Mistä johtuu voimakas kipu silmiä liikuttaessa tai sivulle katsottaessa. Kuumetta on ollut 2päivää, päänsärky ja yskä mutta tänään ilmestyi hirveä silmäkipu jo valmiiksi ilkeän päänsäryn mukana. :CC normaalia flunssaan liittyvää??
silmien kamala kipu!!
6
13970
Vastaukset
- sibyl
Sun kannattaisi käydä lääkärissä. Yksi syy voisi olla näköhermon tulehdus, mutta vaikeahan se on kenenkään sanoa ilman tutkimuksia.
- -on.
aina, kun on kuumetta, aivan järkyttävä silmäkipu. Ei voi liikuttaa silmiä, pitää kääntää koko kroppa jos aikoo katsoa johonkin suuntaan. Kipu saattaa tuntua vielä muutaman päivän vaikka kuume on laskenut. Ei ole vaarallista mutta kiusallista kylläkin. Kylmä kääre otsalla helpottaa vähän oloa.
- autsiss
Juu no mulla nousi vielä eilen kuume 39 asteeseen ja sen ansiosta tuntui silmissä vielä kamalampaa ja kivuliaampaa painetta ja liikearkuutta. Tänään ei ollu enää ku vähän kuumetta, mut silmäkipu hirveä!
Kaise sit siit lähtee. toivottavasti(:
- Anonyymi
Myyräkuume?
- Anonyymi
Sama täällä! Kuumetta jopa 38-41 astetta! Joskus särkenyt ennenkin silmiä kipeänä, mutta en ainakaan muista että ennen olisi näin pahana. Joku tauti ollut itselläkin nyt kolmatta päivää. Jos ei mene muutamassa päivässä ohi tai pahenee menen itse ainakin terveyskeskukseen
- Anonyymi
Tätä taitaa olla liikeellä.. Mulla äkillisesti nousi 39,5C kuume ilman muita oireita ja sitten alkoi kauhea, kolme päivää kestänyt päänsärky. Kuume ja pääkipu lähti about kolmessa päivässä, mutta silmäkipu edelleen. En voi liikuttaa silmiä. Mikähän lie rutto liikeellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1713199Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii642004Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K381992Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261960- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,831303Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2511242Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1911216- 251187