Etsittekö seuraa aktiivisesti?

Mies 30v

Tällainen pienimuotoinen gallup ja keskustelu siitä etsiikö sinkut seuraa sekä myös miten?

Itsellä on nyt menossa aika jolloin ei huvita oikein etsiä eli odottelen ja nautin olostani.
Johtunee siitä että oli aktiivinen ajanjakso jota kesti aika pitkäänkin eikä oikein löytynyt ketään sopivaa.
Nyt sitten on vähän se huilimis tauko ennen kuin jaksaa esimerkiksi baariin lähteä (vaikka niissä muuten voi käydä) siinä mielessä tai laittaa nettiin ilmoitusta.
Tämä ei tarkoita sitä että olisin ollut tyytymätön sinkkuuteen tuossa kun etsin vaan että tuli tuolloin olo että siihen jaksaa panostaa. Ladataan sitten akkuja.

Mites teillä muilla?

17

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies nimeltä hän

      Siitä on kohta tasan vuosi, kun poistin profiilin treffipalstalta.

    • Ei se satu

      En oikein osaa sanoa milloin olisin ylipäänsä viimeksi etsinyt...

    • Se oikea

      Taisin mä kerran käydä baarissa noin kymmenen vuotta sitten. Vai muistankohan väärin?

    • Kyllä ajattelin pitää ilmoituksen tuohon vuoden loppuun asti, sitten muuttuu tilanne jos ei löydy sitä oikeaa.
      Sitten joka tapauksessa ilmoitus poistuu ellei jo sitä ennen tapahdu jotain.....

    • Ei noin

      Totta helvetissä etsin. Mistä? No ihan mistä vaan paitsi netistä ja kirjeenvaihtopalstoilta. Miten? No juttelemalla naisille ja katsomalla löytyykö mitään yhteistä, ehkä.

      Mutta en mä nyt mikään epätoivoinen ole. Naisseuraa saa silloin kun saa ja jos ei saa, sitten ollaan yksin. On mulla kavereita jotka auttavat sosiaalisten tarpeiden tyydyttämisessä ja seksisuhde, satunnaiset irtoseksisuhteet ja ennen kaikkea omat kädet helpottavat niitä seksuaalisia paineita ainakin jonkun verran.

    • superneitsyt

      En etsi enkä ole koskaan etsinyt, ellei sitä lasketa kun stalk... joo siis en etsi.

    • kyllästynyt nainen

      Baaris on vientiä sikana, mut se touhu ei vain huvita.

      Tahtois tyydyttävää seksiä ja villiä seuraa mut ei joka kolon tappia, vaikeeta on.
      Jäjellä on vain kai ne jämät joilla ei tee mitään(nynnyt, arat, epäkelvot) tai sit ne joilla on jo joku, johon ne on tyytyneet kun parempaa eivä tole saaneet (näin oon heiltä itseltään kuullut).
      Onneks osaan koskettaa itseeni oikein.
      Kai suuntaan katseeni muualle skandinaviaan.

      • Epäkelpo

        Siinäs kuulitte nynnyt ja arat. Teillä ei tee mitään.


      • Mattimyöhäinen

        Varaa on valita enkä huonoa huoli jos en hyvää saa, normimeno siis täällä päässä. Miessukupuolta en kuitenkaan hauku mutten ymmärrä missä piileksii se mun oma hyvä mies. On se vaikeeta. Nettisaitella varatut vonkaa, ei vois vähempää kiinnostaa. Sit inssit tai maisterit kirjoittelee, kaikki on niin viimeisenpäälle laskelmoitua että oksettaa, missä lymyää se aito mies. Hyvä sydän ja hyväluonteinen mies, taitaa olla varattuja kaikki sellaiset :(


      • 1+1
        Mattimyöhäinen kirjoitti:

        Varaa on valita enkä huonoa huoli jos en hyvää saa, normimeno siis täällä päässä. Miessukupuolta en kuitenkaan hauku mutten ymmärrä missä piileksii se mun oma hyvä mies. On se vaikeeta. Nettisaitella varatut vonkaa, ei vois vähempää kiinnostaa. Sit inssit tai maisterit kirjoittelee, kaikki on niin viimeisenpäälle laskelmoitua että oksettaa, missä lymyää se aito mies. Hyvä sydän ja hyväluonteinen mies, taitaa olla varattuja kaikki sellaiset :(

        Millä lailla laskelmoitua?


      • ................
        1+1 kirjoitti:

        Millä lailla laskelmoitua?

        sivusta....
        Etkö tiedä yhtään inssiä tai maisteria? Sterotypinen ajatusmaailma pitää hyvin usein paikkansa. Nettitreffit laskelmoitua kuten koko elämä, opinnot vuoden päästä, viiden vuoden päästä valmistun, perhe siinä raossa ja talopaketti toisessa..diiba daaba jne. Ei mitään spontaania eikä varmastikaan mitään todellista tunnetta! Otetaan se joku sinnepäin tarpeeksi sopiva ja koko f*king paketti alkaa olla kasassa. Poserit posettaa ja maassa on rauha.
        Suoritetaan ittemme hautaan. Ostetaan eikä vieläkään tunneta olevamme olemassa.
        No joillekin se varmaan sopii, ei kaikille.


      • m30.
        ................ kirjoitti:

        sivusta....
        Etkö tiedä yhtään inssiä tai maisteria? Sterotypinen ajatusmaailma pitää hyvin usein paikkansa. Nettitreffit laskelmoitua kuten koko elämä, opinnot vuoden päästä, viiden vuoden päästä valmistun, perhe siinä raossa ja talopaketti toisessa..diiba daaba jne. Ei mitään spontaania eikä varmastikaan mitään todellista tunnetta! Otetaan se joku sinnepäin tarpeeksi sopiva ja koko f*king paketti alkaa olla kasassa. Poserit posettaa ja maassa on rauha.
        Suoritetaan ittemme hautaan. Ostetaan eikä vieläkään tunneta olevamme olemassa.
        No joillekin se varmaan sopii, ei kaikille.

        "Nettitreffit laskelmoitua kuten koko elämä, opinnot vuoden päästä, viiden vuoden päästä valmistun, perhe siinä raossa ja talopaketti toisessa..diiba daaba jne. Ei mitään spontaania eikä varmastikaan mitään todellista tunnetta! Otetaan se joku sinnepäin tarpeeksi sopiva ja koko f*king paketti alkaa olla kasassa. Poserit posettaa ja maassa on rauha.
        Suoritetaan ittemme hautaan. Ostetaan eikä vieläkään tunneta olevamme olemassa. "

        Naisethan tätä vaatii. Jos suuria linjoja vedetään, niin oikeastaan globaali ekologinen katastrofikin on seurausta siitä, että naiset haluavat, että heidän miehensä on aina enemmän kuin muiden naisten miehet.


    • petronelli

      En ainakaan aktiivisesti. En ilmoittele itseäni netissä, enkä väkisin bongaa miehiä baareista. Nyt vain on se vaihe, kun ei kiinnosta mitkään surustelukuviot. 3v. olen ollut sinkkuna ja vielä viihdyn statuksessani. Kavereille se enemmän näyttää olevan ongelma. Jokaisessa "illanistujaisessa" on se 1 puolison perus sinkkumies kaveri mukana. Sillä aikaa, kun pariskunnat suitsuttavat parisuhdettaan niin me 2 ainoaa sinkkua joudutaan pitämään toisillemme pakkoseuraa. Boring...

      Mutten kyllä vois sanoa, että jäljelle olisi jääneet ne epäkelvot yksilöt. Silloinhan se tarkoittaisi myös minua, meitä. Ottajista ei tunnu olevan pulaa, mutta kiinnostusta minulla on tosi vähän. Ei minun tyyppisiä. Kyllä se sitten kolahtaa jos kolahtaa.

      Ainoa mikä mättää on sinkkuuden tuoma jatkuva puutostila, mutta siihenkin ongelmaan näytän käyttävän "vakkareita". Niissä on onneksi se hyvä puoli, että jää se huoltovelvollisuus, parisuhdehieromiset ja persoonien yhteensovittamiset.

      • ........

        Itse jätän tuollaiset kuivat posettajien illanistujaiset väliin suosiolla. Eri asia jos kyseessä on kunnon kekkerit, joihin tulee muitakin sinkkuja ja jopa seurustelevia ilman sitä toista puoliskoa. Enkä tällä meinaa sitä että se ilman toista puoliskoa bailuissa oleva jahtaa sinkkuja tai toisinpäin vaan peräänkuulutan tällä tervettä suhtautumista elämään, suhteisiin ja sinkkuuteen. Ei siinä toisessa tartte aina roikkua kuin liima.
        Jos suhdetta pitää vielä hehkuttaa muille illan aikana niin aika pimeetä on, eikä varmaan oo kaikki niin hyvin mitä todistellaan.
        Mulla on kiva kaveripariskunta, me biletetään silloin tällöin yhdessä. Ne ei oo koskaan yrittäny mua parittaa kellekään enkä koskaan tunne niiden kanssa olevani ulkopuolinen ja mä tiedän ihan 100varmasti että niillä menee hyvin. Sen näkee. Ollaan tunnettu jo vuosia ja muistan että pari kertaa olisivat maininneet että tässä on nyt tämä mun oikea ja että tosi hyvin menee. Loistava pari ja terve suhde!


    • Hulluutta on toistaa kerta toisensa jälkeen samaa asiaa, ja odottaa erilaisia tuloksia. Siis en etsi aktiivisesti ketään enkä mitään. Ymmärrän, että aktiivinen etsiminen tuottaa monilla komeilla ja ulospäinsuuntautuneilla miehillä tuloksia, mutta on hyvin vaikea edes kuvitella saman tekniikan toimivan omalla kohdallani. Näin ollen jättäytynyt odottamaan, että nainen kävelisi elämääni, ja että sitä odotellessani voin keskittyä aivan muihin asioihin.

    • Peräkammarin Simo

      Kylillä aina pälyilen vastaantulevia naisia.

      • ........

        Hyvä Simo! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe