Kenelle myönnettiin tänä vuonna ruskean reiän ritarikunnan korkein kunniamerkki perskarvojen kera?
Ehdokkaita näkyi linnassa olevan useita kymmeniä.
Ruskean reiän ritarikunnan kunniamerkki?
13
2379
Vastaukset
- somlandian tawja
sarvikuonojen maa toden totta !!! Brändi vaan voimistuu.
- Itsenäisyyspäivä juh
Googlen kielenkääntäjä on hassu.
http://translate.google.fi/
Käätäkää sana kerralla. Mr, gay, Finland, niin vastaus on eri.- Halosen kavereita
Google suomensi Mr gay finland = Arvoisa homo Suomi
- Anonyymi
Halosen kavereita kirjoitti:
Google suomensi Mr gay finland = Arvoisa homo Suomi
Rröööyhhh!
- niin se on
Kannattaa ruveta homoksi ( vaikka ei oikeasti olisikaan). Sen jälkeen kannattaa perustaa paskahyysien siivousfirma jonnekin Afrikkaan ja hakea sille presidentiltä avustusta.
Seuraavana itsenäisyyspäivänä saa kunniamerkin ja saa vetää pokea turpaan ihan vapaasti.
"Kymppi rahasta takaisin, tuli paska vastaan" - sudkinim
voi anoa merkkiä.
- Anonyymi
Ano Turtiaiselta voi anoa.
- ihmejuttuja
eikös se semmonen ruskean reiän juttu haise hirveälle? Vai miten se on. joku kirjotti etä se on hirveetä kai se on sitten niinku paha jotenkin vaik ne sanoo et onki niinku hyvä sillee mut ei kai se sitte ookkaa.
- miss.gay.finland
Voittaja Stubb, perintöprinsessat Orpo ja Fäglund.
- setapervokkimammalle
Haloskalle se myönnettiin. siksi koska se on kaksneuvoinen
- silmä_jota_pyyhitään
Rappaajien kunniamerkissä on kaiken näkevä ruskea silmä.
Sitä on jaettu mm. stupidolle, käteiselle, olli pobrikoville, orpo-wille kuusiselle yms kok-kep vaikuttajille. - Anonyymi
Kyllä mä mustasta miehestä tykkäsin eniten.
- Anonyymi
Mannerheim-ristiä ei myönnetä rauhan aikana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151