suhde yh-naisen kanssa?

ei kiitos!

En voisi edes kuvitella suhdetta lapsia omaavan naisen kanssa.
Lähtökohta on se että mies huolehtii jokaisesta lapsesta jonka siittää ja sillä selvä!
Jos olet lapseton mies niin haluatko elämääsi yh-naisen joka tuo tullessaan ex-siipan vierailut
lasten tapaamisten aikoihin? haluatko olla osa huoltajuusriitoja-vaikkei sinulla ole omia lapsia?
Haluatko että naisesi murrosikäiset lapset uhittelevat sinulle?
Ei kiitos,yh:t

15

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..---........-------

      Itse olen sitä mieltä, että parhaiten pärjäävät sellaiset parit joilla molemmilla on lapsi/a edellisestä suhteesta, koska silloin kumpikin ymmärtää mitä on lapsiperheen arki. Olin suhteessa vkl-isän kanssa ja ei kiitos enää koskaan, ennemmin olen yksin lopunikää mutta lapselliset miehet kierrän kaukaa.

      Vaikka omassa ikäluokassani, suurimmalla osalla on lapsia, silti lähtisin suhteeseen ennemmin sen "vähemmän" kiinnostavan kanssa kuin miehen kanssa jolla on lapsia edellisestä suhteesta. En tahdo lapsia, enkä jaksa toisenkaan lapsia, elämä on paljon antoisampaa kun saa olla suhteessa lapsettomaan ja elää sitä suhdetta ilman "riippakiviä".

      • samma här

        Juuri näin. Kyllä tämä "totuus" toimii näinkin päin. Mies lapsilla, iso EI KIITOS. En ala kotipiiaksi kenekään toisen mukuloille.


    • Olen lapseton mies ja vastaan noihin näin:

      "suhde yh-naisen kanssa?"
      Mahdollista on, edellyttää tosin kaikkien asioiden olevan samanlaisia mitä tulevaisuudessa halutaan tehdä. Edellyttää myös että kiinnostusta on molemmin puolin, muutoin ei.

      "Jos olet lapseton mies niin haluatko elämääsi yh-naisen joka tuo tullessaan ex-siipan vierailut
      lasten tapaamisten aikoihin"
      En mielelläni hyväksy tätä, mutta uskollisuus minua kohtaan pitää olla jos ei ole niin se on sitten loppu.

      "haluatko olla osa huoltajuusriitoja-vaikkei sinulla ole omia lapsia?"
      Tässä en halua olla missään tapauksessa osallisena, tukena voin olla mutta itse en osallistu.

      "Haluatko että naisesi murrosikäiset lapset uhittelevat sinulle?"
      En tietenkään, naisen ongelma on huolehtia tästä. Tukena voin olla mutta muuten en halua.

      Mutta kaikenkaikkiaan, ennemmin olisin lapsettoman naisen kanssa kuin yh:n. Tällöin voi suunnitella elämää pidemmälle, eikä ole lapsia ainakaan heti olemassa jotka pitäisi ottaa huomioon. Joten yh on kyllä negatiivinen asia verrattuna lapsettomaan. Ja aina pitäisi harkita kannattaako edes ryhtyä kyseisessä tilanteessa mihinkään, edellyttää eri asioiden täyttymistä.

      • EHDOTON EI

        SELLAISILLE JOILLA ON LAPSIA.
        JOKO YHTEISET LAPSET TAI EI LAPSIA LAINKAAN.


      • 12#21
        EHDOTON EI kirjoitti:

        SELLAISILLE JOILLA ON LAPSIA.
        JOKO YHTEISET LAPSET TAI EI LAPSIA LAINKAAN.

        Mieluummin yksin kun naisen kans jolla on liuta lapsia.Kun otat yh:n mukana tulee
        lapsi tai lapsia,lasten ja uuden miehen riitoja,koska lapset ei yleensä hyväksy uutta
        miestä ja nainen luonnollisesti asettuu lastensa puolelle, josta taas seuraa riitelyä naisen ja
        miehen välillä ja ERO
        Sellaista on yh-naisten elämä-suhteesta toiseen hyppimistä.


      • Ei noin
        12#21 kirjoitti:

        Mieluummin yksin kun naisen kans jolla on liuta lapsia.Kun otat yh:n mukana tulee
        lapsi tai lapsia,lasten ja uuden miehen riitoja,koska lapset ei yleensä hyväksy uutta
        miestä ja nainen luonnollisesti asettuu lastensa puolelle, josta taas seuraa riitelyä naisen ja
        miehen välillä ja ERO
        Sellaista on yh-naisten elämä-suhteesta toiseen hyppimistä.

        on kyllä toisenlainen. Mulla on ollut yksi pidempi suhde yksinhuoltajaan ja hänen lapsi kiintyi minuun vähän liikaakin. Sen verran paljon että käyn vieläkin välillä katsomassa muksua.

        Tottakai se ensin arasteli, onhan se lapsi. Mutta kyllä se siitä vähän helpotti kun leikki lapsen kanssa legoilla ja teki kaakaota.


    • K46

      Itse olen ollut yksinhuoltaja (tai oli meillä yhteishuoltajuus, mutta lapsi asui luonani). Nyt hän on aikuinen, en tiedä miksi nimittelisin itseäni? Eronnut? Sinkku? En ainakaan enää koe olevani yksinhuotaja, kun huollettvaia ei ole. Täytyy kyllä naisenakin myöntää, että en ottaisi yksihuoltajaisää itselleni, en millään jaksaisi sitä lapsiperheen arkea enää, en edes joka toinen viikonloppu. Yllättvän monella 40 vuotta ohittanut mies on aika pieniä lapsia. Tässä iässä arvostaa kyllä sitä, että on vapaa tulla ja mennä kuten haluaa, matkustaa ym. Ihannekumppani tässä iässä olisi mies jolla myös on aikuinen lapsi (ei välttämättä liuta aikuisa lapsia, nekin vaatii omaa aikaansa, jos jokaisen luona pitää käydä ja jokaisen täytyy muistaa jouluna ja syntymäpäivänä. En ole kyläilyihminen, mutta arvostaisin kumminkin, että miehellä olisi lapsi,
      koska lapseton mies on monesti aika joustamaton, kun ei ikinä ole ollut täysin vastuussa toisesta ihmisestä.
      Nuoremana varmaan on enemmän se ongelma, että haluaisi vielä omat lapset, niin miksi rupeaisi kasvattamaan jonkun toisen omat, ymmärrän asian kummankin sukupuolen kannalta.
      Onneksi kumminkin yksinhuoltajille tuntuu niitä miehiä ja naisia löytyvän, niille jotka niitä haluavat.
      Itse en niinkään edes välitä suhteesta, viihdyn liian hyvin yksin.

    • Ei noin

      "En voisi edes kuvitella suhdetta lapsia omaavan naisen kanssa."

      Minä voisin. Jos muuten löytäisin sen yhden ainoan naisen jonka kanssa kaikki natsaa, muksu tai pari menisi siinä mukana.

      "Lähtökohta on se että mies huolehtii jokaisesta lapsesta jonka siittää ja sillä selvä!"

      Entäs spermanluovuttajat?

      "Jos olet lapseton mies niin haluatko elämääsi yh-naisen joka tuo tullessaan ex-siipan vierailut
      lasten tapaamisten aikoihin?"

      En koe exiä ongelmiksi. Itekin olen väleissä omieni kanssa eikä meillä edes ole lapsia.

      "haluatko olla osa huoltajuusriitoja-vaikkei sinulla ole omia lapsia?"

      En. Mutta eivät kaikki eronneet tappelekaan lapsista ja vaikka tappelisivat, niihin ei ole pakko sekaantua.

      "Haluatko että naisesi murrosikäiset lapset uhittelevat sinulle?"

      Jos nyt puhutaan ihan terveistä lapsista niin nainen josta kiinnostuisin osaisi kasvattaa lapsensa siten että ne eivät uhittele.

    • ATM4EVA.

      että alkaisin pitää peliä sellaisen naisen kanssa, jolla on lapsia. Mieluummin elän elämäni vanhana poikana.

    • ujo piimä

      Ja täytyy sanoa että tähän astisista suhteista kaikkein paras ja se jonka olisi pitänyt onnistua. Hieno ja fiksu nainen, asiat kunnossa, lapsi käyttäytyi paremmin kuin minä saman ikäisenä.

      Harmittaa niin perkeleesti kun loppui.

      • Rasvaton piimä

        miksi loppui?


      • ujo piimä
        Rasvaton piimä kirjoitti:

        miksi loppui?

        ajoitusvirhe, etäsuhde ja käytännön elämien mahdoton yhteensovittaminen, ts. toisen olisi pitänyt muuttaa ja käytännössä etsiä uusi ammatti.


      • Rasvaton piimä
        ujo piimä kirjoitti:

        ajoitusvirhe, etäsuhde ja käytännön elämien mahdoton yhteensovittaminen, ts. toisen olisi pitänyt muuttaa ja käytännössä etsiä uusi ammatti.

        Vai niin. Harmi.


      • yh mamaaaa
        Rasvaton piimä kirjoitti:

        Vai niin. Harmi.

        hahah, ompa täälläkin kummia vastauksia... tuntuvat aivan kypsymättömien pikkupoikien kirjoituksilta. mä olen yh enkä tarvitse enää toista "vauvaa" (tässätapauksessa mies!) huollettavakseni. mun yksikään poikaystävä ei oo koskaan joutunut hoitamaan lastani, tai muutenkaan kantamaan siitä minkäänlaista vastuuta ellei ole itse halunnut. lapsen isän kanssa ei olla minkäänlaisissa tekemisissä, puhumatta ja näkemättä ollaan oltu jo yli 3v. sen lurjuksen on ihan turha takaisin tulla, tietää sen itsekkin ja olen tämän painoittanut poikaystävilleni. ehkä vielä joskus löydän sen oikean, mutta siihen asti elämme onnellisesti lapseni kanssa kahdestaan, mahtaa teitä vituttaa ;D


      • Aikuinen ihminen
        yh mamaaaa kirjoitti:

        hahah, ompa täälläkin kummia vastauksia... tuntuvat aivan kypsymättömien pikkupoikien kirjoituksilta. mä olen yh enkä tarvitse enää toista "vauvaa" (tässätapauksessa mies!) huollettavakseni. mun yksikään poikaystävä ei oo koskaan joutunut hoitamaan lastani, tai muutenkaan kantamaan siitä minkäänlaista vastuuta ellei ole itse halunnut. lapsen isän kanssa ei olla minkäänlaisissa tekemisissä, puhumatta ja näkemättä ollaan oltu jo yli 3v. sen lurjuksen on ihan turha takaisin tulla, tietää sen itsekkin ja olen tämän painoittanut poikaystävilleni. ehkä vielä joskus löydän sen oikean, mutta siihen asti elämme onnellisesti lapseni kanssa kahdestaan, mahtaa teitä vituttaa ;D

        "Tämä aikuinen mieskään ei halua yh-äitiä.
        Ei teissä mitään vikaa ole mutta toisten lasten huoltaminen. Ei kiitos.

        Usein se on se yh-äiti joka on aika vauva sen lapsensa kanssa eli sitten on kaksi lasta huollettavana miehellä.

        Ei kovin jännittävät elementit parisuhdetta ajatellen.

        Olen tapaillut yh-äitiä ja ei koskaan enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe