Asema-Alef

tiedustelutapaus

8

1452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malla 32v

      laihdutushoidossa kyseisessä firmassa viime kesänä.
      Palvelu oli joustavaa ja ystävällistä: aikoja sain jopa viikonlopulle ja myöhään iltaan.
      Kävin 6 kertaa hoidossa yhteensä 6 tuntia ja vyötöröni supistui yhteensä n.10cm.
      Lisäksi ostin hoitajalta luontaistuotteita laihdutukseen ja yhdessä pikkudieetin kanssa saivat ne läskini sulamaan.Osa siitä on tullut takaisin mutta ei kaikki.
      Hyvää: hinta ja palvelu
      Huonoa:kotihoito ja hoitajana toimi mies(asiallinen kuitenkin)

    • Markku vaan

      Minulla se toimi hyvin..senttejä en laskenut.Keskivartaloni pieneni yhden koon, ei enempää ei vähempää.
      Ultraäänestä tuli pistävä tunne ja ääni oli ajoittain kova, siihen tottui kyllä nopeasti.
      Tilat eivät olleet luksusta, lähinnä kodinomaiset, mua se ei haitannut,hinta/laatusuhde ratkaisi.
      Ainoa jota jäi kaipaamaan oli Pöyhönen ja se punainen ambulanssi.siihen kyytiin kun pääsis:DDDD

    • jellu

      Hoitoja antava henkilö on painonnostoa harrastava rakennusurakoitsija, joka tuo maahan sitä laitetta, ja hieman harrastelijamaisesti hankkii lisätienestiä laitteen käytöllä. Hoidot tehdään kotona, joka on
      kyllä aika epäsiisti. On joustava ajoissa ja hinnoissa, mutta jutut saattaa välillä olla hieman erikoisia. Ihan herkkänahkaisille ei ehkä voi suositella. Itselläni tulokset ei olleet kummoisia ja kaikki on tullut takaisin.
      Mielestäni näitä hoitoja markkinoidaan harhaanjohtavasti sillä että tulos on pysyvä. Sehän voi olla että ne solut jotka sieltä on saatu rikottua, on pois lopullisesti, mutta sillähän ei ole merkitystä, kun vieressä olevat voi paisua vaikka kuinka paljon. Pidän itse tämän hoidon hintaa ja vaivaa liian suurena tuloksiin nähden. Toki ne varmaan vaihtelee ja luonnollisesti on itsestä kiinni lihooko jälkeen päin uudestaan.

      • Janna 24

        Minä ostin City-diilin viime viikolla hintaan 80 euroa/hoitotunti ja olen ollut erittäin tyytyväinen hintaan,palveluun ja tuloksiin.
        Milloin kävit hoidossa?

        Hoitopaikan ympäristö on oikeastaan erittäin arvostettua ja kallista asuinaluetta.Hoitopaikassa on hyvin siivottu potilaswc ja hoitohuone on erillinen suht tilava huone.Hoitokone desifioitiin ennen hoitoa minun läsnäollessani ja hoitopetiin vaihdettiin suojapaperi...no joo konttoripöydän paperit voisi olla paremmin järjestyksessä mutta se ei vaikuta itse hoitoon joka on 6 kertaa edullisempi kuin kallein ultraäänihoito.

        Harrastelijamaisuus on näköjään jäänyt koska hoitoja on nähtävästi tehty jo melkein kaksi vuotta ja asiakkaita on nähtäästi riittävästi koko päivän ansioihin.
        Maahantuontiiinkaan aikaa ei enää hänellä ole vaan laihdutushoito on näköjään nykyisin hänen päätoimialansa.
        Joo..hoitaja näytii olevan aika lihaksikas ja jutut rentoja, outoja? ehkä sinun mielestäsi.Vikutti tietävän paljon juuri laihdutusasioita ja ymmärsin että nämä hoidot tarvitsevat myös dieetin tuekseen.


      • Nipsu25
        Janna 24 kirjoitti:

        Minä ostin City-diilin viime viikolla hintaan 80 euroa/hoitotunti ja olen ollut erittäin tyytyväinen hintaan,palveluun ja tuloksiin.
        Milloin kävit hoidossa?

        Hoitopaikan ympäristö on oikeastaan erittäin arvostettua ja kallista asuinaluetta.Hoitopaikassa on hyvin siivottu potilaswc ja hoitohuone on erillinen suht tilava huone.Hoitokone desifioitiin ennen hoitoa minun läsnäollessani ja hoitopetiin vaihdettiin suojapaperi...no joo konttoripöydän paperit voisi olla paremmin järjestyksessä mutta se ei vaikuta itse hoitoon joka on 6 kertaa edullisempi kuin kallein ultraäänihoito.

        Harrastelijamaisuus on näköjään jäänyt koska hoitoja on nähtävästi tehty jo melkein kaksi vuotta ja asiakkaita on nähtäästi riittävästi koko päivän ansioihin.
        Maahantuontiiinkaan aikaa ei enää hänellä ole vaan laihdutushoito on näköjään nykyisin hänen päätoimialansa.
        Joo..hoitaja näytii olevan aika lihaksikas ja jutut rentoja, outoja? ehkä sinun mielestäsi.Vikutti tietävän paljon juuri laihdutusasioita ja ymmärsin että nämä hoidot tarvitsevat myös dieetin tuekseen.

        Juu, minä kävin kanssa cityDealin kautta (kolmen kerran tarjous). Tosi joustavaa ja ihan asiallista palvelua minunkin mielestäni ja tilat olivat hoitoon sopivat. Kotihoito se kyllä oli, mutta eipä tuohon hoitoon muuta tarvitsekaan kuin sen hoitopöydän. Itselleni tärkeämpää oli se, että kotihoidon ansiosta sai hoidon huomattavasti edullisemmin (jopa ilman cityDealiä hinnat ovat huomattavasti alhaisemmat kuin muualla).

        Tuloksiin olen hyvin tyytyväinen. Olen hoikka muuten, mutta naisille tyypillisiin ongelmakohtiin (alaselän jenkat, ratsupaikat) oli kuitenkin päässyt kertymään ylimääräistä rasvaa. Noissa ratsupaikoissa oli lisäksi selluliittiä. Nuo saatiin kuitenkin pois ja nyt odottelen innoissani bikinikautta :)


    • El50

      I went there through CityDeal, about 6 times in a couple of times. The price is just great, all other places I've seen offering similar treatment are much more expensive. I'm extremely happy with the results. My cellulitis is jsimply gone and centimeters are melting away from the treated areas (waist and thighs). The experience overall is like you are scuplting your body, concentrating on areas particularly important to you. Of course it's better if you'll combine the treatments with conscious eating plan and some physical exercise.

      What also adds to the positive experience is the flexibility of the service: you can get evening and weekend appointments. The person is friendly, calm and professional. I will definitely go again if I'll want to do some fine tuning here and there.

    • Pyh

      No joo en ole vielä käynyt mutta puhelimessa sain ainakin sellaista palvelua etten ehkä menekään....

    • Ensivaikutelma petti

      Kävin itse tänään tuolla Asema-Alefilla ultraäänikavitaatio-hoidossa, kun olin löytänyt Facediilistä todella hyvän tarjouksen.
      Soitin sinne ja mietin myös itsekin haluanko edes mennä, kun herra kuulosti todella tylyltä puhelimessa. Kuitenkin sitten hoidon aikana hän vaikutti ihan mukavalta mieheltä. Olen itsekin hyvin puhelias, mutta nyt kilpailin puheenvuorosta. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe