Hip-Hop tähti Nas konsertoi maaliskuussa Helsingissä!
...
Amerikkalainen rap-tähti Nas saapuu konsertoimaan Helsinkiin ensi vuonna. Konsertti järjestetään Helsingin the Circus -klubilla tiistaina 22. päivä maaliskuuta. Liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa ja Tiketissä
maanantaina 13. päivä joulukuuta. Liput konserttiin alkaen 35 euroa. Konsertti on sallittu vain täysi-ikäisille.
Tänään myyntiin tulevat alennetut ennakkoliput RLE -klubilaisille hintaan 30 euroa. Klubilaisille lähetetään ennakko-ostoon oikeuttava sähköposti.
Klubilaiseksi voi liittyä järjestäjän kotisivuilta. ( www.rle.fi )
New Yorkista lähtöisin oleva Nas, oikealta nimeltään Nasir bin Olu Dara Jones,
julkaisi yhtenä parhaimmista hip-hop -levyistä pidetyn
debyyttialbuminsa "Illmatic" vuonna 1994. Levyn hurjasta suosiosta huolimatta se saavutti platinarajan Yhdysvalloissa vasta vuonna 2001.
Seuraavat albumit saivat aikaan hurjan menestyssarjan, mikä myös toi mukanaan syytökset artistin kaupallisuudesta. Yhteensä yhdeksän soololevyä julkaissut Nas kohautti musiikkimaailmaa vuonna 2006 julkaisemalla albumin "Hip Hop Is Dead". Levyn nimi kuvasi Nasin mukaan sen aikaisen hip-hopin tilannetta.
Nasin albumeista kuusi on saavuttanut Yhdysvalloissa platinarajan, yli miljoona myytyä albumia. Reggae -tähti Damien Marleyn kanssa yhteisalbumin "Distant Relatives" julkaissut Nas suunnittelee julkaisevansa kymmenennen sooloalbuminsa ennen kesää 2011.
NaS 22.3.2011 @ the Circus , Helsinki
Ennakkoliput 30 Eur: www.rle.fi
Hinta: 35 Eur , 60Eur
Liput: Lippupalvelu ( www.lippupalvelu.fi ) ja Tiketti ( www.tiketti.fi )
Nas 22.3.2011 @ the Circus, Helsinki
Rle2010
3
968
Vastaukset
- samsung alennus
Näytä Samsung puhelin lippukaupassa ja saat 10€ alennuksen lipun hinnasta!
1´per asiakas/puhelin, lippuja rajoitettu määrä! - nasnasnas
Circuksessa on vaan niin paska äänentoisto. Kai se pitää silti lähtee
- laurac
mulla 2 lippua myynnissä, pääset sisään nimellä kun laitat viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579