silmien kamala kipu!!

autsiss

Mistä johtuu voimakas kipu silmiä liikuttaessa tai sivulle katsottaessa. Kuumetta on ollut 2päivää, päänsärky ja yskä mutta tänään ilmestyi hirveä silmäkipu jo valmiiksi ilkeän päänsäryn mukana. :CC normaalia flunssaan liittyvää??

6

14278

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sibyl

Sun kannattaisi käydä lääkärissä. Yksi syy voisi olla näköhermon tulehdus, mutta vaikeahan se on kenenkään sanoa ilman tutkimuksia.

• -on.

aina, kun on kuumetta, aivan järkyttävä silmäkipu. Ei voi liikuttaa silmiä, pitää kääntää koko kroppa jos aikoo katsoa johonkin suuntaan. Kipu saattaa tuntua vielä muutaman päivän vaikka kuume on laskenut. Ei ole vaarallista mutta kiusallista kylläkin. Kylmä kääre otsalla helpottaa vähän oloa.

• autsiss

Juu no mulla nousi vielä eilen kuume 39 asteeseen ja sen ansiosta tuntui silmissä vielä kamalampaa ja kivuliaampaa painetta ja liikearkuutta. Tänään ei ollu enää ku vähän kuumetta, mut silmäkipu hirveä!
        Kaise sit siit lähtee. toivottavasti(:

• Anonyymi

Myyräkuume?

• Anonyymi

Sama täällä! Kuumetta jopa 38-41 astetta! Joskus särkenyt ennenkin silmiä kipeänä, mutta en ainakaan muista että ennen olisi näin pahana. Joku tauti ollut itselläkin nyt kolmatta päivää. Jos ei mene muutamassa päivässä ohi tai pahenee menen itse ainakin terveyskeskukseen

• Anonyymi

Tätä taitaa olla liikeellä.. Mulla äkillisesti nousi 39,5C kuume ilman muita oireita ja sitten alkoi kauhea, kolme päivää kestänyt päänsärky. Kuume ja pääkipu lähti about kolmessa päivässä, mutta silmäkipu edelleen. En voi liikuttaa silmiä. Mikähän lie rutto liikeellä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1553
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1006
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      639
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      231
      531
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 31
      490
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      444
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      182
      443
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    Aihe