http://kauppa.voimaharjoittelu.fi/slingshot-p-3188.html
Mä kyllä repeen jos/kun näen tän klovni varusteen ekaa kertaa jonkun jo muutoinkin kokovartalo
balsamoidun Voiman-ostajan päällä...
Mitä seuraavaksi,taivas rajana?
voimanosto trikoo,ultimate malli buahahaaa
4
763
Vastaukset
- Raw on mies
NO EI JUMALAUTA! Jotain rajaa tohon hommaan.
Kohta tuo varmaan sallitaan kisoissa. Seuraavaks tehdään joku tuplajäykkä versio ja ukot alkaa punnertaa 700-800 kiloo penkistä. - Pikku-A
Luulisi nyt raaka-voimaa haluavan, ja treenaavan tietävän, että tuo on oiva tapa ottaa "ylikuormaa" treeneissä turvallisemmin(sinänsä tuo on vanha keksintö..)...paitanostajalle mielestäni turha ostos, ja tuolla helposti ylikuormittaa kroppansa...
- pelleilyx menny toi
eikös puristus tai puraisu palleista ole painimolskelita tuttu 'lisävoiman' saanti konsti?
Voiman-ostajat eivät lie ole vielä tätä koettaneet? - sukkahousupenkki
pelleilyx menny toi kirjoitti:
eikös puristus tai puraisu palleista ole painimolskelita tuttu 'lisävoiman' saanti konsti?
Voiman-ostajat eivät lie ole vielä tätä koettaneet?jokohan,ihan vain treeni apuna,joku työntää kätensä pieniin haarakiila sukkahousuihin,leikaan sukanterät
vain pois,toimii samalla periaatteella kuin tämä powercumsling..heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632