Mistä johtuu voimakas kipu silmiä liikuttaessa tai sivulle katsottaessa. Kuumetta on ollut 2päivää, päänsärky ja yskä mutta tänään ilmestyi hirveä silmäkipu jo valmiiksi ilkeän päänsäryn mukana. :CC normaalia flunssaan liittyvää??
silmien kamala kipu!!
6
14231
Vastaukset
- sibyl
Sun kannattaisi käydä lääkärissä. Yksi syy voisi olla näköhermon tulehdus, mutta vaikeahan se on kenenkään sanoa ilman tutkimuksia.
- -on.
aina, kun on kuumetta, aivan järkyttävä silmäkipu. Ei voi liikuttaa silmiä, pitää kääntää koko kroppa jos aikoo katsoa johonkin suuntaan. Kipu saattaa tuntua vielä muutaman päivän vaikka kuume on laskenut. Ei ole vaarallista mutta kiusallista kylläkin. Kylmä kääre otsalla helpottaa vähän oloa.
- autsiss
Juu no mulla nousi vielä eilen kuume 39 asteeseen ja sen ansiosta tuntui silmissä vielä kamalampaa ja kivuliaampaa painetta ja liikearkuutta. Tänään ei ollu enää ku vähän kuumetta, mut silmäkipu hirveä!
Kaise sit siit lähtee. toivottavasti(:
- Anonyymi
Myyräkuume?
- Anonyymi
Sama täällä! Kuumetta jopa 38-41 astetta! Joskus särkenyt ennenkin silmiä kipeänä, mutta en ainakaan muista että ennen olisi näin pahana. Joku tauti ollut itselläkin nyt kolmatta päivää. Jos ei mene muutamassa päivässä ohi tai pahenee menen itse ainakin terveyskeskukseen
- Anonyymi
Tätä taitaa olla liikeellä.. Mulla äkillisesti nousi 39,5C kuume ilman muita oireita ja sitten alkoi kauhea, kolme päivää kestänyt päänsärky. Kuume ja pääkipu lähti about kolmessa päivässä, mutta silmäkipu edelleen. En voi liikuttaa silmiä. Mikähän lie rutto liikeellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679