Onko tehty cd-levyjä, johon olisi laulettu kaikki virret erikseen alkaen ykkösestä?
Ei varmaankaan, kun en löytänyt, mutta kysyn nyt täältä vielä:\
Virret cd:llä?
2
945
Vastaukset
- Mistä_kuulen_virsiä
Täytyy sitten ruveta itse itselleen äänittämään virsiä.. jos ei kerran löydy:(
- virsitonttu
Tulee "hiukan" viiveellä vastaus, mutta olemassa on ainakin sellainen 9 CD:n sarja virsikirjan virsiä Koraalikuoro Psalliten esittäminä ja urkusäestyksellä (Lasse Erkkilä). Tuota on saatavilla ainakin kirjastoista, ehkä jossain myös myynnissä. Nuo ovat siis ihan tavanomaisen tyyppistä ja kuuloista yhteisvirsilaulua, ja virret ovat suoraan virsikirjan numero- ja teemajärjestyksessä levyillä. Ihan kaikkia virsikirjan virsiä säkeistöineen tuossa CD-kokoelmalla ei tietenkään ole, mutta muutaman sadan valikoima nyt ainakin.
Lisäksihän on sitten olemassa kaikenlaisia erikoisempia, yksittäisiä virsilevyjä paljon, joissa on vaikka solisteja (klassisia tai popartisteja) tai sitten erityyppisiä erikoiskuoroja esittämässä virsiä. Edelleen tarjolla on erilaisia herätyssuuntien virsiä tai myös vanhojen virsikirjojen virsiä sisältäviä levyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658