Lyhyet tytöt?

pikkunentyttönen

Mitä mieltä olette lyhyistä naisista? Puhutaan siis alle 160cm naisista, sellaisista jotka ovat jo täyteen mittaansa kasvaneita (eli vähintäänkin täysi-ikäisyyden rajamailla). Ja kyllä, aloittaja kuuluu tähän kategoriaan, 157cm. :D

31

2881

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26

      kauniit ovat kauniita, vähemmän kauniit vähemmän kauniita. ihan riippumatta pituudesta.

    • mikko jostain

      En mä mittanauhan kanssa kulje naista etsimässä. Muuta asiat tärkeämpiä kuin pituus.

      Yksi huono piirre nimenomaan lyhyisiin naisiin liittyen kyllä tulee mieleen. Sellaisista lyhyistä naisista joille lyhyys on tekosyy käyttäytyä lapsellisesti tai esittää tyhmää, en pidä. Nimimerkkisi "pikkunentyttönen" ei tee muhun ainakaan vaikutusta. Ehkä joihinkin muihin miehiin tekee. Haluan NAISEN pituudesta riippumatta.

      • .........

        Samaa mieltä. Ja mä oikein vihaan sanontaa "pieni mutta pippurinen", varsinkin, jos lyhyt kuvittelee, että hänellä on oikeus (ja velvollisuus) kompensoida lyhyyttään kiukuttelemalla. Ehkä jonkun mielestä se on söpöä, mun mielestä vähän noloa.


      • 28
        ......... kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ja mä oikein vihaan sanontaa "pieni mutta pippurinen", varsinkin, jos lyhyt kuvittelee, että hänellä on oikeus (ja velvollisuus) kompensoida lyhyyttään kiukuttelemalla. Ehkä jonkun mielestä se on söpöä, mun mielestä vähän noloa.

        toinen ikävä piirre, vielä ikävämpi, on lihavat - siis todella todella lihavat - naiset jotka on helvetin ilkeitä. he on rakentaneet läskiydestään panssarin ja sen takaa sitten vittuilevat just esim. toisten ulkonäöstä ja käyttäytyvät muutenkin huonosti. aikuiset kun ei kehtaa sanoa takaisin että "mee pois läski". ilmeisesti kokevat olevansa koskemattomia ja saavat sanoa mitä sylki suuhun tuo kun kukaan ei vittuilekaan takaisin...

        tuttu ilmiö muillekin?..

        ps. sori, tällä ei ole pituuden kanssa mitään tekemistä. se on ihan sama minkä pituinen mimmi on.

        pps. ja tämähän ei koske kaikkia lihavia vaan vain niitä ilkeitä. ja lisäksi: se on ihan sama onko ylipainoa vai ei mutta käyttäytyä pitäisi osata.


      • pikkunentyttönen

        Kyllä sitä ihan naisia ollaan vaikka nimimerkki on mitä on. :) En ainakaan itse koe tarpeelliseksi käyttäytyä lapsellisemmin tai tyhmemmin koska olen lyhyt, enkä ole huomannu että kukaan muukaan näin tekisi.


      • pikkunentyttönen
        pikkunentyttönen kirjoitti:

        Kyllä sitä ihan naisia ollaan vaikka nimimerkki on mitä on. :) En ainakaan itse koe tarpeelliseksi käyttäytyä lapsellisemmin tai tyhmemmin koska olen lyhyt, enkä ole huomannu että kukaan muukaan näin tekisi.

        Ja tuohon lihava juttuun, tiedän mitä ihmistyyppiä tarkoitat. :/ Toisaalta ilkeä käyttäytyminen ei viehätä oli ulkonäkö sitten millainen tahansa.


      • 21
        pikkunentyttönen kirjoitti:

        Ja tuohon lihava juttuun, tiedän mitä ihmistyyppiä tarkoitat. :/ Toisaalta ilkeä käyttäytyminen ei viehätä oli ulkonäkö sitten millainen tahansa.

        niin ei viehätä ei, mut muille se huono käytös ei jää päälle kun kuulevat heti kunniansa.

        itse asiassa joo, pituus varsinkin ja yleisemminkin ulkonäköseikat on aika toissijaisia käytökseen nähden. tyhmät ja epäluotettavat naiset on melkeinpä kamalinta mitä maa päällään kantaa. kamalimpia ne naiset, jotka on tyhmiä, mutteivät tiedä sitä itse... normaalistihan fiksummassa seurassa sitä vetäydytään vähän taka-alalle mutta nämä mimmit vain lisäävät kierroksia.

        onneksi suuri osa naisista on mukavia ja fiksuja, mut nää mätämunat helposti pistää silmään.


      • N027
        ......... kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ja mä oikein vihaan sanontaa "pieni mutta pippurinen", varsinkin, jos lyhyt kuvittelee, että hänellä on oikeus (ja velvollisuus) kompensoida lyhyyttään kiukuttelemalla. Ehkä jonkun mielestä se on söpöä, mun mielestä vähän noloa.

        Minäkin vihaan sitä sanontaa niiiin paljon, mieleen tulee juuri tuollainen kuvailemasi ihminen. Onneksi en ole koskaan vielä koskaan tavannut tällaista, joten toivottavasti heitä ei ole olemassakaan.

        Aloittajalle: En olisi huolissani sinun tapauksessa pituudestasi yhtään. Minusta 157 cm on vielä ihan normaalipituisten joukossa. Vaikka olenkin itse selvästi pidempi, en usko että mitenkään kiinnittäisin huomioita lyhyyteesi jos kävelisit vastaan. Sitten kun mennään alle 150 cm alkaa ihminen olla oikeasti vasta mielestäni lyhyt.


      • shortshort
        ......... kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ja mä oikein vihaan sanontaa "pieni mutta pippurinen", varsinkin, jos lyhyt kuvittelee, että hänellä on oikeus (ja velvollisuus) kompensoida lyhyyttään kiukuttelemalla. Ehkä jonkun mielestä se on söpöä, mun mielestä vähän noloa.

        se vasta raivostuttavaa onkin, jos joku pässinpää erehtyy kutsumaan mua ''pieneksi, mutta pippuriseksi''. Pituutta löytyy 152cm (kyllä, en enää kasva, olen jo 19v), en kiukuttele, en ainakaan pienuuden varjolla (jos vituttaa niin sitten vituttaa, en ala riehumaan/näytä sitä kovinkaan ulkopuolelle). sanon kyllä vastaan, jos aihetta on, mutta onneksi tätä taphtuu harvoin...sanoisin että oon ihan mukava ja ystävällinen ihminen.
        voisko porukat jo lopettaa sen idiotismin huipentuman -sanonnan pieni, mutta pippurinen, käytön..?! huoh. :p


      • shortshort
        shortshort kirjoitti:

        se vasta raivostuttavaa onkin, jos joku pässinpää erehtyy kutsumaan mua ''pieneksi, mutta pippuriseksi''. Pituutta löytyy 152cm (kyllä, en enää kasva, olen jo 19v), en kiukuttele, en ainakaan pienuuden varjolla (jos vituttaa niin sitten vituttaa, en ala riehumaan/näytä sitä kovinkaan ulkopuolelle). sanon kyllä vastaan, jos aihetta on, mutta onneksi tätä taphtuu harvoin...sanoisin että oon ihan mukava ja ystävällinen ihminen.
        voisko porukat jo lopettaa sen idiotismin huipentuman -sanonnan pieni, mutta pippurinen, käytön..?! huoh. :p

        ja en muuten itse IKINÄ käytä tätä sanontaa


      • lyhyt nainen
        shortshort kirjoitti:

        se vasta raivostuttavaa onkin, jos joku pässinpää erehtyy kutsumaan mua ''pieneksi, mutta pippuriseksi''. Pituutta löytyy 152cm (kyllä, en enää kasva, olen jo 19v), en kiukuttele, en ainakaan pienuuden varjolla (jos vituttaa niin sitten vituttaa, en ala riehumaan/näytä sitä kovinkaan ulkopuolelle). sanon kyllä vastaan, jos aihetta on, mutta onneksi tätä taphtuu harvoin...sanoisin että oon ihan mukava ja ystävällinen ihminen.
        voisko porukat jo lopettaa sen idiotismin huipentuman -sanonnan pieni, mutta pippurinen, käytön..?! huoh. :p

        Monista tuntuu, että jos pienikokoinen ilmaisee omia mielipiteitään yms. niin se on sitten äkäinen ja pippurinen. Jos pitkä tai keskipituinen ilmaisisi jus saman asian kuin lyhyt, suhtautuminen usein eri.


      • pikkunentyttönen
        lyhyt nainen kirjoitti:

        Monista tuntuu, että jos pienikokoinen ilmaisee omia mielipiteitään yms. niin se on sitten äkäinen ja pippurinen. Jos pitkä tai keskipituinen ilmaisisi jus saman asian kuin lyhyt, suhtautuminen usein eri.

        N027, Onhan se mielipidekysymys, mutta yleensä alle 160cm (joskus vähän pidempiäkin) pidetään lyhyinä, ja olen selvästi keskivertoa pienempi/sirompi ja lyhyempi. :)

        Tuo pieni ja pippurinen-juttu on muuten oikeasti tosi rasittava. En siis todellakaan kuulu tähän kategoriaan, sanon vastaan jos niin tarvitsee mutta en todellakaan heittäydy hankalaksi vain huvin vuoksi.


      • pikkunentyttönen
        pikkunentyttönen kirjoitti:

        N027, Onhan se mielipidekysymys, mutta yleensä alle 160cm (joskus vähän pidempiäkin) pidetään lyhyinä, ja olen selvästi keskivertoa pienempi/sirompi ja lyhyempi. :)

        Tuo pieni ja pippurinen-juttu on muuten oikeasti tosi rasittava. En siis todellakaan kuulu tähän kategoriaan, sanon vastaan jos niin tarvitsee mutta en todellakaan heittäydy hankalaksi vain huvin vuoksi.

        Nyt etten kuulosta ihan väärältä niin en siis näytä miltä lapsimaiselta aikuiselta, vaan olen yksinkertaisesti pienikokoinen nainen. :D Eli on tissit ja peppu ja vyötärö, mutta olen vain siro ja lyhyt. Että siinäpä taas sille pedari-kommentin heittäneellekin..


    • kalle185cm

      naisella olisi ehkä 170cm mutta toki lyhyempikin menee..

    • tero vaan

      Kelpaa lyhytkin. Oon ite 187 cm (mies). Jos lyhkäsyys vaivaa, niin naisethan voi käyttää korkokenkiä yms.

      Niin pitkissä kuin pätkissä ja pullukoissa ja laiheiliineissa (ja kaikissa välimuodoissa) on monenlaista menijää.

      Toki kaikkiin liittyy tietyt väärät, jotka ei sais mennä liiallisuuksiin. Lyhyt nainen voi kokea itsensä lapsellisemmaksi ja käyttäytyä myös niin, pitkä nainen voi kokea itsensä miehekkääksi ja käyttää pituutta tekosyynä vältellä naisellisuutta pukeutumisessa, pullea voi syyttää kaikkea elämässään siitä että on pullea jne.

      • pikkunentyttönen

        Näinhän se on. :) Mun poikaystävä on kutakuinkin sun pitunen että vähemmästäkin tuntee itsensä vähän avuttomamammaksi yms., mutta ei se tarkoita että ihan lahnaksi heittäydyn, yhä mä siellä keittiön tiskeillä kiipeilen mukeja hakiessa. Vaikea selittää ilman että antaa väärää mielikuvaa.


      • Millimaija
        pikkunentyttönen kirjoitti:

        Näinhän se on. :) Mun poikaystävä on kutakuinkin sun pitunen että vähemmästäkin tuntee itsensä vähän avuttomamammaksi yms., mutta ei se tarkoita että ihan lahnaksi heittäydyn, yhä mä siellä keittiön tiskeillä kiipeilen mukeja hakiessa. Vaikea selittää ilman että antaa väärää mielikuvaa.

        Mäkin kiipeilen tiskipöydillä. Pituutta 160 cm.

        En ole huomannut että pituuteni (sen puute) ois häirinnyt ketään, paitsi jotkut pitkät naiset voivat kokea olonsa seurassani vaikeaksi, kerran yksi sanoi niin, että hän tuntee olonsa seurassani niin miehekkääksi jä kömpelöksi. No, mä tunnen oloni joskus apinaksi...

        Jos kadulla tai jossain tulee vastaan mua lyhyempi nainen, tunnen sympatiaa. Paitsi jos on myös tosissaan lihava, niin silloin se "pienuus" kyllä katoaa.

        Kyllä etenkin meidän lyhyiden naisten kannattaa pitää tarkkaa huolta, että paino pysyy normaalin rajoissa. Lyhyessä näkyy painonnousu heti jotenkin enemmän. Ja tulee sellaiseksi pikkupalloksi. Vaikka varmaan moni mies tykkää pikkupalloistakin, jos se on oma.


      • pikkunentyttönen
        Millimaija kirjoitti:

        Mäkin kiipeilen tiskipöydillä. Pituutta 160 cm.

        En ole huomannut että pituuteni (sen puute) ois häirinnyt ketään, paitsi jotkut pitkät naiset voivat kokea olonsa seurassani vaikeaksi, kerran yksi sanoi niin, että hän tuntee olonsa seurassani niin miehekkääksi jä kömpelöksi. No, mä tunnen oloni joskus apinaksi...

        Jos kadulla tai jossain tulee vastaan mua lyhyempi nainen, tunnen sympatiaa. Paitsi jos on myös tosissaan lihava, niin silloin se "pienuus" kyllä katoaa.

        Kyllä etenkin meidän lyhyiden naisten kannattaa pitää tarkkaa huolta, että paino pysyy normaalin rajoissa. Lyhyessä näkyy painonnousu heti jotenkin enemmän. Ja tulee sellaiseksi pikkupalloksi. Vaikka varmaan moni mies tykkää pikkupalloistakin, jos se on oma.

        Jep, toi lihominen on muuten rasittavaa. Oon siis ihan normaalipainoinen ja näin edelleen, mutta kun tulee parit joulukilot, niin alkaa muistuttaa enemmän sitä joulupossua (vaikka olisi vielä normaalipainoinen). :D Mä oon kanssa kuullut tosta että pitkien on vaikeeta olla mun seurassa kun niille tulee äijä-olo.


      • ...........
        Millimaija kirjoitti:

        Mäkin kiipeilen tiskipöydillä. Pituutta 160 cm.

        En ole huomannut että pituuteni (sen puute) ois häirinnyt ketään, paitsi jotkut pitkät naiset voivat kokea olonsa seurassani vaikeaksi, kerran yksi sanoi niin, että hän tuntee olonsa seurassani niin miehekkääksi jä kömpelöksi. No, mä tunnen oloni joskus apinaksi...

        Jos kadulla tai jossain tulee vastaan mua lyhyempi nainen, tunnen sympatiaa. Paitsi jos on myös tosissaan lihava, niin silloin se "pienuus" kyllä katoaa.

        Kyllä etenkin meidän lyhyiden naisten kannattaa pitää tarkkaa huolta, että paino pysyy normaalin rajoissa. Lyhyessä näkyy painonnousu heti jotenkin enemmän. Ja tulee sellaiseksi pikkupalloksi. Vaikka varmaan moni mies tykkää pikkupalloistakin, jos se on oma.

        "En ole huomannut että pituuteni (sen puute) ois häirinnyt ketään, paitsi jotkut pitkät naiset voivat kokea olonsa seurassani vaikeaksi, kerran yksi sanoi niin, että hän tuntee olonsa seurassani niin miehekkääksi jä kömpelöksi. No, mä tunnen oloni joskus apinaksi... "

        Heh, tiedän täsmälleen tuon tunteen. En ole itsekään kuin vähän keskivertoa pidempi, 169 cm, eli en järin pitkä mutta en ihan lyhytkään. Pienet ja lyhyet naiset näyttävät söpöiltä ja siroilta, kun taas itse siinä vieressä tunnen olevani kovinkin iso köntys, vaikken loppujen lopuksi niin iso olekaan. Ymmärrän, että monet miehet tykkää teistä lyhyistä ja siroista naisista. Herättää varmasti suojeluvietin jossain 185 cm pitkässä miehessä tuollainen siro ja pieni pakkaus.


    • fffffffhat

      unelmanaiseni olisi n. 165-175cm jos jotain pitäisi sanoa. muut asiat ratkaisee kuitenkin enemmän kuin pituus! Itse olen 180cm

      • haffffffffff

        onpi pedofiilien juttu,asianosaisen sukupuolinen kiinnostus kohdistuu jatkuvasti kääpiö naisiin.


      • asdasdadaaa
        haffffffffff kirjoitti:

        onpi pedofiilien juttu,asianosaisen sukupuolinen kiinnostus kohdistuu jatkuvasti kääpiö naisiin.

        siinä on taas joku minimunamies tai hongankolistaja nainen jonka itsetunto on alhaalla.. :D


    • ghjklöäölkj

      Lyhyet naiset ovat söpöjä ja herättävät halun halata ja nostaa ilmaan ja syliin ja kannella, mutta tällaista käytöstä yritän tietysti vältellä...

      Lyhyessä naisessa korostuu sirous, ja sen kyllä tuhoaa jos lyhyt nainen on paljon ylipainoinen. Pikkuinen pulleus ei haittaa, riippuu henkilöstä mikä miltäkin sit näyttää.

      Mutta kelpaa mulle pitkätkin ja kaikenkokoiset. Mutta jostain syystä en osaa tuntea miehistä kiinnostusta mua pitempiin naisiin (on ite 182 cm). Eipä sellaisia juuri vastaan tule, paitsi korkokengät jalassa jotkut naiset ovat pitempiä. Eikä mulla mun mielestä ole mikään huono itsetunto. Kai se lyhkäsempisyys naisissa sit vaan herättää suojeluvaiston.

      • dumdumdumdumdud

        lyhyet tytöt on ihanimpia. :)


    • ...........

      Mieluiten pitkä ja hoikka, mutta miksei lyhyt ja hoikkakin. Pääasia, että ei ole lihava.

    • On lyhyitä. Kerran kun kaupungilla olin kännissä, siihe tuli 1 huomattavasti minua lyhyempi mies. sisukas kokoonsa nähden kun meinasi ruveta tappelemaan. Onneksi isä oli paikalla. Sitä monenkokoista ihmistä Suomessakin.

      • jhhjjh

        Lyhyet on nam! Niitä on helppo ja mukava "pyöritellä" sängyssä. :)


      • pyörittelis joku mua
        jhhjjh kirjoitti:

        Lyhyet on nam! Niitä on helppo ja mukava "pyöritellä" sängyssä. :)

        Aika hauska huomio tuo sängyssä "pyörittely".


    • Petitelover

      aivan ihania, te sirot ja lyhyet aikuiset naiset!

    • saamaton mies

      Paan ihan kaiken kokoisia naisia jos ne vaan antaa. Muut asiat tärkeämpiä. Kuten ystävällinen luonne, ettei oo olkeä ja piruileva eikä liian tarkka kaikesta. Semmoinen reilu nainen. Rehti. Teeskententelemätön. Mutta kiva jos myös vähän joskus jotain naisellista velmuilee, ei se haittaa. Niin ja että antaa, taisin jo sanoa.

    • Mies 175cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5787
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      234
      3233
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2847
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2554
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2190
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1893
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1825
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      186
      1607
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      57
      1326
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1262
    Aihe