KappAhl ! MIssä myyjän ammattitaito??? ÄLÄ MENE !

Ohukainen Paksukaine

Kysymys kuuluu??? Pitäisikö naistenvaatteita myyvän liikkeen myyjättären tietääjo pienestä vihjeestä minkälaisen mallin ns. leveä lanteinen nainen (koko 42) tarvitsee , että ei esim. istuessa sukkahousut valu alas!
Olin erittäin kiireinen ko. hetkellä ja en ehtinyt mennä "oikeaan vaatekauppaan " ostamaan Amarin sukkahousuja.
Kun Kappahl oli siinä lähellä niin menin tyhmyyksissäni sinne !
Kysyin myyjältä , että onko teillä minun kokoiselle sopivia sukkahousumalleja, koska olin vilkaissut sukkah.´valikoimaa pikaisesti ja en nähnyt, kun ns. tavallista mallia, ei avaraa mallia.
Hän osoitteli minulle sormella niitä sukkahousuja missä oli haarakiila jne.
Ja sitten suositteli itse katselemaan malleja jos sattuisi vaikka löytymään.....
Hän ei eroittanut asiaa ; avaraa mallia haarakiilasta jne...
Kierrän kaukaa ko. KappAAlit ym. kun tarvitsen palvelua tai minulla on ostoksiini liittyen jotain kysyttävää!!!
Missä ammattitaito !!!
Osaan kyllä ostaa sukkahousuni liikkeestä missä on valikoimaa kaiken kokoisille naisille.
En ole kuin kokoa 42 mitähän tämä myyjätär suosittelee todella isokokoisella naiselle jos hän pyytää apua löytämään sopivaa kokoa mistä tahansa vaatteesta???

9

2674

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmn.

Huoh.. Sehän onkin KappAhl, mitähän ihmeitä odotat? Ja onhan siellä myynnissä muutakin, kuin naistenvaatteita. Käy sinä vaan niissä omissa liikkeissäsi ja me käymme KappAhlissa yms, jotka tiedämme itse mitä haluamme ja kaipaamme. Ja löydämmekin sen vielä hyllystä.

• ssssfd

hähhh etkö ite sit osaa ettiä sietä hyllystä sitä oikeeta mallia minkä haluut vai mikä on ongelma?

• kljclm

kaupan myyjä on siellä ihan töissä sitä varten että osaa neuvoa jos kysytään. Turha maksaa palkkaa työstö jota ei tee

• Maisq

Kohdallesi on sattunut harvinaisen huono myyjä, mutta yleisesti heidän puolustuksekseen on sanottava, että ei ns. erikoiskauppojen myyjillä ei ole asiantuntemusta. Myyjät valitaan sillä perusteella että näyttävät hyvältä ja osaavat ehkä hymyillä, mutta siihen se sitten jääkin. Jos haluat kunnon palvelua, mene erikoisliikkeeseen, mutta Kappahl on niitä liikkeitä, joihin mennään kun tiedetään mitä haetaan ja maksetaan vain tuote myyjälle.

• mirkku kakkonen

Itse ostan vaatteeni laadukkaammista liikkeistä etten tässä ole puolustamassa kys ketjua,mutta ei yhden ihmisen perusteella voi koko kauppaketjua tuomita,luulisi tuon ymmärtävän jokainen

• Asiakaspalvelija

Vaatemyyjänä voin kertoa, että me emme ole ennustajia, mistä myyjä voi tietää jos et kerro että sun toppatakkisi alla lymyää jenkkakahvoilla varustetut lanteet, millaiset sukkahousut tarvitset?! Jos olet kokoa kysynyt (42), hän on ystävällisesti sinut ohjannut sukkahousuosastolle (jossa kaikista malleista tuo sinun kokosi muuten löytyy) ja kaupan tekijäisiksi kertonut sulle eri ominaisuuksista TIETÄMÄTTÄ millaiset lanteidenkuristussukkahousut tarvitset. Joten mikä mättää? ja jos olet kysynyt avaraa mallia niin omaan korvaan kuulostaa aikamoiselta sanahirviöltä, itse antaisin varmaan ilman tarkennusta vaan mahdollisimman isot XD

• Tyytyväinen asiakas

Hei. KappAhlin valikoimista ei löydy avaraa mallia erikseen. Paksuista sukkahousuista on olemassa vain Xlnt-mallisto, mutta ne alkavat vasta koosta 44/46. Joskus tuntuu siltä, että asiakkaat eivät kuuntele itse myyjää, eivätkä myyjät oikein saa myydä ei ootakaan esittelemättä vaihtoehtoja. Tässäkin tapauksessa ei ole myyjän vika,jos valikoima on suppea.

• jöpöhöpö

Minustakin aloittajalla on asenne ongelma, kiire olevinaan eikä viitsi etsiä itse, sitten kun myyjä esittelee mitä on myynnissä ja juuri kun sellaisia mitä on vailla ei ole saa haukut. Etsikää itse sopivat kun tiedätte millasia tarttette. Turhan päiväistä narinaa kun on tärkeämpiä asioita vatvoa. Liekö ollut salarakkaan luo kiire....

• Anonyymi

Kannattaa netistä tilata jos tarvitsee xxxl haarakiilalla varustetut sukkahousut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      54
      1064
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1009
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      851
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      759
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      737
    6. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    7. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      204
      627
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      617
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      193
      594
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      94
      558
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      260
      488
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      86
      462
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      461
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    17. 30
      397
    18. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      388
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      142
      376
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      348
    Aihe