Mies vaihtoi nimensä "Kapteeni Mahtavaksi"

"Amerikkalaismies otti itselleen uuden, mahtavan nimen.

Oregonissa asuva Douglas Allen Smith Jr. on nykyisin nimeltään Captain Awesome (Kapteeni Mahtava). Työtön kaapistoasentaja sai inspiraationsa Suomessakin näytetystä Chuck-tv-sarjasta, jossa yhden hahmon, tohtori Devon Woodcombin, lempinimi on Kapteeni Mahtava.

Lanen piirikunnan tuomari suhtautui entisen herra Smithin pyyntöön epäilevästi, mutta suostui lopulta, kun tämä vakuutti olevansa tosissaan ja rehellisellä asialla, paikallinen The Register-Guard -lehti kertoo.

Herra Awesome sai myös tuomarilta luvan erikoiseen allekirjoitukseen: oikealle osoittava nuoli, hymiö, vasemmalle osoittava nuoli. Miehen pankki ei kuitenkaan ole hyväksynyt allekirjoitusta sillä perusteella, että se olisi liian helppo väärentää."
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120712823797_ul.shtml

taida vaihtaa myös nimeni KING OF FINLANDIKSI tai UKKO YLIJUMALAKSI

4

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti toi pankin kommentti. Eli toi jannun nimi on aika laimeeta verrattuna siihen - riippumatta asteikosta.

• hiukka omituinen suhtautuminen pankilta, pankin olis kuulunut neuvoa tyyppiä mikä nimi sit olis hankala väärentää:)

• monte24 kirjoitti:

hiukka omituinen suhtautuminen pankilta, pankin olis kuulunut neuvoa tyyppiä mikä nimi sit olis hankala väärentää:)

kirjainjono on aikas paha. Sen tekemiseen menee vaan niin tuhottomasti aikaa. Toinen olis sellanen aina muuttuva. Itse suosin tota jälkimmäistä (tosin muuttuu vaan allekirjoitus ei nimi), mut ei sekään pankille kelpaa.

• ttuplai kirjoitti:

kirjainjono on aikas paha. Sen tekemiseen menee vaan niin tuhottomasti aikaa. Toinen olis sellanen aina muuttuva. Itse suosin tota jälkimmäistä (tosin muuttuu vaan allekirjoitus ei nimi), mut ei sekään pankille kelpaa.

eli suuressa kusessa ollaan :( sanot sie silmä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      843
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      698
    3. 35
      567
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      565
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      560
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      552
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      540
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      520
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      517
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      454
    Aihe