Kaikken aikojen

paras euro-

5

508

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras euroviisu kautta aikojen on edelleen Abban esittämä WATERLOO. Tuo Waterloo soi silloin tällöin vieläkin radiossa, mutta tuota THE END OF THE WORLD biisiä en kuullut edes montakaan kertaa 60- luvullakaan. Siis silloin kuin se oli uusi. tuon jälkeen en sitten ole kuullutkaan kertaakaan.

• uck the world

Ne eurot on ei ne paljon eroa onko painettu 2000 vai 2008, mut ne erikoiseurot suomenkin on ihan hienoja.

Nina Lassanderin olis pitänyt olla Suomen edustaja 2010 toisin kävi. Älkää tehkö toistakertaa sitä virhettä, että joku paljon huonompi menee viisuihin kuin on muista ehdoilla olevista on tarjolla. Vaikka joku Marco, Antti tai Erkki tulee laukomaan, että toi on ihan huono ja tolla huono esitys ja tää tässä on se paras niin älä usko sitä. Vaan siinä äänestyksen viimehetkellä äänestä sitä mikä on paras sun mielestä.

V***n Marco ja YLE sanon minä. Mummot ja vanhemmat 50 jne.. ihmiset katsoo ja ihanaa wuu naminami määkin uskon Marcoa ja äänestän vielä sitä luuunhuiskaajia. Marco varmaan tehny niille sen koreokravian ja tetty hehkutti sitä. Äläkä sinä tai sinä sano, että vieläkö tuosta jaksaa jauhaa. VIELÄ jaksaa. Oltaisiin oltu ainakin Finaalissa ja uskon jopa, että 10 parhaan joukossa oltaisiin oltu.

http://www.youtube.com/watch?v=xkeRGNk2xCA

Työlki ellää

• arhahar

Minun mielestäni se karsintavoitto olisi kyllä mennyt Eläkeläisille, jos Marco ei olisi tullut puhumaan täyttä asiaa. Viro kokeili jo vuonna 2008 samanlaista huumorimusiikkia jääden semifinaalin toiseksi viimeiseksi - olisi ollut viimeinen, ellei Suomi jostain kumman syystä olisi antanut huippupisteitä... Itse kannatin Kuunkuiskaajia alusta alkaen ja yhä edelleen olen sitä mieltä, että se oli edustajiemme parhaimmistoa viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana. Ja olisihan se finaalipaikka nytkin tullut historiamme toiseksi parhaalla semisijoituksella, jos raadit eivät vain olisi olleet mukana. http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2010#Split_jury.2Ftelevoting_results

Meni ehkä vähän aiheen vierestä, mutta en tajua miksi tällaisesta vanhasta asiasta jaksetaan yhä vinkua. Varsinkaan kun mitään hävettävää ei todellisuudessa ollut. Ninan biisi oli toki myös hyvä.

• 221210

Koska tuo kappale ei ole koskaan euroviisuissa edustanut mitään maata, vaan on amerikkalaista alkuperää. Tosin tästä on tehty enemmän covereita kuin yhdestäkään euroviisusta konsanaan.

• muuan varjomies

Ensinnäkään tuo Skeeter Davis biisi ei todellakaan ole koskaan ollut noissa kisoissa mukana kuten joku fiksu jo totesi, samaten Usalaiset ei voi osallistua koskaan noihin koko skaboihin.

Paras biisi tai artisti noissa kisoissa sitäpaitsi on Cliff Richard. Tässä on paras biisi.
      http://www.youtube.com/watch?v=jZGTNUQELiE&feature=related

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1452
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      809
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      674
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      625
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe