Tässä vähän itsestäni

Freedom*

Tehdään pieni ajatusleikki. Eli seuraavien tietojeni perusteella saatte arvioida minua. Olenko sellainen, johon ei kannata edes tutustua? Vai sellainen, josta sinä voisit kiinnostua? Jos vielä jaksat, niin voisit kertoa itsestäsi, koska on ihan kiva tietää ihmistyypistä, joka voisi pitää minusta :)

Ikää minulla on 23 vuotta.

Ulkonäöstäni lyhyesti:

- Pituus 160 cm
- Paino 51 kg
- Pienikokoinen, mutta urheilullinen vartalo. Kuitenkin paha ryhtiongelma skolioosin vuoksi.
- Pukeudun tilanteen mukaan. Tyylitajua löytyy vaikka lempivaatteeni ovatkin verkkarit. Olen kinesteettinen ihminen, joten kankaiden pehmeät ja luonnolliset materiaalit ovat tärkeimmät ominaisuudet vaatteissa. Käytän korkokenkiä vain juhlissa. Mekot ovat kivoja kesällä, mutta silloinkin pukeudun mieluiten shortseihin. Ulos lähtiessä laitan aina mekon :)
- Pitkät punaruskeat hiukset ja vihreät silmät
- Kapeat kasvot, ei kunnon poskipäitä

Harrastuksia:

- Pilates, lenkkeily koiran kanssa, jooga, kuntosali, toiminnallinen lihaskuntoharjoittelu

Luonteestani:

- Luonto on minulle erityisen tärkeää. Kaikkien ihmisten tulisi ehdottomasti kierrättää roskat, välttää turhaa auton käyttöä, säästää vettä, välttää turhia ostoksia ja säästää energiaa. Nipotan näistä asioista paljon!
- Olen urheilullinen persoona. Kulutan harrastuksiini aikaa noin kaksi tuntia joka päivä. Teen myös liikunnan alan parissa töitä. Opiskelen kuitenkin yliopistossa alaa, joka ei ole lainkaan liikunnallinen.
- Olen terveysintoilija. Kaikkea saa syödä, mutta kohtuudella. Itse syön kuitenkin kasvispainoitteisesti ja vältän nopeita hiilihydraatteja. Vihaan mm. pitsaa ja pastaa. Osaan kuitenkin nauttia ruoasta, mutta ruoka tulee valmistaa aidoista luonnonmukaisista raaka-aineista, ja sen tulee olla terveellistä. Paistettu lohi on lempiruokaani. En kestä katsoa kun ihmiset täyttävät ostoskärryt vaalealla leivällä, valmisruoilla ja makeisilla.
- Seuraan politiikkaa - kuitenkin vähemmän kuin ennen, koska olen pettynyt nykyisen hallituksen päätöksiin.
- En juo alkoholia kovin usein. Alle kymmenen kertaa vuodessa.
- En tupakoi. Vihaan tupakkaa!
- En harrasta yhden illan juttuja.
- En halua seksiä päivittäin. Minulle riittää, esimerkiksi kolmisen kertaa viikossa.
- Kun suutun, niin yleensä sanon asioita, joita en tarkoita. Voin myös huutaa ja alkaa itkemään. Mököttäjää minusta ei saa. Olen sen verran temperamenttinen.
- Minulla on ollut kaikkea muuta kuin onnellinen lapsuus. Tietyissä asioissa olen vaikea luonne, esimerkiksi en osaa näyttää ystävilleni tunteitani. Poikaystävälleni osaan, mutta hän on ainoa ihminen, jolle voin avautua kokonaan. Itken kyllä helposti, mutta en tykkää puhua asioista, koska pelkään, että minua ei uskota. Sen olen kokenut elämässäni monta kertaa. Ja mikään ei ole niin inhottavaa kuin toisen henkilön vastenmielinen nauru kuvitellessaan, että olen jonkin sortin patologinen valehtelija.
- Olen huono käyttämään rahaa. Käytän sitä kaiken maailman palveluihin, mm. hierontaan.
- En pidä shoppailusta.
- Yleiseltä luonteeltani olen suhteellisen rauhallinen, iloinen, empaattinen ja kiltti.
- Olen myös päättäväinen, ja ehkä vähän hyökkäävä luonne. Olen se, joka aloittaa keskustelemaan ventovieraalle bussimatkan aikana. Minusta voi saada töykeän kuvan jos ei tunne minua.
- Käytöstavat hallitsen. Tilanteesta riippuen uskallan olla oma itseni.

21

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyytreeee

      Kuka sanoi ettei susta voisi pitää? Ootko just tapellut jonkun kaverin tai poikaystävän kanssa? Ja kaipaat sosiaalista kihnutusta? Se on ihan normaalia, mutta silti...

      Viestisi vaikuttaa itsekeskeiseltä. Paskat siitä tykkääkö sinusta jokaikinen ihminen, joita maapallolla on - tykkäätkä sinä ihan kaikista ihmisistä yhtä paljon?

      Yks piirre listastasi kyllä puuttui: hyvä itsetunto. Jos se olisi listassasi - niin, no - koko listaa ei olisi.

      Nyt meet siitä vinkumasta ja möngit poikaystäväsi kainaloon.

      • Freedom*

        Kuka tosiaan sanoi, että minusta ei voi pitää?

        En minä itse ainakaan. Sait väärän kuvan viestistäsi. Haluan ennemminkin tietää, että minkätyyppinen ihminen pitää minusta ja minkätyyppinen ei. Se on paljon mielenkiintoisempaa !

        Ja voin sanoa, että minulla on täysin terve itsetunto. Mutta edelleen tietyntyyppiset ihmiset vetävät puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Haluan tietää, että minkätyyppisiä ihmisiä minun luokseni tulee.
        Toki sen näen myös ympäriltäni, mutta en kuitenkaan samalla tavoin.

        Ja jos nyt saan kommentteja, niin niistä voin saada uutta näkökulmaa ja ajatusta asioihin.

        Tarkoitus ei ole täällä vain odottaa, että mahdollisimman moni tulisi sanomaan, "että voi olet täydellinen minulle". Vaan se, että jos minussa jokin esimerkiksi ärsyttää, niin tällaisen henkilön näkökulma voi avata minun näkemystäni asioihin. Kun sitä itse helpolla ajattelee, että kaikki ajattelevat samalla tavoin...


    • minäminäminäääh

      Antaa itsekeskeisen vaikutelman jo tuommoinen sepustus. Mieti ja analysoi vähemmän ja elä enemmän, kyllä se siitä - ja muuten, ihmiset tykkää kertoa itsestään sulle, eik niinkään kuunnella sun keromusta sinusta, niin se menee.

      • Freedom*

        tää palsta vähän niin kuin oleta, että kerrotaan itsestään. Miten muuten voi osata täällä keskustella?

        Täällä on varmaan satoja tekstejä kun ihmiset ovat kertoneet itsestään. Se ei tarkoita, että ihmiset olisivat jotenkin itsekeskeisiä... Kuulostaa mun mielestäni narsistiselta, että tänne pitää tulla haukkumaan tuntemattomia ihmisiä, ja saada ihminen lyttyyn vain siksi jos hän uskaltaa kertoa itsestään jotakin.

        Onko se sulta pois?


    • aapee87

      Musta tuntuu että sun pituus tai paino ei vaikuta kenenkään haluun tutustua suhun/jättää tutustumatta. Tai joku hiusteväri. Mullakin tuli ensimmäisenä mieleen että tässä on taas joku jonka poikaystävä on jättäny/haukkunu lyttyyn tai muutenvaan huono itsetuntonen joka haluaa kehuja. Pituus-paino normaali, hyvä. Huono ryhti - ei hyvä. Pää ja hiukset on, hyvä. Luonnetta on itse kenenkään oikeasti vaikeeta arvioida koska alkaa helposti kaunistelemaan eikä nää asioita jotka muut näkee. Ekohippeily on ärsyttävää. Terveysintoilijat on ärsyttäviä, erityisesti tommonen EI NOPEITA HIILAREITA IKIN"!!!""!2221123 JA VIHAAN PITSAA JA PASTAAA. JA IHA KAUHEETA KU TÄYTETÄÄ KORIT PAHALLA RUUALLA ÄÄÄÄ. Joo moro. Ei kiitos. Terveellisesti voi elää mutta ei tarvitse olla hannapartanen. Seksin tarve miinus. Olet hormoonihirviö suuttumistesi perusteella - ei kiitos. Tämä luonne teksti sai sut näyttämään pahalta ja ihmettelen miten poikaystäväsi jaksaa sua ellei ole samanlainen.

      • Freedom*

        Noniin..

        Tulihan sitä mielipiteitä :)

        Olen huomannut, että terveysintoilu ärsyttää ihmisiä. Minkäs teet kun asiasta on itse niin äärimmäisen kiinnostunut :)

        Hormoonihirviö kuulostaa kovin tutulta. Lopetin E-pillerit, koska luulenpa, että niiden ansiosta mieliala vaihteli turhankin usein.


      • aapee87
        Freedom* kirjoitti:

        Noniin..

        Tulihan sitä mielipiteitä :)

        Olen huomannut, että terveysintoilu ärsyttää ihmisiä. Minkäs teet kun asiasta on itse niin äärimmäisen kiinnostunut :)

        Hormoonihirviö kuulostaa kovin tutulta. Lopetin E-pillerit, koska luulenpa, että niiden ansiosta mieliala vaihteli turhankin usein.

        On eriasia olla kiinnostunut kun skitso tai nipo. Tai ylipäätään liian ehdoton. Kuulostat tosi naurettavalta ja lapselliselta jos kauhistelet sitä mitä ihmiset lahtaavat kärryynsä kaupassa. Tai olet että hyi pitsaa ja pastaa. Ei niistä ole pakko tykätä, mutta asiayhteys jossa sen sanoit oli vaan niin.. Ei. Eieieieii. Vaihda pillerit jos tahdot panna ilman kortsua, tässä taloudessa tyttö muuttui hormoonihirviöstä päinvastaseksi niitten jälkeen.


    • venla vaan

      Mua viehättivät nämä piirteesi:

      Pituus 160 cm. Olen itse 158 cm. Kyllä lyhyet naiset/tytöt herättävät minussa aina jotain sympatian tapaista.

      Vihreät silmät. Vihreät silmät ovat minusta kauneimman väriset. itselläni siniharmaat. Muista korostaa silmiesi vihreyttä! Vaaleanpunaista, pinkkiä, violettia luomiväriä...

      Että sulla on koira. Pidän eläimistä. Itselläni on 2 kissaa.

      Että luonto on sinulle tärkeä.

      Piirteitä jotka eivät viehättäneet: liika terveysintoilu voi saada uskonnon piirteitä. Hyökkäävyys toisen luonteenpiirteenä saa minut ainakin helposti vetäytymään taka-alalle.

      Olen tällainen aika ujo nainen, 28 v, akateeminen koulutus, 2 kissaa, ei miestä, pätkä, normaalipainoinen, ajoittain ollut ja on edelleen terveysintoilun kaltaisia piirteitä vaikka ne piirteet muissa ihmisissä ahdistavatkin.

      • Freedom*

        En ole liian terveysintoileva..

        Koko illankin oon mussuttanut suklaata ja söin tänään kanahampurilaisenkin.

        Se, että haluan syödä kokonaisuudessaan terveellisesti ei tee minusta mitään pakonomaista terveysintoilijaa! :) Sanoinhan ensimmäisessäkin, että "kohtuus kaikessa"... Jonka oli tarkoitus viitata kokonaisuuteen :)


    • .......

      Pysyn erossa naisista, joilla on elukoita, koska vihaan elukoita.

    • sexi-simeon

      Siinähän sulla on valmis treffi-ilmoitus, laita se tonne treffeihin, niin sittenhän näät kuka susta vois kiinnostua.

    • qwerrewqqq

      Kysyit oletko sellainen johon ei kannata edes tutustua vai sellainen josta voisi kiinnostua. Vastaukseni: viestisi perusteella en haluaisi tutustua. Syy: vaikutat hyvin itsekeskeineltä.

      • One Män

        se itsesi mainostaminen likainen pikku huora

        panen sinua vaikka ilmaiseksi


    • Äijänkutale

      Sanoisinko että sussa on kuvauksen perusteella mun korvaani jotain aidon luonnollista. Just sellaista josta ainakin itse pidän. Miellyttävää vaikutelmaa on usein hankala pukea sanoiksi, livenä hymy ja kiinnostunut katse, joita netissä on hankala tekaista, kertoisivat asian paljon totuudenmukaisemmin ;)

      Eroavuuksina ihanteisiini tosin olisi tuo mainitsemasi eko-fanitus, jossa suosin leväperäisempää ajattelua - vaikka kyllä tykkään luonnosta nauttimisesta.

      Metafoorana kuvauksesta saa käsityksen että olet villiruusu, et lainkaan siloteltu koristekukka.

      • Freedom*

        Hymy toimii aina parhaiten, vaikkakaan ei yksinään riitä :)


    • alv-liskot

      mainos

    • Anonyymi

      Haistakoot tai maistakoot koko terveysterroristit paska!Minua SUUTUTTAA NIIDEN EETTINEN MORALISOIMINEN,MITÄ KUNKIN PITÄISI SYÖDÄ.rEHUJA ILMAN PAHEITA.hEIDÄN MUKAAN TÄYDELLISTÄ ELÄMÄÄ,VAIKKA VITTU TIETÄVÄT VALLAN HYVIN,ETTÄ IHMINEN TARVITSEE PAHEITA.MINÄ AINAKIN SYÖN NIIN PALJON MÄTITAHNAVOILEIPÄÄ,EKSOOTTISIA HEDELMIÄ-MAKEISIA(MM.sOKERIRAKEITA),IMELIÄ HEDELMIÄ JA MARJOJA(mAKEISIA mm.sOKERIRAKEITA,MYÖS HUNAJARAKEITA),MAAPÄHKINÄVOITA.LEIPÄÄ,PATONKIA,SUSHIA,NAKKEJA JA RANSKALAISIA,LIMPPARIA,SMOOTHIETA,FRUITIETA,MEHUA...YMS. MILLENNIUM-MAAN MAIDEN HERKKUJA,JOISTA SUUR-OSEANIAN PARHAIMPIA,JOS EI TELLUS EU TAI SUOMI KELPAA.

      • Anonyymi

        joopa jooo... johan kiukkuvaa ja huutaa eräs...


    • Anonyymi

      En anna arvosanaa, totean että "hyväksytty". Enemmän merkitsisi se miten suhtaudut vastapuoleen, luotko positiivista kannustinta kuin se että ominaisuuksissasi olisi jotain oleellista vikaa. Jotkut ominaisuutesi ovat mallia ärsyttäviä, toiset taas erittäin toivottavia.

      Ihminen sinä olet.

    • Anonyymi

      ESKOON LOPETUS!!!

    • Anonyymi

      JHL LOPETUS!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe