KappAhl ! MIssä myyjän ammattitaito??? ÄLÄ MENE !

Ohukainen Paksukaine

Kysymys kuuluu??? Pitäisikö naistenvaatteita myyvän liikkeen myyjättären tietääjo pienestä vihjeestä minkälaisen mallin ns. leveä lanteinen nainen (koko 42) tarvitsee , että ei esim. istuessa sukkahousut valu alas!
Olin erittäin kiireinen ko. hetkellä ja en ehtinyt mennä "oikeaan vaatekauppaan " ostamaan Amarin sukkahousuja.
Kun Kappahl oli siinä lähellä niin menin tyhmyyksissäni sinne !
Kysyin myyjältä , että onko teillä minun kokoiselle sopivia sukkahousumalleja, koska olin vilkaissut sukkah.´valikoimaa pikaisesti ja en nähnyt, kun ns. tavallista mallia, ei avaraa mallia.
Hän osoitteli minulle sormella niitä sukkahousuja missä oli haarakiila jne.
Ja sitten suositteli itse katselemaan malleja jos sattuisi vaikka löytymään.....
Hän ei eroittanut asiaa ; avaraa mallia haarakiilasta jne...
Kierrän kaukaa ko. KappAAlit ym. kun tarvitsen palvelua tai minulla on ostoksiini liittyen jotain kysyttävää!!!
Missä ammattitaito !!!
Osaan kyllä ostaa sukkahousuni liikkeestä missä on valikoimaa kaiken kokoisille naisille.
En ole kuin kokoa 42 mitähän tämä myyjätär suosittelee todella isokokoisella naiselle jos hän pyytää apua löytämään sopivaa kokoa mistä tahansa vaatteesta???

9

1711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmn.

      Huoh.. Sehän onkin KappAhl, mitähän ihmeitä odotat? Ja onhan siellä myynnissä muutakin, kuin naistenvaatteita. Käy sinä vaan niissä omissa liikkeissäsi ja me käymme KappAhlissa yms, jotka tiedämme itse mitä haluamme ja kaipaamme. Ja löydämmekin sen vielä hyllystä.

    • ssssfd

      hähhh etkö ite sit osaa ettiä sietä hyllystä sitä oikeeta mallia minkä haluut vai mikä on ongelma?

      • kljclm

        kaupan myyjä on siellä ihan töissä sitä varten että osaa neuvoa jos kysytään. Turha maksaa palkkaa työstö jota ei tee


    • Maisq

      Kohdallesi on sattunut harvinaisen huono myyjä, mutta yleisesti heidän puolustuksekseen on sanottava, että ei ns. erikoiskauppojen myyjillä ei ole asiantuntemusta. Myyjät valitaan sillä perusteella että näyttävät hyvältä ja osaavat ehkä hymyillä, mutta siihen se sitten jääkin. Jos haluat kunnon palvelua, mene erikoisliikkeeseen, mutta Kappahl on niitä liikkeitä, joihin mennään kun tiedetään mitä haetaan ja maksetaan vain tuote myyjälle.

    • mirkku kakkonen

      Itse ostan vaatteeni laadukkaammista liikkeistä etten tässä ole puolustamassa kys ketjua,mutta ei yhden ihmisen perusteella voi koko kauppaketjua tuomita,luulisi tuon ymmärtävän jokainen

    • Asiakaspalvelija

      Vaatemyyjänä voin kertoa, että me emme ole ennustajia, mistä myyjä voi tietää jos et kerro että sun toppatakkisi alla lymyää jenkkakahvoilla varustetut lanteet, millaiset sukkahousut tarvitset?! Jos olet kokoa kysynyt (42), hän on ystävällisesti sinut ohjannut sukkahousuosastolle (jossa kaikista malleista tuo sinun kokosi muuten löytyy) ja kaupan tekijäisiksi kertonut sulle eri ominaisuuksista TIETÄMÄTTÄ millaiset lanteidenkuristussukkahousut tarvitset. Joten mikä mättää? ja jos olet kysynyt avaraa mallia niin omaan korvaan kuulostaa aikamoiselta sanahirviöltä, itse antaisin varmaan ilman tarkennusta vaan mahdollisimman isot XD

    • Tyytyväinen asiakas

      Hei. KappAhlin valikoimista ei löydy avaraa mallia erikseen. Paksuista sukkahousuista on olemassa vain Xlnt-mallisto, mutta ne alkavat vasta koosta 44/46. Joskus tuntuu siltä, että asiakkaat eivät kuuntele itse myyjää, eivätkä myyjät oikein saa myydä ei ootakaan esittelemättä vaihtoehtoja. Tässäkin tapauksessa ei ole myyjän vika,jos valikoima on suppea.

    • jöpöhöpö

      Minustakin aloittajalla on asenne ongelma, kiire olevinaan eikä viitsi etsiä itse, sitten kun myyjä esittelee mitä on myynnissä ja juuri kun sellaisia mitä on vailla ei ole saa haukut. Etsikää itse sopivat kun tiedätte millasia tarttette. Turhan päiväistä narinaa kun on tärkeämpiä asioita vatvoa. Liekö ollut salarakkaan luo kiire....

    • Anonyymi

      Kannattaa netistä tilata jos tarvitsee xxxl haarakiilalla varustetut sukkahousut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe