Olisinko mä jonku ihannenainen?

utelias tyttö

ihan uteliaisuudesta kysyn...
Olen 163cm pitkä, paino vaihtelee 52-56kg:n välillä.
Soitan pianoa, juoksen, tykkään tanssia ja käydä sillontällön baareissa.
luonteeltani olen "sopivasti hullu", olen mielestäni hauska ja rento tyyppi. Välillä stressaan turhista, olen temperamenttinen. Osaan sanoa asiat niinkun ne näen, en mielistele ketään. Olen sosiaalinen, viihdyn isoissa porukoissa. olen rehellinen, avoin ja hyvä kuuntelija.
Pukeudun yleensä rennosti. Siinä se mitä monet ihmettelee.. en siis ole mikään minihame ja napapaita tyyppi, vaan yleensä heilun collarihousut jalassa ja huppari päällä. (mikä ei ole vissiin kovin naisellista..)
en myöskään meikkaa päivittäin ja vietä monia tunteja peilin edessä naamaani ja hiuksiani laittaen. Viihdyn ilman meikkiä, olen tyytyväinen siihen miltä näytän, enkä siis välitä tunkea naamaani täyteen pakkelia.

nonnih... siinäpä sepostus minusta, olenkos jonkun ihannenainen?? :D

19

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja----

      että iältäni olen 25vuotias

      • asdasdasdaa

        Hyvässä ja pahassa olisin tekstin perusteella kuvitellut iäksi kymmenisen vuotta vähemmän. Pituuden/painon/harrastusten perusteella harvoin kukaan määrittelee ihannenaistaan että aika turha kysymys. Oot varmaan ihan kiva.


      • Muuten mutta kaikkia asioita ei ilmene tuosta ja kaiken lisäksi pari menee ohi.

        "tykkään tanssia ja käydä sillontällön baareissa"
        Myönnän sen että en osaa tanssia enkä käy baareissa juomassa, enkä ole koskaan pahemmin pitänytkään koko touhusta.

        "viihdyn isoissa porukoissa"
        Minä viihdyn ainoastaan silloin jos sitä joukkoa pitää johtaa, mutta pelkästään mukana oleminen ei oikein nappaa.


      • aloittaja.----
        asdasdasdaa kirjoitti:

        Hyvässä ja pahassa olisin tekstin perusteella kuvitellut iäksi kymmenisen vuotta vähemmän. Pituuden/painon/harrastusten perusteella harvoin kukaan määrittelee ihannenaistaan että aika turha kysymys. Oot varmaan ihan kiva.

        miehillä joku suurinpiirteinen mitta on minkäkokoisista naisista tykkää? toiset tykkää lyhyistä, toiset pitkistä jne...?

        "oot varmaan ihan kiva" :DD heh


      • aaaaaaaaaddddddddddd
        aloittaja.---- kirjoitti:

        miehillä joku suurinpiirteinen mitta on minkäkokoisista naisista tykkää? toiset tykkää lyhyistä, toiset pitkistä jne...?

        "oot varmaan ihan kiva" :DD heh

        Suurinosa tykkää silleen 150cm-180cm naisista jotka on normaalipainoisia, pelle.


      • alottaja....----
        aaaaaaaaaddddddddddd kirjoitti:

        Suurinosa tykkää silleen 150cm-180cm naisista jotka on normaalipainoisia, pelle.

        Normaalipainoisia? kyllähän moni tykkää muunkinlaisista kun vaan normaalipainoisista.


      • aaaaaaaaaaaaaasdssss
        alottaja....---- kirjoitti:

        Normaalipainoisia? kyllähän moni tykkää muunkinlaisista kun vaan normaalipainoisista.

        No ok, normaalipainosta ja vähän kevyempää ja vähän painavampaa. Harva haluaa tikkaria tai sotanorsua, fakta.


      • adsdsdadasdadasdasd
        aaaaaaaaaaaaaasdssss kirjoitti:

        No ok, normaalipainosta ja vähän kevyempää ja vähän painavampaa. Harva haluaa tikkaria tai sotanorsua, fakta.

        Sitä paitsi, jos niin hyvin tiedät että ihmiset tykkää monenlaisista niin miksi vitussa sun pitää sitten udella. Niinkun joku sanoi, kehuja sä täällä olet kalastamassa, et mitään muuta. Kuten sanoin, oot varmaan ihan kiva. Ei hoikuttele mutta ei nyt varsinaisesti kammoksutakaan, paitsi ehkä huono itsetunto ja just kehujen kalastelu. Tai vaihtoehtoisesti ylimielisyys ja itsekeskeisyys. Molempi pahempi.


      • edelleen aloittaja..
        adsdsdadasdadasdasd kirjoitti:

        Sitä paitsi, jos niin hyvin tiedät että ihmiset tykkää monenlaisista niin miksi vitussa sun pitää sitten udella. Niinkun joku sanoi, kehuja sä täällä olet kalastamassa, et mitään muuta. Kuten sanoin, oot varmaan ihan kiva. Ei hoikuttele mutta ei nyt varsinaisesti kammoksutakaan, paitsi ehkä huono itsetunto ja just kehujen kalastelu. Tai vaihtoehtoisesti ylimielisyys ja itsekeskeisyys. Molempi pahempi.

        mutta ihan uteliaisuudesta kysyin.
        Tiedän että miehet pitää monenlaisista naisista, ihan siinä missä naisetkin pitää monenlaisista miehistä.
        En mä mitään kehuja ole vailla, todellakaan, enkä myöskään ole itsekeskeinen tai ylimielinen, kaukana siitä.
        Jotenkin vaan tuntuu, että tuolla tosi elämässä vedän puoleeni renttuja renttujen perään, ja haluaisin tietää, voisko musta mahdollisesti kiinnostua sellanen mies, joka ei ihan niin renttu olisi...


      • aaaaaaaaaaaaaddddddd
        edelleen aloittaja.. kirjoitti:

        mutta ihan uteliaisuudesta kysyin.
        Tiedän että miehet pitää monenlaisista naisista, ihan siinä missä naisetkin pitää monenlaisista miehistä.
        En mä mitään kehuja ole vailla, todellakaan, enkä myöskään ole itsekeskeinen tai ylimielinen, kaukana siitä.
        Jotenkin vaan tuntuu, että tuolla tosi elämässä vedän puoleeni renttuja renttujen perään, ja haluaisin tietää, voisko musta mahdollisesti kiinnostua sellanen mies, joka ei ihan niin renttu olisi...

        No vissiin jos ei kelpaa ne joita vedät puolees ni jossain on vikaa. Jos susta ei kiinnostu muut kun rentut niin ei pelkästään niissä voi olla vikaa..


    • kjarklj klyjkljklj

      Lisättäköön myös että aloittaja selvästi kalastelee täällä kehuja.

    • Tosiäijä.

      Voi, voi, kun mun ihannenaisen pitäisi olla 164 cm pitkä ja painaa aina tasan 57,2 kg vuorokauden- ja vuodenajasta riippumatta.
      Lisäksi ihannenaiseni olisi basisti, harrastaisi zumbaa ja kävisi joka viikonloppu teknobileissä, joissa nauttisi pelkästään vaaleanpunaisia drinkkejä. Hänen pitäisi olla aivan seinähullu, kaikkien muiden mielestä naurettava, mutta samalla paskantärkeä & jäykkä nipottaja, joka ei kuuntele ketään, viihtyy mieluiten yksin ja ei sano koskaan rehellistä mielipidettään.
      Pukeutua saisi ainoastaan vihreänvärisiin verkkareihin, reinoihin ja kauluspaitoihin. Jos haluaa, niin kaulassa saa käyttää sydämenmuotoista ala-asteella saatua ystäväkorua, mutta muuten kaula saisi olla aivan neitseellinen. Meikkaustyyliin esikuvana saisi olla Kirsti Paakkanen ja Johanna Tukiainen ja meikkausfilosofiana tärkein olisi more is more. Hiuksilla ei ole juurikaan väliä, kunhan on kalju.

    • asdffds

      Et oo mun ihannenainen. Olet liian itsekeskeinen ja kyselet pöljiä.

    • lksdiu

      Kun kerran olet noin täydellinen, "sopivan hullu" ja vaikka mitä niin miksi edes kyselet? Vai onko kuvailemasi nainen kenties joku tavoite-minäsi?

      • edelleen alottaja...

        kysyn just nimenomaan siksi, kun mulla on ollut tapana vetää puoleeni vain ja ainoastaan renttuja, en siis ole seurustellut yhdenkään sellasen miehen kanssa, joka ei olis alkoholisti, narsisti, narkkari tai joku muu vastaava, ja haluaisin tietää, että voisiko musta mahdollisesti kiinnostua sellanenkin mies, joka ei dokais jatkuvasti, olis narsisti tai riippuvainen huumeista, eli siis sellanen ns. kunnollinen mies. Töissä käyvä, sillontällön tai ei ollenkaan alkoholia nauttiva jne....?

        En edelleenkään kalastele kehuja, en tee niillä mitään.
        Ja täydellisestä olen kaukana, siitä olen varma!!


      • wertyuoiuytr
        edelleen alottaja... kirjoitti:

        kysyn just nimenomaan siksi, kun mulla on ollut tapana vetää puoleeni vain ja ainoastaan renttuja, en siis ole seurustellut yhdenkään sellasen miehen kanssa, joka ei olis alkoholisti, narsisti, narkkari tai joku muu vastaava, ja haluaisin tietää, että voisiko musta mahdollisesti kiinnostua sellanenkin mies, joka ei dokais jatkuvasti, olis narsisti tai riippuvainen huumeista, eli siis sellanen ns. kunnollinen mies. Töissä käyvä, sillontällön tai ei ollenkaan alkoholia nauttiva jne....?

        En edelleenkään kalastele kehuja, en tee niillä mitään.
        Ja täydellisestä olen kaukana, siitä olen varma!!

        Toi sun olisi ollut hyvä kirjoittaa jo aloitusviestiin. Selkiyttää kuvaa melkoisesti.

        Kirjoitat, että sulla on ollut tapana vetää puoleesi vain ja ainostaan renttuja. Niin... Entä jos rentut vetävät puoleensa sinua?! Tämä voi olla ihan alitajuistakin. Et ehkä edes tietoisesti tajua kokevasi ja tekeväsi niin, siis että rentut ovat magneetti sinulle.

        Mutta jos on niin että rentut hakeutuu sun seuraan, niin ehkä sä olet liian hyvä kuuntelija, liian avoin, liian kiltti... Jos sä itse hakeudut renttuseuraan, niin vastaus voisi löytyä äidillisistä tunteista tai sun omasta menneisyydestä, lapsuudestasi; kuten esim. oliko isäsi juoppo tai jonkin muun sortin renttu tai hallitseva tyyppi.

        Mieti nyt, mitä elämältäsi haluat. Jännitys voi olla kivaa... Mutta sitä voisit kokea hieman vakaammankin (/tylsemmän) henkilön seurassa, kun häneen ensin tutustut.

        Toivon sydämeni pohjasta, että unohdat rentut! Vältä heitä! Loppujen lopuksi he vain satuttavat sinua.

        Varmasti kelpaisit jollekin kunnon miehelle. Kaikki riippuu sinusta.

        Mutta se mun pitää sanoa, että jos asusi on collegehousut ja huppari, niin kunnon miehet eivät varmaan hakeudu seuraasi. Voi pukeutua rennosti, mutta samaan aikaan on myös mahdollista olla tyylikäs. Meikatakaan ei välttämättä tarvitse, kunhan olet siisti.

        Mutta kyllä mun mielestä ton ikäinen nainen voisi jo alkaa näyttää naiselta. Voi ottaa sen vaikka leikkinä tai kokeiluna: miten pukeutuisit jos haluaisit näyttää kivalta ja rennolta naiselta?


    • miia28

      Epäilyttävät noi "sopivasti hullu", temperamenttisuus ja rentouden korostus. Ne voivat olla hyviä piirteitä, mutta jos ne ovat hallitsevia, karkuun juoksisin. Löytyykö sinusta myös vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta? Ne ovat tärkeitä piirteitä ihannenaisessani.

      Eniten mua häiritsi kuvauksessasi asenteesi naiseutta kohtaan. Collegehousut ja huppari... Voihan pieru. Ne nyt vaan ei ole sitä ihan naisellisinta, ja sä oot jo naisen ikäinen.

      Sun käsityksesi naisellisuudesta: minihame ja napapaita, viettää monia tunteja peilin edessä naamaansa ja hiuksiaan laittaen, tunkea naamansa täyteen pakkelia. Suoraan sanottuna: käsityksesi on todella lattea ja typerä.

      En tunne ainuttakaan ikäistäni naista, joka pukeutuisi minihameeseen ja napapaitaan ja pakkeloisi ja laittaisi hiuksiaan tuntikausia - ja silti he ovat viehättäviä ja naisellisia nuoria naisia!

      Missä piireissä sä oikein liikut? Joissain pissispiireissä? Kuvauksesi perusteella (ilman ikää) olisin arvannut sut 15-19 -vuotiaaksi - ja tämä ei ole hyvä asia. Nuorekas voi olla ilman että on tyylitön ja lapsellinen.

      • miia28

        Ja mulle siis kyllä syntyi vahva mielikuva että oot lesbo, tietyn tyypin lesbo, koska suhtaudut noin nuivasti naisellisuuteen ja haluat olla "rento" ja "sopivasti hullu" (jätkämäinen).


      • ja aloittaja....
        miia28 kirjoitti:

        Ja mulle siis kyllä syntyi vahva mielikuva että oot lesbo, tietyn tyypin lesbo, koska suhtaudut noin nuivasti naisellisuuteen ja haluat olla "rento" ja "sopivasti hullu" (jätkämäinen).

        Ei mun käsitys naisellisuudesta oo se minihame ja napapaita, totesin vaan että itse en sellaisissa vaatteissa viihdy... pukeudun toki muutoinkin kun vaan collareihin ja huppareihin, mutta yleensä viihdyn niissä vaatetuksissa.
        Olen vastuuntunnollinen, luotettava ja äidillinen ihminen.
        Voi toki olla niinkin, että rentut vetävät minua puoleensa, joku niissä on mikä viehättää, mutta ilmeisestekin mussakin on jotain mikä viehättää niitä renttuja..

        Nyt olen tutustunut mieheen, joka ainakin tässä vaiheessa vaikuttaa "ei niin rentulta" ja on selkeästi osoittanut kiinnostuksensa mua kohtaan...
        Ehkäpä siis en olekaan vaan renttujen mieleen... ainakin kovasti toivon niin. Aika näyttää, millainen mies on kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe