Mitä ajattelette ilman ammattikoulutusta olevasta, masentuneesta ja työkyvyttömyyseläkkeellä olevasta miehestä, jota ei jaksa kiinnostaa monetkaan asiat, joka ei halua lapsia, mutta joka on kuitenkin raitis ja kelvollisen näköinen ulkoisesti?
Voiko tällainen mies edes teoreettisesti kelvata kenellekään? Kannattaako yrittää hakea seuraa netistä, vai olisiko parempi ruveta sovittelemaan köyttä kaulaan?
Kysymys naisille
19
1150
Vastaukset
- Yksinäinen luuska
Jos tämä ei olis provo,masentuisin kyllä itsekin.Miksi kenenkään kannattaisi tuhlata aikaansa mieheen,jota ei mikään kiinnosta? luuletko,että nainen ikäänkuin hoitaisi asiat sunkin puolesta? Itse olin liitossani ns. passiivinen osapuoli ja olenkin päättänyt pysytellä sinkkuna,ettei kenenkään tarvitse elämäänsä mun takia pilata enää koskaan.Ex löysi onneksi napakan naisen elämäänsä ettei mene elämä enää hukkaan :)
- mtm...mtm
Itse olen raitis, savuton, kelvollisen näköinen, työtön ja
kouluttamaton 40 v mies, työsuhteet lyhyitä ja alipalkattuja hantti hommia joista
ei omaisuuksia kerry.
Voit olla 110%:n varma ettei yksikään nainen huoli minua.
Miehellä on oltava RAHAA JA OMAISUUTTA, ei auta yhtään vaikka muutoin olisi
kelvollinen. - ,,,,,,,
mtm...mtm kirjoitti:
Itse olen raitis, savuton, kelvollisen näköinen, työtön ja
kouluttamaton 40 v mies, työsuhteet lyhyitä ja alipalkattuja hantti hommia joista
ei omaisuuksia kerry.
Voit olla 110%:n varma ettei yksikään nainen huoli minua.
Miehellä on oltava RAHAA JA OMAISUUTTA, ei auta yhtään vaikka muutoin olisi
kelvollinen.mitkäs on sun omat vaatimukset?
Jotkut ettii rakkautta, ei rahaa. Ihan vakavamielinen kysymys. Helposti käy niin, että viestittely loppuu jo alkuunsa ennen kuin nainen edes tietää noita yllämainittuja asioita....kai se näkyy sellaisena tylsyytenä jutuissa jo siinä vaiheessa, vaikka sitä ei vielä ole edes kertonut. Viestien pitäisi tietysti heti ensimmäisestä lähtien olla hirveän mielenkiintoisia juttuja? On vaikea keksiä mitään järkevää puheenaihetta.
- mtm...mtm
,,,,,,, kirjoitti:
mitkäs on sun omat vaatimukset?
Jotkut ettii rakkautta, ei rahaa.Omat vaatimukset raitis, lapseton luotettava nainen jonka elämään ei kuulu
irtosuhteet. Eli ei pahat vaatimukset.
- mielisairas
Netissäkin naiset näyttää etsivän terveitä, hyvän itsetunnon omaavia miehiä. Useat etsii miehiä monikossa.
Naisilla, useimmilla tuntuu olevan hyvä itsetunto. Useimmilla itsetunto on korkealla pilvissä,
eikä he edes mieti, tuntevatko lainkaan itseään ja terveyttään, kuten miesaloittaja miettii, tuntee ja
omaa hyvän itsekritiikin, mitä useimpien naistenkin tulisi omata hyvän itsetunnon sijaan.
Aloittaja on netissä kuin muuallakin vertaistensa seassa, kunhan vaan höpöttää paljon ja miettii vähän.- 444444444
On tervettä jos itsetunto välillä hakee paikkaansa, se luo viisautta ja vakautta siihen itsetuntoon.
- Debbie Depressive
Itselläni on koulutus, mutta olen silti masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Lapsia en koskaan halunnut. Raitis olen ja mielestäni tavallisen näköinen, hoikahko ihminen.
Kiinnostus "moniin" asioihin vaihtelee. Tympäisee että yksinäisyydessä päivät muistuttavat toinen toistaan ja on kuin viettäisi loputonta tylsää sunnuntaipäivää. Töihinkin menisin jos olisi takuuvarmaa että siellä ei taas kiusata ja ilkeillä, mutta työelämä on nykyään kova ja ei sinne auta mennä toivomaan ihmismäistä kohtelua. Lisäksi masennuksen ajoittain pahentuessa keskittymiskyky saattaa olla olematon ja muistikin on välillä aika onnettomassa kunnossa. Olisin ehkä työturvallisuusriski, riippuu tietysti työn laadusta.
Mutta kiinnostusta on silti koko elämän ajan ollut mitä moninaisimpiin maailman ja elämän ilmiöihin, ja en varmaankaan jaksaisi kumppanina edes ns. kollegaa eli toista masentunutta jonka kanssa ei pystyisi tekemään yhtikäs mitään kun mikään ei kiinnosta. Tarkoitan tekemisellä luonnossa liikkumista, keskustelemista ja vaikka ihan tavallista telkan tuijottamista. Jälkimmäisessä oma keskittymiskyvyttömyyteni toisinaan tulee riesaksi, mutta kaverin kanssa sitä ehkä jaksaisi keskittyä paremmin.
Olen ollut kahden masentuneen miehen kumppanina. Eka tapaus meni jo niin yli oman hermon (silloin en itse ollut vielä kuin vasta työuupunut) että oli pakko erota. Toisessa tapauksessa en tajunnut että vuosikausia jatkunut kärttyisyys ja raivokohtaukset olisivat olleet masennusta, ennen kuin mies itse romahti henkisesti ja meni lääkäriin. Lääkityksellä hän tuli toimintakuntoon, mutta päätti sitten jättää minut koska kaipasi elämäänsä virikkeitä ja ihastuminen toiseen naiseen sattui sopimaan sellaiseksi.
Riippuu ihan yksilöstä miten hänen masennuksesta vaikuttaa muiden ihmisten elämään. Oma masennukseni ei vaikuta muuten kuin että en ole töissä ja olen helvetin köyhä, joten en voi osallistua kaikkeen mahdolliseen rahapussin kanssa, ja voihan se olla että jutut ovat välillä raskaampia, mutta ne jutut menevät sellaisiksi parisuhteessa mikäli toinen osapuoli kohtelee minua huonosti, kuten jälkimmäisessä parisuhteessani tapahtui. Mikäli mies ei huuda, riehu ja on muutenkin järjissään (vaikka olisi masentunutkin), niin osaan itsekin petrata. Olen aikalailla ympäristön tunnetiloihin reagoiva, ja siinä yksi syy miksi työelämässä oli vaikeaa. :(
(Ja niille jotka aloittavat taas että on sulla masentava nikki, varmaan olet masentava muutenkin, jäkä jäkä jäkä, niin mainittakoon että puhun monista muistakin asioista netissä, mutta nämä masennus- ja työkyvyttömyysasiat olen koonnut tämän nikin alle.)- 780
jotkut voivat "menestyä", esim. jääkiekkoilijat, urheilijat tienaavat miljoonia, tai muut. Esim. näyttelijät Hollywoodissa, tai muusikot. Mutta miten ihmeessä nainen voisi alkaa edes kuvitella "rakentavansa pesää" jälkeläisilleen, jos kumpikaan vanhemmista ei kykene käymään töissä vaikkapa synnytyksien jälkeen. Mistä ne kaikki rahat otetaan lasten tarvikkeisiin, harrastusmenoihin tai autoon ja kotiin? Varmaan teoriassa silti joku voi ihastua sellaiseen mieheen.
- Debbie Depressive
780 kirjoitti:
jotkut voivat "menestyä", esim. jääkiekkoilijat, urheilijat tienaavat miljoonia, tai muut. Esim. näyttelijät Hollywoodissa, tai muusikot. Mutta miten ihmeessä nainen voisi alkaa edes kuvitella "rakentavansa pesää" jälkeläisilleen, jos kumpikaan vanhemmista ei kykene käymään töissä vaikkapa synnytyksien jälkeen. Mistä ne kaikki rahat otetaan lasten tarvikkeisiin, harrastusmenoihin tai autoon ja kotiin? Varmaan teoriassa silti joku voi ihastua sellaiseen mieheen.
Eikös se ole sitten hyvä että aloittaja minä emme halua lapsia. Ei kaikille lisääntyminen ole koko elämän päätarkoitus. Kuolee myös masennukseen taipuvaisten geenit sukupuuttoon kun emme lisäänny. ;)
Aika masentavahan se oli minulla jo lapsuudenkotikin, että sieltä suvuista tulee roima annos sukurasitusta ja kasvatuksen kautta itsetunnon puute tuli viimeisteltyä.
- jonescrusher
Aloittajalle, jos joku hylkää noitten juttujen takia, niin se kertoo jo aika paljon ko. henkilöstä.
- Olen pahoillaan
Valitettavasti minun on sanottava, että ei kiinnosta, pahin on se sinun masentuneisuus. Olen elänyt miehen kanssa jolla oli nasistisia piirteitä ja hänellä oli selvästi epävakaa luonnehäiriö, hän oli kausittain hyvin masentunut, paljon sovittuja juttuja meni mönkään, kun häntä masensi. Ulkoisesti hän oli hyvin komea ja karismaattinen, sen lisäksi hyvin toimeentuleva, kylläkin vain ammattikoulupohjalla, mutta en valitse miestä koulutuksen perusteella. Totuus vain on, että on niin raskasta elää masentuneen ihmisen kanssa, että elän paljon mielummin yksin. Olen tänä päivänä paljon onnellisempi ja iloisempi yksin kun liitossa masentuneen narsistin kanssa.
Syötkö masennuslääkkeitä? Kehottaisin sinut siihen, jos et. Tasapainoinen iloinen mies saa aina jonkun naisen kiinnostumaan, vaikka ei sitten olisi koulutusta ja varallisuutta.- as.
"Syötkö masennuslääkkeitä? Kehottaisin sinut siihen, jos et. Tasapainoinen iloinen mies saa aina jonkun naisen kiinnostumaan, vaikka ei sitten olisi koulutusta ja varallisuutta."
Lol. Luuletko tosiaan että masennuslääkkeet parantavat mitään masennusta? Itseasiassa ne tekevät ihmisestä täysin tunteettoman. - Debbie Depressive
as. kirjoitti:
"Syötkö masennuslääkkeitä? Kehottaisin sinut siihen, jos et. Tasapainoinen iloinen mies saa aina jonkun naisen kiinnostumaan, vaikka ei sitten olisi koulutusta ja varallisuutta."
Lol. Luuletko tosiaan että masennuslääkkeet parantavat mitään masennusta? Itseasiassa ne tekevät ihmisestä täysin tunteettoman.Tiedän ihmisen jonka vuosikausia jatkuneet raivokohtaukset ja yleinen ärtyvyys pääasiassa päättyi kun hän alkoi keskivaikean masennuksen ja burn outin vuoksi syömään mielialalääkettä. Ainakin pari vuotta vaikutus on kestänyt, nykytilanteestaan en tiedä (saattaa olla että kokee jo ettei lääke vaikuta).
Itse en saanut mistään mielialalääkkeestä pysyvää hyötyä, lääkäri oli sitä mieltä että johtuu siitä että olen masennuksen lisäksi myös ahdistunut. En tiedä sitten, mutta en ole enää jaksanut kysellä eri lääkkeitä kokeiluun kun kaikissa on erilaiset sivuoireet joita ei oikein viitsisi kärsiä.
Jonkun lääkkeen kanssa väsytti, toisen kanssa kärsi yöuni, tunteettomaksi minun tapauksessani teki vain Cipralex. Eli ei paljon jaksanut enää kiinnostaa yhtikäs mikään.
Mutta ei se ehkä ole oikein hyvä homma että ihmisen pitäisi vetää mömmöjä vain kelvatakseen toisille seuraksi. Ei joku Aleksis Kivikään mitään lääkkeitä syönyt, eikä häntä silti seurasta häädetty pois. Ennen vanhaan kuviteltiin että masennus on luonteenpiirre, synkkämielinen sellainen, joten ei käsketty tekemään niin ja näin, vaan ihminen otettiin sellaisenaan. Nykyajan hysteerisessä menossa kukaan ei saa olla yhtään mitään jos voi lääkkeillä tai muulla asialla mukamas muuttaa itsensä toisenlaiseksi, muita kohtaan miellyttävämmäksi...
Mutta jokainen päättää tämän itsetykönään. Jotkut ottavat jopa sähköshokkeja oikein pahaan masennukseen - se on heidän valintansa. Eivät ne iloiseksi tee, kun luonne ei ole perinnöllisestikään iloinen. Maailmaa ei näe toisin pelkkien lääkkeiden voimalla. Mutta kyllä se kaikkein synkin synkkyys poistuu.
Se aiheuttaa päänsärkyä, sen takia en voi käyttää kuin pieniä pitoisuuksia. Murusia kerrallaan.
- sdfsfdsfe eegefx
Ottaisitko itse naisen, joka on samanlainen kuin sinä, vain etsitkö kenties jotain ilopilleriä? Kaikki muut on ok, mutta tuo työkyvyttömyyseläke nyt on hieman harmillinen. Mistä päin mahdat olla jos saan kysyä?
Kyllä minulle samankaltainen nainen kelpaisi. Luulen, että naispuolinen versio itsestäni voisi olla jopa kaikkein sopivin vaihtoehto. Minä olen sellainen tapaus, joka nyt kykenisi varmaankin johonkin työhön, mutta kouluttamattomia ei nykyään edes tarvita työmarkkinoilla mihinkään, työhön vaaditaan aina erikoistunutta ammattitaitoa niissä hommissa joita on tarjolla...turhaa väkeä ei edes haluta töihin.
Minä pääsin eläkkeelle jo muutama vuosi sitten siksi, kun töitä ei ole tarjolla ja oma motivaatio on hukassa ja minuun kyllästyttiin jo työvoimatoimistossakin. Ihmisellä kun pitäisi aina olla jotain tulevaisuudensuunnitelmia. En ole pystynyt ikinä sanomaan, mikä ala kiinnostaisi.- Debbie Depressive
M1978 kirjoitti:
Kyllä minulle samankaltainen nainen kelpaisi. Luulen, että naispuolinen versio itsestäni voisi olla jopa kaikkein sopivin vaihtoehto. Minä olen sellainen tapaus, joka nyt kykenisi varmaankin johonkin työhön, mutta kouluttamattomia ei nykyään edes tarvita työmarkkinoilla mihinkään, työhön vaaditaan aina erikoistunutta ammattitaitoa niissä hommissa joita on tarjolla...turhaa väkeä ei edes haluta töihin.
Minä pääsin eläkkeelle jo muutama vuosi sitten siksi, kun töitä ei ole tarjolla ja oma motivaatio on hukassa ja minuun kyllästyttiin jo työvoimatoimistossakin. Ihmisellä kun pitäisi aina olla jotain tulevaisuudensuunnitelmia. En ole pystynyt ikinä sanomaan, mikä ala kiinnostaisi.Haluaisitko vaihtaa ajatuksia s-postissa? Olen tuo "naispuolinen versio" varmaan aika pitkälle, tosin sinua lähes vuosikymmenen vanhempi.
Runttaa tämä kasaan jos kirjoitat:
yleisosoite ät hotmail piste com
Ja laita otsikkoon jotain tunnistettavaa. Debbie Depressive kirjoitti:
Haluaisitko vaihtaa ajatuksia s-postissa? Olen tuo "naispuolinen versio" varmaan aika pitkälle, tosin sinua lähes vuosikymmenen vanhempi.
Runttaa tämä kasaan jos kirjoitat:
yleisosoite ät hotmail piste com
Ja laita otsikkoon jotain tunnistettavaa.Voisihan sitä kirjoittaakin....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164