Islanti: Pankkiirit VANKILAAN, Suomi: Pankkiireille

Miljardeja...

Katainen on taas Brysselissä antamassa lisää takauksia jotta pyramidihuijaus nimeltä EURO voi jatkua.

Roistopankkiireille senkun jaetaan lisää raha ja valtaa, samalla kun Islannissa on annettu kansainvälinen pidätysmääräys Kauptingin johtajapankkiireille.

http://cuthulan.wordpress.com/2010/05/14/bailout-faltering-banker-arrests-beginning/

Not only has the direct democracy of Iceland said NO to the bailout .It has started ARRESTING THE GUILTY BANKERS!!!! Meanwhile in representative democracys (elected Dictatorships) of the UK, USA and EU , we still bailout the corrupt banks and we still pay them bonuses."

Islannissa on muuten suora demokratia, ei vaalidiktatuuri (edustuksellinen demokratia) kuten meillä. EU:ssa ei ole edes edustuksellista demokratiaa, koska kaikki lakialoitukset tekee Ison Rahan valitsema EU:n komissio.

On järkyttävää että rahoja jaetaan juuri niille pankkiireille jotka vimmatusti haluavat lakkauttaa kaiken demokratian maapallolta. Me rahoitamme tämän itse. Olemmeko HULLUJA?

http://www.eu-facts.org/en/whoiswho/architects.html

0

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

tällä hetkellä?
        Ikävä
        241
        2932
      2. Luulen etten kelvannut sulle nainen

Tiedän että käyt täällä
        Ikävä
        59
        1482
      3. Sullahan on nainen

Varmasti kaikki mitä tarvitset, ei sinulta puutu kaiketi mitään?
        Ikävä
        99
        1456
      4. Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

Ja kuinka ison ikäeron olisit valmis hyväksymään?
        Ikävä
        80
        1148
      5. Kuinka vanha olet?

Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)
        Sinkut
        177
        1004
      6. Olen nainen sairaalassa

Musta ei kuulu tänään. Yöllä iski rytmihäiriöt.
        Ikävä
        60
        958
      7. Ei mee kauaa ni saa

Pimperoo naapurin rouvalta :D
        Ikävä
        78
        940
      8. Kyynel vierähtää silmäkulmaan

Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r
        Ikävä
        40
        880
      9. Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?

Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja
        Luterilaisuus
        306
        832
      10. Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla

Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap
        Tunteet
        239
        780
      Aihe