RAHA

ja ammatti

Raha ja ammatti ovat ehkä tärkeimmät kriteerit kun nainen valikoi tulevan elämän kumppanin ja
lastensa isän - ei monikaan nainen perusta perhettä tyhjä taskun kanssa.
Itse kuulun näihin tyhjätaskuihin, tähän tilanteeseen olen päätynyt koska koulunkäynti ei
kiinnostanut nuorena - ammatti jäi hankkimatta.
Ilman ammatillista koulutusta oleva ei saa kunnollista työpaikkaa, on tyydyttävä huonosti palkattuihin
hanttihommiin.Niistä töistä ei kerry omaisuuksia joilla ostelisi autoja, taloja ym.
Ja kun omaisuutta ei ole ei ole naisiakaan, niin se asia on. Olen 40 vuotias( vanhus )mies ,en juo, en polta,
en ole pahaluonteinen, harrastuksia on,olen siedettävän näköinen ja kropaltani olen kun jalkapalloilija, mutta naisia ei ole.

26

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nautiskelija---

      Sehän on selvä juttu. Paitsi ettei tyhjätaskun kanssa voi perustaa perhettä, naisen tulee miettiä jälkikasvunsa hyvinvointia muiltakin kanteilta - mikäli isä on laiminlyönyt koulutuksensa se ikävä kyllä usein periytyy, luuserius monessa sukupolvessa lienee kenenkään naisen unelma.

      Toista se on meillä keski-ikäisillä naisilla. Emme tarvitse elättäjää emmekä tee lapsia, voimme ottaa komeakroppaisen tyhjätaskun ihan vain omaksi iloksi ;)

      • pitää paikkansa

        Vähäosaisuus periytyy, jos on köyhästä perheestä, niin koti ei yleensä kannusta opiskeluun,
        ajatellaan että " töihin suoraan vaan" ja silloin työt on niitä hanttihommia.
        Ei naisille kelpaa mikään työtön tai hanttihommia tekevä mies, vaan miehellä on oltava
        ammatti josta maksetaan kunnolla ja vakinainen työsuhde.


      • ikävä kyllä...
        pitää paikkansa kirjoitti:

        Vähäosaisuus periytyy, jos on köyhästä perheestä, niin koti ei yleensä kannusta opiskeluun,
        ajatellaan että " töihin suoraan vaan" ja silloin työt on niitä hanttihommia.
        Ei naisille kelpaa mikään työtön tai hanttihommia tekevä mies, vaan miehellä on oltava
        ammatti josta maksetaan kunnolla ja vakinainen työsuhde.

        RAHA JA OMAISUUS RATKAISEE.
        MIEHELLÄ ON OLTAVA MASSII JA SEN ON NÄYTTÄVÄ !!!!!


      • kyllä------
        ikävä kyllä... kirjoitti:

        RAHA JA OMAISUUS RATKAISEE.
        MIEHELLÄ ON OLTAVA MASSII JA SEN ON NÄYTTÄVÄ !!!!!

        Kyllä se on niin että mies varakkaana vetoaa naaisiin ilman muuta ihan toisessa mitassa mitä silloin jos hän olisi varaton.
        Tämä varallisuus ja/tai asema tukee nimenomaan esim. miehen itsevarmuutta, joka asia taas on naisille ilman muuta turn-on. Lisäksi varallisuus mahdollistaa puitteet ja elämisen meiningin jotka jo sinänsä vetoavat. Eihän kukaan nainen joihinkin omaisuuksiin saati seteliläjiin sinänsä ihastu, mutta näiden kanssa ja tukemana sama mies vaan näyttäytyy naisille ihan toisessa valossa kuin mitä ilman näitä. Eli tässä tullaankin siihen että ei miehen tarvitsekkaan asemastaan/varallisuudestaan naisille varsinaisesti kertoa ollakseen heille mieleen sillä tämä asia pakostakin heijastuu miehen käytöksestä ja edesottamuksista muutenkin. Ihan samalla tavalla aseman/varallisuuden puuttuminenkin heijastuu miehen käytöksestä ja edesottamuksista, ja sillä tavalla että se on yleensä naisille turn-off.
        Vain erittäin hyvin naisia käsittelemään tottuneet panomiehet/naistenmiehet pystyvät varattomanakin käyttäytymään naisten edessä oikealla tavalla niinkuin käyttäytyisivät varakkaanakin.


    • Mr Groove

      ... puoleensa vain onnenonkijoita. Siksi en kerro naiselle tulojani ennenkuin olen vakuuttunut siitä, että hän on kiinnostunut minusta ihmisenä. Siksi halua näyttää varakkaalta. En pukeudu kalliisiin merkkivaatteisiin ja ajan ihan tavallisella autolla. Työpaikkani kerron, mutta en asemaani. Ainut, mistä onnenonkija voisi päätellä, että en ole tyhjätasku on ranteessani tiksuttava kello. Pitäs varmaan ostaa halvempi aikarauta baari-iltoja varten, jotta sekin pieni todennäköisyys on eliminoitu. Rahalla kun ei saa aitoa rakkautta.

      • En kirj.nimimerkillä

        "Raha vetää puoleensa vain onnenonkijoita"
        Näinhän se on, siksi en itsekään näytä mitään ulospäin näytän aivan tavalliselta ja ehkä jopa köyhältä. Tunnen pari muutakin kaveria jotka tekevät samallalailla, toisella miljoona omaisuus ja toisellakin on paljon rahaa. Tosin kyllä se raha näkyy asunnon sisällä. Mutta eivät hekään näytä sitä kenelle tahansa, näyttävät vain sellaiselle joka on heistä kiinnostunut aidosti tai on muuten hyvä kaveri niinkuin minä. Kaikki meistä myös ovat velattomia.
        "Rahalla kun ei saa aitoa rakkautta."
        Tämäkin on aivan totta, on ollut jos jonkinmoista pyrkyriä ainakin yhdellä kaverilla.


    • rahalla saa

      naisia, autoja, taloja, kesämökkejä ym .mammonaa, mutta sillä ei saa aitoja ihmissuhteita.
      Ei rahalla saa rakkautta !!!
      Mutta kyllähän totuus on se, että jos on työtön tai muuten talous on epävakaalla pohjalla,
      niin vaikea on löytää elämäntoveri.

    • jaa-----

      Sanoisin nii että naisettomuutesi johtuu vain osin siitä että ei ole mitään parempituloista vakaata ammattia ja/tai ei ole varallisuutta kertynyt. Kyllä naisettomuuteesi liittyy myös parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytymisen kierrettäkin ainakin johonkin mittaan, joka kierre ei siis johdu yksinomaan tuloista ja asemasta tavarantuotannossa sinänsä joskin nämä asiat hyvinkin voivat olla k.o. kierteen alulle saattajana.

      Niin se, ikävä kyllä, on meidän kulttuurissamme että ihan asiallisen oloisia miehiä meillä syrjäytyy parisuhde/seksi-markkinoilta aivan turhan paljon ja vailla mitään syytä sellaiseen. Ainoa asia joka ehkä vähän voi lohduttaa tällaista miestä on se, että varsin todennäköisesti itseään parempiakin miehiä on joutunut sman kohtalon uhriksi. Minä olen aika pitkään pakostakin tullut seuranneeksi näitä asioita ja hyviä kavereitakin minulla on ollut sellaisia jotka ovat käytännössä olleet syrjäytyneitä parisuhde/seksi-markkinoilta. Vaikka kuinka helvetin fiksuja ja vielä hyvännnäköisiäkin ja vielä varakkaitakin löytyy sellaisia jotka ovat syrjäytyneet iäkseen parisuhde/seksi-markkinoilta.

      Itse näkisin yhtenä keskeisenä miehiämme näin syrjäyttävän tekijänä sen, kun yhtäältä kulttuurissamme kaikki naisemme hankkivat niin helposti ja paljon parisuhde/seksi-kokemusta jo kovin nuoresta iästä lähtien ja toisaallta osa miehistä jää väistämättä heitä paljon vähemmälle kokemukselle näissä asioissa. Tämä näin siksi kun näillä markkinoilla nuorista paritteluikäisistä naisista on niin jumalattoman paljon suurempi kysyntä kuin mitä vastaavasti heidän ikäisistään miehistä. Niin ja kun kulttuurissamme tämä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytymisen kierre on miehillä itse itseään ruokkiva ja ajassa vahvistuva, eli jos kerran on alkuun lähtenyt näissä asioissa syrjäytymään niin todennäköisyys syrjäytyä loppuiäkseeen kasvaa nopeasti syrjäytymisen kestäessä. Kuinka nopeasti kulttuurissamme naisemme heitä nussivien miesten tukemana alkavatkin herjata parisuhde/seksi-asioissa vähemmälle kokemukselle jääneitä miehiä surkeiksi luusereiksi nössöiksi j.n.e.

      • paritteluikäinen

        Taas tämä "paritteluikä"! Kerro nyt, mitä hittoa oikein tarkoitat?? Nainen on paritteluiässä 16v->hautaan, tiedoksesi.


      • toiset, toiset ei
        paritteluikäinen kirjoitti:

        Taas tämä "paritteluikä"! Kerro nyt, mitä hittoa oikein tarkoitat?? Nainen on paritteluiässä 16v->hautaan, tiedoksesi.

        Tämän papan jutuissa eim ole päätä eikä häntää. Huomaat sen siitäkin että yleensä näihin ei kukaan kommentoi mitään.


      • minä-----
        paritteluikäinen kirjoitti:

        Taas tämä "paritteluikä"! Kerro nyt, mitä hittoa oikein tarkoitat?? Nainen on paritteluiässä 16v->hautaan, tiedoksesi.

        Minä nyt tarkoitin tässä paaritteluiällä sellaista ikää jolloin nainen voi vedota mieheen naisenakin ja hän voi lapsenkin saada ja/tai hänessä on vielä sitä nuoruuden kauneuttakin jäljellä. Tällaisen naisen kanssa mies voi perustaa perheen ja myös lapsienkin hankkiminen hänen kanssaan on vähintäänki ainakin mahdollista.
        No et tuossa sentään suoraan vääntänyt sitä ironiaa joka menee jotenkin näin 'Vartookaas vaan naisen puutteessa elävät miehet kyllä tekin vielä aikanaan naisen nussittavaksenne saatte kun me jätämme näitä jo ikääntyneitä ja kaiken nuoruuden kauneutensa menettäneitä mummeleita panoverkostoistamme teidän käyttöönne'


      • paritteluikäinen kirjoitti:

        Taas tämä "paritteluikä"! Kerro nyt, mitä hittoa oikein tarkoitat?? Nainen on paritteluiässä 16v->hautaan, tiedoksesi.

        En ole kyllä tuo kirjoittaja mutta paritteluiällä hän tarkoittaa luultavasti sitä aikaa milloin on mahdollista tehdä lapsia.
        Siis tämä on minun loogisesti tekemä arvaus.


      • paritteluikäinen
        minä----- kirjoitti:

        Minä nyt tarkoitin tässä paaritteluiällä sellaista ikää jolloin nainen voi vedota mieheen naisenakin ja hän voi lapsenkin saada ja/tai hänessä on vielä sitä nuoruuden kauneuttakin jäljellä. Tällaisen naisen kanssa mies voi perustaa perheen ja myös lapsienkin hankkiminen hänen kanssaan on vähintäänki ainakin mahdollista.
        No et tuossa sentään suoraan vääntänyt sitä ironiaa joka menee jotenkin näin 'Vartookaas vaan naisen puutteessa elävät miehet kyllä tekin vielä aikanaan naisen nussittavaksenne saatte kun me jätämme näitä jo ikääntyneitä ja kaiken nuoruuden kauneutensa menettäneitä mummeleita panoverkostoistamme teidän käyttöönne'

        Siis tarkoitat lisääntymisikäistä. Miksi et käytä oikeata sanaa, niin ei tarvitse muiden ihmetellä.


      • paritteluikäinen
        itmies kirjoitti:

        En ole kyllä tuo kirjoittaja mutta paritteluiällä hän tarkoittaa luultavasti sitä aikaa milloin on mahdollista tehdä lapsia.
        Siis tämä on minun loogisesti tekemä arvaus.

        Olet oikeassa, asia selvisikin jo :)


      • 4awtgagdf
        paritteluikäinen kirjoitti:

        Taas tämä "paritteluikä"! Kerro nyt, mitä hittoa oikein tarkoitat?? Nainen on paritteluiässä 16v->hautaan, tiedoksesi.

        On joo, mutta naisen "arvo" alkaa laskemaan viimeistään siinä kolmenkympin jälkeen. Eli jos ei siihen mennessä ole miestä tai ainakin runsasta seksi/seurustelukokemusta niin naiset putoaa kelkasta.


    • voevoe.

      Joo nyyh nyyh, täällä taas vaikerretaan. Naiset välittää vaan varallisuudesta ja miehet vain ulkonäöstä. Jos ei ole massia niin mies on hukassa ja jos nainen ei ole missi hän on hukassa. Kukaan ei valitse kumppania sen takia että välittää siitä toisesta ihmisenä.

      Miten ihmeessä suurin osa ihmisistä päätyy parisuhteeseen ja perustaa perheen, kun kerran suurin osa mieheistä ei ole erityisen varakkaita eikä suurin osa naisista ole missejä? Mikä tässä yhtälössä mättää? Vai oonko mä nähnyt unta ja suurin osa ihmisistä on oikeasti hukkapalasinkkuja?

    • Näin se on

      Olen jo lastentekoajan ohittanut, mutta kyllä, valitsin aikoinaan koulutetun miehen (en ehkä silloin tiedostanut sen niin selkeästi, taitaa olla naisen vaisto, nainen haluaa tuvallisen elättäjän lapsilleen).
      Eron jälkeen oli sekin hyvä puoli, että elatusmaksut olivat hyvät, ja pystyttiin ylläpitämään suht.koht. saman elintason kun ennen eroa. Nyt lapsi on jo aikuinen ja omillaan.
      Tilanne tänä päivänä on kyllä se, että haluaisin miehellä olevan suurinpiirtein sama taloudellinen asema kuin itselläni. Talouteni on kunnossa, omistan velattoman omakotitalon, pari hirsimökkiä järven rannalla, metsää, sijoitusasunnon, merenrantatontin, hyvän auton ym. joten en missään nimessä etsi elättäjää, mutta en suostuisi koskaan elättämään miehen, en halua, että minua käytetään hyväksi. En siis tarkoita, että hänellä pitäisi olla suuri kiinteä omaisuus, riittää kun palkkatulot ovat kohtuulliset, jotta voidaan matkustaa ja harrastaa yhdessä. Toki maksan ilomielin jonkun matkan, jos tiedän että se on molemminpuolista, hän voi vaikka sitten paikanpäällä maksaa kaikki ruoat esim.
      Miksi et hankki itsellesi koulutusta, eihän se ole vielä liian myöhäistä, pääsisit hanttihommista eroon ja samalla se varmaan nostaisi itseluottamustasi, mikä olisi tosi hyvä juttu, naiset pitävät itseään arvostavista miehistä. Ainakin minulle epävarma ja itseänn vähättelevä mies on täysin turn off. En nyt tarkoita, että miehen pitäisin brassailla ja kehuskella itseään, kyllä se terve itsetuntu siltä loistaa ja vetää naisia puoleensa.

      • samaa mieltä minäkin

        40 vuotiaalla on vielä elämää edessäkin, joten koulutuksen hankkiminen olisi parasta mitä
        voisit itsellesi tehdä - ties mitä se toisi tullessaan. kokeile !


    • 8+9

      Just tällaista logiikkaa; kun nuorena ei koulu kiinnostanut niin nyt kymmeniä vuosia myöhemmin olen työtön ja köyhä, ei kä asiaa voi siitä muuttaa. Saamaton sinä olet.

    • Älymies 23

      Nainen on moraaliltaan eläimen tasolla ja haluaa pillustaan hyvän hinnan.

      • 15-9

        Eli nainen on paljon edellä sinua tässä asiassa. Sinähän et osaa tehdä rahaa millään tavalla.


      • Älymies 23
        15-9 kirjoitti:

        Eli nainen on paljon edellä sinua tässä asiassa. Sinähän et osaa tehdä rahaa millään tavalla.

        En niin koska en ole opiskelukunnossa.


      • 123...123
        Älymies 23 kirjoitti:

        En niin koska en ole opiskelukunnossa.

        Älymies 23 ja aloittaja on erihenkilöitä.


      • kyllästynyt----

        Ymmärrämme kaikki miten äitisi huoraaminen ostarilla on iskenyt sieluusi syvät haavat. Koita nyt kuitenkin toipua ja ennenkaikkea, eivät kaikki naiset ole äitejäsi.


      • kyllästynyt---
        Älymies 23 kirjoitti:

        En niin koska en ole opiskelukunnossa.

        Miksi et ryhdy äitisi "suojelijaksi"? Vai oletko kaikenkukkuraksi vielä hinteläkin?


      • ei-----
        15-9 kirjoitti:

        Eli nainen on paljon edellä sinua tässä asiassa. Sinähän et osaa tehdä rahaa millään tavalla.

        Ei se piirre naisessa tosiaankaan ole korostetutusti eläimellisyyttä kun hän pyrkii tavalla tai toisella tekemään rahaa tai vaurastumaan naiseudellaan ja kauneudellaan. Ne naiset enemmän pelkästään eläimellisten viettiensä vietäviksi heittäytyvät jotka ilmaiseksi miesten hyödynnettäviksi tai nussittaviksi antautuvat. Maksullinen nainen säilyttää aina ainakin osan ihmisarvostaankin kun hän ei antaudu ilmaiseksi ja mikä tärkeätä ei myöskään koko persoonallaan miesten hyväksikäytettäväksi niinkuin amatöörinainen aina tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe