Minkä väriset hiukset

ja miksi?

Miehet ja heidän Ihannenaisensa... Olen ihmetellyt, miksi miehet ajattelevat ihannenaisellaan olevan jnkin tietyn hiustenvärin. Joku haikailee blondia, toinen brunettia, joku muu punapäätä jne. Mitä väliä hiusten värillä muka on?

Miehet, minkä väriset hiukset unelmienne naisella olisi - ja miksi juuri sen väriset?

Entä hiusten pituus sitten? Usein miehet tuntuvat haaveilevan pitkähiuksisesta naisesta. Taas olen ihmeissäni. Minun silmissäni joillekin naisille lyhyet hiukset sopivat todella hyvin ja korostavat heidän kauneuttaan ja naisellisuuttaan. Herkkyyttäänkin, kuten näyttelijä Mia Farrow aikoinaan nimenomaan lyhythiuksena. Muita esim. Halle Berry. Mikä taika niihin pitkiin hiuksiin liittyy, herättävätkö ne jonkin luolaankiskomisgeenin...

Päästä roikkuvia ylipitkiä karvojahan ne vain ovat...

67

5415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieeeesss

      Pitkät, vaaleat hiukset on yleismaailmallisesti miesten ihanne ja onhan etenkin aidot blondit näyttäviä naisia ja miesten mieleen. Blondi pitkine hiuksineen ja sinisillä silmillä on se tavoitelluin.

      • AP

        ...


      • mieeeesss

      • Oma väri
        mieeeesss kirjoitti:

        Kun nyt kysyt niin perusteluja kysytty mooonilta miehiltä ja näin miehet:
        http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/623063?ihmissuhteet-parisuhde-seoikea

        Ei ole siis vain henk. koht mielipide.

        Ja vastaa hyvin omaakin käsitystäni. Tosin en nyt ole koskaan oikein tuohon tulotasoon noin ajatellut, mutta toisaalta ei minulle ole ainakaan tärkeää, että nainen ansaitsisi hyvin.

        Mutta aloittajalle sanoisin, että hiusten värin suhteen kannattaisi pitäytyä aika lähellä sitä alkuperäistä ja ei ainakaan mustiksi kannata värjätä. Kovasti poikkeavan värityksen huomaa vain negatiivisessa mielessä. Pitkät hiukset ovat kauniit ja hyvin hoidettuina ja laitettuina jo yksinään kääntävät minun pään. Jos sattuu olemaan liuhulettinen, sitten en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä..... Sori. Mut sos joku suosikki väri pitäisi nimetä, ehkä sitten sellainen vehnäpellon vaalea.


      • Anonyymi

        No ei kyllä varmasti ole! Ei vaaleissa hiuksissa ole mitään sellaista mikä nostaisi sen jotenkin muiden värien yläpuolelle. Väri se on ihan siinä missä muutkin värit


      • Anonyymi

        EI pidä paikkaansa!! Lopeta tuo törkeä valehtelu ja propaganda. Suollat vain median levittämää paskaa ikään kuin se olisi jokin yleismaailmallinen totuus, hyväuskoinen hölmö.


    • hiustohtori pulkkine

      Tämä on vähän turha kysymys, koska kaikki tykkää erivärisistä ja mistä se sitten johtuu, voi olla että lapsuudessa vaikka ekat ihastumiset on ollu tietyn värisillä hiuksilla, kuten nyt näistä englannin prinsseistä sanotaan että tämä nyt naimisiin menevä nai lapsenvahtinsa näköisen ja prinssi charlesin se dianan jälkeinen muija näyttää kans sen lapsenvahdilta. Tuo ekan vastaajan väite että blondit on muka joku universaali ihanne ei pidä edes paikkaansa, se on sen ihan oma ihanne. Pitkät hiukset on yleensä miesten mieleen, en tiedä miks, ne on nätit ja naiselliset, lyhyet hiukset on monesti vähän poikamaiset, vaikka joillekin saattaa sopia muttei läheskään kaikille.

    • värillä ei väliä

      Hiusten värillä ei ole suurtakaan väliä, mutta pitkät ja suorat on ehdottomasti parhaat, ehkä korkeintaan latvoilta väännetyt.

      Kysyjä, kuten moni muukin suomalainen nainen ei tiedä mikä naisellista, sekä hyvän näköistä ja sen huomaa katukuvassa, varsinkin yli 30 vuotiaiden kohdalla, hirveitä lyhythiuksisia tanttoja!

      Ei pitkiin hiuksiin liity mitään "luolaankiskomisgeeniä" korkeintaan niitä on mukava silitellä.

      • AP

        Tässäpä yksi "hirveä lyhythiuksinen tantta"...
        http://www.hair-styles.org/halle-berry-picture-018.jpg

        Peräänkuulutin nimenomaan perusteluja, miksi joku tykkää blondeista, toiselle se oikea nainen on brunetti jne. Tuon monien miesten hiustenvärikiihkeilyn jo tiedän. Mutta miksi? Onko se jokin tunne tai mielikuva joka juuri tietynväriset hiukset omaavista naisista syntyy? Vai oliko äiteliinillä sen väriset hiukset...


      • värillä ei väliä
        AP kirjoitti:

        Tässäpä yksi "hirveä lyhythiuksinen tantta"...
        http://www.hair-styles.org/halle-berry-picture-018.jpg

        Peräänkuulutin nimenomaan perusteluja, miksi joku tykkää blondeista, toiselle se oikea nainen on brunetti jne. Tuon monien miesten hiustenvärikiihkeilyn jo tiedän. Mutta miksi? Onko se jokin tunne tai mielikuva joka juuri tietynväriset hiukset omaavista naisista syntyy? Vai oliko äiteliinillä sen väriset hiukset...

        Linkkisi nainen ei säväytä, vaikka muodollisesti on ok, niin paljon ne hiukset vaikuttaa.

        Taitaa mennä toisin päin, ehkä mies vaistomaisesti hakee erityyppistä naista, myös hiuksiltaan, kuin äiteliinillä on.

        Hiukset pehmentää ja naisellistaa ulkomuotoa paljon, vaikka ei olisi edes kuvankaunis. Asiaa voi havainnollistaa kuvittelemalla joillekin naisille lyhyet hiukset pitkien tilalle, moni muuttuu silloin Hannibal Lecterin näköiseksi, melkein pelottavan näköiseksi, sellaiseksi suomalaiseksi perustantaksi.

        Riisu mielessäsi kuvan naiselta pitkät hiukset ->
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml


      • AP
        värillä ei väliä kirjoitti:

        Linkkisi nainen ei säväytä, vaikka muodollisesti on ok, niin paljon ne hiukset vaikuttaa.

        Taitaa mennä toisin päin, ehkä mies vaistomaisesti hakee erityyppistä naista, myös hiuksiltaan, kuin äiteliinillä on.

        Hiukset pehmentää ja naisellistaa ulkomuotoa paljon, vaikka ei olisi edes kuvankaunis. Asiaa voi havainnollistaa kuvittelemalla joillekin naisille lyhyet hiukset pitkien tilalle, moni muuttuu silloin Hannibal Lecterin näköiseksi, melkein pelottavan näköiseksi, sellaiseksi suomalaiseksi perustantaksi.

        Riisu mielessäsi kuvan naiselta pitkät hiukset ->
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml

        Hui, karvoilla tai vähäkarvaisena. Vähäkarvaisena vielä enemmän hui, ainakin tämä tapaus.


      • ohoh,,,
        värillä ei väliä kirjoitti:

        Linkkisi nainen ei säväytä, vaikka muodollisesti on ok, niin paljon ne hiukset vaikuttaa.

        Taitaa mennä toisin päin, ehkä mies vaistomaisesti hakee erityyppistä naista, myös hiuksiltaan, kuin äiteliinillä on.

        Hiukset pehmentää ja naisellistaa ulkomuotoa paljon, vaikka ei olisi edes kuvankaunis. Asiaa voi havainnollistaa kuvittelemalla joillekin naisille lyhyet hiukset pitkien tilalle, moni muuttuu silloin Hannibal Lecterin näköiseksi, melkein pelottavan näköiseksi, sellaiseksi suomalaiseksi perustantaksi.

        Riisu mielessäsi kuvan naiselta pitkät hiukset ->
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml

        Todella paljon ryppyjä, vaikka vasta 51-vuotias. Mun äidillä on puolet vähemmän ryppyjä huolimatta iästään (68).

        Mun luokittelulla Päivillä on puolipitkät hiukset, pitkät hiukset miellän puoliselkään ulottuviksi, kuten itselläni on.


      • Hiusten halkoja
        ohoh,,, kirjoitti:

        Todella paljon ryppyjä, vaikka vasta 51-vuotias. Mun äidillä on puolet vähemmän ryppyjä huolimatta iästään (68).

        Mun luokittelulla Päivillä on puolipitkät hiukset, pitkät hiukset miellän puoliselkään ulottuviksi, kuten itselläni on.

        Koitapa käydä kampaajalla. Puoliselkään ulottuvista hiuksista veloitetaan jo erittäin pitkien hiusten mukaan. Heti kun hiukset ylettävät hartioita pidemmiksi, ne lasketaan jo pitkiksi hiuksiksi. Tämä nyt oli vaan pilkunviilausta. Omasta mielestänikään nuo Päivin hiukset eivät ole varsinaisesti mitenkään "pitkät" – mutta määritelmän mukaisesti ne ovat kuitenkin selvästi pidemmät kuin "puolipitkät".


    • .................

      Luin jostain tutkimuksesta, että vaaleahiuksisilla olisi keskimäärin enemmän naishormonia, kuin esim: bruneteilla. Lisäksi vaaleat hiukset viestivät nuoruudesta, pitkät varmaan terveyttä näyttääkseen (hiukset eivät tipu pois jne.) Joitakin miehiä kiinnostaa tummien eksoottisuus. Ovatpahan suomalaiset melkein sukua toisilleen, eikä geenibooli ole hääppönen tässä maailman kolkassa. Tietysti nyt maahanmuuttajien yms. astuessa kehiin tulee varmasti uutta geeniä. Tutkimus oli myös siitä, että haetaan sitä kumppania jonka geenit poikkeavat eniten omista välttääkseen seisäsiittoisuutta. En silti uskalla olla aivan 100% varma tietojen todenperäisyydestä.
      Minulla itselläni on normaalia paksummat luonnostaan vaaleat hiukset. Vientiä kyllä on, mutta toisaalta minussa on muitakin hyviä puolia kuin hiukset.

      • AP

        Tuo geenijuttu ja sisäsiittoisuuden välttäminen selittäisi mun osalta sen, etten tunne ainakaan ajatuksena vetoa vaaleahiuksisiin miehiin; olen itse vaalea. Tuntuu vain siltä... Mutta en sit tiedä, jos vastaan tulisi oikeasti joku ihanaluonteinen yms. vaalea mies, miten sitten olisi.


      • tu-tum
        AP kirjoitti:

        Tuo geenijuttu ja sisäsiittoisuuden välttäminen selittäisi mun osalta sen, etten tunne ainakaan ajatuksena vetoa vaaleahiuksisiin miehiin; olen itse vaalea. Tuntuu vain siltä... Mutta en sit tiedä, jos vastaan tulisi oikeasti joku ihanaluonteinen yms. vaalea mies, miten sitten olisi.

        No, minä olen tummahiuksinen nainen ja yleensä tykkään myös tummista miehistä. Jokusen vetävän näköisen vaaleahiuksisenkin olen tavannut.


      • Anonyymi

        Eivät viesti. Ihosta sen näkee kuinka nuori ihminen on. Hiusten väri ei siihen vaikuta yhtään mitenkään. Vaaleat hiukset saavat ihmisen näyttämään korkeintaan pirteältä ja iloiselta, mutta eivät nuorelta.


      • Anonyymi

        Niin, luita ja uskoit sitten kaiken??? Siinä taas yksi oikein järjenjättiläinen 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️


    • Hiuksista

      "Päästä roikkuvia ylipitkiä karvojahan ne vain ovat..."

      Ne olisivat pitkät ja vaaleat, juuri sen takia koska ne ovat vain päässä roikkuvia karvoja, ja koska joku hius malli ja väri pitää valita jos aikoo yleensäkin kuvata jotakin ihmistä. No miksi nyt sitten valitsin pitkät ja vaalet, no ihan vaikka siksi, että pitkissä hiuksista tekee mieli usein vetäistä, ja vaalea väri on eri mitä äidilläni. Olisi varsin hassua kuvata ihanne imistä jonka jokainen lähes jokainen ominaisuus on se ja sama. Voin kuitenkin kertoa, että naisiin joihin olen ihastunut ei ole kennelläkään ole ollut pitkiä ja vaaleita hiuksia (pioslukien yläaste ihastukseni), vaan joko pitkät ja tummat tai vaaleat ja lyhyet, ja olen silti pitänyt heidän hiuksistaan, ja on tehnyt mieli kiskoa luolaan.

    • Hair!

      Mikä ihmeen tarve täällä on aina ottaa tähän hiuskusteluun vertailuksi joku Halle Berry tai Mia Farrow jostain 60-luvulta? Kuinka moni suomalainen nainen on yhtä kaunis kuin kumpikaan esimerkeistä?
      Lyhyitä naisten hiuksia kyllä näkee ihan joka puolella, mutta moni näyttäisi kyllä paljon naisellisemmalta ja kauniimmalta edes vähän pehmeämmässä tai pitemmässä hiusmallissa.

    • Mies metrosta--

      Vaikea on selittää, miksi tykkää jostakin ja toisesta taas ei. Mutta niin se vain on, ja eipä ole pakko olla samaa mieltä eikä tarvitse edes ymmärtää. Minä pidän vain ja ainoastaan tummatukkaisista naisista. Vaaleat naiset ovat makuuni liian haalean oloisia ja heistä puuttuu se sämä ja sähäkkyys, jota monella tummatukkaisella on.

      Moni vaalea nainen näyttää silmissäni jotenkin tyhmältä, en osaa selittää. Hiústen värillä on paljonkin merkitystä!

    • värillä on väliä

      Väripigmentin saa poistettua hiuksista vetyperoksidilla, tämän myös kampaajat tietävät. Väripigmenttiä saa myös lisättyä hiuksiin purnukasta. Vaaleahiuksisuus kai yleensä mielletään naiselliseksi ominaisuudeksi ja tummahiuksisuus maskuuliiniseksi.

      Nykyisin maailma on kuitenkin täynnä tekoblondeja ja -brunetteja. Ihminen on aina joko luonnostaan enemmän tumma tai vaalea. Tämän vuoksi hiustenvärillä voi korostaa omaa ulkonäköään. Kaikesta huolimatta maailman parhaimmannäköiset blonditkaan eivät ole koskaan aivan aitoja blondeja. Aidot suomalaiset blonditkin ovat todella mitättömän näköisiä vaaleine ja pliisuine piirteineen. Kyllä kosmetiikkateollisuus on vain pelastus loppujen lopuksi.

      Pitkät hiukset korostavat naisellista kauneutta, koska ne pehmentävät kasvoja. Aika moni upea nainen olisi melkoinen hirvitys ilman pitkiä kutreja. Katselkaapa vaikka ympärillenne, melkoisia suistomursuja ja riihipiruja kaduilla kulkee vapaana. Erityisesti vaalea on turvallinen väri, mikäli kasvot ovat raa'at ja kolhot. Tumma väri korostaa kasvonpiirteitä ja korostaa entisestään kauniita kasvoja, tosin se sopii oikeasti harvalle suomalaiselle.

    • brunetit on in

      Pitkät ja runsaat tummat hiukset on ihanimmat. Vaaleat on valjut.

    • 34232

      Brunetti ja pitkät hiukset. Ja vielä sellaiset ihanat tumman ruskeat silmät. Tykkään vaan eniten tuollaisista naisista.

    • truly blonde

      Blondit ovat kyllä ihania, mutta maailman kauneimmat naiset ovat aina brunetteja.

      • suuriTIETÄJÄ

        hiuksien kuuluu olla hiuksia niin että sjckjdshfcjkdsd pikkurillin ja isonpeukalon väliin jää karvoja, joskus karbvaat voivat puuttua mutta lihaskiinteet eturauhasessa voivat kutittaaa sievästi, vähemmän sievää kutitusta voi aiheuttaaa se että penisrengas hiertaa akateemisesti mutta onneksi naapurin kaisakin tietää että kirahvia ei saa viedä elinalueeltaan siksi nisäkkäiden tulee kuulua nasaan ja saada molo oikeaan reikään puolueparaatin valinta on tärkein valinta ihmisen elämässä jos joku munaton muuta väittää syököön vaikka banaanin joskus keskiyöllä voit kuulla kun kaukana kiinassa ampiainen tanssii Jaakon korvan sisällä siksakkia ja kuubalaiset muusikot soittavat ripaskaa hellesäällä lumipyryssä mutta kaikelle tälle on järkevä selitys että einstein kohdisti seksuaalisen himonsa zeeproihin ja nais opiskelijat ja kaniinit jäivät huomiotta ja ovat siksi iloisia ja mököttävät nurkassa.

        muistakaa pojat ja siveät huorat ettei kännykkää saa laittaa korvan juureen koska se imee ravinteita Marsista tämä yhteys on sama kuin Nokian tehtaalla jossa Alfanuohooja nuohoaa sängyn reunoja kivääri jaloissaan. hyvää pääsiäistä koska kuu on alhaalla ja ei saa kävellä päältä.


      • Anonyymi

        😂 😂😂


    • ....................

      Värillä ei ole väliä, kunhan sopii ihmiselle muuten.

      • PyhäJorma

        Intergalaktisesti olemme huomanneet että ihmisnaaraan päänuppi ja muu keho erittää kehoa suojaavaa karvapeitettä joista kiistellään internetin keskustelupalstoilla.

        Hius on kuollutta kudosta, kuinka noin pieni asia voikin vaikuttaa niin paljon homo sapiensien elämään.

        Tästä on raportoitava alukseen, ihmislaji onkin typerämpi kuin luulimme

        nano nano

        yhteys tulee kunhan asennan lähettimen perseeseeni

        kuuleeko suuriTIETÄJÄ?


    • 17+4

      Riippuu varmaan naisesta.

      • suuriTIETÄJÄ

        Väritys riippuu naraasta


    • Ruskeat ne pitää olla ehdottomasti. Ja kuten viestini otsikossa jo mainitaan niin teidääme kyllä, kummasta on kyse. Ja mitä hiusten pituteen niin silloin kun ne ovat hänelle itselleen sopivat. Eivät blodit tietenkään ole sen huonompia, mutta kun tässä on itsekin brunette.

    • ööoufWE

      Periaatteessa hiusvärillä ei ole minulle mitään väriä mutta jos ihan totta puhutaan niin tummaveriköt viehättävät enemmän. Eli siis tummanruskeat hiukset. Luultavasti tähän on monia syitä joita en edes itse tiedä mutta yleensä ajattelen että tummat hiukset ovat jotenkin mielenkiintoisemman/mystisemmän näköiset. Sellaiset luonnollisen heinänvaaleat hiukset ovat aika mitäänsanomattomat ja platinablondi näyttää ulkoisesti usein vähän vajaalta, vaikka tunnenkin monia järkeviä blondeja niin mielikuva on tämä. Luonnonpunaiset hiukset ovat sitten asia erikseen ja superseksikkäät jos nainen on muuten ok. Usein punahiuksiset vain tuppaavat olemaan kasvoiltaan todella laimeita. Loppujen lopuksi ihan luonnollistahan se on, että tummiin, vahvempiin ja erottuvapiin piirteisiin kiinnittää huomiota.

      Ja kyllä, kuulun niihin joiden mielestä pitkät hiukset ovat erittäin seksikkäät. Luolaankiskomisgeeni oli aika lapsellinen veto vaikka en minä itsekään keksi mitään kovin järkevää perustelua. Voi olla että jos luolamiesaikoina olisi pystytty leikkaamaan karvoja niin lyhyet hiukset olisivat hyvinkin olleet evoluution suosimia, luultavasti helpommat ja vähemmän takkuja, mutta nykyään kun naiset itse panostavat hiuksiinsa niin paljon niin siitä on tullut miehillekin pakkomielle. Naisilla hiukset ovat usein vaan todella silkkisen tuntuiset ja tuoksuvat hyvältä, on mukava paijata ja sylkyttää. Ja jos jokin on kivan tuntuista niin ainahan enempi on parempi, joten pitkät hiukset.

      Täydellinen hiustenväriltään ja pituudeltaan lienee Megan Fox.

    • vaaleaN...

      Haluaisin tuoda oman mielipiteeni ja näkökannan esiin vaikka nainen olenkin. Näin mutu-tuntumalta voisi sanoa, että miehet pitävät enemmän bruneteista kuin blondeista täällä Suomessa. Koska meillä täällä ollaan niin vaaleita ja monet miehet ovat vaaleita niin on ihan luonnollista kiinnostua tummasta enemmän. Mutta kun vaalea nainen menee esim välimeren maihin missä suurin osa ihmisistä on tummia niin siellä saa sellaista ihailua ja huomiota, mitä ei ikinä Suomessa saa. Voisin sanoa, että hyvin suuri osa esim. italialaisista, kreikkalaisista ja turkkilaisista ihannoi vaaleita hiuksia. Itse olen vaalea nainen ja olen aina kiinnostunut vain tummista miehistä. Niinkuin joku jo sanoikin niin tummat ovat jotenkin salaperäisempiä, seksikkäämpiä ja eksoottisia. Vaaleissa miehissä ei ole mitään mikä herättäisi mielenkiintoni.

    • bryzgalov

      On se niin että upea pohjoismainen vaaleaverikkö on juuri se joka kiinnittää miehen huomion useimmin. Suomessakin on tällaisia aivan upeita näyttäviä naisia todella paljon. Aivan turha tuntea alemmuuden tunnetta.

      • vaalea haalea

        Kiitos... Aloinkin tätä ketjua lukiessani tuntea itseni hetki hetkeltä rumemmaksi. Olen luonnostaan vaalea haalea.

        En voi mutta kuin ihmetellä, miten kiihkomielisesti ja ehdottomasti miehet suhtautuvat naisten ulkonäköpiirteisiin. Joku tykkää bruneteista, mutta ei kiitos blondeja. Joku toinen näkee blondissa seksiä (eikä ehkä muuta). Jollekin naisella pitää olla isot tissit; toinen on ehdottomasti sitä mieltä että tissien pitää olla pyöreät ja napakat. Pituuden pitää on 170 cm; kuka nyt kääpiöitä ja honkangakolistajia naisi. Ja niin edelleen.

        Tätä palstaa kun lukee, niin kyllä aina alkaa masentaa ja ahdistaa. Miksi sitten luen? Koska haluaisin kelvata jollekin ja saada ikään kuin vastauksen siihen, kelpaisinko kenellekään... Tajuan että on täysin järjetöntä hakea vastausta täältä. Silti en pysy poissa. Ei ole muutakaan mistä vastausta hakea, paitsi baarit, muttei sinne jaksa arki-iltoina yksinäisinä.


      • 234+98uui
        vaalea haalea kirjoitti:

        Kiitos... Aloinkin tätä ketjua lukiessani tuntea itseni hetki hetkeltä rumemmaksi. Olen luonnostaan vaalea haalea.

        En voi mutta kuin ihmetellä, miten kiihkomielisesti ja ehdottomasti miehet suhtautuvat naisten ulkonäköpiirteisiin. Joku tykkää bruneteista, mutta ei kiitos blondeja. Joku toinen näkee blondissa seksiä (eikä ehkä muuta). Jollekin naisella pitää olla isot tissit; toinen on ehdottomasti sitä mieltä että tissien pitää olla pyöreät ja napakat. Pituuden pitää on 170 cm; kuka nyt kääpiöitä ja honkangakolistajia naisi. Ja niin edelleen.

        Tätä palstaa kun lukee, niin kyllä aina alkaa masentaa ja ahdistaa. Miksi sitten luen? Koska haluaisin kelvata jollekin ja saada ikään kuin vastauksen siihen, kelpaisinko kenellekään... Tajuan että on täysin järjetöntä hakea vastausta täältä. Silti en pysy poissa. Ei ole muutakaan mistä vastausta hakea, paitsi baarit, muttei sinne jaksa arki-iltoina yksinäisinä.

        niin on että miehen pään kääntää ehdottomasti tummat, pitkät ja vahvat hiukset omaava kaunotar.


      • blondifani
        234+98uui kirjoitti:

        niin on että miehen pään kääntää ehdottomasti tummat, pitkät ja vahvat hiukset omaava kaunotar.

        harvemmin.. Tuolla aikaisemmin joku laittoi linkin yli 60 tuhatta miestä äänesti blondin unelmanaiseksi. Varmaan yleensä blondi mutta harvemmin tumma???


      • fdhjgjkjlff
        blondifani kirjoitti:

        harvemmin.. Tuolla aikaisemmin joku laittoi linkin yli 60 tuhatta miestä äänesti blondin unelmanaiseksi. Varmaan yleensä blondi mutta harvemmin tumma???

        En oikein usko tuhon blondien viehättävyyteen näin yleisesti ottaen. Kyllä maailmanlaajuisesti tummuus on valttia jos tieteellisiin tutkimuksiin on luottaminen. Tummilla vahvemmat geenit.

        Itse rakastan tummia naisia! Sensuellit, pitkänä hulmuavat eksoottisen tummat kutrit ovat itse kauneus.

        Mutta olen vain mies ;)


    • ..........

      Paras on vain olla oma itsensä. Jos jollakulla on luonnostaan ihan kauniin väriset hiukset, turha niitä värjätä vain toisten mieliksi, esim. joku blondi värjää karvansa tummiksi, jotta voisi olla tummia ihailevien miesten mieleen ja toisin päin. Tumma on täällä eksoottinen, ja blondi jossain muualla.

    • Z1m0

      Ehkä blondius saattoi olla valttia maailmalla joskus Armi Kuuselan aikakaudella, koska se oli tietyissä maailmankolkissa harvinainen piirre. Ja on se toisaalta monin paikoin edelleenkin. Kotimaassa tummuus on kuitenkin valttia, myös suomalaisia naisia viehättää kyselytutkimusten mukaan enemmän tummaapuhuva mies. Maailman kauneimman titteli jaetaan myös lähes poikkeuksetta aina tummaverikölle. Suomalaisten naistenkaan mieliväri hiuksissa ei ole vaalea, vaikka se sopisi monille kaikista parhaiten.

      http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/meikkivinkki/vinkit.shtml/vinkit_kauneus_on?734882

      • ertuytr

        maailman kauneumman tittelin saa usein tummaverikko, koska suurin osa naisista Pohjoismaiden ulkopuolella ion tummaverikkojä, jo Pohjoismaissakin useimmat...


    • asgfdssssssss

      Saisrasta että jotkut miehet pitävät naisia pelkän hiusvärinperusteella kauniina tai suorastaan ällöttävinä. Blondius tuntuu herättävän joissain jopa vihamielisiä tunteita.

    • Mies 38v

      Tämän lyhyen elämäni aikana olen ihastunut, paria poikkeusta lukuunottamatta, aina tummahiuksisiin naisiin ja toinen millä on yllättävän paljon väliä (jopa värjättävissä olevia hiuksia enemmän) ovat silmät. Ruskeat tai muuten tummat silmät ovat uskomattoman seksikkäät.. siniset ovat kylmät, kuten blondit muutenkin. Blondissa täytyy olla jotain todella erityistä, että hän voisi saada kiinnostukseni heräämään.. jostian syystä minulle tulee blondista typerä/kevytkenkäinen mielikuva, kun taas tummat ja tuliset ovat fiksuja ja aistillisia.

      Hiusten pituudella ei sitten ole mitään väliä, mutta blondille lyhyt ehdottomasti parempi (en tiedä miksi).

      Eikös naisten ihannemiehet ole pääsääntöisesti tummia?

      • zxcvvbcxzzxcv

        Olet todennäköisesti nainen, brunetti nainen joka esiintyy kömpelösti miehenä. Aika katkera ja typerä olet. Ei yhdelläkään normaalijärkisellä miehellä ole mitään syytä inhota ja vihata erityisesti blondeja. Kun taas bruneteilla naisilla on! Koska blondit ovat kauniimpia!

        Jos nainen haluaa halveerata toista naista, hän hyvin tyypillisesti puhuu siitä toisesta jotenkin halpa-arvoisempana, tyhmänä, kevytkenkäisenä yms.

        Mee ja värjää ne ruskeat hiuksesi vaaleiksi jos ne sua noin kovasti häiritsevät!


      • Mies 38v
        zxcvvbcxzzxcv kirjoitti:

        Olet todennäköisesti nainen, brunetti nainen joka esiintyy kömpelösti miehenä. Aika katkera ja typerä olet. Ei yhdelläkään normaalijärkisellä miehellä ole mitään syytä inhota ja vihata erityisesti blondeja. Kun taas bruneteilla naisilla on! Koska blondit ovat kauniimpia!

        Jos nainen haluaa halveerata toista naista, hän hyvin tyypillisesti puhuu siitä toisesta jotenkin halpa-arvoisempana, tyhmänä, kevytkenkäisenä yms.

        Mee ja värjää ne ruskeat hiuksesi vaaleiksi jos ne sua noin kovasti häiritsevät!

        Kun sitten kasvat isoksi ja pääset matkustamaan suurkaupunkeihin, niin pistäppäs merkille minkä väriset hiukset niillä maksullisilla naisilla on.. ko. kaduilla on aika blondia menoa.. vaikuttanee ehkä osittain mienunkin mieltymyksiin, sillä nuo pari poikkeusta kuuluvat sinne nuoruusvuosiin. Silloin olin myös hieman epävarma naisten kanssa ja blondius oli naisessa hyvä piirre, mutta nykyään arvostan naista, joka tietää mitä tahtoo.. voi hirvittää teitä teinejä.


      • qwertyuiopiuytrew
        Mies 38v kirjoitti:

        Kun sitten kasvat isoksi ja pääset matkustamaan suurkaupunkeihin, niin pistäppäs merkille minkä väriset hiukset niillä maksullisilla naisilla on.. ko. kaduilla on aika blondia menoa.. vaikuttanee ehkä osittain mienunkin mieltymyksiin, sillä nuo pari poikkeusta kuuluvat sinne nuoruusvuosiin. Silloin olin myös hieman epävarma naisten kanssa ja blondius oli naisessa hyvä piirre, mutta nykyään arvostan naista, joka tietää mitä tahtoo.. voi hirvittää teitä teinejä.

        Blondi voi tietää mitä tahtoo ihan siinä misä brunettikin. Kunhan vain pää on. Aivosoluilla ja hiustenvärillä ei ole missään todettu olevan yhteyttä!


    • värjätty on

      Suurin osa suomalaisista on luonnostaan ruskeahiuksisia, niin naiset kuin miehet. Kun mies etsii naista hän päätyy todennäköisesti brunettiin! Ja sanoo siksi tykkäävänsä brunetista.

      Voisko ton stereotyypittelyn jo lopettaa. Siis että tummat ovat tulisia yms. ja blondit tyhmiä ja kevytkenkäisiä.

      • Voi voi voi

        On se niin hirveaa että jos kysytään mielipidettä niin heti hyökätään sitä vastaan.
        Oma makuni suosii tummaa, se nyt vain on näin. En tiedä syytä. Ehkä sekin vaikuttaa että olen puoliksi ulkomaalainen ja olen kotosalla tottunut tummiin piirteisiin.

        Olen seurustellut vaalean naisen kanssa ja kaunis hän oli, sillä kun rakastan jotakuta hiustenväri on vihoviimeinen asia johon kiinnitän huomiota! Tottakai olisin ehkä toivonut että hän olisi mielummin ollut tumma, mutta hänkin oli varmaan toivonut minulle sellaisia fyys. piirteitä mitä minussa ei ole (esim. isommat lihakset) joten sillä nyt ei ole pidemmän päälle väliä.

        Olkaa nyt ihmisiksi siellä.


    • hiukset väriää ei välillä mut ihoväliä on sen pitää olla musta

    • brunette.

      Olen kyllä samaa mieltä aikaisemmin kommentoineen blondin kanssa, vaikka itse olen brunette. Tätä ketjua lukiessa tulee myös tummahiuksisella naisella todella ikävä olo ja jotkut täällä väittävät, että useimmille sopisi vaaleat hiukset paremmin? Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni, ihonsävylläkin on paljon osuutta asiaan...Ja että hiukset pitäisi olla suoratkin vielä...Itselläni on pitkät, luonnostaan latvoista korkkiruuveilla olevat tummanruskeat hiukset. Blondia on kokeiltu, mutta ei imartele omia kasvonpiirteitäni ja en todellakaan aio pilata hiuksiani suoristamalla niitä päivittäin. Kelpaan niille keille kelpaan ja jos en kelpaa niin harmi.

      Lisäksi itselläni on ruskeiden hiusten kerana siniset silmät, joita täällä on jo haukuttu kylmiksi...Kaikkea sitä kuulee.

    • Anonyymi

      En nyt laita mitään tiettyä väriä tähän, mutta kyllä nainen voi olla ihana oli hiukset minkä väriset tahansa :)

    • Anonyymi

      Lyhyet ruskeat ja pitkähköt joissa ruskeaa/oranssihtavaa.

    • Anonyymi

      Jos olisin mies, uskoisin että vaalea vetoaisi ehkä enemmän, koska näin naisenakin pidän vaaleista miehistä enemmän. Itselläni on luonnostaan ihan mustat hiukset. Vaikka jos jostakusta oikeasti pitää niin hiustenvärillä ei ole mitään väliä. Ihmisessä on niin paljon muutakin kuin vain hiustenvär. On olemassa niin paljon vaaleita miehiä joita kohtaan en koe minkäänlaista vetovoimaa. Ja sitten on taas tummia miehiä joiden kanssa voi olla ihan älytön kemia. Se tunne tulee kuitenkin siitä kokonaisuudesta, jostain paljon syvemmältä.

    • Anonyymi

      Siniset hiukset ja vihreät silmät! Dream come true

    • Anonyymi

      Vihreät tai mieluiten vehreät. Silmillä ei ole niin väriä

    • Anonyymi

      Miesten mieltymyksiin ja niiden syihin en osaa ottaa kantaa. Sen kuitenkin olen huomannut, että useilla miehillä on asian suhteen suorastaan pakkomielteen omaisia piirteitä.

      En tiedä kokevatko blondit ja brunetet samanlaista hiuksiinsa kohdistuvaa pakkomielteistä käytöstä, kuin punapäät. itselläni on punaiset hiukset. Ei ns. porkkananpunaiset, vaan tummat ja voimakkaan punaiset. Hiukseni ovat myös luonnostaan kevyille laineille kiertyvät, eivätkä vaadi juurikaan laittamista. Olen törmännyt aivan liuan moniin miehiin, joilla on ollut suorastaan ahdistavan suuri kiinnostus hiuksiani kohtaan. On kivaa saada välillä kehuja, mutta jossain kohtaa alkaa olla aina liikaa.

      • Anonyymi

        Täällä toinen punapää, jolla on samanlaisia kokemuksia.


    • Anonyymi

      Onko tällä oikeesti jolleki jotaki väliä

    • Mulla ei ole niin väliksi. Tykkään kaljuistakin naisista, pari olen nähnyt kuvissa ja tosi kauniita. Kannattaa tehä hiukset niinku ite tykkää, näyttää kyllä aina paremmalta niin, se heijastuu ihan selvästi muuhun olemukseen.

    • Anonyymi

      Viis väristä, kuhan on ihmisen hiukset naiselliset. Älkää värjätkö niitä hiuksianne jollain violetilla ja vihreellä. Kuka mies tahtoo muka katella jotain ykssarvisvärjäystä vai mikä hitto oli. Laittakaa siihen vielä joku sarvi keskelle otsaa!

    • Anonyymi

      Vaalea. Siis luomuvaalea.
      Bonuksena vielä yleensä pehmeät karvat vartalossa eikä jäykkiä piikkejä.

    • Anonyymi

      Entä jos on muuten vaalea mutta hiukset sellaiset "likaisen" keskiruskeat? Usein näyttävät harmahtavilta, auringonvalossa punertavilta. Silmät ovat hailakan vihreät. Olen huomannut olevani kateellinen kaikille joilla on tummanruskeat tai puhtaan vaaleat hiukset. Omaa hiusväriäni ei ikinä kehuta.

      • Anonyymi

        Kyllä sinunkin hiuksistasi joku jossain tykkää.


    • Anonyymi

      Voi johtua siitä, että ihmisillä on muutenkin oma värimaailma, tietyt värit miellyttävät, muissakin jutuissa kuin hiusten värissä. Toisia viehättää vahvat, voimakkaat värit, toisia taas eteerisen herkät, hempeät värit. Onhan ihminen toki myös visuaalinen olento. Olen huomannut että minuun luonnostaan vetoaa juuri tuollainen eteerisyys, kalpeus.. En tiedä onko sillä jotain tekemistä sen kanssa, että olen värimaailmaltani talvi, johon kuuluu paljon sellaisia todella vaaleita sävyjä... Tai en tiedä johtuuko se siitä, että olen itse aivan mustahiuksinen, ja kaipaan vastapainoa sille.. En tiedä. Muistan vain että jo lapsesta asti aina ihailin vaaleita hiuksia, ne olivat minusta jotenkin todella kiehtovat. Itse olen siis nainen. Kyllä pidän vaaleista hiuksista miehilläkin. Mutta täytyy sanoa, että aina, ihan aina se on kokonaisuus mikä ratkaisee, ihmisessä on niin paljon. Eivät pelkät vaaleat hiukset voi saada kiinnostumaan, koko ihmisen on tietysti oltava muutoinkin kiinnostava.

    • Anonyymi

      Pitkien hiusten idea evoluution kannalta on se, että ne kertovat naisen terveydestä. Sairaalla naisella hiukset irtoilevat ja jäävät lyhyiksi. Siksi evolutiivisesti normaali mies pitää enemmän pitkähiuksisista.

      Väri taitaa olla enemmän mielipidekysymys.

    • Anonyymi

      Mustat pitkät, suorat ja paksut sellaiset kuin intiaaneilla. Ovat upean, näyttävän ja sellaiset kesyttömän näköiset. Tulee mielikuva villistä ja vapaasta ja mystisestä yönkuningattaresta jota ei voi kukaan tai mikään kahlitse.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe