Kundit mitä mieltä olette korvisten suhteen. Magneetit vaiko reijät? Jos magneetit, kauanko ootte niitä käyttäneet ennenkuin olette sitten laittaneet reijät? Vai onko sellaisia jotka käyttää pelkkiä magneetteja? Itse olen nyt pari kuukautta käyttänyt päivittäin magneettikorviksia ihan menestyksekkäästi. En ainakaan vielä ajatellut laittaa reikiä. Kommentteja?
Mies - reijät vai magneetit?
3
608
Vastaukset
- Korvikset on
Jos korviksia meinaat pitää, niin ota nyt hyvä mies sitten reiät korviin. Nuo magneettikorvikset on aika säälittävät... Ja jos et tulevaisuudessa aio pitää korviksia, niin ei ne pienet reiät korvissa mitään meinaa. Ja jos jotakin häiritsee, niin sitten häiritsee varmasti moni muukin asia.
- korvismies44
Magneettikorvikset aivan ok, ja helpot käyttää. Itse aloitin niillä vähän koemielessä, ja hyvin niilläkin pärjäsi. Tuskin kukaan edes oli huomannut millainen kiinnitys niissä oli. Nyt tietysi reijät, koska pidän koko ajan korviksia!
- Isottimantit
Kauanko pidit magneettikorviksia ennen reikien laittoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329