Ihan jees!
Bob Marley
5
858
Vastaukset
- enguli
hyvää jamaika musaa... ja komeet rastat!!!
- christafari*
mua jokseenkin ärsyttää ku jamaica kulttuurista, bob marleysta ynnämuista on tulossa kauhee trendi juttu. oishan se kyllä hienoa jos kaikilla olisi rastat ym. jamaica kamaa, mutta sillon ei erottaisi oikeaa rastaa ja sitä trendipellee joka pukeutuu vaan hetken mielijohteen vuoksi näihin aatteisiin ja vaatteisiin. toivottavasti tämä trendi menisi nopeasti pois, ni voisi olla rauhassa :-)
- one love
christafari* kirjoitti:
mua jokseenkin ärsyttää ku jamaica kulttuurista, bob marleysta ynnämuista on tulossa kauhee trendi juttu. oishan se kyllä hienoa jos kaikilla olisi rastat ym. jamaica kamaa, mutta sillon ei erottaisi oikeaa rastaa ja sitä trendipellee joka pukeutuu vaan hetken mielijohteen vuoksi näihin aatteisiin ja vaatteisiin. toivottavasti tämä trendi menisi nopeasti pois, ni voisi olla rauhassa :-)
näin on!
- väliviivamies
one love kirjoitti:
näin on!
eiköhän sen oikean rastan sitte erota siitä trendi miehestä..
- rapman
bob marley o tosi hyvä yks mun idoleist.. se oli rastafari uskonnos, ja kuoli varvas syöpään. sil oli 12 eri täi lajii, ja poltti ruohoo.. asu jamaicalla... siin kaikki perus tiedot..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586081
- 615522
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154147- 543832
- 143765
- 323189
- 602931
- 592826
- 682548
- 471940