Oletteko koskaan kokeilleet laittaa sinettipidennystä suoristusraudalla kiinni? Olen miettinyt uskaltaisinko kokeilla, en ole löytänyt mistään edullisesti pidennyskolvia tähän hätään, ja hiukset ovat jo valmiina, pitäisi saada nopeasti päähän viikonlopun pikkujoulurientoja varten :) Itse olen kyllä aikaisemmin pistänyt sinettejä itselleni kolvilla, eli homma sinäänsä on tuttua, mutta onnistuisiko sama suoristusraudalla? Kiitos kaikille vastauksista!
Sinettien kiinnitys suoristusraudalla?
15
4172
Vastaukset
- kokkojambo
Kyllä onnistuu, tein itselle just tänään :D
- Sinetit päähän
Oliko sulla minkäkokoinen suoristusrauta? Vähän vielä mietityttää, en haluaisi kuitenkaan hyviä uusia hiuksia pilata kokeiluillani :) Mutta kuinka käytännössä sen teit? Kuumensit vaan raudalla sinettiä ja sitten pyörittelit kiinni? Sulaako ihan hyvin? Kiitos!
- kutrit kuntoon 10
Sinetit päähän kirjoitti:
Oliko sulla minkäkokoinen suoristusrauta? Vähän vielä mietityttää, en haluaisi kuitenkaan hyviä uusia hiuksia pilata kokeiluillani :) Mutta kuinka käytännössä sen teit? Kuumensit vaan raudalla sinettiä ja sitten pyörittelit kiinni? Sulaako ihan hyvin? Kiitos!
Moikka, itse ostin miniraudan niin liima sinetissä ei leviä niin paljon. Anna raudan kuumentua kunnolla, sinetti kiinni ja pyörittelet päät kunnossa kiinni, se osa joka tulee lähemmäksi päänahkaa niin ei saa jäädä auki, muuten lähtee nopeesti irti kun harjailet hiuksia
- ijkkjkjlkjkljlkjl
kutrit kuntoon 10 kirjoitti:
Moikka, itse ostin miniraudan niin liima sinetissä ei leviä niin paljon. Anna raudan kuumentua kunnolla, sinetti kiinni ja pyörittelet päät kunnossa kiinni, se osa joka tulee lähemmäksi päänahkaa niin ei saa jäädä auki, muuten lähtee nopeesti irti kun harjailet hiuksia
ai karmeeta teitä kotikampaajia, en kyllä lähtis laittaa, menee rauta ja hiukset pilalle 8O
- Sinetit päähän
ijkkjkjlkjkljlkjl kirjoitti:
ai karmeeta teitä kotikampaajia, en kyllä lähtis laittaa, menee rauta ja hiukset pilalle 8O
Noh, rauta meni, mutta hiuksista tuli tosi hienot, vaikka itse sanonkin :D Tänään pistin 80 sinettiä, huomenna loput...Pienen alkukankeuden jälkeen onnistui kyllä yllättävän hyvin, kun tein itse vielä muovisapluunan, jolla hiukset sai nätisti sinettiin...
- hekoheko-ostamopo
Sinetit päähän kirjoitti:
Noh, rauta meni, mutta hiuksista tuli tosi hienot, vaikka itse sanonkin :D Tänään pistin 80 sinettiä, huomenna loput...Pienen alkukankeuden jälkeen onnistui kyllä yllättävän hyvin, kun tein itse vielä muovisapluunan, jolla hiukset sai nätisti sinettiin...
että kukaan laittaa itse itselleen sinettipidennyksiä, ja vielä niin että ovat OIKEASTI hyvät. varsinkaan vielä suoristusraudalla :D
- Ring-laittaja Vantaa
hekoheko-ostamopo kirjoitti:
että kukaan laittaa itse itselleen sinettipidennyksiä, ja vielä niin että ovat OIKEASTI hyvät. varsinkaan vielä suoristusraudalla :D
Äläs nyt, mä oon nähnyt hyvät itse laitetut sinettipidennykset jotka on tehty raudalla! Tosi tosi pieniä osioita ja tosi pienet sinetit, oli kyllä neidillä mennyt useampi tunti niitä laittaessa. Mutta tosi siisti lopputulos oli. :) En silti suosittele kellekään tekemään itse ettei käy hassusti ja kaduta myöhemmin.
- pitäisi avata peruuk
Ring-laittaja Vantaa kirjoitti:
Äläs nyt, mä oon nähnyt hyvät itse laitetut sinettipidennykset jotka on tehty raudalla! Tosi tosi pieniä osioita ja tosi pienet sinetit, oli kyllä neidillä mennyt useampi tunti niitä laittaessa. Mutta tosi siisti lopputulos oli. :) En silti suosittele kellekään tekemään itse ettei käy hassusti ja kaduta myöhemmin.
sit ihmetellään omien hiusten kuntoa kun mitään ei ole jäljellä kun revitään sinetit pois. Hyvällä lykyllä vielä joku pöpö sinne hiustuppeen ja good bye omatukka. No, onhan niitä halpoja peruukkeja.
- katariina99995
Jos suoristusraudan ympärille kääris leivinpaperia nii auttaisko/kestäiskö kuumennusta nii se liima ei sulis rautaa kii? :O
- oma op
kolvi maksaa noin 35e joten miksi pilata suoristusrauta?
- joku
ööö... kolvi maksaa oikeestaa 50-80e tiedoks... O_O
- Witchesarehere
Juu, voi pistää pään paperipussiin operaation päätteeksi. Mikä ihme pistää ajattelemaan, että tekotupsutukat on jotenkin stylejä??????
- ...
Onnistuu, olen kokeillut:)
- fiksu3
Kolvin saa 12€ ebaystä urpot
- missalena
Selittäkää tarkemmin, ite meinaan oon laittamassa suoritus raudalla :D Selkeesti ja koko juttu läpi, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849