika on elokokuvien, sarjojen, tosi tv:een, porno(n) lehtien ja leffojen ja juorulehtien syytä.
havainnollistetaan tätä juttua niin huomataan kuinka vääristynyt nykyinen rakkaus on ja miten vääristyneet ja epäoikeudenmukaiset ovat nykyiset parisuhdemarkkinat.
sitten ihmetellään että minkä takia ei löydetä ketään!
otetaan esimerkki julkkiksista mitä isot tekee ensin niin sitä pienet ja normaalit ihmiset tekee perässä.
otetaan vaikka ensimmäisenä tapauksena sarasvuo ja virpi kuitunen, siis miten tämmönen on mahdollista?
sarasvuo vaan soittaa kuituselle ja kuitunen on sen jälkeen sulaa vahaa, niin tästä syntyi taas yksi rakkaustarina.
mutta jos minä olisin sarasvuon tilasta soittanut kuituselle ja pyytänyt kahville niin ei ois tullut mitään ois vaan saanut pakit ja hyvällä säkällä ois vielä leimattu häiriköksi ja ois saannu lukee seuraavan päivän lehestä että joku on ahdistellut ja häiriköinyt kuitusta.
otetaan seuraavaksi jenkkilän tapauksia ja tosi tv tapauksia
esim. leffa tähdet niin niitten ei tarvii tehdä mitään kun pyytää vaan jotain naista/miestä kahville ni kaikki on sen jälkeen sulaa vahaa ja sitten saadaan lukea julkkisten vuodatuksia siitä että kun ei vaan löydy sitä oikeaa ja tuntuu niin yksinäiseltä ja pari vaihtuu kun lakana sängyssä.
ei kait löydy näistä sitä oikeaa kun ei se suhde perustu rakkauteen vaan aivan muuhun ja tämän takia suhde kariutuu.
sitten kuulee niitä juttuja kun on näitä isoja pamppuja/johtomiehiä ja leffatähtiä ja ne vaan menee johku huippumallien muotinäytöksiin ja katselee siellä tyttöja ja katselee että omapahan tossa mukavan näkönen tyttö taidampa ottaa sen itselleen ja sitten näytöksen jälkeen laitetaan joky kysymyään että lähetkö kahville niin jo on taas mallityttö sulaa vahaa ja näin lähtee tämmösen matkaan.
sitten jos minä menisin kysymään tältä tytöltä että lähdetkö kahville niin, ei taaskaan tulisi mitään vaan jäisi ilman kun tulisi pakit ja saisi taas ahdistelijan leiman ja häirikön leiman ja pääsisi lehteen.
tosi tv sarjoista esimerkit kuten rokkarille morsian, unelmien poikamies ja tyttö.
niin katsokaapa näitä ihmisiä kuinka moni siellä on oikean rakkauden takia???
johan sen todistaa se kun porukkaa tippuu niin porukka rupeaa itkemään ja poraamaan sen takia kun ei ole enää pysynyt ohjelmassa mukana ja on mahdollisuus menetetty saada itselleen rikas mies tai nainen!
otetaan taaas esimerkiksi minä jos minusta tehtäisiin tommonen ohjelma ja minulla ei ole mitään niin kuinka moni näistä kaunottaristakin ilmottautuisi ohjelmaan mukaan???
ei kukaan ja minkä takia no sen takia kun nyky rakkaus ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun.
miten tämmönen on mahdollista? johan tämä todistaa sen että nyky rakkaus perustuu melkein aina ihan muuhuin kuin rakkauteen. ja tässäkin jo nähdään kuinka epäoikeuden mukaiset nykyiset parisuhdemarkkinat on ja sitten itketään kun ei löydy ketään ja kukaan ei kelpaa!
tämän pystyy todistamaan tällä moni muukin että asiat on näin!
eiköhän jokaisen ole syytä mennä itseensä ja miettiä asioita???
taas nähdään se että vika onkin itsessä eikä muissa!
muistakaa fakta on se että totuus sattuu aina jos ei ole puhtaat jauhot pussissa!
ja
jos suhde ja avioliitto perustuu oikeaan rakkauteen niin se kestää ikuisesti niin ylä kuin ala mäissä ja tämmönen liitto joka perustuu rakkauteen niin ei hajoa ikinä!
niin kuin nykyisin avioliitot hajoaa sen takia kun se ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun! - ketjun alottaja
... kirjoitti:
puhutaampa rakkaudesta
kertokaapa minkä takia nykyisin on niin paljon avioeroja???
no sen takia että nykyset suhteet ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun johan sen todistaa avioero tilastotkin ja suomi24:sen suhteet palstan jutut mihin nykyinen rakkaus perustuu?
nyky rakkaus perustuu ihastumiseen, materiaaan ja siihen mitä toisella on ja mitä toinen on ja aina suhteissa haetaan pääasiassa omaa etua ja toisesta hyötymistä hyvinvoitivaltioissa!
verrataampa vaikka näitä maita jossa ihmisillä ei ole mitään, niin niissä maissa melkein aina rakkaus on rakkautta eikä muuta! eikä noissa maissa tuijoteta samoihin asioihin mitä täällä hyvinvointi valtioissa.
sama kun monesti ihmiset on vaan sen takia yhessä että ei olla sillä hetkellä lyödetty sitö täydellistä kumppania vaan ollaan toisenkaa sen aikaa kun löytyy parempi kumppani ehdokas ja lähetään sen matkaan sitten kun löytyy.
monesti tehdään tämmösen kumppaninkaa joka ei ole se vielä "oikea lapset ja kaikki ja sitten jätetään toinen näppejään nuolemaan.
johan tämäkin todistaa sen mihin nykyrakkaus perustuu ja sen todistavat avioerotilastot
niin kuin nykyisin avioliitot eroaa sen takia kun se ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun!
yksi syy minkä takia rakkaus on vääristynyt nykypäivänä niin vika on elokokuvien, sarjojen, tosi tv:een, porno(n) lehtien ja leffojen ja juorulehtien syytä.
havainnollistetaan tätä juttua niin huomataan kuinka vääristynyt nykyinen rakkaus on ja miten vääristyneet ja epäoikeudenmukaiset ovat nykyiset parisuhdemarkkinat.
sitten ihmetellään että minkä takia ei löydetä ketään!
otetaan esimerkki julkkiksista mitä isot tekee ensin niin sitä pienet ja normaalit ihmiset tekee perässä.
otetaan vaikka ensimmäisenä tapauksena sarasvuo ja virpi kuitunen, siis miten tämmönen on mahdollista?
sarasvuo vaan soittaa kuituselle ja kuitunen on sen jälkeen sulaa vahaa, niin tästä syntyi taas yksi rakkaustarina.
mutta jos minä olisin sarasvuon tilasta soittanut kuituselle ja pyytänyt kahville niin ei ois tullut mitään ois vaan saanut pakit ja hyvällä säkällä ois vielä leimattu häiriköksi ja ois saannu lukee seuraavan päivän lehestä että joku on ahdistellut ja häiriköinyt kuitusta.
otetaan seuraavaksi jenkkilän tapauksia ja tosi tv tapauksia
esim. leffa tähdet niin niitten ei tarvii tehdä mitään kun pyytää vaan jotain naista/miestä kahville ni kaikki on sen jälkeen sulaa vahaa ja sitten saadaan lukea julkkisten vuodatuksia siitä että kun ei vaan löydy sitä oikeaa ja tuntuu niin yksinäiseltä ja pari vaihtuu kun lakana sängyssä.
ei kait löydy näistä sitä oikeaa kun ei se suhde perustu rakkauteen vaan aivan muuhun ja tämän takia suhde kariutuu.
sitten kuulee niitä juttuja kun on näitä isoja pamppuja/johtomiehiä ja leffatähtiä ja ne vaan menee johku huippumallien muotinäytöksiin ja katselee siellä tyttöja ja katselee että omapahan tossa mukavan näkönen tyttö taidampa ottaa sen itselleen ja sitten näytöksen jälkeen laitetaan joky kysymyään että lähetkö kahville niin jo on taas mallityttö sulaa vahaa ja näin lähtee tämmösen matkaan.
sitten jos minä menisin kysymään tältä tytöltä että lähdetkö kahville niin, ei taaskaan tulisi mitään vaan jäisi ilman kun tulisi pakit ja saisi taas ahdistelijan leiman ja häirikön leiman ja pääsisi lehteen.
tosi tv sarjoista esimerkit kuten rokkarille morsian, unelmien poikamies ja tyttö.
niin katsokaapa näitä ihmisiä kuinka moni siellä on oikean rakkauden takia???
johan sen todistaa se kun porukkaa tippuu niin porukka rupeaa itkemään ja poraamaan sen takia kun ei ole enää pysynyt ohjelmassa mukana ja on mahdollisuus menetetty saada itselleen rikas mies tai nainen!
otetaan taaas esimerkiksi minä jos minusta tehtäisiin tommonen ohjelma ja minulla ei ole mitään niin kuinka moni näistä kaunottaristakin ilmottautuisi ohjelmaan mukaan???
ei kukaan ja minkä takia no sen takia kun nyky rakkaus ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun.
miten tämmönen on mahdollista? johan tämä todistaa sen että nyky rakkaus perustuu melkein aina ihan muuhuin kuin rakkauteen. ja tässäkin jo nähdään kuinka epäoikeuden mukaiset nykyiset parisuhdemarkkinat on ja sitten itketään kun ei löydy ketään ja kukaan ei kelpaa!
tämän pystyy todistamaan tällä moni muukin että asiat on näin!
eiköhän jokaisen ole syytä mennä itseensä ja miettiä asioita???
taas nähdään se että vika onkin itsessä eikä muissa!
muistakaa fakta on se että totuus sattuu aina jos ei ole puhtaat jauhot pussissa!
ja
niin kuin nykyisin avioliitot hajoaa sen takia kun se ei perustu rakkauteen vaan aivan muuhun!rakkaus on tämmönen
Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
tässä rakkaus on selitetty yksinkertaisesti - Nauroinkovin:)
tähän väliin kirjoitti:
1. Pinnallisuus
2. Meikkaaminen
kysymyksiä
miksi näin???
en tiedä sitte muista?
4. Pukeutuminen
jotain itsestäni olen 26 v miesPakko kommentoida, koska ainut asia mikä pitkässä viestissäsi jäi mieleen, oli että tapaamasi nainen oli kaunis meikeillä, ruma ilman.
Hei haloo, ihastuit siis ulkokuoreen? Ihanalla persoonalla ei ollutkaan enää merkitystä meikinpoiston jälkjeen? Eikö se täällä s24:n keskusteluissa tuomita juurikin pahimmanlaatuiseksi pinnallisuudeksi? - jos saisin liitettyä ääntä mukaan, tässä olisi hyvinkin vahingoniloista naurua perässä :)
Yleensä meikillä ei kyllä peitellä jotain "kamalan hirvittävää" asiaa itsessä, vaan nimenomaan korostetaan niitä parhaita puolia. Toki eiväthän kaikki osaa meikata luonnollisen näköiseksi itseään, joten ero meikeillä ja ilman voikin olla shokeeraava. Tässä yhteydessä päässäni vilahtaa mielikuvia mm. Tuksu Tukiaisesta?
Haluaisitko sinä, ihan 110% rehellisesti, aina liikkua kaikkialla meikittömän tyttöystäväsi kanssa, jos hän meikattuna, parhaita puoliaan korostaen, olisi vielä tyrmäävämpi?
Eihän sinun tarvitse niitä pakkeleita hänen naamaastaan nuolla, eihän?
Mitäs jos oikeasti vaan tehtäisiin niin, että kun suuri osa miehistä ei vaan TA-JU-A naisten näkemyksiä asioista ja heidän tekemisiään, että mies vaan ihmettelisi asioita hiljaa itsekseen? :) - sovinismia
kirjoittaja 26v kirjoitti:
sitten vielä yhestä asiasta voisi mainita meinaan joka liittyy pukeutumiseen ja etenkin naisten pukeitumiseen.
kirjoittakaapa kommenttiaVOI APUA!!!
Oletko ihan Tosissasi sitä mieltä, että on NAISEN OMA SYY, jos hän tulee raiskatuksi???
Siis että pitäisi pukeutua mahdollisimman maastoon sulautuvasti, korkeakauluksisiin löysiin paitoihin, muodottomiin collareihin, niin sitten välttyy tyttöparka raiskauksen uhalta???!!
VOI APUA!! En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa!!!!
Mitenkäs sä talon kirkkain lamppu selität sen, kun lähi-idän maissa naiset jo pukeutuu peittävästi, ja tulevat silti raiskatuiksi? Ja älä suotta vedä tähän mitään "kuuluu kulttuuriin" -sillä kyllä sielläkin on miehiä, joilla on tajua siitä, mikä on oikein mikä väärin. Vaikka kulttuuriperinteet kuinka puoltaisivat.
Lisäksi, raiskauksessa on yleensä kysymyksessä nimenomaan Valta. EI niinkään seksuaalisten halujen tyydyttäminen. Joten tämäkin on tuota pukeutumis-teoriaa vastaan.
Minä olen joskus vuosikymmen takaperin joutunut uhriksi, TALVISET ULKOVAATTEET päällä. Ei kovin paljastavaa, eihän? Nin ja tekijä oli ihan suomalainen mies. - ketjun alottaja
sovinismia kirjoitti:
VOI APUA!!!
Oletko ihan Tosissasi sitä mieltä, että on NAISEN OMA SYY, jos hän tulee raiskatuksi???
Siis että pitäisi pukeutua mahdollisimman maastoon sulautuvasti, korkeakauluksisiin löysiin paitoihin, muodottomiin collareihin, niin sitten välttyy tyttöparka raiskauksen uhalta???!!
Mitenkäs sä talon kirkkain lamppu selität sen, kun lähi-idän maissa naiset jo pukeutuu peittävästi, ja tulevat silti raiskatuiksi? Ja älä suotta vedä tähän mitään "kuuluu kulttuuriin" -sillä kyllä sielläkin on miehiä, joilla on tajua siitä, mikä on oikein mikä väärin. Vaikka kulttuuriperinteet kuinka puoltaisivat.
Lisäksi, raiskauksessa on yleensä kysymyksessä nimenomaan Valta. EI niinkään seksuaalisten halujen tyydyttäminen. Joten tämäkin on tuota pukeutumis-teoriaa vastaan.
Minä olen joskus vuosikymmen takaperin joutunut uhriksi, TALVISET ULKOVAATTEET päällä. Ei kovin paljastavaa, eihän? Nin ja tekijä oli ihan suomalainen mies.en ole noin sanonut, miksi väännät asian kieroon??? ja onko sinulla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia???
sanoi tuolla näin!
"enkä tässä nyt syyllistä vaan toista sukupuolta vaan kummassakin on vika"
"eihän se tietenkään poista sitä ongelmaa että raiskauksia ei enää tapahtuisi vaikka pukeudutaisiin sivellisesti"
ja pahoittelut siitä että sinulle on käynyt noin :(
ja lainaus toisesta keskustelusta johon olen vastannut ja samat sanat sinulle
noinko ymmärämätön olet???
asia on kuule näin!
sitäkin pitää ihmetellä että suurimmalla osalla täällä palstalla on aika suppea ajatusmaailma ja kokonaisuus käsitys asioista! asioissa kun on aina monta puolta ja asia on kokonaisuus eikä vain yksi osa kokonaisuutta eli kokonaisuus muodostuu monista osista eikä vain yhdestä niin kuin monella täällä!
niin näyttää sinullakin olevan todella suppea näkökanta asioihin!
niin ja sitten kun sanot näin ja samat sanat sinulle
"Eikö raiskaaja ole tehnyt valintaa? Eikö tuo mainitsemasi valinnan vapaus "tehdä toisin" koske raiskaajaa?"
kyllä ja on tehnyt väärän valinnan en sitä kielläkkään, mutta kysymys sinulle miksi käännät tämän asian kieroon??? mutta ei tämä poista sitä totuutta että naiset on tässä suurempi syypää kuin miehet!
oletko ymmärrykseltäsi vasta lapsen tasolla???
niin ja ihmisten vastauksista pystyy lukemaan rivien välistä ketä totuus on sattunut ja ketä ei se paljastuu vastauksen laadusta! - ketjun alottaja
Nauroinkovin:) kirjoitti:
Pakko kommentoida, koska ainut asia mikä pitkässä viestissäsi jäi mieleen, oli että tapaamasi nainen oli kaunis meikeillä, ruma ilman.
Hei haloo, ihastuit siis ulkokuoreen? Ihanalla persoonalla ei ollutkaan enää merkitystä meikinpoiston jälkjeen? Eikö se täällä s24:n keskusteluissa tuomita juurikin pahimmanlaatuiseksi pinnallisuudeksi? - jos saisin liitettyä ääntä mukaan, tässä olisi hyvinkin vahingoniloista naurua perässä :)
Yleensä meikillä ei kyllä peitellä jotain "kamalan hirvittävää" asiaa itsessä, vaan nimenomaan korostetaan niitä parhaita puolia. Toki eiväthän kaikki osaa meikata luonnollisen näköiseksi itseään, joten ero meikeillä ja ilman voikin olla shokeeraava. Tässä yhteydessä päässäni vilahtaa mielikuvia mm. Tuksu Tukiaisesta?
Haluaisitko sinä, ihan 110% rehellisesti, aina liikkua kaikkialla meikittömän tyttöystäväsi kanssa, jos hän meikattuna, parhaita puoliaan korostaen, olisi vielä tyrmäävämpi?
Eihän sinun tarvitse niitä pakkeleita hänen naamaastaan nuolla, eihän?
Mitäs jos oikeasti vaan tehtäisiin niin, että kun suuri osa miehistä ei vaan TA-JU-A naisten näkemyksiä asioista ja heidän tekemisiään, että mies vaan ihmettelisi asioita hiljaa itsekseen? :)niin sanonutkaan että en olisi pinnallinen ja sen myönnänkin ja näkö merkkaa minulle toisessa jonkun verran mutta ei se kaikki kaikessa ole, olen sitä mieltä että kumppanini pitää mielyttää omaa silmää minkä takia ottaa semmonen kumppani joka näöllisesti ei miellytä???
ja olen tehnyt parannusta pinnallisuudestani ja pinnallisuuteni on kuule laskenut jonkun verran mutta ei se kokonaan ole minusta vieläkään lähtenyt ja tuskin tulee lähtemäänkään???
kun sanot näin
"Haluaisitko sinä, ihan 110% rehellisesti, aina liikkua kaikkialla meikittömän tyttöystäväsi kanssa, jos hän meikattuna, parhaita puoliaan korostaen, olisi vielä tyrmäävämpi?"
ei se minua haittaisi yhtään jos kumppanini ei käyttäisi ollenkaan meikkiä, kyllähän se niinkin toimii ja sitten kun sanot näin eli tästä asiasta tarkemmin
"jos hän meikattuna, parhaita puoliaan korostaen, olisi vielä tyrmäävämpi?"
minkä takia pitäisi enää korostaa parhaita puoliaan kun on jo tarpeeksi hyvä ilman meikkiäkin???
niin ja eihän nainen ole mikään näyttely kappale ja esine!
kyllähän tuo tarkoitta sitä kun sanot noin niin naiset haluaa että ovat näyttely kappaleita ja käyttö esineitä kun pitää laittaa itsensä nätimmäksi mitä on ja korostaa itseään entisestään.
miksi???
sen takia vai että hurmataan muutkin kaupungilla kuin oma kumppani??? - nauroinkovin:)
ketjun alottaja kirjoitti:
niin sanonutkaan että en olisi pinnallinen ja sen myönnänkin ja näkö merkkaa minulle toisessa jonkun verran mutta ei se kaikki kaikessa ole, olen sitä mieltä että kumppanini pitää mielyttää omaa silmää minkä takia ottaa semmonen kumppani joka näöllisesti ei miellytä???
ja olen tehnyt parannusta pinnallisuudestani ja pinnallisuuteni on kuule laskenut jonkun verran mutta ei se kokonaan ole minusta vieläkään lähtenyt ja tuskin tulee lähtemäänkään???
kun sanot näin
"Haluaisitko sinä, ihan 110% rehellisesti, aina liikkua kaikkialla meikittömän tyttöystäväsi kanssa, jos hän meikattuna, parhaita puoliaan korostaen, olisi vielä tyrmäävämpi?"
ei se minua haittaisi yhtään jos kumppanini ei käyttäisi ollenkaan meikkiä, kyllähän se niinkin toimii ja sitten kun sanot näin eli tästä asiasta tarkemmin
minkä takia pitäisi enää korostaa parhaita puoliaan kun on jo tarpeeksi hyvä ilman meikkiäkin???
kyllähän tuo tarkoitta sitä kun sanot noin niin naiset haluaa että ovat näyttely kappaleita ja käyttö esineitä kun pitää laittaa itsensä nätimmäksi mitä on ja korostaa itseään entisestään.
miksi???
sen takia vai että hurmataan muutkin kaupungilla kuin oma kumppani???Kyllä, myönnän, etten jaksa lukea viestejäsi kokonaan. Joten luultavasti sieltä teksteistä jää joitain perusteluja huomaamatta, mutta kuten itsekin sanoit: rivien välistä paljastuu totuus. Eikä välttämättä tarvitse lukea koko romaania, jotta tietää jatkonkin olevan paskaa :D
Niin siis tarkoititko, että se on pääasiassa naisen vika, jos tulee raiskatuksi?
Moni nainen on "tarpeeksi hyvä" ilman meikkiä, eihän kyse olekaan siitä. Olet poika, joten ei voi olettaa, että ymmärtäisit naisen näkökantoja siitä, miksi laittaudumme, vaikka olisimme valmiiksi jo "tarpeeksi hyviä".
Vaikutat muuten, "rivien välissä", olevan melko mustasukkainen luonne? Jos ajatuksissasi on ensimmäisten joukossa se, että naisella olisi meikkauksen tarkoituksena tehdä vaikutus muihin kuin omaan kumppaniin. Ha ha ha.
Jotenkin myös mielessä välähtää, lieneekö sulla huono itsetunto? Et haluaisi naisesi tulevan enää yhtään houkuttelevammaksi, jotta muut miehet eivät häntä enempää himoitsisi. Naisesi saattaisi vallan seota ja lähteä jonkun komeamman miehen matkaan. Ai mutta joo, onhan naisella myös kyky ajatella asioita, ja kyky olla uskollinen, ja olla vain omasta miehestään kiinnostunut, vaikka ympärillä olisi kuinka muita miehiä. - ketjun aloittaja
sovinismia kirjoitti:
VOI APUA!!!
Minä olen joskus vuosikymmen takaperin joutunut uhriksi, TALVISET ULKOVAATTEET päällä. Ei kovin paljastavaa, eihän? Nin ja tekijä oli ihan suomalainen mies.kun sanot näin!
"Mitenkäs sä talon kirkkain lamppu selität sen, kun lähi-idän maissa naiset jo pukeutuu peittävästi, ja tulevat silti raiskatuiksi? Ja älä suotta vedä tähän mitään "kuuluu kulttuuriin" -sillä kyllä sielläkin on miehiä, joilla on tajua siitä, mikä on oikein mikä väärin. Vaikka kulttuuriperinteet kuinka puoltaisivat."
niin noissa maissa asia onkin päin vastoin noissa maissa suurempi syypää on MIES kuin nainen!
mutta hyvinvointi valtioissa ja länssi maissa se on NAINEN!
joten ei vastauksesi kumoa pukeutumis teoriaa!
kun sanot näin "Joten tämäkin on tuota pukeutumis-teoriaa vastaan."
näinkö ymmärrtämättömiä olette???
ymmärtääkö tällä palstoilla ihmiset yleensäkkän mitään??? - ketjun alottaja
ketjun aloittaja kirjoitti:
kun sanot näin!
"Mitenkäs sä talon kirkkain lamppu selität sen, kun lähi-idän maissa naiset jo pukeutuu peittävästi, ja tulevat silti raiskatuiksi? Ja älä suotta vedä tähän mitään "kuuluu kulttuuriin" -sillä kyllä sielläkin on miehiä, joilla on tajua siitä, mikä on oikein mikä väärin. Vaikka kulttuuriperinteet kuinka puoltaisivat."
niin noissa maissa asia onkin päin vastoin noissa maissa suurempi syypää on MIES kuin nainen!
ymmärtääkö tällä palstoilla ihmiset yleensäkkän mitään???eli piti sanoa näin!
niin noissa maissa asia onkin päin vastoin noissa maissa suurempi syypää on MIES EIKÄ nainen!
asia on näköjään täällä näin!
sitäkin pitää ihmetellä että suurimmalla osalla täällä palstalla on aika suppea ajatusmaailma ja kokonaisuus käsitys asioista! asioissa kun on aina monta puolta ja asia on kokonaisuus eikä vain yksi osa kokonaisuutta eli kokonaisuus muodostuu monista osista eikä vain yhdestä niin kuin monella täällä! - nauroinkovin:)
ketjun aloittaja kirjoitti:
kun sanot näin!
ymmärtääkö tällä palstoilla ihmiset yleensäkkän mitään???miten länsimaissa nainen on muka syypää siihen, että joutuu raiskatuksi? :D
Ja perustelekin hyvin, sillä en voi ymmärtää, miten kieroutuneesti sinä tämän asian näät? - ketjun alottaja
nauroinkovin:) kirjoitti:
miten länsimaissa nainen on muka syypää siihen, että joutuu raiskatuksi? :D
Ja perustelekin hyvin, sillä en voi ymmärtää, miten kieroutuneesti sinä tämän asian näät?voi joutua raiskatuksi tai poika kuin nainenkin tai tyttö!
onhan niitä viime aikoina tullut esille jossa on mies raiskannut miehen ja kuinkahan yleistä tämäkin on?
tämä vain taitaa olla niin että tästä asiasa vaietaan kun tämä on niin häveliäs asia jota ei uskalleta kertoa että on joutunut raiskatuksi, entäs nämä miehet jotka linnassa joutuu raiskatuksi???
kenen vika tämä on???
niin ja entäs tämä kun nainen raiskaakin miehen tai lapsen onhan näitäkin juttuja ollut viime aikoina.
kenen vika tämä on???
niin ja entäs kun nainen raiskaa naisen
kenen vika tämä on???
vastatkaapa näihin, niin jatketaan sitten keskustelua! - ketjun alottaja
niin sanonutkaan että en olisi pinnallinen ja sen myönnänkin ja näkö merkkaa minulle toisessa jonkun verran mutta ei se kaikki kaikessa ole, olen sitä mieltä että kumppanini pitää mielyttää omaa silmää minkä takia ottaa semmonen kumppani joka näöllisesti ei miellytä???
kun sanot näin
miksi???
sen takia vai että hurmataan muutkin kaupungilla kuin oma kumppani???voi joutua raiskatuksi tai poika kuin nainenkin tai tyttö!
onhan niitä viime aikoina tullut esille jossa on mies raiskannut miehen ja kuinkahan yleistä tämäkin on?
tämä vain taitaa olla niin että tästä asiasa vaietaan kun tämä on niin häveliäs asia jota ei uskalleta kertoa että on joutunut raiskatuksi, entäs nämä miehet jotka linnassa joutuu raiskatuksi???
kenen vika tämä on???
niin ja entäs tämä kun nainen raiskaakin miehen tai lapsen onhan näitäkin juttuja ollut viime aikoina.
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
tai se kun nainen onkin parisuhteessa väkivaltainen ja hakkaa miestään tästäkin asiasta vaietaan tämäkin taitaa olla yleisempää kuin luullaan
kenen vika tämä on???
vastatkaapa näihin, niin jatketaan sitten keskustelua! - ketjun alottaja
miten länsimaissa nainen on muka syypää siihen, että joutuu raiskatuksi? :D
Ja perustelekin hyvin, sillä en voi ymmärtää, miten kieroutuneesti sinä tämän asian näät?eihän tämä kirjoittamani asia ole kuin pinta raapaisu näistä asioista ja yksi syy on vaatetus mutta kyllä siinä on muitakin syitä takana kuten asenteet, jne...
ja en voi todeta tähän kuin näin!
tiesittekö kolikolla on aina KAKSI PUOLTA!
noinko ymmärämätön/ymmärtämättömiä olet/olette???
asia on kuule/kulkaa näin!
sitäkin pitää ihmetellä että suurimmalla osalla täällä palstalla on aika suppea ajatusmaailma ja kokonaisuus käsitys asioista! asioissa kun on aina monta puolta ja asia on kokonaisuus eikä vain yksi osa kokonaisuutta eli kokonaisuus muodostuu monista osista eikä vain yhdestä niin kuin monella täällä!
niin ja sitten kun sanot näin
"Eikö raiskaaja ole tehnyt valintaa? Eikö tuo mainitsemasi valinnan vapaus "tehdä toisin" koske raiskaajaa?"
kyllä ja on tehnyt väärän valinnan en sitä kielläkkään, mutta kysymys sinulle/teille miksi käännät/käännätte tämän asian kieroon???
oletko/oletteko ymmärrykseltäsi/tänne vasta lapsen tasolla??? - ketjun alottaja
Kyllä, myönnän, etten jaksa lukea viestejäsi kokonaan. Joten luultavasti sieltä teksteistä jää joitain perusteluja huomaamatta, mutta kuten itsekin sanoit: rivien välistä paljastuu totuus. Eikä välttämättä tarvitse lukea koko romaania, jotta tietää jatkonkin olevan paskaa :D
Niin siis tarkoititko, että se on pääasiassa naisen vika, jos tulee raiskatuksi?
Moni nainen on "tarpeeksi hyvä" ilman meikkiä, eihän kyse olekaan siitä. Olet poika, joten ei voi olettaa, että ymmärtäisit naisen näkökantoja siitä, miksi laittaudumme, vaikka olisimme valmiiksi jo "tarpeeksi hyviä".
Vaikutat muuten, "rivien välissä", olevan melko mustasukkainen luonne? Jos ajatuksissasi on ensimmäisten joukossa se, että naisella olisi meikkauksen tarkoituksena tehdä vaikutus muihin kuin omaan kumppaniin. Ha ha ha.
Jotenkin myös mielessä välähtää, lieneekö sulla huono itsetunto? Et haluaisi naisesi tulevan enää yhtään houkuttelevammaksi, jotta muut miehet eivät häntä enempää himoitsisi. Naisesi saattaisi vallan seota ja lähteä jonkun komeamman miehen matkaan. Ai mutta joo, onhan naisella myös kyky ajatella asioita, ja kyky olla uskollinen, ja olla vain omasta miehestään kiinnostunut, vaikka ympärillä olisi kuinka muita miehiä.eihän tämä kirjoittamani asia ole kuin pinta raapaisu näistä asioista ja yksi syy on vaatetus mutta kyllä siinä on muitakin syitä takana kuten asenteet, jne...
ja en voi todeta tähän kuin näin!
tiesittekö kolikolla on aina KAKSI PUOLTA!
noinko ymmärämätön/ymmärtämättömiä olet/olette???
asia on kuule/kulkaa näin!
niin ja sitten kun sanot näin
kyllä ja on tehnyt väärän valinnan en sitä kielläkkään, mutta kysymys sinulle/teille miksi käännät/käännätte tämän asian kieroon???
oletko/oletteko ymmärrykseltäsi/tänne vasta lapsen tasolla??? - nauroinkovin:)
voi joutua raiskatuksi tai poika kuin nainenkin tai tyttö!
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
tai se kun nainen onkin parisuhteessa väkivaltainen ja hakkaa miestään tästäkin asiasta vaietaan tämäkin taitaa olla yleisempää kuin luullaan
kenen vika tämä on???
vastatkaapa näihin, niin jatketaan sitten keskustelua!Kiitos, sain nauraa taas oikein kunnolla :D
Puhut itseäsi pussiin jatkuvasti.
Ensin oli kyse naisten pukeutuminen vs raiskatuksi tuleminen. Sitten vedät mukaan vankilaraiskaukset, pedofilian ja perheväkivallan, vaikkei näistä ollut alunperinkään kysymys.
Ja kaiken tämän ideoinnin sinä sait, kun viestiketjun pointti oli naisten ego :D - kejutn alottaja
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
vastatkaapa näihin, niin jatketaan sitten keskustelua!vastauksia rakkaudesta!
1.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9510666
2.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9510672
3.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9512891
lukekaa!
ainiin tuli muuten mieleen että en ole tämän ketjun alkuperäinen alottaja vaa olen laittanut ihan ajatksissani tuon ketjun alottaja kun olen keskustellut muillakin palstoilla!
uskokaa tai älkää en ole tämän kejtun alkuperäinen alottaja vaan olen tuolla muilla palstoilla ketjujen alottaja ja näin ajatuksissa olen laittanut näihinkin viesteihini ketjun alottaja
joten pahoittelut ketjun oikealle alottajalle että ihmiset on luullut sinua minuksi!
tajusin tämän nauroin kovin vastauksesta kun hän sanoo näin!
"Ja kaiken tämän ideoinnin sinä sait, kun viestiketjun pointti oli naisten ego :D "
uskokaa tai älkää! - "ketjun alottaja"
kejutn alottaja kirjoitti:
vastauksia rakkaudesta!
1.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9510666
2.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9510672
3.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9512891
lukekaa!
ainiin tuli muuten mieleen että en ole tämän ketjun alkuperäinen alottaja vaa olen laittanut ihan ajatksissani tuon ketjun alottaja kun olen keskustellut muillakin palstoilla!
uskokaa tai älkää en ole tämän kejtun alkuperäinen alottaja vaan olen tuolla muilla palstoilla ketjujen alottaja ja näin ajatuksissa olen laittanut näihinkin viesteihini ketjun alottaja
joten pahoittelut ketjun oikealle alottajalle että ihmiset on luullut sinua minuksi!
tajusin tämän nauroin kovin vastauksesta kun hän sanoo näin!
"Ja kaiken tämän ideoinnin sinä sait, kun viestiketjun pointti oli naisten ego :D "
uskokaa tai älkää!oli hyvä ketju laittaa vähän omia ajatuksia peliin kun alottajalla on "melkein samanlaista kirjoitusta"
- jossa...
"ketjun alottaja" kirjoitti:
oli hyvä ketju laittaa vähän omia ajatuksia peliin kun alottajalla on "melkein samanlaista kirjoitusta"
myös keskustelen ja tässä tämä ketju!
lue
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9508475
olen ihna ajatuksissa laitanut tuon ketjun alottaja, joten vielä kerran pahoittelut ketjun oikealle alottajalle! - "ketjun alottaja"
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
kenen vika tämä on???
vastatkaapa näihin, niin jatketaan sitten keskustelua!ANTEEKSI jota olen loukannut ja satuttanut!
- Ryppyinen nainen
Aika kapea-alainen otos naisista.Olen 47 ryppyinen ja läsähtänyt nainen.En tod kuvittele itsestäni mitään kummoista,mutta en kyllä ala olemaan jonkun kanssa vain sen takia,että olisi oltava joku mies kainalossa.Mieluummin yksin kuin tampion kanssa,joka ei osaa käyttäytyä ;) Olen jo sen verran elämää elänyt,että kestän olla yksinkin.En koskaan ole ketään miestä pilkannut hänen seksuaalisuutensa alalla,jokaisella meillä puutteemme :)
- hyvin menee...
Aloittajan ei pidä yleistää. Jostain syystä minua ei millään lailla nosta hiuksia pystyyn, kuin
pomminpurkajan pojalla tuo sun juttusi. Minä itse olen leski, kai se oli sitten jumalan tahto...?
Olen asunut 5 vuotta yksin, enkä ala olemaan kenenkään kanssa, sen tähden mitä muut sanoo.
En kuse housuunikaan jos naapuri kusee, olen aina ollut itsenäinen. Viihdyn koirani kanssa erittäin
hyvin. Oli mulla mies ystävä vuosi sitten, mutta hän oli niin takertuva, ettei siitä tullut mitään.
ter. nainen 50
- inssiopiskelijatar
1# Mää en ainakaan tarvitse mies puolisi kavereita vain egoni pönkittämiseen.
2# En ole koskaan puhunut siitä, millaisia kehuja miehiltä olen saanut tai kuinka joku jätkä on mua baarissa lähestynyt. Ei ymmärrä miksi sellaisia asioita pitää mainita.
3# Kyllä mää uskalla liikua ulkona ilman meikkiä. En todellakaan ala meikkaamaan sen takia että voin käydä ruokakaupassa tai lähteä salille.
4# Kyllä pukeutumiseen vaikuttaa se millaisia vaatteita kaupoista löytyy, eikä mitä joku cosmo tyylistä sanoo.
5# Olen tehnyt aloitteita miesten suhteen. Sehän on paras keino koittaa saada juuri se itseään kiinnostava mies.- herra polkoninen
Ylempänä on pitkä lista faktaa naisista että en jaksa edes lukea noita missä lukee että " ei mun ainakaa tartte meikata, ei mun tartte ei mun tartte. No ompa vitun yllätys että tänne tullaan hokemaan kaikkia vääriks väittäkäs. tossa toi ylempänä on FAKTAA ei mitään keksittyä paskaa...
Ylemmällä on numero viidessä erittäin hyvä pointti kylläkin, peukut ylös siitä.
SAATANAN KIVAA JOULUA KAIKILLE!!! - ....
herra polkoninen kirjoitti:
Ylempänä on pitkä lista faktaa naisista että en jaksa edes lukea noita missä lukee että " ei mun ainakaa tartte meikata, ei mun tartte ei mun tartte. No ompa vitun yllätys että tänne tullaan hokemaan kaikkia vääriks väittäkäs. tossa toi ylempänä on FAKTAA ei mitään keksittyä paskaa...
Ylemmällä on numero viidessä erittäin hyvä pointti kylläkin, peukut ylös siitä.
SAATANAN KIVAA JOULUA KAIKILLE!!!Aloittajan kirjoitus voi päteä hyvin joihinkin naisiin, toisiin taas juuri ollenkaan. Joten turha valittaa, jos joku tulee omalta kohdaltaa toteamaan suunnilleen kaikki väitteet vääriksi.
Aloittajan kirjoitus pätee tietyn tyyppisiin naisiin. Sellaisiin pinnallisiin, joille on hirveän tärkeää mitä muuta heistä ajattelee. Varmasti erityisesti nuorissa naisissa on paljon sellaisia, muttei pidä unohtaa ettei kaikki naiset ole sellaisia.
- -mies-
"3# Miesten ulkonäkö, ja kyllä se on naisille tärkeämpää kuin toistepäin."
Väärin, naisen ulkonäkö on miehelle tärkeämpää kuin miesten ulkonäkö naiselle. Siitä taas seuraa, että mikäli haluaa laadukasta seuraa, naisen on panostettava enemmän omaan ulkonäköönsä kuin miehen.
(mies voi korvata ulkonäön puutteita esimerkiksi voittamalla F1-mestaruuden tai omistamalla Hartwall-areenan ja jääkiekkojoukkueen)
"Miksi muuten naiset ei uskalla liikkua missään ilman meikkiä? "
Kts. yllä. - Täplä-Tassu
Pakko kommentoida...
Kohta 1# pitää harvinaisen hyvin paikkansa. Naurettavaksi asian tekee se, että tuo ylpeily nokka pystyssä näkyy helposti ympärille.
Kohta 2#: Nainen on aina omien sanojensa mukaan kauniiksi kehuttu, mutta naisella on jokin ihme oikeus arvostella miesten ulkonäköä. Vastaavasti naiset eivät pidä oman ulkonäkönsä arvostelusta. Outoa...
Kohta 3#: Puhumattakaan siitä, mitkä ovat kosmetiikan päivittäisen käytön terveysvaikutukset pidemmällä aikavälillä. Jos ollaan rehellisiä, moni nainen olisi kauniimpi ilman yltiömäistä pakkelointia. Välillä katukuvassa näkee myös näitä täysin överiksi menneitä naamioita, jossa puuteria ja pakkelia ei ole säästelty. Kerta kielon päälle...
Kohta 4#: Juuri näin. Mitä omaperäistä on siinä, että kaikki pukeutuvat samalla tavalla ? Kuulostaa aika hassulta, että melkein jopa roskapussin vientiä varten pitää laittaa ykköset päälle. Suorittaa saa nykyisin ihan riittävästi, mutta vielä vapaa-ajalla...
Kohta 5#: "Naiset ei tee aloitteita koska se ei käy naisen egolle." - Tämä on huomattu. Ne naiset, jotka tekevät aloitteita ovat pieni mutta mielenkiintoinen vähemmistö.
Kohta 6#: Ylipäätänsä kaikenlainen toisen fyysisiin ominaisuuksiin kohdistuva naljailu ei kuulosta aikuisen ihmisen käyttäytymiseltä. Koskee niin miehiä kuin naisia.
"Eikä sitte mitään "oot vaa katkera" juttuja."
Tuo perustelu on yleensä merkki siitä, kun jotkut naiset eivät kykene keskustelemaan aiheesta, ja haluavat vähätellä asiaa.- hohhohohohooh
Voi hitto teitä putkiaivoja...
" Kohta 4#: Juuri näin. Mitä omaperäistä on siinä, että kaikki pukeutuvat samalla tavalla ? Kuulostaa aika hassulta, että melkein jopa roskapussin vientiä varten pitää laittaa ykköset päälle. Suorittaa saa nykyisin ihan riittävästi, mutta vielä vapaa-ajalla... "
-Jos sulla ei ole vaatekaapeissa muunlaisia vaatteita, kuin sellaisia jotka muiden silmissä näyttävät näiltä "ykkösiltä" ?? alastiko pitäisi niitä roskia mennä viemään, tai mennä ostamaan sellaisia rytkyjä, ettei naapurit vaan luule sua liian menestyneeksi tai muotia seuraavaksi, tai muuten vaan siistiksi ihmiseksi, tai tai tai... :D
" Kohta 3#: Puhumattakaan siitä, mitkä ovat kosmetiikan päivittäisen käytön terveysvaikutukset pidemmällä aikavälillä. Jos ollaan rehellisiä, moni nainen olisi kauniimpi ilman yltiömäistä pakkelointia. Välillä katukuvassa näkee myös näitä täysin överiksi menneitä naamioita, jossa puuteria ja pakkelia ei ole säästelty. Kerta kielon päälle... "
- voi video mitä Yleistämistä :DD
Milläs tavoin kosmetiikan päivittäinen käyttö muuten on terveydelle haitallista?
Sekin riippuu siitä, mitä kosmetiikkaa naamaasi laitat. Ai mutta jos sulla on meikkilaukussa vaan laadukkaita, testattuja meikkejä (lue:kalliita) niin sit sä oletkin pinnallinen kana? :D Myös nämä täysin luonnollisen näköiset naiset 90% ovat jotain meikkiä kasvoihinsa laittaneet, te miehet ette vain ymmärrä mitä. Meikkaus on taitolaji sekin.
En voi muuta sanoa, kuin että toivottavasti en milloinkaan joudu tosielämässä tekemisiin s24:n keskutelupalstojen miesten kanssa, liian iso osa on ihan jäätävän hirveitä kyllä minä tiedän- tyyppejä :D
i rest my case, sattuu vatsalihaksiin, naurattaa niin pirusti tällainen b-luokan leffatyyliin kommentoiminen :D
- "ketjun alottaja"
ANTEEKSI jota olen loukannut ja satuttanut!
- Jumalan poika
Ensinnäkin kiitos kaikille jotka on vastaillut, hyvää huomenta ja mukavaa itsenäisyys päivää!....
Yksi pyyntö olisi jonka myöhemmin huomasinkin kirjoittelin korjanneen ettei ole alkuperäinen ketjun aloittaja, kiitos siitä ja jos millään voit mielellään älä postaa samoja juttuja useaan kertaan, jookos?!
Itseäni pisti silmään aivan järkyttävä juttu minkä huomasin kirjoittajan "ketjun aloittaja" kirjoittavan että raiskaus on enemmän naisten syytä kuin miehen?... Olen todellakin eri mieltä, toki naiset pukeutuvat paljastaviksi yms. mutta en voisi itse ikinä koskaan pahimmissakaan puutteessa tehdä mitään noin tyhmää eikä se ikinä ole oikeutettu vaikka nainen kävelisi alasti jolla olisi maailman vetävin vartalo. Kirjoittajalle "nauroinkovin" erittäin ikävä kuulla että sinulle on sattunut jotain vastaavaa, toivottavasti olet päässyt siitä yli vaikka varmasti on raskasta kokea jotain näinkin ikävää. Asia mihin otan kantaa samaisen kirjoittajan kanssa että eikös meikillä yleensäkin korosteta jotain kasvoissa? Jos minulta kysytään ei meikitön nainen ole ruma, enemmänkin kasvon piirteistä tulee se "rumuus" ja sitä oletettavasti on vaikea peittää meikillä. Tosin, sittehän on niitäkin naisia juurikin jotka tälläävät sama mihin menevät, ja tuntuu että naiset panostaa juuri siihen vaikka varattuja olisivatkin että jotku tulis flirttaan tai kattois että "huh ko hehkee muija" Naisille tuo kilpailu ja pinnojen keräily tulee jo aika luonnostaan.
En ymmärrä mutta kuka oikeasti sanoi ettei sais mennä hienoissa vaatteissa viemään roskia? ettei sais näyttää menestyksekkäältä? HEI! ihan oikeasti, enemmän tyhmältä se näyttää mennä ykköset päällä viemään roskia kuin esim. kotivaatetuksella! Ja mitä tulee tuohon meikin käyttöön, niin katsoppas 20v naisia jotka tällää sama mihin ne menee (eli yli 96% naisista) katso niitä 5-10 vuotta myöhemmin he näyttävät jo miltei 47v.. kyllä se niin vain menee, tietysti terveelliset elämäntavat ja pölö pölö mutta nuo meikit on järkyttävää myrkkyä ja sen voitte todistaa noiden likkojen kasvoilta. Mutta kuitenkaan en edelleenkään sano että ei saisi meikata, jos haluaa panostaa, anna mennä vaan maalaa kulmakarvatkin vaikka pensselillä mutta jos piirrät itsellesi kasvot, älä nyrpistele muille naamaa jos heillä on tullut huonojen yöunien seurauksena näppy naamaan, helppohan se naamarin takaa on huudella!!
On olemassa naisia jotka meikkaavat naamansa että heillä on ihossa epätasaisuuksia,virheitä tai maksaläiskiä (kyllä luitte oikein ja nyt ei puhuta ikäluokasta 70v) ja tuohon että 90% naisista levittää jotain meikkiä kasvoihinsa, en epäile hetkekään koska cosmopolitan on puhunut että "miehet ei pidä naisista jotka meikkaa" niin kehitetään uusia meikkejä mitkä eivät näytä niin paljon perusmeikeiltä. Itsekkään en välttämättä huomaisi muttakun maanantaina iho on hehkeä ja tiistaina 17v vanhemmalta arvaa tulleen narratuksi.
Kirjoittaja täplä tassulle isot plussat lähti ainakin itseltäni! Ja että naiset katsoo kapeasti jos heistä otetaan nuotteja ylös ja kun lukee tätä ketjua, sen näkee kyllä!!
Tästä saa loistavan uuden naisten ego jutun "mies voi korvata ulkonäön puutteita esimerkiksi voittamalla F1-mestaruuden tai omistamalla Hartwall-areenan ja jääkiekkojoukkueen" EI.VOI.OLLA.TOTTA. Kuinka tyhjäpäisiä naiset on? Tämän täytyi olla kyllä viimeinen naulanaisten toiveiden arkkuun! Eli paris hilton tyyliin, mitään ei tarvitse tehdä kun tuuletetaan miehen rahoilla. Eli kaikki kaikessa, Naisen asema koostuu valtavasta kenkä määrästä, merkki laukuista ja että joka päivä on eri vaatteet muuten olet OUT!!
Tästä voikin tehdä toisen, ei ehkä egoon mutta siihen, kuinka paljon naisista on suoranaisia....tyhjäpäitä? Olen todennäköisesti yksi harvoista miehistä jotka tuntee vetoa naisiin joilla selvästi on aivot päässä ja useasti vaikka he ovat äärimäisen perus naisen näköisiä, silmälasit ja perus vaatteet (ei mitään huomio huomio bling bling vaatteita) ovat jo sinällään äärimmäisen seksikkäitä, ainakin minun mielestä. Tunnen pari naista jotka ei selvästikään seuraa muotia mutta se että heidän kanssa pystyy keskustella hiukan vaativimmistakin asioista ja kyky ajatella, tulee siitä pinnat ainakin itseltäni!- Nauroinkovin :)
Minulla on silmälasit, enkä ole akateeminen ja harvemmin mikään laatikon terävin veitsikään :)
Olikos tuossa nyt hieman yleistämistä? ;)
Kyllä juu, olen samaa mieltä siinä, että meikeillä voi pilata ihon. Mutta usein syynä on laaduttomat tuotteet ja ihonhoidon yleinen puute. Mutta koska sinä olet mies, et varmaan ihan kaikkia näitäkään juttuja tiedä? Ja se sallittakoon, kunhan et yleistäisi niin kovin.
Samaa mieltä tuosta "raha korvaa ulkonäön ja luonteen"- jutusta. Emme me kaikki naiset ole tuollaisia, todellakaan. En itse voisi kuvitella antavani vartaloani ja aikaani ihmiselle, joka ei miellytä minua, paitsi pankkitilin saldollaan.
Tuosta roskien viemisestä.. Voi nyt h*lvetti sentään :D Tuo ykköset päällä -nyt tuntuu vähän oudolta sanavalinnalta, ei kai nyt oikeasti ole sellaisia ihmisiä, jotka puku -tai iltapuku päällä menee roskia viemään? :D Mutta uskoisin, että se joka tuon asian pisti alulle, tarkoitti että joka paikkaan kodin lähistöllä pitäisi mennä collarit jalassa. Mitä jos sellaisia ei omista? Mitä jos minulla on vain siistejä housuja ja hameita/mekkoja? :)
Lisäksi tuo maailman ärsyttävin Pinnallisuus -asia, mikä tähänkin ketjuun oli pakko vetää mukaan. Minun mielestä on paljon pinnallisempaa tehdä toisen ulkonäön perusteella hänen luonteestaan johtopäätöksiä.
Jos pukeudun trendikkäästi, tekeekö se minusta automaattisesti pinnallisen Barbien, jolle millään muulla ei ole merkitystä, kuin kengillä, laukuilla ja meikeillä?
Enkö siis muiden silmissä voi olla tavallinen tyttö, jolle perhe ja ystävät ovat lähellä sydäntä, joka valvoo sairaan lemmikin kanssa, jota kiinnostaa poliittiset asiat, joka loukkaantuu ihmisten pahoista sanoista ja teoista siinä missä kuka tahansa Tunteva ihminen?
Olen huomannut, että automaattisesti minua pidetään tylyn Näköisenä, kylmän Näköisenä, Pinnallisena yms yms. Vain siksi, että näytän miltä näytän. Ei vaivauduta edes tutustumaan.
Menkää itseenne!
Niin ja hyvää Itsenäisyyspäivää :) - Nauroinkovin:)
Niin olenkos mä muuten missään vaiheessa sanonut, että meikittömät naiset olisivat muka rumia? En?
Meitä on moneen junaan, eivätkä kaikki voi ulkoisesti miellyttää.
Minä pukeudun trendikkäästi ja voin luvata, että kanssasi pystyy käymään myös syvällisiä ja "hieman vaativampiakin" keskuteluja, vaikken kvanttifysiikasta tiedäkään mitään. Sä taidat tykätä lokeroida ihmisiä? - sinulle...
oletko uskovainen kun käytät tuota nimimerkkiä? ja jos et ole niin miksi käytät sitä?
- OldSchoolMan
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!
SEN LISÄKSI NAISET ON VIELÄ NIIN HALAVATUN TYHMIÄ ! - "ketjun alottaja"
kuka ymmärtää tämän?
niin kaun kaikki on omaa syytä kun pääsee arkkiin!
anteeksi vielä kaikilta!- "ketjun alottaja"
kuka ymmärtää tämän?
niin kaun kaikki on omaa syytä kun pääsee arkkiin ja rakkaus ei ole oikeaa rakkautta!
anteeksi vielä kaikilta!
- Nainen(ko?)
Ensinnäkin: minäkin kuulun cosmon tilaajiin ja vieläpä luenkin läpyskän kannesta kanteen.
Tässä tuleekin sitten se eroavaisuuteni tähän kirjoittamaasi stereotypiaan naisista
1# Tähän en voi kommentoida sen kummemmin, koska mulla ei ole miespuolisia ystäviä, joten tämä ei päde ainakaan minuun.
2# En todellakaan kuvittele olevani mikään prinsessa. Olen itseasiassa aika tylsän näköinen ja on minua joskus luultu pojaksikin, johtuen tod.näk. lyhyistä hiuksista ja pukeutumistyylistä(?) Eli en ole mikään ruusu, mutta kukkiihan ne perunatki. Minun tapauksessa kirjaimellisesti.
Tämäkään ei siis päde minuun, mutta en kiellä ettenkö olisi törmännyt juuri tällaisiin kuvailemaasi ihmisryhmään.
3# Se, joka väittää ettei ulkonäkö merkkaa mitään, Valehtelee! Kyllähän se ihan taatusti vaikuttaa siihen että menetkö esim. baarissa jutteleen. Ulkonäkö ja olemus on ne asiat, joihon kiinnitettän ensimmäisenä huomio uudessa ihmisessä ja sen perusteella saadaan ensivaikutelma, jonka jälkeen tehdään päätös onko henkilö lähemmän tutustumisen "arvoinen".
Ja tuohon meikkaamiseen: itse en ole ikinä meikannut enkä näe sitä edelleenkään tarpeellisena, vaikka naama ehkä vaatis. Ei vaan ole tullut tavaksi, enkä tosipuheessa edes jaksaisi vaivautua moiseen, sillä meikkaamattomuus antaa mulle aamuisin varttitunnin aikaa nukkua pidempään:)
4# Olen farkut hupparityyppiä. Näissä vaatteissa vaan tunnen oloni mukavaksi, vaikka ne peittävätkin ns. "naisellisia muotojani". Ja voin kertoa että on hyvin vaikea mistään löytää mieleisiäni vaatteita jos ei sitten hae miesten osastolta tai kirppareilta. Ja kyllä, myös minä suuresti ihmettelen tätä nykymuotia, mutta kaupat vaan on niin täynnä niitä hepeneitä ja röyhelöitä ja vaatteiksi haukuttuja rättejä, joita myös tämän päivän trendiksi kutsutaan, että sieltä ei kovin helpolla löydä mitään arkista vaatetusta.
Joten ymmärrän kyllä myös näitä "barbipukeutujia" osittain.
Tässä kohtaa voisin myös pikkasen syyllistää myös miehiä ja miesten asenteita nykynaisen pukeutumisesta. Voisin verrata tilannetta markkinatalouteen. Kaikkihan tietää kysynnän ja tarjonnan lain? Eli parisuhdemarkkinoilla naisten on tarjottava, mitä miehet kysyy ja toistepäin. Ja nykyaikana kun seksi myy ja miehet hakee, (yleistän kyllä mutta sitähän sinäkin teet kirjoituksessasi) seksikkäitä ja hyvännäköisiä naisia, niin jääkö naiselle muita vaihtoehtoja kuin pukeutua ja käyttäytyä kysynnän mukaan jos haluaa tulla huomatuksi ? Niitäkin toki löytyy, jotka ei "alennu" tällaiseen.. onneksi.
5# Ekaksi muutama kysymys: Miksi naisen pitäisi tehdä aloite? Onko sillä jotain hiton väliä kumpi sen tekee? Tulisiko miehille parempi mieli, jos saisi välillä antaa rukkaset eikä aina olla ottavana osapuolena? Jos kiinnostaa tarpeeksi ja kanttia löytyy, niin tehdään aloite, jos ei niin sitten menetetään ehkä elämän tilaisuus, mutta onko se siltä toiselta pois? Jos on niin herää kysymys , miksi ei itse sitten toiminu?
Itse olen tosi ujo ihminen ja huono puhumaan tai löytämään puheenaihita, joten en kovin helposti lähde itse tekemään aloitetta. "moi...krhm...öööö...tota...on ilimoja pielly....", ei oo kovin iskevä avausrepliikki, vai mitä? :D Eli aina ei ole kyse egosta, vaan yksinkertasesti itsesuojeluvaistosta, eihän kukaan tee tahallaan itsestään naurunalasta. Vai tekeekö? En minä ainakaan. Enkä minä vaadi sitä miehiltäkään.
6# Henkilökohtasesti en ole minkäänlaisen alapäähuumorin ystävä, mutta kuulen tämän tästä kyllä huumoria ja kommenttia ihan molempien sukupuolien vyötärönalusesta. En niinkään ole kiiinittäny huomiota et kumpi puhuu kummasta mut molempia kuulee.
Tässä miettiessäni näitä väittämiäsi omalle kohdalleni, iski minuun epävarmuus. Jos nämä kirjoittamasi jutut naisista pitävät paikkaansa, olenko minä ollenkaan nainen? Vai olenko nainen, jolla on miehen mieli? Huh...Pelottavaa
Ja usko tai älä: Cosmopolitan EI OLE naisille raamattu, vaikka miehet yleisesti niin luuleekin. Sekin on jännä miten tarkkaan miehet tietää mitä Cosmossa kerrotaan, tainnut tulla luettua muuan läpyskä itsekullakin ;D
Ugh! Olen puhunut- Jumalan poika
Maanantai taas jälleen kerran valitettavasti... mutta sentään te olette pitäneet ketjua yllä! Mukava lukea mielipiteitä ja omia otteitanne. Hiukan olen yllättynyt että naisia (tai näin ainakin tulkitsen) vastannut ketjuun miehiä enemmän mutta kuinka päin vain mukava lukea mietteitä ja varsinki naisilta koska eihän noita ymmärrä kukaan :D vai ymmärtääkö? Onko naisilla salainen telepaattinen keskustelu tapa mitä miehet ei voi tulkita eikä kuulla? Onko naisilla jotain yhteistä antiikkiseen muukalais rotuun joka poistui mystisesti ennen ajanlaskua? vai voiko olla me miehet tietämättämme olemme seurustelleet toiselta planeetalta saapuneen muukalaisrodun kanssa jotka käyttää meitä hyväkseen vain edesauttaakseen omaa planettaansa ja häipyy avaruuteen isolla emoaluksella kunnes "nooan arkki" on täynnä heidän jälkeläisiään?
Luin useamman kommentin koskevan minun nimeäni miksi olen "jumalan poika" nimimerkillä? eikä me kaikki olla jumalan lapsia? tyttöjä ja poikia? Ettekö te ole jos ei miksi? en suoranaisesti voi uskoa jumalaan mutta toivotaan että joku katsoisi ja siunaisi meitä tulevien teiden varrella. Elämässäni on ollut suuria menetyksiä ja joskus tuntuu miksi hän ei ollut paikalla kun he ovat menehtyneet?
"Minulla on silmälasit, enkä ole akateeminen ja harvemmin mikään laatikon terävin veitsikään :)
Olikos tuossa nyt hieman yleistämistä? ;)" Ensimmäinen kommentti ja tipahdin penkiltä! Sinun kannustuksesi voin sanoa että olen varma koska olen nähnyt monia naisia joilla on ollut silmälasit ja he ovat olleet erittäin kauniita eli se ei vie mitään pois. Vaikka tunnustan että olen monesti tykästynyt naisiin jolla on aivot päänsisällä mutta hyvät vinkit voin antaa matkan varrelle! 1. laske nenänpäätäsi 45 astetta alaspäin (ei mitään vikaa nenässäsi vaan nokka kohti meno suuntaan ei taivasta) 2. Pukeudu kuin haluat ei niin kuin naisten lehdet suosittelee. 3. Ajattele loogisesti, ei kaikki asiat tartte olla rakettitiedettä! Useat miehet nyt pahastuukaan vaikka älykkyys ei hipoisi kattoa ja sen kyllä huomaakin useasti. Todistaneen myös sen etteivät kyllä miehetkään onnistu ainakaan tästä ulkonäkökriteeristä pääsemään sitten millään yli...
"Eli en ole mikään ruusu, mutta kukkiihan ne perunatki. Minun tapauksessa kirjaimellisesti" Joko olen erittäin väsynyt tai täällä on harvinaisen hauskoja kommentteja :D Hyvä nähdä että ihmisillä on huumorintajua ja loppujen lopuksi ne ihmiset jotka osaavat olla oikeasti kriittisiä ulkonäöstään, nostan hattua heille! ei mitään näitä "voi kamala! heräsin juuri ja hiukseni ovat sekaisten, EI!!" vaan oikeasti jotka osaavat kattoa itseään peilistä ja todeta itsestään oikeasti jotain kriittistä. Tietenkin jos olet sinut ulkonäkösi kanssa eikö se ole kuitenkin se paras asia?
"Jos pukeudun trendikkäästi, tekeekö se minusta automaattisesti pinnallisen Barbien, jolle millään muulla ei ole merkitystä, kuin kengillä, laukuilla ja meikeillä?
Enkö siis muiden silmissä voi olla tavallinen tyttö, jolle perhe ja ystävät ovat lähellä sydäntä, joka valvoo sairaan lemmikin kanssa, jota kiinnostaa poliittiset asiat, joka loukkaantuu ihmisten pahoista sanoista ja teoista siinä missä kuka tahansa Tunteva ihminen?
Olen huomannut, että automaattisesti minua pidetään tylyn Näköisenä, kylmän Näköisenä, Pinnallisena yms yms. Vain siksi, että näytän miltä näytän. Ei vaivauduta edes tutustumaan."
Tietysti voit pukeutua trendikkäästi mutta luitko aiempaa tekstiä? Jos seurustelet miehen kanssa jossa raha on tärkein asia. Haluaako nainen lapsia jonku hjalliksen näköisen miehen kanssa jos rahat veti suhteeseen? ei ei ja ei. Lapsiin ei voi mennä rahaa ja miten rakastat ihmistä jos pää edellä menit rahojen perässä? mennään naimisiin erotaan omaisuus 50/50 ja sitte voidaan jatkaa matkaa. Mitä tuo kertoo naisesta? ja mitä kertoo naisesta joka hyppää vaikka luodin eteen että saa tolkuttomasti rahaa? mihini naiset tärvää rahaa? hmmmm.... kengät....laukut....housut.....meikit...
Eli vaikka pukeudut trendikkäästi ja pidät niitä kenkiä jalassa jotka olivat me naisten kolumnissa mainutti ei tee sinusta barbia jos sinulla on tavoitteita elämässäsi! niinkuin mainitsit "Enkö siis muiden silmissä voi olla tavallinen tyttö, jolle perhe ja ystävät ovat lähellä sydäntä, joka valvoo sairaan lemmikin kanssa, jota kiinnostaa poliittiset asiat, joka loukkaantuu ihmisten pahoista sanoista ja teoista siinä missä kuka tahansa Tunteva ihminen?"
"Olen huomannut, että automaattisesti minua pidetään tylyn Näköisenä, kylmän Näköisenä, Pinnallisena yms yms. Vain siksi, että näytän miltä näytän. Ei vaivauduta edes tutustumaan"
Johtuisiko tämä siitä jos sinulla on jatkuvasti tuima ilme kasvoillasi niinkuin olisit juuri syönyt sitruunaa? Hehkeän naisen kasvot jotka osaavat hymyillä kauniisti pistää arpinaamaisen sotaveteraaninkin ajattelemaan mukavempia asioita!!
- tavallinen nainen
Olisin enemmänkin huolissani sinun egostasi, olet sentään valinnut vaatimattomasti nimimerkiksesi Jumalan poika....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136