minkälainen nainen on

prinsessa?

eli kertokaahan, minkälainen nainen on teidän mielestänne prinsessa? ja nyt puhutaan siis kielteiseen sävyyn "prinsessana olosta".

minua on muutama mies (tosin lyhyet tuttavuudet, sellaiset joita olen tavannut kerran enkä seksin merkeissä) haukkuneet prinsessaksi, samoin eräs "ystäväni". Tämä ihmetyttää minua, koska en koe itseäni mitenkään prinsessaksi vaan aivan tavalliseksi. eli nyt antakaa tulla, haluan kuulla tarkemmin näitä "prinsessa" -piirteitä, että voin miettiä löytyykö minusta oikeasti näitä vai onko tämä vain joidenkin tapa lytätä toinen.

8

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi en lukenut tarkemmin tuota että kielteiseen sävyyn, luulin että myönteiseen sävyyn...

    • ....................

      Jos jotain kuvataan prinsessaksi, niin ainakin miesten suusta se ei ole ikinä pelkästään negatiivista tai positiivista, vaan vähän kumpaakin. Se tarkoittaa, että olet nirppanokka monessa asiassa, mutta ehkä samalla jollain raivostuttavalla tavalla ihana kun teet sitä.

      • ????????????

        Prinsessa on sellanen,jolle ei mikään taho kelvata...aina on jotain huomauttamista...on "ruttu siellä" tai "ruttu täällä" ja pientä hienosäätöä pitäis olla;tyyliin "milli oikealle,sentti vasemmalle"...ja puheetkin tyyliä ; "kun MINÄ tahdon ja MINÄ ensin ja MINÄ en tykkää"
        Oijoijoi....tää on mun arkea :((
        Toivon hartaasti,että sun kohalla nimitykset on olleet vääriä ://


      • 5 + 9 + +
        ???????????? kirjoitti:

        Prinsessa on sellanen,jolle ei mikään taho kelvata...aina on jotain huomauttamista...on "ruttu siellä" tai "ruttu täällä" ja pientä hienosäätöä pitäis olla;tyyliin "milli oikealle,sentti vasemmalle"...ja puheetkin tyyliä ; "kun MINÄ tahdon ja MINÄ ensin ja MINÄ en tykkää"
        Oijoijoi....tää on mun arkea :((
        Toivon hartaasti,että sun kohalla nimitykset on olleet vääriä ://

        luulee olevansa "maailman napa", kaikki pyöriin hänen ympärillään, hän on maailman keskipiste ja muiden palveltavissa. Et kyllä sellaiselta vaikuta koska halusit asiaan selvitystä.


      • Ei prinsessoille

        No en menisi noin yleistämään. Kyllä minä ainakin olen nimittänyt naista prinsessaksi ihan pelkästään negatiivisessa merkityksessä. Siinä naisessa se piirre oli pelkästään rasittava, eikä mitenkään ihana.

        Älä siis anna sitä kuvaa naisille, että kaikki miehet pitäisivät prinsessakompleksisia jotenkin ihanina. Joku mies tai jotkut miehet ei ole sama asia kuin kaikki miehet.


    • 5+20

      Prinsessa kuvittelee, että kaikki muut ihmiset tuntevat ja kokevat asiat täsmälleen kuten hänkin ja reagoivat kuten hän -- ja koska hänen tapansa on se ainoa oikea tapa, niin jos joku siitä poikkeaa, sen jonkun täytyy olla erityisen typerä, suvaitsematon tai ilkeä ihminen. Prinsessa kuvittelee usein olevansa hyvinkin empaattinen, vaikka todellisuudessa hän on täysin kykenemätön tajuamaan sitä, kuinka erilaisia ihmiset ovat, hän vain projisoi omia ajatuksiaan ja tunteitaan ympäristönsä ihmisiin ja toimii niiden vallassa.

      Koska prinsessan tapa on hänestä se oikea tapa, he ovat usein myös aika nirppanokkaisia ja kokevat erilaiset tavat tehdä asioita jopa henkilökohtaisina loukkauksina. Sehän ei juolahda prinsessan mieleen, että kaikkien muiden maailma ei välttämättä pyöri hänen napansa ympärillä. Prinsessat voivat olla keskenään silti hyvinkin erilaisia, esim. yksi prinsessa voi suuttua siitä, että mies ei avannut hänelle auton ovea ("Kyllä miehen pitää olla herrasmies, kaikkihan sen ymmärtää!"), kun taas toinen prinsessa suuttuu siitä, että mies avasi hänelle auton oven ("Onhan mulla itselläkin kädet, senkin urpo, ootko koskaan kuullut tasa-arvosta!"). Prinsessan miellyttäminen on erityisen vaikeaa siksi, että hänen mielestään hänen tapansa ajatella on universaalisti se ainoa oikea, eikä hänen siksi tarvitse erikseen ilmaista, mitä hän haluaa, koska jokaisen fiksun ihmisen pitäisi automaattisesti ajatella hänen tavallaan joka tapauksessa ja sen vuoksi intuitiivisesti tietää, mitä hän haluaa.

    • Ei noin

      Joko hienohelma tai aikuinen teinityttö.

      "Yhyy en voi kuoria sipuleita kun silmämeikki leviää" tai joku 25v superpissis joka hönöttää kovaan ääneen kännykkään retkistään Sedulaan.

      Ihan saatanan rasittavia ihmistyyppejä, jos sanon jotain prinsessaksi tarkoitan rasittavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe