Onko kenelläkään kokemusta kalevalan leveästä (n. 3 cm) hopeisesta rannekorusta. Koru on ihan sileä ja valmiiksi muotoiltu ranteen malliseksi, sitä löytyy myös kapeampana. Kuulin joltakin, että kysesessä korussa olisi huono lukko. Pitääkö paikkaansa?
Kalevalan leveä rannekoru
1
386
Vastaukset
- hkt12
Ranteet ja tottumukset ovat niin yksilöllisiä, että paras olisi jos kokeilisit korua kunnolla. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että lukko toimii takertelematta eli avautuu ja pysyy kiinni, niin kuin on tarkoitettu. Kokeile myös huolellisesti korun reunat, ettei niissä ole mitään rosoa, mikä hankaa ikävästi. Kalevalan koruja vaivaa nykyään ajoittain viimeistelemättömyys, esim. korviksissa on uskomattomat paksuja tappeja ja teräviä reunoja, joskus tulee mieleen onko niitä koskaan koekäytetty ja onko laaduntarkkailu saanut potkut.. Muutoinkin korut, joissa on irroitettavia osia: osat eivät tahdo pysyä kasassa, sulkupallot sujahtavat lenkeistä läpi jne. Jos kallistaa päätään sopivasti niin koriste putoaa pois. Ei hjyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358