Montaako naista mies pyörittää yhtä aikaa?

Paha mieli

Eli olenpas tyhmä. Olen tutustunut täällä yhteen miellyttävän oloiseen mieheen ja ollaan jopa sovittu treffeistä koska molemmat haluavat nähdä..treffit eivät kuitenkaan vielä onnistuneet joten sovimme uuden päivämäärän jo valmiiksi...olen itse poistanut profiilini tämän jälkeen ja kirjoittelemme sähköpostin välityksellä..kas kummaa...tämä mies kuitenkin jatkaa suomi24 profiilillaan...ok,ymmärrän että ei meillä ole mitään vakavaakaan vielä...mutta minulle vain tulee tunne että mies ehkä kerää naisia treffijonoon jos minä en ole sopiva niin jonosta sitten seuraava.
Olenkohan nyt oikeassa vai väärässä ja pahasti? Miten teillä muilla? Onko täällä jotkut kirjoittamattomat säännöt joita en ole lukenut? Itse ainakin katson yhdet treffit ja jos ne eivät toimi niin profiili uudestaan auki ja hakemaan ja tutustumaan vasta sitten...en halua pyöritellä montaa miestä kerralla.

Lisäksi olen ikäväkseni huomannut että moni mies jotenkin kehuu että on muitakin kiinnostuneita...eli jos et ole heti valmis tapaamaan niin voi voi...otanpa seuraavan. Ei tämä oikein lupaavalta kuulosta minun korviini...vai onko minussa vain vikaa?

106

11241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alle 30v mies

"Montaako naista mies pyörittää yhtä aikaa?"
      Minä ainakin kirjoitan vain yhdelle kerrallaan ja jos ei vastausta kuulu tietyn ajan jälkeen tai keskustellut asiat eivät tule toimimaan niin hyppään seuraavaan.

• Maire666

Joidenkin ihmisten mielestä on ok tapailla muita potentiaalisia ihmisiä samaan aikaan, ennen kuin suhde alkaa kunnolla. Jopa muutamien viikkojen ja kuukausien ajan. ("eihän me vielä seurustella")

Itse jos kiinnostun yhdestä miehestä, niin en pysty olemaan muista kiinnostunut. Kiinnostuksen kohteeni vie ajatukseni täysin. Jätän treffiprofiilin vielä kuitenkin olemaan vaikka ollaan jo menossa treffeille. Mutta jos olen jo siirtynyt sähköpostiin niin en käy enää tsekkaamassa onko muita miehiä kirjoitellut minulle. Itse tykkäsin huonoa kun eräs mies jonka kanssa olin menossa treffeille, kävi tiuhaan tarkistamassa omaa treffiprofiiliaan, senhän näkee milloin henkilö on viimeksi kirjautunut. No, oli liian aikaista olla mustasukkainen, mies oli tosi pettymys.

Odotan, että jos alan lämmittelemään jonkun miehen kanssa, että hän ei samalla tsiigaa muita naisia.

Kannattaa seurustelun alkuvaiheessa ottaa selvää mitä mieltä treffikumppani on muiden tapailemisesta. Vapaasti seurustelevat voivat seurustella keskenään ja me tiukkapipot keskenämme.

• äh...
        Maire666 kirjoitti:

Joidenkin ihmisten mielestä on ok tapailla muita potentiaalisia ihmisiä samaan aikaan, ennen kuin suhde alkaa kunnolla. Jopa muutamien viikkojen ja kuukausien ajan. ("eihän me vielä seurustella")

Itse jos kiinnostun yhdestä miehestä, niin en pysty olemaan muista kiinnostunut. Kiinnostuksen kohteeni vie ajatukseni täysin. Jätän treffiprofiilin vielä kuitenkin olemaan vaikka ollaan jo menossa treffeille. Mutta jos olen jo siirtynyt sähköpostiin niin en käy enää tsekkaamassa onko muita miehiä kirjoitellut minulle. Itse tykkäsin huonoa kun eräs mies jonka kanssa olin menossa treffeille, kävi tiuhaan tarkistamassa omaa treffiprofiiliaan, senhän näkee milloin henkilö on viimeksi kirjautunut. No, oli liian aikaista olla mustasukkainen, mies oli tosi pettymys.

Odotan, että jos alan lämmittelemään jonkun miehen kanssa, että hän ei samalla tsiigaa muita naisia.

Kannattaa seurustelun alkuvaiheessa ottaa selvää mitä mieltä treffikumppani on muiden tapailemisesta. Vapaasti seurustelevat voivat seurustella keskenään ja me tiukkapipot keskenämme.

"No, oli liian aikaista olla mustasukkainen, mies oli tosi pettymys... Odotan, että jos alan lämmittelemään jonkun miehen kanssa, että hän ei samalla tsiigaa muita naisia."

Ja miehen olisi pitänyt käännyttää pois muut kiinnostuneet/kiinnostavat naiset vain todetakseen, ettet pitänytkään hänestä ensitapaamisella? Mies teki ihan oikein kun ei jatkoi katselua tuossa vaiheessa.

Itse en ihastu netissä, kiinnostun. Ja silloin ei tule tarvetta keskittyä vain yhteen. 2-3 aktiivista liveyhteyttä kerralla on ihan ok.. enempään en itse pysty, menee säätämiseksi ja loppuu aika kesken. Paukut haluaa laittaa yhteen ihan luonnostaan jos juttu alkaa mennä pidemmälle ja vaikuttaa hyvältä molemmin puolin. Jos ei ihastusta tule niin lopetan kaikki ja jatkan tyhjältä pöydältä. Kun ei ole pakko olla kenenkään kanssa.

Meillä miehilläkin on oikeus valita :)

• mynttinen
        äh... kirjoitti:

"No, oli liian aikaista olla mustasukkainen, mies oli tosi pettymys... Odotan, että jos alan lämmittelemään jonkun miehen kanssa, että hän ei samalla tsiigaa muita naisia."

Ja miehen olisi pitänyt käännyttää pois muut kiinnostuneet/kiinnostavat naiset vain todetakseen, ettet pitänytkään hänestä ensitapaamisella? Mies teki ihan oikein kun ei jatkoi katselua tuossa vaiheessa.

Itse en ihastu netissä, kiinnostun. Ja silloin ei tule tarvetta keskittyä vain yhteen. 2-3 aktiivista liveyhteyttä kerralla on ihan ok.. enempään en itse pysty, menee säätämiseksi ja loppuu aika kesken. Paukut haluaa laittaa yhteen ihan luonnostaan jos juttu alkaa mennä pidemmälle ja vaikuttaa hyvältä molemmin puolin. Jos ei ihastusta tule niin lopetan kaikki ja jatkan tyhjältä pöydältä. Kun ei ole pakko olla kenenkään kanssa.

Meillä miehilläkin on oikeus valita :)

Kokemukseni mukaan niitä ei pysty pitemmänpäälle pyörittämään ensimmäistäkään kappaletta.

• daap3
        mynttinen kirjoitti:

Kokemukseni mukaan niitä ei pysty pitemmänpäälle pyörittämään ensimmäistäkään kappaletta.

Montaa ;) Itse olen koukussa yhden yön suhteisiin mitä hankin netin kautta mm. www.pettajat.com saitilla ja iskurissakin. Parhaimmillaan viikossa olen pyöritellyt kymmentä eri naista ja viiden kanssa sänkyyn olen päässyt. Eli yksinkertaisesti mitää rajaa ei ole.

• mynttinen
        daap3 kirjoitti:

Montaa ;) Itse olen koukussa yhden yön suhteisiin mitä hankin netin kautta mm. www.pettajat.com saitilla ja iskurissakin. Parhaimmillaan viikossa olen pyöritellyt kymmentä eri naista ja viiden kanssa sänkyyn olen päässyt. Eli yksinkertaisesti mitää rajaa ei ole.

Koitappa pyörittää yhtä kymmenen vuotta, niin sitten sanon, että olet taitava :)

• miäs 28v
        mynttinen kirjoitti:

Koitappa pyörittää yhtä kymmenen vuotta, niin sitten sanon, että olet taitava :)

Niiin, itse otan naisen kerrallaan johon tutustun.En kuitenkaan poista profiilia tai piilota.Itse kirjoittelu on vain toisen tunnustelua "voisiko olla ns. oikean tyyppinen edes".Mielestäni se ei estä kirjoittelemasta muiden kanssa jos, niin haluaa tehdä.

Itse lähtisin piilottamaan profiilia vasta ensinmäisten treffien jälkeen jos päädyttäisiin toisiin treffeihin.

Ap:lle haluaisin sanoa että älä ota niin vakavasti ja muista että et omista toista missään vaiheessa ;D Tuossa kun haiskahti vähän mustasukkaisuus ja kattelisuus muille naisille jotka ns. kilpailevat kanssasi samasta miehestä.

• XXXXXXXXXXXXXXXXX1
        miäs 28v kirjoitti:

Niiin, itse otan naisen kerrallaan johon tutustun.En kuitenkaan poista profiilia tai piilota.Itse kirjoittelu on vain toisen tunnustelua "voisiko olla ns. oikean tyyppinen edes".Mielestäni se ei estä kirjoittelemasta muiden kanssa jos, niin haluaa tehdä.

Itse lähtisin piilottamaan profiilia vasta ensinmäisten treffien jälkeen jos päädyttäisiin toisiin treffeihin.

Ap:lle haluaisin sanoa että älä ota niin vakavasti ja muista että et omista toista missään vaiheessa ;D Tuossa kun haiskahti vähän mustasukkaisuus ja kattelisuus muille naisille jotka ns. kilpailevat kanssasi samasta miehestä.

Itsen olen pyöritellyt miehiä, enkä ole mikään tyttönen. Olen sitten valinnut niistä "parhaan" ja sitten ollut vain sen miehen nainen. Nainen, ole ylpeä itsestäsi, sinä aina saat, mies on altavastaaja. Näin kaikki mieheni ovat sanoneet, että nainen valitsee, kenet ottaa ja se on TOTTA ! Panosta vähän itseesi ja no problem. Miehet voi kyykyttää. Mutta arvosta hyvää suhdetta, mutta jos mies on sika, ei se ole sen arvoista. Anna rakkauden tulla viiveellä, niin et jää suremaan.

• hohhoijaa3
        XXXXXXXXXXXXXXXXX1 kirjoitti:

Itsen olen pyöritellyt miehiä, enkä ole mikään tyttönen. Olen sitten valinnut niistä "parhaan" ja sitten ollut vain sen miehen nainen. Nainen, ole ylpeä itsestäsi, sinä aina saat, mies on altavastaaja. Näin kaikki mieheni ovat sanoneet, että nainen valitsee, kenet ottaa ja se on TOTTA ! Panosta vähän itseesi ja no problem. Miehet voi kyykyttää. Mutta arvosta hyvää suhdetta, mutta jos mies on sika, ei se ole sen arvoista. Anna rakkauden tulla viiveellä, niin et jää suremaan.

Voi niitä naisiakin kyykyttää, tuollainen ajattelu vaan on henkisesti keskenkasvuisen puhetta. Myös naiset voivat olla sikoja, ei vaan paholaisia..

• yuopo
        daap3 kirjoitti:

Heh sama homma ja sama saitti....vaikka olen naimisissa niin perhe-elämä ei ole minua varten. Kaipaan suhteen ulkopuolista seksisuhdetta

• miäs 28v
        XXXXXXXXXXXXXXXXX1 kirjoitti:

Voihan miehiä kyykyttää, niinkuin naisiakin.Ainut että mitä se kertoo ihmisestä itsestään jos tarve alistaa ja pistää toinen maanrakoon.Ei se ainakaan rakkautta tai toisen kunnioittamista ole.
        Toisekseen, itse en lähtisi kaltaisesi eukon mukaan.Nainen jos koittaa polkasta heti alussa päällee niin se suoraan "bye,bye". Elän enemmin yksin kuin kuuntelen kenenkään päälle päsmäröintiä ja siitä tulevaa riitelyä.

• Vain elämää ...

Onko oikeasti niin, että naiset eivät viitsi enää laittautua kauniikisi ja etsiä sitä elämänkumppania live-elämästä? Kerta toisensa jälkeen turhaudutaan nettimiehiin, joista suurin osa onnenonkijoita. On varmasti mukavampaa vain kirjoitellen tutustua, eipähän tarvitse takapuoltaan tuolista nostaa. Itse olen nainen ja on ihanaa tavata livessä, kun heti näkee mikä toinen on ja pääsee kasvotusten tutustumaan. Aikaa kuluu huomattavasti vähemmän ja onnenonkijat pystyy kiertämään jo kaukaa heti tutustuessa.

• ...

on vain seksin perässä, jolloin tietenkin halutaan tavata heti, mutta pidetään edelleen muutkin mahdollisuudet avoinna. Suurin osa miehistä ei siis hae potentiaalista vaimoehdokasta, eikä mitään syytä profiilin poistoon ole.

• Mr Groove

... että kun oli ns. haku päällä kahdeksan vuotta sitten niin tapailin viittä naista samaan aikaan, joista yksi oli nettideitti. Naiset kyllä tiesivät tämän ja kolme heistä tunsikin toisensa. Valitsin sitten väärän naisen vaimokseni kun ei ehditty tutustua kunnolla..

• Sari43

Oma kokemukseni on, että mies "seurustelee" muutaman kuukauden ja vannoo että tämä suhde kestää, mutta sitten alkaa omat menot ja paljastuu, että mies on pahimman luokan alkoholisti ja pelimies jolta ei naisia puutu. Puhelimeen ei vastata eikä viesteihin ja yht´äkkiä onkin uusi ilmoitus netissä. Suhde pitää lopettaa puhumalla eikä pettämällä. Sen kun nettimiehet oppisivat niin se olisi paljon se.

• respect2341234

Itse haluan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, ja antaa kunnon mahdollisuudet.

Ja vaadin sitä myös toiselta osapuolelta, muuten tulee vähän epäkunnioitettu olo.

• huh sentään

Voi hyvänen aika. Oletko nyt ihan tosissasi, että miehen pitää poistaa profiilinsa jotta olisi lupa kirjoitella sinun kanssasi? Että jotenkin omistat hänet, koska kirjoittelette ja suunnittelette treffejä?

Kyllä nyt olet väärässä. Juttu on näin:

Niin kauan kuin ei olla sovittu seurustelusta, kumpikin saa pitää profiiliaan auki ja tapailla ja kirjoitella niin monen kanssa kuin haluaa. Te kaksi ette ole edes tavanneet!!!!

Tuohan on samaa kuin että mies, joka on baarissa jutellut kanssasi, ei muka saisi enää jutella kenenkään muun kanssa. Toivottavasti et ole ehtinyt kysyä mieheltä tuosta profiilista ja kiukutella asiasta, koska sillä keinoin kyllä karkotat ison kanssa mukavia miehiä.

Älä rupea omimaan ihmisiä, tai saat nopeasti pakkeja, koska miehet päättelevät että olet varsinainen mustasukkainen takertuja, joka alkaa suunnitella häitä ennen kuin kunnolla tunnetaankaan.

Vasta tavatessa tietää, sovitaanko yhteen.

Jos tapaat ihanan miehen ja päätätte että alatte seurustella, niin tietekin samalla sovitte että kumpikin poistaa profiilinsa. Mutta siihen asti - kyllä saa olla profiilinsa netissä, ja on todellakin lupa kirjoitella ja tapailla niin montaa kuin ehtii ja tahtoo ja voi!

• kypsätäti

ja keskustelun alku ei ole vielä suhde, jonka vuoksi pitäisi olla toisten kanssa keskustelematta - jos nyt ylipäätään suhteenkaan aikana voi nyt ketään kieltää keskustelemasta vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa :)

Treffien sopiminen viittaa siihen, että kiinnostusta on, ei siihen, että "olen nyt löytänyt elämäni ihmisen". Turhaa on siksi saada pahaa mieltä siitä, että toinen on niin kiinnostunut, että haluaa tavata, vaikka samaan aikaan elämässä on muitakin kumppaniehdokkaita.

Sitten kun tapaa toisen ja käy selväksi, että tavataan jatkossakin, on aika sulkea profiili ja rauhoittaa se tutustuminen vain yhteen ihmiseen.

• vapaamielinen00

Näin minäkin. Mutta joo tosiaan kukin tavallaan. Kunhan ei ala kritisoimaan toista tapaa ja vaadi et kaikki tekee kuten itse haluaa. Löytäähän just sen itselle sopivan hakemalla sellaista joka muistuttaa eniten itseä tuossa asiassa.

• Minämies

Ei tuossa ole mitään epänormaalia nykyään!
      Kaikkihan tuolla sitä nykyään harrastaa niin miehet kuin naisetkin että tutustutaan useaan ihmiseen yhtäaikaa ja valitaan sitten useiden joukosta se "helmi".
      Itsekin teen niin,sitten vasta poistan profiilini sieltä kun on täysin varma siitä että itse olen kiinnostunut toisesta ja toinen myös minusta,ennen sitä ei kannata mennä turhaan katkomaan välejä muihin jos käykin niin että siitä jutusta ei tulekaan mitään niin sitten voi turvautua muihin vaihtoehtoihin.
      Elämä on raadollista ja täällä eletään viidakon lakien mukaan,piste!

• tyttoheihui

"Itsekin teen niin,sitten vasta poistan profiilini sieltä kun on täysin varma siitä että itse olen kiinnostunut toisesta ja toinen myös minusta,ennen sitä ei kannata mennä turhaan katkomaan välejä muihin jos käykin niin että siitä jutusta ei tulekaan mitään niin sitten voi turvautua muihin vaihtoehtoihin."

Aivan niin. Pitempiaikaista tapailua en kahden kanssa yhtä aikaa harrastaisi, mutta. Tuossa alussa ei olla sitouduttu. Tuossa alussa ei seurustella. Itse lähdin sillä oletuksella (ehkä väärällä) että minusta kiinnostuneilla olisi muitakin kiinnostuksen kohteita minun lisäkseni.

Tuntuu kylmältä katkaista tutustumisprosessi jonkun toisen kanssa vain siksi, jos joku ehdottaa tapaamista. Jälkeen olisi jo liian myöhäistä - mies kokisi olleensa "toinen vaihtoehto". Rehellisesti sanottuna minulla ei ole ykkös ja kakkosvaihtoehtoja: kaikki, joiden kanssa pidän yhteyttä, ovat yleisesti ottaen "samalla viivalla". Poistan kuitenkin profiilia aina välillä, ettei rulettiin tule liikaa kasvoja kerralla.

• Näin se on

"Minämies", koskaan ei voi toisesta olla täysin varma. Senkö takia miehet pitää jatkuvasti profiilia ja hakee ja hakee. Treffien ajaksi profiili suljetaan ja kas kummaa kun treffit ovat ohi, on se taas avoinna. Ei sellainen käyttäytyminen osoita muuta kuin sen, että uutta etsitään taas ja mies on epäluotettava.
        Miksi sitä ei voi sanoa suoraan jos juttu ei jatku tai ei oikein synkannyt. Miksi suhdetta pidetään yllä ja samanaikaisesti on jatkuva haku päällä?
        Juttelemista toisten naisten kanssa muka, ystävyyttä, se ei mene enää läpi. Treffit eivät ole mikään pelkkä juttelupalsta, jos siitä ei ole sovittu sen toisen osapuolen kanssa! Mies kuin mies odottaa siellä aina enemmän, puhelinnumreoita jaellaan ja tapailu, kahviseura kiinnostaa. Mitä te miehet oikein valehtelette?
        Juuri tämä on syy miksi teihin ei vaan voi enää luottaa. Siellä on feikkejä, naisissa ja miehissäkin ja teidät saadaan selville ihan luvallisin keinoin, jotka siellä pelehditte jos teistä todellakin halutaan saada selvyys missä mennään. Jos haetaan vain hetken huor.seuraa he eivät niin välitäkään missä mennään.
        Ja ihmiset, ettekö osaa koskaan olla yksin? Ainako pitää olla joku varalla, se on heikkouden ja riippuvuuden merkki.
        Mies voi olla mustasukkainen siitä jos hänen ystävä tai seurustelukaveri on profiilissa, mutta ei piittaa lainkaan siitä miten itse käyttäytyy. Varmastikin näitä miehiä on enemmän kuin naisia.

• huh...

ei sinussa ole vikaa, oikeinhan teet kun keskityt yhteen ihmiseen kerrallaan. varmasti on kahteen junaan, niitä jotka tekevät kuten sinä ja niitä, jotka pitävät monet yhteystiedot tallella (joko tapaavat yksi kerrallaan tai useampaa yhtäaikaa...) - tiedän läheltäni yhden jälkimmäiseen kuuluvan miehen, joka juurikin näillä palstoilla liikkuu.

• RepOut

Voi sinua reppanaa....aika raakile taidat nettideitin viidakkoon olla.

Ehkäpä about 90% netin `ihanista´miehistä on niitä, joilla on useampi kierrossa ja tulee
      olemaaan lopun elämää....tai ainakin kunnes fysiikka pettää.

Eikö tuo logiikka ole aika selvä. Netissä kun on romantiikan kipeitä naisia, sinne hakeutuu nämä pelimiehet.
      Aloittelevat nettineidit ovat otollisinta ruokaa....he ovat vielä kovin sinisilmäisiä.

Ellet halua täysin haavoittaa itseäsi, poistu pikimmiten.
      Saattaahan siellä jokunen mies aidostikin liikkeellä olla, mutta yhtään epätodennäköisempää ei sellaisen löytyminen ole live-maailmasta.

Sori nyt tylyhkö tuomio...mutta niin taivahan tosi.

• huonoja kokemuksia

...ja taas yleistetään että miehet vaan harrastaa sitä että pyöritetään useimpia yhtäaikaa,kyllä kuule naisetkin sitä nykyään harrastaa yhtälailla että useampi mies samaan aikaan kierroksella.

Itselle käynyt parikin kertaa niin että tutustunut mukavan oloiseen naiseen netin kautta ja pidettiin yhteyksiä paljon ja sitten lopulta tavattiinkin ja tapaaminen meni hyvin ja sovittiin sitten että pidetään jatkossakin yhteyksiä.
        Kummassakin tapauksessa sen tapaamisen jälkeen yhteydenpito naisen osalta väheni ja meni lopulta yksipuoleiseksi että minä olin vain se ketä yhteyttä piti yllä.
        Kummassakin tapauksessa nainen vetosi kiireisiinsä ettei ole muka ehtonyt vastaileen.
        Sitten päätin testiksi lopulta mennä suomi24:sen treffipalstalle ja huomasinkin että tämä nainen olikin online siellä,sama toistui muinakin päivinä mutta en sitten viitsinyt mitään sanoa vaan katsoa miten käy.
        Noh ei kovin kauaa sen jälkeen niin lopulta nainen kertoikin että olikin tavannut jonkun muun miehen ja ei halunnut jatkaa yhteydenpitoa enään.....eli se niistä kiireistä minkä takia ei voinut muka pidellä yhteyksiä:D
        Miksei voinut sitten suoraan sanoa mulle heti tapaamisen jälkeen vaikka että en ollut tarpeeksi kiinnostava?
        Varmaan siksi että piti mua "varasijalla" samalla kun tutustui johonkuhun muuhun,jos ei oiskaan onnistanut tämän toisen miehen kanssa niin sitten ois taas pidellyt mun kanssa yhteyksiä.

• mies 46
        huonoja kokemuksia kirjoitti:

...ja taas yleistetään että miehet vaan harrastaa sitä että pyöritetään useimpia yhtäaikaa,kyllä kuule naisetkin sitä nykyään harrastaa yhtälailla että useampi mies samaan aikaan kierroksella.

Itselle käynyt parikin kertaa niin että tutustunut mukavan oloiseen naiseen netin kautta ja pidettiin yhteyksiä paljon ja sitten lopulta tavattiinkin ja tapaaminen meni hyvin ja sovittiin sitten että pidetään jatkossakin yhteyksiä.
        Kummassakin tapauksessa sen tapaamisen jälkeen yhteydenpito naisen osalta väheni ja meni lopulta yksipuoleiseksi että minä olin vain se ketä yhteyttä piti yllä.
        Kummassakin tapauksessa nainen vetosi kiireisiinsä ettei ole muka ehtonyt vastaileen.
        Sitten päätin testiksi lopulta mennä suomi24:sen treffipalstalle ja huomasinkin että tämä nainen olikin online siellä,sama toistui muinakin päivinä mutta en sitten viitsinyt mitään sanoa vaan katsoa miten käy.
        Noh ei kovin kauaa sen jälkeen niin lopulta nainen kertoikin että olikin tavannut jonkun muun miehen ja ei halunnut jatkaa yhteydenpitoa enään.....eli se niistä kiireistä minkä takia ei voinut muka pidellä yhteyksiä:D
        Miksei voinut sitten suoraan sanoa mulle heti tapaamisen jälkeen vaikka että en ollut tarpeeksi kiinnostava?
        Varmaan siksi että piti mua "varasijalla" samalla kun tutustui johonkuhun muuhun,jos ei oiskaan onnistanut tämän toisen miehen kanssa niin sitten ois taas pidellyt mun kanssa yhteyksiä.

Myös minulle on käynyt monta kertaa että pidetty minua varasijalla. Taitaa olla kovin yleistä tämä naisten puolelta. Muutaman kerran on jo tapaaminen sovittu hyvissä ajoin, tulee päivää tai pari peruutus tapaamisesta ja ilmoitetaan on löytynyt mies ja perutaan tapaaminen. Tässä mielessä arvostan että ilmoitetaan rehellisesti toisen miehen löytämisestä. Toisaalta harmittaa kun itse yrittää yhteyttä naiseen ja töitten takia ei jaksa pitää moneen naiseen yhteyksiä vaan keskittyy siihen yhteen naiseen.

Nyt on muutaman kerran käynyt sillai että nainen on ottanut yhteyttä jopa vuoden päästä kun se seurustelu ei onnistunut toisen kanssa. Valitettavasti minulla on mennyt jo naisesta maku kun olevansa vain varasijalla kun naisella ei ole parempaa miestä kiikarissa sillä hetkellä.

• Luota itseesi

Olen mies ja kirjoittelen tällä hetkellä kolmen naisen kanssa. Kenenkään kanssa en ole vielä sopinut treffejä. Sisäänkirjautumisista huomaan, että kaksi näistä naisista on hyvin aktiivisesti palstalla, eli myös he kirjoittelevat muiden kanssa. Hieman asia toki mietityttää, mutta enhän sille mitään voi ja sitä paitsi, täytyyhän minulla olla niin hyvä itsetunto että luotan siihen että ne muut ovat luusereita ja jos on tarkoitettu että minä hänet nappaan, sitten on niin.

• ??!!??

Oletko parisuhdessa???

• kirjoituksestasi.

Käsitys sitoutumisesta, seurustelusta ja toisen kunnioittamisesta on ihmisillä hyvin erilainen.

Käytyäni keskustelua erään miehen kanssa em. asioista oli todella järkyttynyt.

Kannattaa miettiä jo etukäteen omaa suhtautumista, missä voi tehdä kompromisseja ja millaisia on ne asiat jotka vaatii seurustelu/treffikumppanilta.

Itsensä voi tuntea petetyksi ja toinen ei ymmärrä sitä lainkaan.

Nettitreffailu ei todellakaan ole kaikkien juttu.

En halua pelotella, mutta profiileja voi olla monta.....eri foorumeilla. Kaikkea tapahtuu.

Terveellä itsetunnolla kokemuksista oppien itseä opiskellen eteenpäin!

• yh-isä40v

Olen mies ja etsin ihan aikuisten oikeesti sitä oikeaa.

Silloin tällöin selailen profiileja ja lähetän viestejä kiinnostaville naisille. Olettaen koko ajan että murto-osa vastaa ja että suurin osa niistäkin osoittautuu ankoiksi aika nopeasti. Eli vaikkapa niin että lähetän 10 viestejä, 5 vastaa ja 3 kanssa kirjoittelu jatkuu. Sitten jossain vaiheessa sovitaan treffit ja katsotaan tuleeko tästä mitään. Vaikkapa kaikkien 3 kanssa (mutta eri päivinä :-) ). Toivon mukaan jossain vaiheessa kolahtaa kunnolla ja silloin sovitaan yhdessä että nyt jätetään kaikki muut pois. Mutta vasta silloin, ennen sitä saa vapaasti kirjoittaa tai tavata muita.

Muutaman naisen kanssa olen puhunut tästä ja nekin ovat toimineet samalla tavalla.

• 42

Kerrallaan.Minullakin on tapanani odotella joitakin päiviä vastausta viestiini.
      En kuitenkaan odottele pitkään vaan jatkan etsimistä.

• parisanaaavuksesi

Nettideittailun luonne on valitettavasti sellainen, että se tuntuu sopivan parhaiten ihmisille joilla on rutkasti ylimääräistä aikaa ja jotka nauttivat ajatuksesta, että menekkiä on ja valinnanvaraa rajattomasti. Ts. joko työttömille, tylsässä työssä oleville, hyvin yksinäisille ja/tai omaa viehätysvoimaansa testaaville.

Live-elämässä aidosti sosiaalinen, aktiivinen jne. voi joutua näiden aikaansa kuluttavien "ammattilaisten" kanssa alakynteen.

Itse olen naisena kokenut nettideittailun aika turhauttavaksi. Viestejä saa vaikka kuinka, mutta vaikka pitäisi jalatkin maassa ei ole aikaa vastata, eikä sarjadeittailla, että löytäisi sen jyvän kymmenistä akanoista.

Tajusin myös aika nopeasti että en jaksa edes esittää kiinnostunutta monesta samaan aikaan, haluan tutustua yhteen kunnolla. Valitettavasti (kun ihmisestä ei oikeasti etukäteen kukaan tiedä) se alkuun kiinnostavin voi olla pahimman luokan pelimies. Oman kokemukseni mukaan heitä on muuten eniten juuri ihan tavallisen näköisissä ja alhaisen statuksen tyypeissä. Sellaisissa alkuun vähän ujoltakin vaikuttavissa ns. kilteissä miehissä. Olisiko niin että huono itsetunto ajaa miehiä saalistukseen?

Älä poista ennen kuin seurustelusta on sovittu (ota asia puheeksi kun aika on kypsä). Tämä on ajankohtaista vasta useamman tapaamisen jälkeen.

Jotta et itse jäisi samaan typerään kierteeseen, voit asettaa itsellesi oman aikarajan, jolloin poistat profiilin. Tee niin, ja pysy päätöksessäsi. Sen saa aina takaisinkin jos niin haluaa ja tauot nettideittailussa auttavat näkemään asioita selkeämmin. Liiku myös muuten, ts. käy ulkona, harrasta, piipahda ravintoloissakin, missä näet miehiä muutenkin.

Suosittelen myös tosipakettia, vaikka vain lyhyeksikin aikaa. Sen avulla näet, kuinka paljon vastakumppanisi esim. lähettelee viestejä. Joillakin luku saattaa olla lähellä tuhatta kuukaudessa! Terve järkikin sanoo, että tällaiset maaniset massaviestijät on syytä unohtaa, vaikka mies päällisin puolin vaikuttaisikin ihan "kunnolliselta".

• Goodmind/

Ymmärrän pahaa mieltäsi ja mies olen.
      Vakavissaan ihmissuhdetta hakeva, kenties hieman herkkäkin ihminen, kokee vastenmielisenä ja
      petollisena deittailun moneen suuntaan yhtä aikaa.
      Mikäli juttu ja kirjoitus luonnistuu toisen kanssa, tulee tunne; haluan vakavissani nähdä johtaako tämä mihinkään - ja on luonteva vetää profiili pois.

Valitettavasti tuo logiikka ei useimpiin päde. Palstalla olijoita leimaa hirmuinen liire, verkkoja viritellään sinne tänne - tietämättä mitä oikeastaan enää haetaan.
      `Saaliiden` lukuisa määrä sekoittaa päätä ja oravan pyörä vain kiihtyy.
      Moni kovakin ihminen ajaa itsensä piippuun. Herkälle tuo temmellyskenttä saattaa muodostua liian raskaaksi,
      ellei ajoissa ymmärrä mistä on kyse.

Mutta onhan se aina mahdollista, siis neulankin voi löytää heinän suovasta.
      Saattaahan sieltä hyvänpäivän tullen löytää jotain mielelle hyvääkin tuovaa.
      Onnea etsintään, mutta älä liian sinisilmäsin eväin lähde matkaan.

• tiikeli_

tapasin vähän aikaa sitten juuri yhden vastaavan, profiilissa vakuutetaan että vakavaa suhdetta ollaan etsimässä. P'''n marjat. Siellä se pyöri ekojen treffienkin jälkeen yhtä innokkaasti vaikka vakuutti olevansa niin kiinnostunut että, ja pääasia koko tutustumisessa tuntui olevan seksi. Oli taas sellainen kokemus kaikin puolin että paremmasta väliä. Tuntuu olevan laiskojen miesten tapa hommata fuckbuddy lakanoita lämmittämään viikonlopuiksi. Olen urheilullinen ja hyvännäköinen nainen enkä miehen osaltakaan muuhun tyydy, joten ehkä siinä yksi syy kusipäiden kohtaamiseen. Kyllä taas aikuinenkin nainen sai tarvittavan muistutuksen siitä ettei kehenkään jota ei tunne läpikotaisin, voi luottaa yhtään.

• 2+1

"Oli taas sellainen kokemus kaikin puolin että paremmasta väliä. Tuntuu olevan laiskojen miesten tapa hommata fuckbuddy lakanoita lämmittämään viikonlopuiksi. Olen urheilullinen ja hyvännäköinen nainen enkä miehen osaltakaan muuhun tyydy, joten ehkä siinä yksi syy kusipäiden kohtaamiseen."

Jaa-a, mitähän tähän sanoisi muuta kuin että "sitä saa mitä tilaa", eli kusipäätkö sitten taas kohdannut"? Joillakin naisilla se luonne on sellainen ylimielinen jotta jotkut miehet ihan piruuttaankin, vaikka tietääkin että tästä ei pidemmän päälle mitään tulekaan niin käy ottamassa sen mitä irti saa. Se on sitten taas teidän naisten päätettävissä että millaisten miesten kanssa te tuttavuutta hierotte, kun nämä parisuhdemarkkinat vieläkin on naisten hallussa ainakin useimmiten.

Ei sitten ole kerta eikä kaksi kun itse taas olen tällaisen naisen jälkeenpäin sivuuttanut joka ensin on vastaavia muualla touhunnut tai tavoitellut ja näppinsä siellä polttanut. En itsekään ole ihan hullummasta päästä ulkonäöllisesti, mutta en kuitenkaan dressman-ukkokaan, mutta jalat olen aina pyrkinyt pitämään maan pinnalla kuitenkin. Olen itse oikeasti urheilullinen ja kroppakin on varmaan sitä A-ryhmää ikäluokassa(-40v) ja hyvää varmaan koko aikuisluokka huomioiden, mutta tuntuu että te naiset ette oikeasti edes katso tuollaisen päälle vaan keskitytte siihen mitä toinen sanoo, miltä se laitettuna näyttää, ettekä siihen mitä toinen tekee tai miltä se yleensä näyttää.

Se on varmaan teillä naisilla tarjonnan vuoksi vaikeaa erotella sieltä ne sopivimmat itselle, mutta niinkuin sinä tiikeli_ joka ilmeisesti olit sen ulkonäön perässä niin koit sitten sen saman raadollisuuden jota itsekin olit toteuttamassa.

• no just joo_

Että ihan ekojen treffien jälkeen vielä kehtasi pyöriä deittisivuilla! Ja tehän olitte jo melkein kihloissa. Törrrrkeääää!!

• eipettynyt

Et sinä tyhmä ole. Itse olin tiiviisti monta kuukautta yhden miehen kanssa ja kieltämättä meillä oli mukavaa sekä miten hän minusta pitikää ja olin mukamas ainoa nainen hänelle...hups miten sitten kävikään...hän oli jatkuvasti hakemassa toista, ja kerran eräs naishenkilö otti minuun yhteyttä, kirjoiteltiin ja kuinka ollakkaan hän on mennyt minun luota suoraan hänen luokseen...että silleen.
      Ei kai mies ollut profiilin takana mies48 täällä suomi24 tai e-kontaktilla hänellä on myös profiili.
      Toivotan onnea ja menestystä eteenpäin.

• kolmaskymmenesnainen

mies muuten täyttää 50 ihan just, ikänsäkin on valehdellut.

• juupasjaa

* profiili kannattaa poistaa vasta sitten kun tosiaan ollaan sovittu, että seurustellaan, ei yhtään aikaisemmin!!
      * vaikka sivuille kirjautuukin, niin ei se aina tarkoita sitä että on etsimässä uusia "pokia", siellä voi olla myös ystäviä joiden kanssa kirjoittelee
      * se että toinen poistaa profiilinsa heti ekojen treffien jälkeen ei merkitse kyllä yhtään mitään, sillä suurella todennäköisyydellä mies kirjautuu sisälle toisella nimimerkillä (alapas tsekkaamaan profiilejä seuralaisesi perustiedoilla niin huomaat että HUPS..siellähän se pyörii..)

• jaapasjuu

Ystäviä? Onko yleistäkin, että deittipalstalla on ystäviä ja joiden kanssa ystäväsuhteen ylläpitoa harrastetaan nimenomaan deittipalstan kautta eikä jollain muulla tavalla? Ja vielä, että on ihan monikossa niitä ystäviä siellä.

On minullekin joku deittipalstalla tapaamani ihminen jäänyt kaveriksi, mutta kyllä sitä yhteydenpitoa hoidetaan ihan muualla. Mitäs sitten kun se kumppani löytyy, niin edelleenkö se yhteydenpito jatkuu siellä deittipalstalla niiden ystävien kesken?

• juupasjaa
        jaapasjuu kirjoitti:

Ystäviä? Onko yleistäkin, että deittipalstalla on ystäviä ja joiden kanssa ystäväsuhteen ylläpitoa harrastetaan nimenomaan deittipalstan kautta eikä jollain muulla tavalla? Ja vielä, että on ihan monikossa niitä ystäviä siellä.

On minullekin joku deittipalstalla tapaamani ihminen jäänyt kaveriksi, mutta kyllä sitä yhteydenpitoa hoidetaan ihan muualla. Mitäs sitten kun se kumppani löytyy, niin edelleenkö se yhteydenpito jatkuu siellä deittipalstalla niiden ystävien kesken?

kyllä minulla on ainakin "ystäviä", joiden kanssa kirjoitellaan ihan kuulumisia..jotkut ovat selkeästi iäkkäämpiä kuin minä itse ja jotenkin kirjoittaminen on sujunut luonnikkaasti, joten olemme vaihtaneet ajatuksia elämästä ja kaikesta mitä kohdataan..he eivät kuitenkaan ole niin hyviä ystäviä, että siirryttäisiin käyttämään esim. facebookkia..(kun itse en faceen ole kutsunut kuin ne todelliset ja rakkaat ystävät)..

mielestäni täytyy aina muistaa, että jokainen ajattelee asiasta eri tavalla ja jokaisella motiivitkin ovat erilaiset..

ja itse olen kyllä todennut, että parempi pysyä vain sivuilla reilusti kirjautuneena kuin lataamalla uuden profiilin käyttöön..reilulla pelillä vai pitäisikö olla yhtä "possu" kuin monet muut..?..

• 25

juuri niin kuin kirjoitit!
        no...pari kuukautta tapailtu erään äijän kanssa, sitä voisi jo sanoa seurusteluksi. otin sitten asian puheeksi eräs ilta; kysyin että seukataanko me, ja samaan hengenvetoon vastasin itse että sitten kun molempien treffi-ilmoitukset on poistunut netistä niin sitten vasta seurustellaan, siihen saakka ollaan vapaita tapailemaan muita. tällä vihjasin siihen kun hän roikkuu deitissään (ei usein, pari kertaa viikossa) niin on kai haku edelleen päällä ja olemme vapaita hakemaan muita, myös minä. ei tainnut äijä käsittää. no päätin itsekin pitää deitti-ilmoa niin kauan kuin hänkin..
        mutta miehen mielestä me seurustellaan jo. pitäiskö vääntää sille rautalangasta ja käskeä poistamaan ilmoitus? luulen että joillekin jää vähän niinkuin 'päälle' tuo nettideittailu, ei osata lopettaa, aina vaan mielessä että jospa siellä tänään olisikin joku "parempi"?
        ekojen treffien jälkeen ei kannatakaan poistaa profiilia. ja kokemusta on useista miehistä jotka ovat monella eri nikillä deiteissä mutta tunnistan ne kyllä..sanovat että poistin mutta hetikohta ovat toisella nimellä tai deitillä. ja mikä pirullisinta, esiintyy vapaana vaikka olisi seukattu kuukausia.

• En luota

Tutustuin myös nettideittimieheen. Iltaisin tekstasi menevänsä nukkumaan, mutta kuinka ollakaan, istui koneella deittailen yli puolenyön. Älkää luottako niihin pelimiehiin.

• kovaapeliä

Laittoi illalla yhdeksältä viesti, että ai ai kun väsyttää!!!Enkä todellakaan uskonut sanaakaan, koneella oli.Onhan näitä kaikenmaailman valepukkeja riittämiin. Joten ihan hyvä jos naiset uskaltavat olla pikkasen kovanaamoja, ja antaa samalla mitalla takaisin.Menkin voidaan alkaa pelaamaan kovemmin!!

• ihminen..!
        kovaapeliä kirjoitti:

Laittoi illalla yhdeksältä viesti, että ai ai kun väsyttää!!!Enkä todellakaan uskonut sanaakaan, koneella oli.Onhan näitä kaikenmaailman valepukkeja riittämiin. Joten ihan hyvä jos naiset uskaltavat olla pikkasen kovanaamoja, ja antaa samalla mitalla takaisin.Menkin voidaan alkaa pelaamaan kovemmin!!

No minä tein niin. Pelasin. En suosittele. Kaiken pelailun jälkeen en kunnioita tippaakaan miespuolisia lajikumppaneita, pidän niitä aivan apinoina. Ei voi mitään.

• voi elämän kevät
        ihminen..! kirjoitti:

No minä tein niin. Pelasin. En suosittele. Kaiken pelailun jälkeen en kunnioita tippaakaan miespuolisia lajikumppaneita, pidän niitä aivan apinoina. Ei voi mitään.

Mitäs te siellä nettideitissä sitten roikuitte kun kerran toinen jo viestitti menevänsä nukkumaan....?

• hklhk

ole vielä seurustelemista. katsele rauhassa, painostus ei sovi kuvaan....käy pari kertaa treffeillä saman tyypin kanssa ja jos molemmista tuntuu sopivalta sovitaan että otetaan profiilit pois. Siis silloin kun löytyy se tyyppi johon haluaa enemmän tutustua. Kirjoitellahan voi mitä vaan mutta tapaa livenäkin. julkisella paikalla. Ja seksihän ei vielä kuulu kuvaan...tutustu ensin!

• olenko poikkeus

aloittajan kanssa. miski postat profiilisi heti kun alat kirjoitella sähköpostilla? eikö tuo nyt jo miehistä vaikuta vähän omistavalta ja päällekäyvältä kun ette edes ole vielä tavanneet? itse pitäisin profiilin vaikka en ehkä muille kirjoittelisikaan. ymmärrän täysin, ettei miehet posta profiilia heti ikun alkavat jonkun naisen kanssa keskustella muita kanavia käyttäen.

• N40+

Kyllä se tuntuisi aika painostavalta ihan tavallisesta naisestakin, jos mies alkaisi ukaaseja latelemaan että pitäsi profiili poistaa kun tässä jo sähköposteja lähetellään :o

• JotainUuttaMessiin

Kuka juntti nyt viitsi tällä vuosituhannella enää yrittää tätä vanhaa samaa stooria?
      Juntti, JUNTTI! Hei kuule, JUNTTI!

• yhteiset pelisäännöt

Kun ensimmäisen kerran tein nettiin profiilin, sain joitakin yhteydenottoja, mutta vain yhden niin kiinnostavan, johon halusin vastata. Ei edes tullut mieleen alkaa etsiä muita miehiä tai vastata vähemmän kiinnostaviin viesteihin. Viestittelimme pari viikkoa, kunnes näimme livenä.

Ihastuin heti ensimmäisillä treffeillä ja tapailimme aika tiiviisti pari viikkoa. Yhtenä iltana huomasin, että olin saanut todella mielenkiintoisen oloiselta tyypiltä pitkän viestin. Vastasin heti miehelle lyhyesti, että hän vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, mutta olen jo löytänyt seuraa, kiitos viestistä ja onnea seuranhakuun. Sitten ajattelin, että minun pitäisi varmaan poistaa koko profiili, ettei muut miehet turhaan kirjoittele. Emme olleet kuitenkaan sopineet tapailemani miehen kanssa seurustelusta. Seuraavana päivänä, kun näimme, mies ilmoittikin, ettei halua enää tapailla minua, koska ei ollutkaan tarpeeksi kiinnostunut minusta. Kyllä silloin harmitti, että olin ollut niin hätäinen poistamaan profiilini. Enkä todellakaan kehdannut laittaa sille torjumalleni miehelle viestiä, että itse asiassa nyt voisikin kiinnostaa. Kannatan siis sitä, että profiili saa olla niin kauan kun vain kevyesti tapaillaan. Voihan siitä yhdessä sopia heti aluksi, että saako toisten kanssa viestitellä tai tapailla samaan aikaan.

• huonomuistinen
        yhteiset pelisäännöt kirjoitti:

Kun ensimmäisen kerran tein nettiin profiilin, sain joitakin yhteydenottoja, mutta vain yhden niin kiinnostavan, johon halusin vastata. Ei edes tullut mieleen alkaa etsiä muita miehiä tai vastata vähemmän kiinnostaviin viesteihin. Viestittelimme pari viikkoa, kunnes näimme livenä.

Ihastuin heti ensimmäisillä treffeillä ja tapailimme aika tiiviisti pari viikkoa. Yhtenä iltana huomasin, että olin saanut todella mielenkiintoisen oloiselta tyypiltä pitkän viestin. Vastasin heti miehelle lyhyesti, että hän vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, mutta olen jo löytänyt seuraa, kiitos viestistä ja onnea seuranhakuun. Sitten ajattelin, että minun pitäisi varmaan poistaa koko profiili, ettei muut miehet turhaan kirjoittele. Emme olleet kuitenkaan sopineet tapailemani miehen kanssa seurustelusta. Seuraavana päivänä, kun näimme, mies ilmoittikin, ettei halua enää tapailla minua, koska ei ollutkaan tarpeeksi kiinnostunut minusta. Kyllä silloin harmitti, että olin ollut niin hätäinen poistamaan profiilini. Enkä todellakaan kehdannut laittaa sille torjumalleni miehelle viestiä, että itse asiassa nyt voisikin kiinnostaa. Kannatan siis sitä, että profiili saa olla niin kauan kun vain kevyesti tapaillaan. Voihan siitä yhdessä sopia heti aluksi, että saako toisten kanssa viestitellä tai tapailla samaan aikaan.

Aikaisemmin kirjoitin ja tapasin vain yhtä kerrallaan, mutta kun aluksi mielenkiintoisilta vaikuttavat tyypit paljastuivatkin hetken tutustumisen jälkeen aivan erilaisiksi ihmisiksi kuin mitä oikeasti haen, ajattelin ottaa selville useammasta tyypistä yhtä aikaa. Siis viestitellen. En kuitenkaan sopinut kuin yhden kanssa treffit melko pian. Itse treffeillä tein kuitenkin pikku mokan. Kun kysyin miehen Kanarian reissusta, tämä vastasi, että ei hän ole koskaan ollut siellä, se oli varmaan se toinen tyyppi, jolle kirjoittelit. Olin vähän nolona, mutta nauroimme vaan asialle ja totesimme, että nettitreffailussa on vaaransa. Enpä tosin toisille treffeille tämän miehen kanssa enää päässytkään.

Nyt en oikein tiedä, mikä olisi paras tapa. Jos liian kauan viestittelee monen kanssa, on vaikea hahmottaa mitä on kenellekin kertonut. Jos taas jättää vastaamatta monille potentiaalisille siksi että viestittelee yhden miehen kanssa, joka livenä osoittautuukin ihan ääliöksi, miettii, että olisi sittenkin pitänyt kirjoittaa myös muille. Ehkä kannattaa vaan sopia livetapaaminen tosi nopeasti, sillä livenä yleensä vasta todella voi ihastua. Ihastuneena ei sitten ajattelekaan niitä muita mahdollisuuksia. Hmm...on tää tosiaan ihan oma maailmansa...

• ei uhri enää
        huonomuistinen kirjoitti:

Aikaisemmin kirjoitin ja tapasin vain yhtä kerrallaan, mutta kun aluksi mielenkiintoisilta vaikuttavat tyypit paljastuivatkin hetken tutustumisen jälkeen aivan erilaisiksi ihmisiksi kuin mitä oikeasti haen, ajattelin ottaa selville useammasta tyypistä yhtä aikaa. Siis viestitellen. En kuitenkaan sopinut kuin yhden kanssa treffit melko pian. Itse treffeillä tein kuitenkin pikku mokan. Kun kysyin miehen Kanarian reissusta, tämä vastasi, että ei hän ole koskaan ollut siellä, se oli varmaan se toinen tyyppi, jolle kirjoittelit. Olin vähän nolona, mutta nauroimme vaan asialle ja totesimme, että nettitreffailussa on vaaransa. Enpä tosin toisille treffeille tämän miehen kanssa enää päässytkään.

Nyt en oikein tiedä, mikä olisi paras tapa. Jos liian kauan viestittelee monen kanssa, on vaikea hahmottaa mitä on kenellekin kertonut. Jos taas jättää vastaamatta monille potentiaalisille siksi että viestittelee yhden miehen kanssa, joka livenä osoittautuukin ihan ääliöksi, miettii, että olisi sittenkin pitänyt kirjoittaa myös muille. Ehkä kannattaa vaan sopia livetapaaminen tosi nopeasti, sillä livenä yleensä vasta todella voi ihastua. Ihastuneena ei sitten ajattelekaan niitä muita mahdollisuuksia. Hmm...on tää tosiaan ihan oma maailmansa...

Tämä netin maailma on vähän outo. Olen pahoillani, jos mieltäsi on pahoitettu, mutta ehkä en itse poistaisi profiiliani vielä treffien sopimisen vaiheessa - tämä sähköinen todellisuus kun ei vedä vertoja normaalille, ja itsekin monia sokkotreffejä kokeneena tiedän, että kirjoitella voi niin monen kanssa kuin sielu sietää ja treffejä sopia monet viikonloppuun, ennenkuin se oikea kolahtaa.

Eli vasta todellisuus ja näkeminen livenä, siitähän se kaikki alkaa, jos toiset ja kolmannet treffit sovitaan. Ja kemiatkin kolahtavat. Muuhan on vain kuvitelmaa, kuin elokuvaa katsoisi. Jalat maan pinnalle, se kannattaa näiden kanssa...

Hyvin vaan valitsin omani minäkin. Mies ei poistanut ilmoitustaan seurustelun alkamisen jälkeenkään. Ei vielä, vaikka seksiäkin oli ollut, ja intohimoista. Olin ihan palasina siinä vaiheessa, kun olin esitellyt hänelle vanhempani, eikä ollut vieläkään poistanut ilmoaan.

Muistan itkeneeni asian paljastuttua (en päästänyt häntä sisään, nk. kohtaus/ toim. huom. olen esitellyt elämäni aikana vain 2 miestä vanhemmilleni eli itse otin asian vakavasti) - tähän mies sitten seurustelun kuluessa usein vetosikin, sanoi "että näki jo siinä alussa ettei sulla ole kaikki palikat kohdallaan" vedoten mahdollisiin mielenterveysongelmiini.

No. Syytin itseäni kunnes muutimme avoliittoon, ja kuukauden kuluessa löysin tämän "timohoukan" netistä.

Siitä alkoi avoliittohelvetti joka johti puolen vuoden sisällä eroon. Jos jotakin kadun, niin sitä, että antauduin kiristettäväksi painostettavaksi avoliittoon ja monenlaiseen hyväksikäyttöön, selän takana valehteluun, pelaamiseen, pettämiseen ja mustamaalaukseen. Suhde oli pitkä ja tulinen, intohimoinen seksi meillä toimi mutta yhteenkään miehen näköiseen en uskalla enää luottaa. Ilmoitus löytyi matkan varrella moneen kertaan ja muokattuna. Viimeisin loukkaus oli, kun laittoi matkaltamme kuvan, kuvan, jonka minä olin ottanut, ja etsi naisseuraa nimimerkillä "isojorm".

Hyvin olen kehunut... :D Joo. Mutta vielä. Älä masennu. Asenteesi on hyvä (vaadit elämältä sitä että sinua kunnioitetaan naisena), mutta sinuna poistaisin ilmon vasta seurustelun alkamisen jälkeen. Muu on kuvitelmaa, kun ette ole vielä livenä kohdanneet edes.

Ja joo tytöt. Syyllisyydestä on nyt päästy yli. Alan nähdä, kumpi meidän suhteessa se mielenterveysongelmainen oli. Varokaa vain näitä mielenterveysongelmaisia tekin.

• ei enää sinisilmä
        ei uhri enää kirjoitti:

Tämä netin maailma on vähän outo. Olen pahoillani, jos mieltäsi on pahoitettu, mutta ehkä en itse poistaisi profiiliani vielä treffien sopimisen vaiheessa - tämä sähköinen todellisuus kun ei vedä vertoja normaalille, ja itsekin monia sokkotreffejä kokeneena tiedän, että kirjoitella voi niin monen kanssa kuin sielu sietää ja treffejä sopia monet viikonloppuun, ennenkuin se oikea kolahtaa.

Eli vasta todellisuus ja näkeminen livenä, siitähän se kaikki alkaa, jos toiset ja kolmannet treffit sovitaan. Ja kemiatkin kolahtavat. Muuhan on vain kuvitelmaa, kuin elokuvaa katsoisi. Jalat maan pinnalle, se kannattaa näiden kanssa...

Hyvin vaan valitsin omani minäkin. Mies ei poistanut ilmoitustaan seurustelun alkamisen jälkeenkään. Ei vielä, vaikka seksiäkin oli ollut, ja intohimoista. Olin ihan palasina siinä vaiheessa, kun olin esitellyt hänelle vanhempani, eikä ollut vieläkään poistanut ilmoaan.

Muistan itkeneeni asian paljastuttua (en päästänyt häntä sisään, nk. kohtaus/ toim. huom. olen esitellyt elämäni aikana vain 2 miestä vanhemmilleni eli itse otin asian vakavasti) - tähän mies sitten seurustelun kuluessa usein vetosikin, sanoi "että näki jo siinä alussa ettei sulla ole kaikki palikat kohdallaan" vedoten mahdollisiin mielenterveysongelmiini.

No. Syytin itseäni kunnes muutimme avoliittoon, ja kuukauden kuluessa löysin tämän "timohoukan" netistä.

Siitä alkoi avoliittohelvetti joka johti puolen vuoden sisällä eroon. Jos jotakin kadun, niin sitä, että antauduin kiristettäväksi painostettavaksi avoliittoon ja monenlaiseen hyväksikäyttöön, selän takana valehteluun, pelaamiseen, pettämiseen ja mustamaalaukseen. Suhde oli pitkä ja tulinen, intohimoinen seksi meillä toimi mutta yhteenkään miehen näköiseen en uskalla enää luottaa. Ilmoitus löytyi matkan varrella moneen kertaan ja muokattuna. Viimeisin loukkaus oli, kun laittoi matkaltamme kuvan, kuvan, jonka minä olin ottanut, ja etsi naisseuraa nimimerkillä "isojorm".

Hyvin olen kehunut... :D Joo. Mutta vielä. Älä masennu. Asenteesi on hyvä (vaadit elämältä sitä että sinua kunnioitetaan naisena), mutta sinuna poistaisin ilmon vasta seurustelun alkamisen jälkeen. Muu on kuvitelmaa, kun ette ole vielä livenä kohdanneet edes.

Ja joo tytöt. Syyllisyydestä on nyt päästy yli. Alan nähdä, kumpi meidän suhteessa se mielenterveysongelmainen oli. Varokaa vain näitä mielenterveysongelmaisia tekin.

Hei, kerron oman tarinani myös näistä nettihuijareista.Tapasin eräällä toisella deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.
        Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
        Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.
        No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
        Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
        Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
        Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.
        No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!!No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
        Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.
        Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia.no sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirti.No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.
        En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.
        No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löyti kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
        No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
        Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
        Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

• OmShantiShivaShakti
        ei enää sinisilmä kirjoitti:

Hei, kerron oman tarinani myös näistä nettihuijareista.Tapasin eräällä toisella deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.
        Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
        Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.
        No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
        Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
        Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
        Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.
        No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!!No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
        Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.
        Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia.no sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirti.No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.
        En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.
        No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löyti kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
        No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
        Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
        Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

Hyvä tietää että elämä jatkuu vielä viiskymppisenä, varsinkin miehillä... *jipsjee*

• ei uhri enää
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

Hyvä tietää että elämä jatkuu vielä viiskymppisenä, varsinkin miehillä... *jipsjee*

Sanaton olo. Surullinen puolestasi. Teit ihan oikein kun selvitit asian ja pengoit juuriaan myöten, tekstiviestit ja kaikki. Älä tunne mitään syyllisyyttä! Rajoja rikoin minäkin, ja siitä syntyi kaaos, mutta pakkohan se oli, kun toinen valehtelee patologisesti.

Näiden valehtelevien narsujen suhteen kaikki ihmisen kunnioittamisen lainalaisuudet rikottakoon. Eiväthän hekään osaa kunnioittaa muita. Levittävät valheitaan niin että koko lähipiiri ja suku uskoo ja kunnioittaa. Olisiko sinun pitänyt elää uskossa ja vankinaan vielä montakin vuotta.

Haluaisin halata. Itselläkin surua ja helvetti takana. Rikki olen mutta onneksi täällä voi edes jonkun kanssa jutella. Luota en varmaan pitkiin aikoihin keneenkään. Ja sen kaaoksen aikaansai ilmo suomi24.fi:ssä.

• ei enää sinisilmä
        ei uhri enää kirjoitti:

Sanaton olo. Surullinen puolestasi. Teit ihan oikein kun selvitit asian ja pengoit juuriaan myöten, tekstiviestit ja kaikki. Älä tunne mitään syyllisyyttä! Rajoja rikoin minäkin, ja siitä syntyi kaaos, mutta pakkohan se oli, kun toinen valehtelee patologisesti.

Näiden valehtelevien narsujen suhteen kaikki ihmisen kunnioittamisen lainalaisuudet rikottakoon. Eiväthän hekään osaa kunnioittaa muita. Levittävät valheitaan niin että koko lähipiiri ja suku uskoo ja kunnioittaa. Olisiko sinun pitänyt elää uskossa ja vankinaan vielä montakin vuotta.

Haluaisin halata. Itselläkin surua ja helvetti takana. Rikki olen mutta onneksi täällä voi edes jonkun kanssa jutella. Luota en varmaan pitkiin aikoihin keneenkään. Ja sen kaaoksen aikaansai ilmo suomi24.fi:ssä.

Kiitos myötätunnosta.
        En kuunäpäivänä olisi itsestäni uskonut, että moiseen soppaan lusikkani pistän.Olen ollut elämäni aikana ollut kahdessa pidemmässä suhteessa.Tonen päättyi eroon ja toinen kuolemaaan.Kun olin suruni käsitellyt ja aloin miettimään uutta seuraa, niin liityin E-kontaktiin , jossa aika pian tämän "leskimiehen " tapasin.Uskon totuuteen ja siihen,mitä toinen sanoo, olin siis sinisilmäinen, mitä en ole enää.Harmi vaan, että tuo yksi mätämuna sai aikaan sen, että suhtaudun nyt kyynisesti ja epäillen kaikkeen miehiin ja suhteisiin liittyvään.Vaikka on vain tuo yksi suhteellisen lyhyt "seikkailu" takana.
        Tämä leskimies temmeltää nytkin sivustoilla.Tekisi mieleni laittaa hänen nimimerkkinsä varoitukseski kaikille.Hän on myös suomi-24:ssa ja kotisataman deitissä harrastamassa.
        Sitä saa mitä tilaa sanotaan, mutta mistä sitä tilatessa voi tietää, jos uskoo,että toinen puhuu totta.Pitääkö tästä edespäin epäillä kaikkia? Niinhän nyt teenkin.

• kaltoinkohtelijoita
        ei enää sinisilmä kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta.
        En kuunäpäivänä olisi itsestäni uskonut, että moiseen soppaan lusikkani pistän.Olen ollut elämäni aikana ollut kahdessa pidemmässä suhteessa.Tonen päättyi eroon ja toinen kuolemaaan.Kun olin suruni käsitellyt ja aloin miettimään uutta seuraa, niin liityin E-kontaktiin , jossa aika pian tämän "leskimiehen " tapasin.Uskon totuuteen ja siihen,mitä toinen sanoo, olin siis sinisilmäinen, mitä en ole enää.Harmi vaan, että tuo yksi mätämuna sai aikaan sen, että suhtaudun nyt kyynisesti ja epäillen kaikkeen miehiin ja suhteisiin liittyvään.Vaikka on vain tuo yksi suhteellisen lyhyt "seikkailu" takana.
        Tämä leskimies temmeltää nytkin sivustoilla.Tekisi mieleni laittaa hänen nimimerkkinsä varoitukseski kaikille.Hän on myös suomi-24:ssa ja kotisataman deitissä harrastamassa.
        Sitä saa mitä tilaa sanotaan, mutta mistä sitä tilatessa voi tietää, jos uskoo,että toinen puhuu totta.Pitääkö tästä edespäin epäillä kaikkia? Niinhän nyt teenkin.

Näitä miehiä on S24 pullollaan, joten jokaiseen ilmoon kannattaa suhtautua varauksella. Minunkin aviomiheni onnistui viettää vuosia salaelämää, sekä työpaikalla että tämän palstan välityksellä, sekä e-kontaktissa. Täysi narsisti, pyöritti 4-5 naista yhtäaikaa, yhteinen nimittäjä on valhtelu jokaiselle. Totuutta hän ei tunne, eikä koskaan tule tuntemaankaan. Ainoa minkä hän osaa, on valhtelu, ja pelin pelaaminen. Muuhun hän ei pysty. Ero on ollut tuskaa, oman itsensä kokoaminen sirpaleista on ollut työn takana. Hän on ovelista ovelin, erittäin miellyttävän ja viattoman vaikutuksen tekevä. Osaa sen. Liikkuu koko ajan deittipalstoilla, tosin nyt on hetken aikaa pois kun yrittää vetää yhden roolin läpi. On kuitenkin mitä paatunein kaltoinkohtelija.

• Looviisaa

entäs tämmönen tappaus.
      miehel ollu vakimuija pari vuotta toisel paikkakunnal,ja sit hää suomi24 treffeil ehtii naisia,kuten minutki löys sieltä...
      no hän edelleen purjaa vakinaisen luona,sit tapailee mua,ja sen lisäks edelleen treffipalstal käy joka päivä:D
      ei oikein loogista ...
      tosin minä olen just hyppäämäs hänen pyörityksestä pois,vaikka oli muka sanojensa mukaan ihastunut minuun mut minä en kyl luota häneen pisaraakaan enkä oo rakastunu.

• JekkuunLangennut

51 v h e i k k i e t e l ä savossa...varokee...
        suomi24 treffilöis on ja on jo kaks muijaa pyöritykses...en ny suoraa nimimerkkiä paa mutta...

• ökwnvw

mulle sano yksi tyttö puhelimessa kun ensi treffejä järjestimme että hänen pitää samana päivänä käydä 5eri miehen luona ensitreffeillä. minusta se oli loukkaavaa ja enkä todellakaan ole rivissä missä valitsia valitsee sen parhaimman. kerroin että en lähde sellaiseen mukaan :/ tosi fiksu ja nätti nainne oli ja vieläkin harmittaa :(

• Koneeseen kadonneet

Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin! Toimit niin kuin normaalit ihmiset toimivat normaalia suhdetta harkitessa. Nettitreffeissä monelle tosielämässä epäsuositulle ihmiselle tulee helposti `nälkä kasvaa syödessä`-syndrooma, kun useiden kanssa kirjoittelu antaa illuusion omasta suosiosta, jolloin mikään ei enää riitä, kun luullaan, että saadaan kaikki. Todellinen suosio mitataan kuitenkin vasta kasvokkain tavattaessa, sillä kuka tahansa möllikkä voi kirjoitella useammankin naisen / miehen kanssa netissä, mutta tositilanteessa aivan kaikki voi olla toisin, eikä välttämättä kukaan lukuisista kirjoittelukaveri huoli suhteeseen saakka.

Netissä päivittäin roikkuvista seuranhaalijoista on mukavampaa keräillä ihmisiä ja treffejä ympärilleen ja leikkiä suosittua, kun se kerrankin on mahdollista. Maalaisjärkikin sen sanoo, että jokainen sosiaaliselta älykkyydeltään keskinkertainenkin yksilö vähintään pilottaa profiilinsa sen jälkeen, kun yhdet treffit on sovittu ja mikäli toinen osapuoli kohteliaisuudesta poistaa / piilottaa oman profiilinsa. Jos ihminen panostaa toisen ihmisen tapaamiseen pyöreän nolla prosenttia, hän on joko täysin sosiaalisilta taidoiltaan rajoittunut tai suuruudenhullu. (Tai sitten häntä ei kiinnosta oikea suhde lihaa ja verta olevan ihmisen kanssa). Netissä on kivempi leikkiä suosittua ja pyörittää virtuaalihaaremia, kun oikeassa maailmassa ei onnistu saamaan yhtäkään naista / miestä.

Profiilin piilottamiseen menee pari sekuntia. Se on aika pieni panostus, jos on tosissaan kiinnostunut vastapuolesta.

• Olenkohan minä

Ompa se tuolla 60 huoneessakin mies, joka vannoo rakkauttaan useammalle naiselle samaan aikaan ja aina vuorollaan kullekin kieltää toisien naisten olemassa olon. Kuitenkin väliin sitten tapahtuu kömmähdyksiä viestittelyjen suhteen ja viestin perässä onkin aivan jonkun muun nimi rakkauden tunnustuksessa kuin sen kenelle viesti tuli, siltikin hän kieltää muita naisia olevan olemassa. Tapaamisetkin taitaa järjestellä samalle päivälle, kun pitemmälle lähtee, että tulee useampi hyöty samalla reissulla. Niin, että osaa ne vanhemmatkin miehet naisia pyörittää...

• tuuli_hiuksissa

Jaa, varmasti suurin osa pyörittää/kirjoittelee monien kanssa yhtäaikaa. Tämä pätee kyllä myös naisiin, Älä ota tätä asiaa vielä kovin vakavasti - jos mies on mukava niin sitten voitte sopia miten edeta.
      Itse tapasi mieheni 40 ikäryhnä chatissa viime syksynä ja vaikka seurustelemme nykyään niin tiedät että hän chattilee siellä/mesessä vielä toisten naisten kanssa. Kai se on jotain huvia sitten - en tiedä.

• ei kiinnostuneita X

Tapailua vain yhtä kerrallaan? Kehuskelu muille suhteista ei kuulosta kivalta. Eiköhän se osu jossain kohtaa kehujan nilkkaan.
      Monesti on vain vaikea sanoa heti aluksi kuka kiinnostaa ja vaatii kyllä useamman tapailun. Kenellä on pokkaa mennä joka viikko kahville eri miehen kanssa. Kyllä sitä pienessä kylässä saa nopeasti hulttion maineen.
      Monta rautaa tulessa ei tarkoita sitä että natsaisi kenenkään kanssa.

• 18+2

"Monesti on vain vaikea sanoa heti aluksi kuka kiinnostaa ja vaatii kyllä useamman tapailun."

Tarkoititko nyt, että samaa henkilöä pitäisi tavata useamman kerran, jotta voisi tietää kiinnostaako? Jos niin olen asiasta samaa mieltä. Nettideitissä tuntuu kuitenkin olevan yleistä se asenne, että jos ei ensinäkemältä ole perhoset vatsassa tai jalat lähteneet alta, niin uutta tapaamista ei useimmissa tapauksissa tule. Ihmiset kuvittelevat, että ne suhteet syntyvät hetkessä. Todellisuudessa kiinnostus voi syntyä ajan kanssa, jos sille antaa mahdollisuuden. Nettideittailu on turhan tarkoitushakuista ja harva osaa suhtautua siihen tarpeeksi avoimella ja kärsivällisellä asenteella.

• 12+17
        18+2 kirjoitti:

"Monesti on vain vaikea sanoa heti aluksi kuka kiinnostaa ja vaatii kyllä useamman tapailun."

Tarkoititko nyt, että samaa henkilöä pitäisi tavata useamman kerran, jotta voisi tietää kiinnostaako? Jos niin olen asiasta samaa mieltä. Nettideitissä tuntuu kuitenkin olevan yleistä se asenne, että jos ei ensinäkemältä ole perhoset vatsassa tai jalat lähteneet alta, niin uutta tapaamista ei useimmissa tapauksissa tule. Ihmiset kuvittelevat, että ne suhteet syntyvät hetkessä. Todellisuudessa kiinnostus voi syntyä ajan kanssa, jos sille antaa mahdollisuuden. Nettideittailu on turhan tarkoitushakuista ja harva osaa suhtautua siihen tarpeeksi avoimella ja kärsivällisellä asenteella.

Miten pitkään sitten on ok "pitää varalla" jotain ja tapailla muitakin?

• entinen deittaaja

kaikenlaiseen ihmiskauppaan sitä yksinäisyyden pelossa ja rakkauden kaipuussa ihmiset itsensä altistavat. pääasia, että elämä tuntuu niin elämisen arvoiselta, kun on jännitettävää, eikä tasaista ja turvallisen tasapaksua yksinäisen elämää.
      valitsen mieluiten yksinäisyyden ja odotan, että tavallinen, henkisesti terve ja yhteen naiseen sitoutuva mies tulee vielä vastaan luonnossa. ehkäpä se on vaan elämän pituinen unelma, mutta se riittää nyt minulle.

• hjghjgjghj

Kyllä itse pyöritän noin 5 naista samaa aikaa :o ehkä siksi että haluan tuntea ihmisen paremmin, ennen kuin alan suhteeseen ja kun aika pitenee tulee pelaajia pöytään useampia.

Koska se on teeskentelyä että voi 3 treffien jälkeen sanoa tuo on mun nainen tai mies ja haluan elää sen kanssa seuraavat vuodet. 6kk minimissään ennen kuin tuntee ihmisen hyvin vaikka asuisikin saman katon alla.

• TheOtus

"Maalaisjärkikin sen sanoo, että jokainen sosiaaliselta älykkyydeltään keskinkertainenkin yksilö vähintään pilottaa profiilinsa sen jälkeen, kun yhdet treffit on sovittu ja mikäli toinen osapuoli kohteliaisuudesta poistaa / piilottaa oman profiilinsa."

Ei kyllä tulisi mieleenkään ainakaan poistaa profiilia kun on sopinut ensimmäiset treffit. Niiden treffien jälkeen voisi poistaa jos siltä tuntuu. Toki tämä riippuu niin paljon siitäkin kuinka kauan on keskusteltu ennen treffien sopimista. Joka tapauksessa typerä ja ehdoton "sääntö". Itse en kylläkään pyörittele useampaa kerrallaan, kyllä se on yksi kerrallaan ja tosissaan. Avausviestejä voi tietenkin laittaa useamman ja nykyään laitankin kun on ollut pakko todeta ettei ketään naista kiinnosta ruumiillista työtä tekevä, eli huonopalkkainen mies. Ei palkkaansa oikein valehdellakaan silti viitsisi. Tai sitten annan itsestäni liian kiltin ja kunnollisen kuvan...

• pettynyt 40vmies

Samaa harrastavat naisetkin. Ehkä se on ok vaikka näin 90-luvun alussa viimeksi seurustellut tai seuraa etsineenä on vähän outoa. Mulle riittää yksi ja seksistä en ole puhunut kertaakaan viesteissä tai treffeillä.
      Mutta kyllä naisten viestien palautus prosentti on huono. Viestejä tulee tietysti niin paljon jotta on varaa valita. Mulla on kuvaton profiili ja avausviestejä tulee vain venäläisiltä ja thaikuilta. Lähettämiini viesteihin saan vastauksen joka seitsemänteen, korkeintaan. Mutta meitä on joka lähtöön, toisen kunnioittaminen ystävällisellä vastauksella ei hirveesti tunnu ihmisiä kiinnostavan.

• SinkkuNainen25v

Niitä viestejä voi tosiaan tulla naisille rasittavuudeksi asti, ja ensimmäisenä itsellä ainakin karsiutuu kuvattomat ilmoitukset. Ja syy tähän on se, että tulee kuva, ettei henkilö pidä itseään sitä vertaa viehättävänä että kehtaisi kuvaansa laittaa. Vaikka ulkonäkö ei ole tärkein asia parisuhdetta haettaessa, on sen kuitenkin oltava vähintään ok-tasoa että voi edes harkita. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän varaa valita..

• mnnmnnm

Itse treffailin siten, että kolmesta viiteen naista oli tapailuasteella. Ja noidne lisäksi sitten keskustelin uusien kanssa sopivalla tahdilla, kun näitä joita tapailin jäi pois.

Ja näin heti alkuun - Kerroin kaikille suoraan heti aluksi, sopivassa välissä keskustelua, että etsin sellaista sopivaa tapausta, ja tapailen muitakin, kunnes yhteisesti on sovittu että kysymys on jostain muustakin kuin tapailusta.

Ja yllättäen noin viidenkymmenen naisen joukosta tuo sopi heille kaikille.

Lopulta tapasin siis sellaisen kivan tapauksen, ja nykyään asumme yhdessä.

Mutta, siinä matkalla sisi tuli tapailtua useampaa samaan aikaan. Huomasin etät viiden kanssa samaan aikaan alkoi olla aikatauluongelmia. Noin kolmea ehtii tapaamaan näin aikuisena ihan sopivasti, on sitten pari iltaa vapaanakin viikosta.

Siinä kun on sitten pari kolme viikkoa tapailtu, niin siinä yleensä huomaa millainen se toinen on, ja siirtyy eteenpäin jos ei arpaonni osunut. Jos on tehnyt pohjatyötä sopivasti, sieltä löytyy jonosta sitten seuraava, jolle järjestää ensitreffit.

Vaikka tapailinkin hirvittävän määrän naisia, omasta mielestäni, ei monellekkaan jäänyt paha mieli. Muutaman kerran taisi sydän särkyä, koska tiet johtivat lopulta erilleen, mutta suurimman osan kanssa olen edelleen ystävä, ja aina silloin tällöin törmäilemme kaupungilla tai iltaelämässä.

• ,,,,,,

Sinulle ja kaikille muille miehille sopi myös että naiset tapailee muitakin. Ei yhden miehen varaan voi laskea mahdollisuuksia nainenkaan.

Itsellä oli eron jälkeen yhdeksän vuotta sitten treffi-ilmoitus. Joskus katselen palstaa nykyäänkin vaikka en sieltä mitään etsi. Vähän ihmettelen kun samoja miehiä on edelleen naista etsimässä. Vuodesta toiseen...

• 1-1

No en minäkään vielä piilota tai poista profiilia ennen ensi treffejä naisen kanssa sillä vasta silloinhan näkee tuleeko suhteesta mitään. Kun eihän se ole pelkästään miehestä kiinni vaan aivan yhtä hyvin nainen voi antaa rukkaset. Jos tulee toiset treffit niin sitten piilotan profiilin. Veikkaan että kenellekään tavalliselle miehelle ei tule pilvin pimein vastauksia naisilta vaan saat kirjoittaa parille kymmenelle naiselle ja ehkä yksi tai kaksi edes vastaa.

• entinen suomi24 käyt

mutta näinhän täällä suomi24 tehdään. miehillä on monta naista kiikarissa (miksei naisillakin miehiä) yhtä aikaa ja sitten on niitä miehiä jotka tahoillaan ovat jo varattuja,mutta silti notkuvat treffi sivuilla,ehdottelevat tapaamisia vaikkakin eivät sitten niihin tapaamisiin mene on jos jonkinlaista tekosyytä,mut syy on vaan se että ovat jo varattuja.

• revalumppuuuuh

Uuuuh uuuh uuuh uuh3isomuna miestä paneemua,jokareiässä on tatti,suomimunaa en edes huoli

• joopajpp

Hojojaa. Mistä mies tietää, että sinä olet juuri se, jota hän haluaa nähtä lopullisesti. Ainakin naiset pelaavat treffailupeliä sumutta. Joten mikseivät miehetkin saa tehdä sitä.

• Pyöritys

"paha mieli"

Montaako miestä nainen pyörittää yhtä aikaa?

Tervetuloa vuoteen 2013....

• Nainen vaan

Aika oot herkkä tapaus jos ihminen, jota et ole edes tavannut, pystyy pahoittamaan mielesi.On vain realismia tavata montaa netin kautta tavattua ihmistä samaan aikaan, koska kemioista ei saa selvää kuin tapaamalla. Siinähän menee ikuisuus jos profiili on aina kiinni, kunnes yksi on tsekattu ja jos ei toimi ni sitten vasta seuraavaa.

Ei ymmärrä ei.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

voiko isomahasta sanoa adonikseksi minun mielestä ei voi !?? sallinen kysyä tiedän yhden tapauksen mikä on niin kauhee kusettaja että ei ees ite usko juttujaan! tälläkin tyypillä joka sormelle akka vaikka muuta väittänee paree unohtaa tollaset vaikka vaikeeta tekee mä kerkesin näkee 3-4kertaaa tyypin ja heti seuraavana päivänä oli jo haku päällä jännästi ikä haarukka menee alle 30veestä yli 50veehen liekkö ukko gigolo??

• Kertaluonteista

Panoja he ovat ei muuta. Nainen on nykyään niin helposti vietävissä ja antaa muutaman tunnin vonkauksen jälkeen.

Miehellä voi olla useitakin ns. sillipanoja. Kun oma vaimo on repsahtanut tai muuten vaan ruma, lösähtänyt.

Usea nainenhan naitattaa itseään etelänmatkoilla tummilla ja kotimaassa tavara auki nettien palstoilla camissa. Etsivät ruokatuntiseuraa tuon tuosta.

• mies antaa

Luulet että ovat vietävissä. :D
        Eiköhän se ole mies joka on vietävissä. Ei nainen naitata ketään vaan nai halutessaan itse. Kaltaisesi ruokatuntimies tuo kivaa vaihtelua naisen elämään silloin tällöin. Todella helppoa munaa.
        Jättäkää se oma vaimo kun olette niin miehisiä miehiä. Taitaa mies olla kuitenkin hiiri useimmiten joka ei uskalla eikä osaa elää ilman sitä vaimoa.

• kurre1

Ihan hyvä että naisia on joka lähtöön,ikä haitarissa 25-90vuotta. Minun parhaan naiseni tragediset mitat ovat: 160,90ja 42. Elikkä hyvää metsää pitää olla 160ha,ikä 90 ja kuumetta 42c. Mutta annan itselleni vähän anteeksi että rakkaus on sama mutta kohteet vaihtuu!!

• ljuobtbtfv

Jos elämä on tuota, 5-6 deitin pyörittämistä samaan aikaa,niin ei se herkkua ole ,paitsi sitten ihan paatuneelle, patologiselle valehtalijalle. Elämä valhetta alusta loppuun

• gian myös

Juuri sitä! Jos hyvlähtee sellasen kaverin matkaan joka suhun tutustuessa "kokeilee" sinua ja paria muuta, kunnes osaa päättää...niin? :)-tälläsilla tyypeillä tulee olemaan aina helppoo sit pitää niitö muita rinnalla.

• Hei
      Kuulostaapa kamalan tutulta tuo......osa ainakin........ Mulla on vieläkin oma profiili täällä, ollut jo vuosia, ja muutama ex on jo kerinnyt poistaa omansa....ja se on johtu-nut 100 % pettämisestä, kaiketi...väittävät olevansa sinkkuja, lapsettomia yms, mutta kukapa niitä uskoo ? Kukin voi laittaa sinne vaikka mitä valheita...........omassani ei o -le sanaakaan valhetta. Itsekin tutustuin yhteen suht. koht. miellyttävään tamperelais -mieheen, itse asun lähellä Oulua, ja meillä ei ole vuottakaan ikäeroa, se on vanhem -pi.....ja me olemme tunteneet jo ainakin 4 tai 5 vuotta, siis netin kautta, ja eikös hän-kin sortunut pettämiseen.......mut on vissiin jotenkin tuomittu olemaan yksin, ilman si-tä oikeaa täs maailmassa.....ja mä aloin jo vuos sit epäileen jotakin, et se pettää mua , ja oikeassahan mä olin !! Taas. Mulle käy aina noin. Siks en poista omaa profiiliani, annan sen olla siellä niin kauan, kuin joku oikeasti kiinnostuu musta, eikä petä ! Vika ei ole ikinä sussa, se oikea vika on niissä miehissä itsessään, hehän ne kehtaavat ru -veta pettämään turhan takia ! Inhottaa kaikkien petetyiksi tulleiden puolesta.......ja olen teidän puolellanne ! Oikeasti. Ja tottakai myöskin naiset pettävät, vika on aina siinä pettäjässä itsessään, ei koskaan muissa. En tiiä, miks pitää ruveta pettämään, itse olen joutunut sen kohteeksi JOKA suhteessa, joka mulla on pienen elämäni aika -na ollut......ja niin tulee ilmeisesti aina jatkumaan, kukaan ei oo musta oikeesti kiin-nostuntu, se on pelkkää teeskentelyä ! Tiedän sen. Tällä hetkellä mulla ei oo ketään.
      Tympeää ! Inhottaa ajatella sitä tamperelaista exää, johon kerkesin jo rakastuakin.... Mutta sepä oli jo kerinnyt aiemmin tänä vuonna jo muuttamaan yhteen toisen akan kanssa, säälistä, kaiketi.......siispä lopetin sen suhteen siihen, se tais tapahtua tänä kesänä joskus........ja kokemuksesta tiedän, että pettäjillä on aina myös muitakin ak-koja ja muijilla ukkoja.....tuskin tietävät toisistaan.........mä en ainakaan tiennyt, kun eka ex petti mua ties kuinka monen muijan kanssa........kosto elää !!!!

• gctgcxwg

Onko se sitten pyörittelyä jos juttelee useamman kanssa, eikö tarkotus ole tutustua ja katsoa sitten eteenpäin. Itse en koe että "petän" ketään vaikka useamman kanssa kirjoittelen. Mutta myös rehellisesti olen kertonut siitä. Toiset sen hyväksyy ja jotkut alkaa huorittelemaan. Tuo huorittelu kertoo jo heti etten moiseen aikaani tuhlaa. Olen jo sen ikänen että odotan tiettyä käytöstä kumppanilta ja huorittelu on turhaa. Ja en heti ensitapaamisen jälkeen profiilia pois ota, ellei se sitten tunnu että tämä oli tässä, vielä niin ei ole käynyt :) Otan tämän nettideittailun enemmänkin tutustumisen kannalta kuin että heti kaikki tänne. Ja se ei kuitenkaa tarkoita että jaan täällä auliisti kaikille.

• ??!!??

Kun mies ja nainen ovat yhdessä, ei pitäisi olla enemmän merkitystä Suomen 24 ... se on tavallaan huijausta, ja suhde on lopetettava heti..

• Ei laatuaikaa baby

Se on tätä nykyaikaa, täälläkin pari yh-äiskää vonkaa kaikkia lähiseudun uroksia. Varmaan vaihtelu virkistää. Säälittää vain lapset, minkälaisia tulee tuollaisten jakorasioiden jälkeläisistä. Että kyllä naisetkin osaa. En kyllä ihmettele heidän yksihuoltajuuttaan.

• urts

Näin miehenä tiedän avausrepliikin olevan hyvin tärkeän. Esim. "Miltäs neidistä tuntuisi maata meidän sukuhaudassa"? Silloin mimmi tietää että suunnitelmat ovat kauaskantoisia eikä periaatteella kerran ja karkuun.

• miki-66

Vain yhtä. Sydämeeni mahtuu vain yksi ämmä!

• hek

sielä on vastassa ukkomies usko pois,,,varma olen,,,kokeile jos,,,,,,,,,,,,,,,, petyt,,

• Tarina Savosta

Tapasin treffipalstalta miehen... aikuisen, pitkälti yli viiskymppisen. Profiilinsa oli kiinnostava. Tavattiin.. käytiin tanssimassa, syömässä ym. Aina paljon puhuttavaa ja samantyyppisiä harrastuksia. Homma ei vain edennyt. Nyt ymmärrän jo miksi näin kävi. Niiiden muutaman kuukaiden ajan jonka tapailimme, mies oli kokoajan treffipalstalla, useammallakin. Samaan palveluun kirjautunut työkaverini sai ko. mieheltä(ni) flirttikutsuja. Mies on NARSISTI ja nauttii suunnattomasti naisilta saamastaan huomiosta. Mies kertoili minulle myös paljon aiemmista naissuhteistaan, ja minusta ne oli kaikki jotenkin kummallisia. Mies hakee kumppaneikseen jotenkin "reppanoita" ja pääsee näin pätemään omilla remontti ym ruuanlaittotaidoillaan ja avuillaan. Ja näin kohottaa omaa itsetuntoaan ja fiilistelee omahyväisenä. Hän suorastaan nauttii siitä, että onnistuu koukuttamaan naisia niin, että jäävät perään soittelemaan. Hän kaipaa naisten kehuja ja flirttiä, ei pysty elämään muuten. Omasta mielestään mies on hyvä tanssija, ja kehuskelee tilanteilla kun monta naista hakee häntä yhtäaikaa.... parketille päässyt tarjoaa yösijaa... ja parketin reunoille jääneet naiset iskee silmää... Olin itse liian vahva persoona hänelle, en mennyt siihen halpaan, että olisin jäänyt roikkumaan "en voi elää ilman häntä" tyylillä. Sittemmin mies löysi itselleen nuoren blondin... luulisi olevan elämä auvoista.... vaan seikkailu treffipalstoilla jatkuu yhä... oikein valokkuvan kera... ja nuori rakastunut blondi ei putoa vielä pitkiin aikoihin jaloilleen.......

• Gian

Treffipalstat on kuin "karkkikauppa" monelle, niin miehille kuin myös NAISILLE. Liikaa tarjontaa, liikaa varaa valita. Ihmisen perusluonne valitettavasti on tyytymättömyys ja kyllästyminen. Siksi varmaan niin moni suhde/avio-tai avoliitto kaatuu, kun ongelmia alkaa esiintyä, niin kuin normaalisti varmaan tuleekin kuin suhde ns arkistuu. On helppoa nykyään, hakea vastauksia ja lohtua muualta, sen sijaan, että yrittäisi tutustua toiseen ja ITSEENSÄ paremmin ja saada suhde toimimaan. Eihän meistä kukaan ole täydellinen, ja valitettavasti EI SE RUOHO muuten ole yhtään sen vihreämpää siellä aidan takana. Se arki astuu tavalla tai toisella kuvioihin ennemmin tai joskus myöhemmin tavallaan. Prinsessa saduissa eletään elämää vaaleanpunaisten lasien läpi... ei tosielämässä...

Kun toiseen tutustuu, näkee varpaankynsistä pieruihin sen toisen. Ja jos viitsis itseään katsoa, niitä samoja "vikoja" on myös itsessä. Heh...

Minä ainakin, tähän varsinaiseen ketjuun kommentoidakseni, olen joskus harrastanut tylsyyttäni palstoja. Osaan olla yksinkin, tykkään jutella ihmisten kanssa, ja pidän ihmisistä. Ja jos joku kiva tyyppi löytyy, ei sillä että olisin kivikaudelta tms. mutta kyllä sillo mielenkiinto osuu siihen yhteen. En oikeastaan edes mieti, mitä toinen puuhaa, luontaisesti luottamusta pitäis olla aina siihen asti että se rikotaan. Mutta kokemuksesta sanoisin, että todellakin, ne jotka, siis miehet aivan kuten naisetkin, jotka haalii montaa ja treffaa montaa kerrallaan, olis se sitten oikein tai väärin, kertoo jo sen että aika epätodennäköistä on, että sellaisesta sitä oikeaa kumppania löytyy. Se joka kiehnää monen kanssa yhtäaikaa ja puhuu ja pussaa, vaikka ei ns seurustella, sellaiselle kynnys pettääon luontaisesti matalin. Kun on kerran seurustelu juttuun tolla asenteella lähtenyt, on helppoa kuten eräässä kommentissa sanottiin, siirtyä sitten muihin. :)

hyvää onnea kakille etsintöihin, ja kyllä, joskus kivien joukosta löytyy myös niitä timantteja. ;)

• 4kk petti

Joo itsekkin tapasin erään synkkäs hyvin matkoillakin oltiin mut sit huomasin et etsi uusia koko ajan ja aina tapailikin kun minä en päässyt vaikka minulle hoki et ollaan loppuelämä yhdes no nyt viettää yksin elämäänsä toki aattona kaipaili seuraa ja halusi minut takaisin valitsin kumminkin toisen joka yhden naisen mies

• ainaverkotvesillä

Kuulostaa yhdeltä narsistimieheltä porin alueelta.

• sattui ja nyt itutta

kuulostaa niin tutulta - näin mullekkin kävi... eikä ikävä kyllä olla ainoita :/

"naurettavinta" oli että olisi kahden kuukauden jälkeen pitänyt yhteen muuttaa... auts..

• asku

Montaako miestä nainen pyörittää yhtäaikaa?

• Mulkku1

Kolme ystävätärtä samaan aikaan samassa tanssiravintolassa alkaa olla riskirajoilla...

• Hannah Sofia

Huonoja kokemuksia on itsellänikin. olen yli viisikymppinen nainen ja näyttää siltä että ikäisensä näköiset naiset eivät kelpaa herroille ollenkaan. Sitä ollaan niin erinomaisia itse....samat ukot pyörivät täällä vuodesta toiseen ja kukaan ei kelpaa. Viitseliäimmät poistavat profiilinsa ja tekevät uuden, vähän erilaisilla tiedoilla. Parhaimpia näyttävät olevan miehet jotka hyvin lyhyesti itseään kuvaavat, runoilijat ovat suuria casanovia.

• ihan potaskaa kaikki

lyhyesti kuvaavat ovat myös niitä valehtelijoita...

• Älkää nöyrtykö

Moi. pitkällä kokemuksella. Luotettava elinikäistä kumppania etsivä mies. No seurustelin tällaiseen kanssa vuoden. Suurimman osan ajasta oli profiili jossain aina auki ja naiset jotka ilmestyi faceen oli "kavereita" ja kavereiden kanssa saa käydä kahvilla. Olin valmis jatkamaan elämää muualla ja tämä keksi kosia ja itkeä perääni.Suostuin asenteella että katsotaan. No maistraatissa taitaa juuri paperit vanhentua.
      Tyyppi tekee nyt treffejä aivan putkessa ja joihinkin jättää ilmestymättä. Ystäväni tuttukin oli haksahtanut tähän tyyppiin jossain vaiheessa, mutta naiset onneksi osaa puhua kaikista virityksistään, eli sana kiertää.
      Mies on ihan ok ja vaikuttaa rehelliseltä, mutta täysin tunnevammainen!
      Tekisi mieli sanoa profiilien nimet, joilla kirjoittelee....ja seurustellut ei tietenkään ole kenenkään kanssa eroamisensa jälkeen....itse kuulin olevani ainoa pitkä suhde ja minun takia varmaan monta naista jäi treffipaikoille kylmiltään odottelemaan tätä luotettavaa hieman yli 50v miestä täältä STADISTA ...RAY XX banit ohimolla.
      Tein päätöksen että deittipalstalta en enää ketään ota. Ja nyt olen itse päivittäisestä elämästä löytänyt miehen, johon luotan 100% ja arvot on kummallakin samat.
      Olkaa ihmeessä varovaisia noiden deittien kanssa. Itse olin ehkä liian heikko ja annoin itseäni pitää aivan 6-0 ja ajoittain jopa uskoin selitykset.
      Suututtaa, että mokoman tunnevammaiset pystyy pilaamaan niin monelta oikealta hyvältä mieheltä mahdollisuudet.
      Olen onnellisessa asemassa nyt ja tyytyväinen, että tajusin irrottautua.
      Ja jos rakas exäni luet tämän, niin tajua tilanteesi jo vihdoin.

• pettynyt8

RAY6 teki oharit ainakin minulle.

• blondi8
        pettynyt8 kirjoitti:

RAY6 teki oharit ainakin minulle.

tuttu mies. Treffeillä käyty tänävuonna useamman kerran...

• Minä olen muutaman kerran tehnyt sen virheen, että olen lopettanut viestittelyn muiden miesten kanssa halutessani keskittyä vain siihen kiinnostavimpaan. No niinhän siinä sitten kävi, että miehen kiinnostus lopahtikin, enkä tietenkään kehdannut palata keskusteluun niiden muiden miesten kanssa, vaikka erittäin mukavia tyyppejä niissäkin olisi ollut. Siispä nykyään pyöritän niin montaa miestä kuin vain kykenen, etteivät olisi niin sanotusti kaikki munat yhdessä korissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7324
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3167
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2229
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1777
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1661
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1643
    10. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      36
      1440
    Aihe