jatkuva riitely..

onneton tyttö..

Voiko nuori parisuhde, jossa suunnilleen kerran kuussa on järkky riita ja siitä seuraa viikon kyräilyä ja surua molemmille, toimia pidemmän päälle?
Tää vie voimia, niin paljon...

Olen 23-vuotias tyttö, ja seurustellut nyt vuoden vähän vanhemman pojan kanssa (olimme jo entuudestaan vanhoja tuttuja ja toistemme hyvät ja huonot puolet oli aika lailla tiedossa). Ongelmana on että repäsemme hullun helposti jostain riidan, poikaystäväni enimmäkseen syyttelee minua jos en ole joka päivä hänen kanssaan ja minä syyttelen häntä takertujaksi ja vänkään että tarvitsen omiakin hetkiä (en ole yhtä sosiaalinen seurapiiripuudeli kuin hän on :D). Tai jotain vastaavaa. Pointti on se että riita lähtee jostain turhan vähäpätöisestä asiasta.
Sitten tuntuu että ollaan jo melkein eron partaalla kunnes taas asia sovitaan ja puidaan meidän välit miljoonannen kerran ja kuukauden pari on kaikki onnellista ja aurinko paistaa. Huom, tää ei johdu mistään mun menkoista, vaan suunnilleen tuon välin pystytään olemaan nätisti :)

Ollaan molemmat helvetin temperamenttisia mutta myös älyttömän herkkiä ja surraan sitten tykönämme kun tuli sanottua pahasti. Olen tosi rakastunut häneen ja hänen mielestään olen elämänsä nainen vaikka nuoria ollaankin. Kuitenkin tätä riitelyä on tosi paljon ja minua se ainakin syö... Ei voi olla välillä ajattelematta että jospa tuolla on joku jonka kanssa sellaista ei tulisi! Ollaan molemmat seurusteltu aiemminkin eikä tätä ongelmaa ollut. Olemme kuitenkin ehottoman tosissamme tässä suhteessa.

Voiko tästä jatkaa ja tulla vielä joskus hyvä... Tuntuisi typerältä erota jos molemmat niin paljon välittää..

2

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brutukseni

      Temperamenttinen ihminen (kuten minäkin), on mahdotonta olla ottamatta yhteen silloin tällöin. Jos haluat mieheksesi kunnon lapatossun, niin se on oma asiasi, mutta itse en miehenä sellaista naista enää ikinä ottaisi. Pari pitempää suhdetta oli takana ennen vaimoani ja vaikka välillä otamme yhteen, niin edelleenkin rakastetaan toisiamme erittäin paljon. Miksi yhteen ottaminen asiasta olisi jotenkin väärin? Suhteessamme myös on sitä ns. KIPINÄÄ. Ajattele mitä parisuhteeltasi haluat ja etene sen mukaan.

    • oppeliini

      Kuvaelemasi ajanvietto poikaystäväsi kanssa on kaikkea muuta kuin rakentavaa. Se kuulostaa melko sairaalta.

      Tietenkin voitte olla ystäviä ja tavata toisianne muiden seurassa ja parantaa heidän kanssaan maailmaa, mutta teidän kahden vain liimautua toisiinne on todella järkyttävää- jopa lukea!

      Nainen, Missä sinun aivot ovat? Etko osaa käyttää valinnanvapauttasi paremmin kuin riitelyyn ja toistenne henkiseen ruoskimiseen.
      Sairasta, niin kovin sairasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe