Voiko lihava mies kiinnostaa seksuaalisesti?

epätietoinen nainen

Onko mahdollista kiinnostua seksuaalisesti miehestä, jota kohtaan ei tunne seksuaalista vetoa? Siis onko mahdollista, että sellainen kipinä syttyisikin, että alkaisi tuntea vetoa kyseiseen mieheen?

Olen jo pitkään ollut kaveri erään miehen kanssa. Hän on ilmaissut että hän olisi minusta kiinnostunut seksuaalisesti ja parisuhteena.

Hän on kiltti luonteeltaan, lempeä, fiksu, rehellinen...

"Ihannemieheni" olisi normaalipainoinen... Ei minulla mitään tarkkoja ihannemieskriteerejä ole, mutta haluaisn hänen olevan normaalipainoinen. Mies josta puhun on erittäin ylipainoinen, siis ei vain vähän pulskassa kunnossa. Painoindeksi yli 30. Mukava mies, mutta ei sytytä. Olen itse normaalipainoinen; en mikään terveysintoilija, mutta haluan ylipäätään elää terveellisesti ja huolehtia itsestäni.

Miehen vahvat käsivarret ovat yksi asia jotka saavat minut kihelmöimään... Tällä miehellä ei ole kuin löllöä.

Olen yrittänyt vihjailla painonpudotuksesta ja elintapojen muutoksesta. Kuten olen houkutellut hänet kanssani kuntosalille, kerran viikossa hän tuleekin kiltisti, mutta eihän paino sillä putoa. Ruokatottumukset olisivat varmaan tärkeämpi asia.

Olen 28-vuotias. Sitä olen miettinyt, että ehkä tämä lihava mies on ainut jolle kelpaisin. En ole sen näköinen nainen, jolla olisi varaa nirsoilla miesten suhteen. Mutta kun ei sytytä!

Onko jotenkin mahdollista, että nainen syttyisi miehestä (tai mies naisesta), joka ei alunperin sytytä? Onko kenellekään käynyt niin? Mitä teen?

(Ja siis kyllä jotkut miehet saavat seksuaalisen kiinnostukseni heräämään. Kadulla vastaantulevia, kuvissa nähtyjä, kuviteltuja, tuttavia jne. Minä vain en ei-kaunottarena kelpaisi heille).

55

8930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastaa nallea

      Miehet ovat olleet melkein kaikki vatsakkaita.. ei mitään mallikiiltokuva poikia.. jotenkin vain sellainen luinen (vaikka olisikin pumpannut rautaa) ei sytytä..

      Ikävää olen saanut kuulla että miksi ns. läskien kanssa seukkaan kun saisin kuulemma paljon parempaa.. minusta se on äärettömän loukkaavaa ja loukkaavaa myös kumppania kohtaan! :(
      Entä sitten jos painaa normia enemmän kun mitä pitäisi?

      vaikka eihän se mitään terveydelle järkevää ole olla ylipainoinen mutta minä en takuulla katso ulkonäköä ensin..

      • Lihava mies

        http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html kanssa oleminenhan oli vielä määritelty sairaudeksi vuoteen 2011 asti. Tähän asti läskifetismi kuten muutkin fetismit kuten vaippafetissit ja oksennusfetissit oli sairauksia. Nyt eletään vuotta 2013 ja ottamalla kyseisen linkin tapaisen miehen tomintasi ei enää ole Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen päätöksen perusteella sairautta.


    • K-iloton

      Olen mies ja minulla on vastaavanlainen tilanne naisten suhteen.
      Ei ole valinnanvaraa paljon, mutta olen itse normaalivartaloinen (kohta urheilullisen omaava :D) mutta tapaamani naiset ovat aina vähintään pyyleviä.

      Kyllä se parinvalinnassa tahtoo mennä että jos ei seksuaalisesti sytytä niin olipa vika missä tahansa niin ei se toinen kiinnostu.

      Kuitenkin sinä olet kiinnostunut tästä miehestä jotenkin joten sinähän sen päätät siedätkö hänen liikakiloja lopulta vai et.

      Voit ainakin kysyä että onko järkeä odottaa esimerkiksi että miehellä olisi käsivarreissa lihasta?

      Minulle kelpaisi hyvin muuten "ei-kaunotar" kunhan on hoikka tai ainakin normaalivartaloinen.
      Ei-komeana ei ole vain mahkuja pahemmin.

      • minä vain<<<

        kertoo että mulla kävi melkein sama, kun tapasin todella muakavan oloinen ja hyväsydämminen mies, mutta oli niin lihava ja niin iso mahaa, etten vain syttyny millään lailla seksuaallisesti häntä kohtaan!!
        itse olen hänen ja monen muun miehen sanojen mukaan monen miehen unelma nainen, sen takia mulla on varaa nirsoilla miehen suhteen:-)
        en ole minkä pinnallinen tyhmä blondi, mutta jos itse olen hoikka ja pidän itsestäni hyvä huolta, kyylä haluun että mun tuleva mieheni kans olisi ainakin normaalipainonen!!!!
        Ei lihavalla miehellä oikeesti tee mitään, kun kuorsaa aamuun asti ja sexi ei suju oikein.
        joten jätin seurustelu juttu väliin, ja oon mieluummin yksin kun lihavan miehen kaa... anteeksi vain.....


      • epätietoinen nainen
        minä vain<<< kirjoitti:

        kertoo että mulla kävi melkein sama, kun tapasin todella muakavan oloinen ja hyväsydämminen mies, mutta oli niin lihava ja niin iso mahaa, etten vain syttyny millään lailla seksuaallisesti häntä kohtaan!!
        itse olen hänen ja monen muun miehen sanojen mukaan monen miehen unelma nainen, sen takia mulla on varaa nirsoilla miehen suhteen:-)
        en ole minkä pinnallinen tyhmä blondi, mutta jos itse olen hoikka ja pidän itsestäni hyvä huolta, kyylä haluun että mun tuleva mieheni kans olisi ainakin normaalipainonen!!!!
        Ei lihavalla miehellä oikeesti tee mitään, kun kuorsaa aamuun asti ja sexi ei suju oikein.
        joten jätin seurustelu juttu väliin, ja oon mieluummin yksin kun lihavan miehen kaa... anteeksi vain.....

        Niin, ei vain sytytä valtavan ylipainon takia. Olen miettinyt, että mieluummin olen sitten vaikka yksin. Jos ei sytytä niin ei sitten, ja muita ottajia kun ei ole, niin olenpa sitten yksin. Surkeaa, mutta näin vain on.

        Suoraan sanottuna: se valtava vatsa on suorastaan vastenmielinen. Yhtä kiihottavaa kuin nainen olisi seksuaalisesti kiinnostunut viimeisillään raskaana olevasta naisesta. Uuuh...

        Eikä se suostu laihduttamaan. On ollut lapsesta asti ylipainoinen.

        Sinänsä en arvota ylipainoisia ihmisiä johonkin huonojen luokkaan. Mutta kun tuo huomattava ylipaino tuntuu minusta vain seksuaalisesti vastenmieliseltä.


      • puhut asiaa
        epätietoinen nainen kirjoitti:

        Niin, ei vain sytytä valtavan ylipainon takia. Olen miettinyt, että mieluummin olen sitten vaikka yksin. Jos ei sytytä niin ei sitten, ja muita ottajia kun ei ole, niin olenpa sitten yksin. Surkeaa, mutta näin vain on.

        Suoraan sanottuna: se valtava vatsa on suorastaan vastenmielinen. Yhtä kiihottavaa kuin nainen olisi seksuaalisesti kiinnostunut viimeisillään raskaana olevasta naisesta. Uuuh...

        Eikä se suostu laihduttamaan. On ollut lapsesta asti ylipainoinen.

        Sinänsä en arvota ylipainoisia ihmisiä johonkin huonojen luokkaan. Mutta kun tuo huomattava ylipaino tuntuu minusta vain seksuaalisesti vastenmieliseltä.

        pirun totta, vastenmieliseltä se tuntuu makaa isomahasen miehen vieressä.. nou facking way!!!


      • epätietoinen nainen
        puhut asiaa kirjoitti:

        pirun totta, vastenmieliseltä se tuntuu makaa isomahasen miehen vieressä.. nou facking way!!!

        On vaan niin kurja olo kun se muuten olisi mukava mies. Mutta en voi muuttaa häntä toiseksi, siisn hänen asenteitaan ja elitapojaan. Vähän sellainen olo kuin olisi löytynyt muuten lähes ihannemies, mutta siinä olisi jokin olennainen vika, kuten että mies ois muuten hyvä, mutta se sattuu olemaan natsimielinen tai fanaattisesti uskovainen tai... tai vaikka ihan älytön terveyintoilija ja luunlaiha...


      • Löytyy
        epätietoinen nainen kirjoitti:

        On vaan niin kurja olo kun se muuten olisi mukava mies. Mutta en voi muuttaa häntä toiseksi, siisn hänen asenteitaan ja elitapojaan. Vähän sellainen olo kuin olisi löytynyt muuten lähes ihannemies, mutta siinä olisi jokin olennainen vika, kuten että mies ois muuten hyvä, mutta se sattuu olemaan natsimielinen tai fanaattisesti uskovainen tai... tai vaikka ihan älytön terveyintoilija ja luunlaiha...

        Ihan varmasti löydät vielä muitakin miehiä. Olen saman ikäinen kuin sinä ja normaalipainoinen. Naimisissa kuvailemasi miehen kanssa, tosin hän lihoi vasta myöhemmin. En kertakaikkiaan kestä seksiä miehen kanssa, koska se vatsa on niin vastenmielinen. Mutta kyllä baarissa on vientiä jos kiinnostaa, ja hyväkroppaisiakin miehiä, osa etsii jotain vakavaakin. En tiedä mitä sinä etsit, jos haluat jo perustaa perheen voin jotenkinymmärtää tuon miehen valitsemisen (mutta parissa vuodessa voit löytää unelmiesi miehen!), mutta jos et koe häntä seksuaalisesti haluttavana niin ei se mihinkään tule muuttumaan. Korkeintaan siihen, että tekee jossain vaiheessa mieli muita miehiä kun ei seksi oman miehen kanssa innosta. On se seksi kuitenkin aika tärkeä juttu parisuhteessa, joten jos mahdollista niin ei kannata pariutua jos ei nappaa.


      • niin no
        Löytyy kirjoitti:

        Ihan varmasti löydät vielä muitakin miehiä. Olen saman ikäinen kuin sinä ja normaalipainoinen. Naimisissa kuvailemasi miehen kanssa, tosin hän lihoi vasta myöhemmin. En kertakaikkiaan kestä seksiä miehen kanssa, koska se vatsa on niin vastenmielinen. Mutta kyllä baarissa on vientiä jos kiinnostaa, ja hyväkroppaisiakin miehiä, osa etsii jotain vakavaakin. En tiedä mitä sinä etsit, jos haluat jo perustaa perheen voin jotenkinymmärtää tuon miehen valitsemisen (mutta parissa vuodessa voit löytää unelmiesi miehen!), mutta jos et koe häntä seksuaalisesti haluttavana niin ei se mihinkään tule muuttumaan. Korkeintaan siihen, että tekee jossain vaiheessa mieli muita miehiä kun ei seksi oman miehen kanssa innosta. On se seksi kuitenkin aika tärkeä juttu parisuhteessa, joten jos mahdollista niin ei kannata pariutua jos ei nappaa.

        plösö vartalo ei nappaa, mutta kyllä miehessä kokoa saa olla. Liian timmit miehet taas ovat melko tiukkiksia ravinnon suhteen. Urheilulliset miehet ei ole luonteeltaan mitenkään erityisiä. Normaali vartalo on paras. Luisevat miehet on ehdoton turn off omasta mielestäni. Mieluummin jopa lievää ylipainoa kuin luuta ja nahkaa.


    • yli 30 ja sinkku

      Mulla on kokemusta puolen vuoden seurustelusta miehen kanssa, joka ei sytyttänyt minua seksuaalisesti. Kyseinen mies ei kyllä ollut lihava, vaan hoikka lihakseton ja löysä mies, joka ei oikein osannut koordinoida kehoaan.

      Yritin tuon puoli vuotta löytää kipinää, kun mies oli kiltti ja herkkä luonteeltaan. Ei sitä kipinää saanut väkisin suhteeseen luotua. Totesin, että parempi yksin kuin suhteessa, jossa toinen ei seksuaalisesti sytytä ja pahimmillaan jopa ällöttää.

      En suosittele kokeilemaan.

    • epätietoinen nainen

      Aika surullinen olo. Mutta niin kai se on: jos ei ole kipinää niin ei ole. Eikä toista ihmistä voi muuttaa.

    • Dame Joyce-Asshole

      "Voiko kiinnostua seksuaalisesti.......jos ei tunne seksuaalista vetovoimaa?"
      -Niiiiin....sinä ilmeisimmin et.

      Mutta minä voin kiinnostua seksuaalisesti, tuntea sitä seksuaalista vetovoimaa mieheen. Lihavaankin.
      Painolla ei ole mitään merkitystä minulle.

      Myös ruipelot on ihania...ja lihavat...ja siltä väliltä...
      Mutta ei kaikki, paljon riippuu korvien välistä.

      • epätietoinen nainen

        Niin... tarkoitin, että voiko ALKAA tuntea seksuaalista vetovoimaa sellaiseen, johon ei ole sitä tuntenut. Ilmeisesti ei.


    • kokeile hei

      siis voihan toki oppia sytyttään...

      Itelle taas ei ole koskaan merkannut paino tms. syttyykö vai ei... oli bodari, joka ei sit sytyttänyt, ja oli ylipainonen, joka taas sytytti... Sun täytyy vain kokeilla! Ei se muuten selviä. Joskus mielikuvitus, tai luottamus johonkin ihmiseen sytyttää enemmän kuin se ihme kipinä mikä jotain kuvaa katsoessa säväyttää.

    • urheilijan tyttöystä

      Minullapas on kokoa L/XL oleva mies jonka vartalo on kuin veistoksesta(; Haluan häntä ymäri vuorokauden unissanikin:D

      Joten eikun etsimään itsellesi mies joka pistää halut jylläämään!
      Onnea etsinnälle

    • gaahas

      Tilanne tosiaan ei ole mikään helppo. Minun mielestäni jokaisesta ihmisestä VOI löytää se kipinän jos vain tarpeeksi etsii, eikä siihen pitäisi ulkonäkö vaikuttaa... Mutta jos kyseessä on tosiaan noinkin lihava mies niin kysessä on sairaus joka kenties tulee seuraamaan häntä koko hänen loppu elämänsä.

      Eli toisin sanoin, haluatko seurustella itsensä (kenties) hengenvaaralliseen tilaan saataneen miehen kanssa?
      Ylipaino on kuitenkin vakava sairaus.

      Tuohon seksi asiaan on kyllä vaikeaa sanoa mitään. Minua ei ainakaan ole tukevat miehet vielä onnistuneet sytyttämään kertaakaan.
      Olen aikoja sitten päättänyt etten lähde suhteeseen tupakoivan tai selkesäti ylipainoisen miehen kanssa, juuri noista terveys syistä.
      Hyvin satunnaista tupakointia voin vielä sietää (alle 10 tupakkaa vuodessa siis).

    • Bemari 545, uusi

      Mä olen painoindeksiltäni yli 30, tyylikäs ja hyvännäköinen ja menestyvä mies. On omakotitalot porealtaineeen ja SAUNAOSASTOINEEN. Luit oikein. Kun talossa on 50 neliötä saunaa, tiedät olevasi minun kanssani. Vähän on joo masua, mutta aina on ollut mallityttö kainalossa.
      Että revi siitä. Rakastaako se mun rahaani? Sama se, uutta on tulossa putkessa, jos tyyppi kärähtäisi vieraista.
      Naisia on jonoksi, elekää ottako ressiä poijjaat. Muijat on käyttökamaa.

    • Ex-lyllerö

      Ei. Lihava mies on, ja tulee olemaan täysi nolla naisten silmissä. Mutta laihduttaapa reilusti, niin voi vaihtaa 28-vuotiaan "tavis"-muijansa joukkoon missi-tasoisia vosuja. Ei kiinnosta paljoa sen jälkeen, onko sen taviksen halut heränneet, vaiko ei. En nääs siedä pinnallisia ihmisiä.

      Been there, done that.

      • katso peiliin läski

        Vähän vanha viesti mutta vastaanpa silti..

        "Mutta laihduttaapa reilusti, niin voi vaihtaa 28-vuotiaan "tavis"-muijansa joukkoon missi-tasoisia vosuja. Ei kiinnosta paljoa sen jälkeen, onko sen taviksen halut heränneet, vaiko ei."

        Ja samaan hengenvetoon todetaan ettei voida sietää pinnallisia ihmisiä, jep jep. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, taisi edellisen viestin kirjoittaja olla pinnallinen itsekin lihapullana ja nyt kun on laihduttanut itsensä normaalimittoihin niin pääsee toteuttamaan itseään ja samalla sättii naisia samasta asiasta. Huh huh..


    • Mitäs nyt?

      Mulla on mies, joka on koko yhdessä olomme ajan ollut hieman vatsakas. Nyt se vatsa on paisunut valtavaksi, roikkuu kohti maata. Mies puuskuttaa jo kun poimii sohvalla istuessaan jonkun maahan tippuneen tavaran..
      Olen vinkkaillut pikku laihdutuksesta (tässä tapauksessa n. 40 kg), maha aiheuttaa jo terveyshaittoja. Mies ei lähde liikkumaan kanssani enää.
      Sängyssäkin mies on todella passiivinen,odottaa aloitettani ja että hoidan hommat.
      Vatsa on joka paikassa ja asennossa tiellä.
      Seksi ei kiinnosta minua, koska nyt vatsan koko on paisunut valtaisaksi. Ja kieltämättä mies joka makaa sängyssä odottaen että tulisin hommiin ja valtaisa, jäävuoren kokoinen maha kohoaa peiton alta ei oikein sytytä.
      Jostain syystä myös muutenkin mies on alkanut laiminlyödä ulkonäköään ja hygieniaansa. Koko talven olen katsellut samoja farkkuja ja takkia, useimmiten likaisia sellaisia. Tuntuu etten kehtaa edes mennä hänen kanssaan mihinkään ja esitellä miehenäni.
      Ei se rakkauskaan näköjään kaikkeen riitä.

    • läskit on yök

      Yök! Ei voi.

    • fas_man_86

      Luojan kiitos meidän miesten onni on se että naiset ovat vähemmän ulkonäkökriittisiä parin valinnassa kuin miehet. Eli naisille merkkaa enemmän se tunnepuoli. Tähänkin on ihan looginen syy. Nainen nyt vain sattuu syttymään enemmän kauniista sanoista. Mies sen sijaan syttyy visuaalisesta kiihokkeesta. Näin se on mennyt ja tulee menemäänkin.

      • ei kuitenkaan ihan

        Joo, kasvattakaa vaan lisää sitä höllyvää kaljamahaa ja puhukaa enemmän kauniita niin saatte naisen kuin naisen. Not.


      • Niin luitko sä nyt

        näitä vastauksia ollenkaan? Kyllä nainenkin osaa olla ulkonäkökriittinen, ja onkin. näidenkin vastausten perusteella. Eikä nainen syty pelkistä kauniista sanoista.

        Mielestäni ei myöskään ole mitenkään pinnallista edellyttää kumppanilta normaalipainoa.Siis varmastikin kyse on myös ulkonäöstä mutta paljon muustakin, esimerkiksi elintavoista, jaksamisesta ja muusta.


    • Mitäs nyt

      Ei minua maha ole haitannut vuosien varrella, paitsi nyt kun se on todella valtava!
      Ja terveydelliset seikat siihen päälle, mies ei jaksa liikkua. Vähänkin suurempi ponnistus aiheuttaa mahdottoman hikoilun.
      Vatsa on tiellä koko ajan myös sängyssä, kun halaamme, suutelemme ym.
      Ihan kuin hän olisi viimeisillään raskaana ja vähintään kaksoset tulossa.

      Nätisti olen yrittänyt vinkkailla ja ehdotella liikuntaa, ruokavaliota ym.
      Mies syö valtavasti mm. karkkia ja todella suuria ruoka-annoksia, saattaa esim. syödä jos on hyvää ruokaa vaikka olisi juuri syönyt toisaalla.

      Mitenkähän tästä nyt saisi muutosta aikaiseksi, suoraan en halua sanoa, se olisi loukkaavaa.
      Tuntuu, että itsellä vain alkaa jo vaikuttaa, seksi-elämä hiipuu ainakin kohta kokonaan.

    • fas_man_86

      Jos tässä olisi keskustelu lihavista perus suominaisesta niin tämä triidi olisi samantien pistetty suomi24 "tästä nyt puhutaan" osastoon ja naisilta olisi tullut ties millaista loanheittoa suomalaisista läskijunttiurvosta pienimunaisuuteen. Jaa niin mutta kyllä ne miehet ovat sikoja ja kokoajan haukkumassa naisia.

      • Kulttuurifeministix

        SIIS TAJuATKO! SE ON MiesTEN TEHTVÄ Ä OLLA HOIKKIA JA LIHAKSIKKAITA NIINKUN BRAD BITT FIHGT CLubISSA. NAISILLA ON NIIN PALJON TEKEMISTÄ ETTEI HEIDÄN TARVITSE KUNTOILLA. JA VIIni ON HYVÄÄ.


      • gameOVER1
        Kulttuurifeministix kirjoitti:

        SIIS TAJuATKO! SE ON MiesTEN TEHTVÄ Ä OLLA HOIKKIA JA LIHAKSIKKAITA NIINKUN BRAD BITT FIHGT CLubISSA. NAISILLA ON NIIN PALJON TEKEMISTÄ ETTEI HEIDÄN TARVITSE KUNTOILLA. JA VIIni ON HYVÄÄ.

        Brad Bitti nyt oli huono esimerkki. Kaveri on korkokengät jalassa n. 170 cm joten ei siinä enään mallivartalokaan sytytä.


    • luonne ratkaisee

      Olen seurustellut vain luikkujen miesten kanssa paitsi kerran ihastuin lihavaan mieheen, hänen valloittavaan luonteeseensa. En vain voinut olla rakastumatta vaikka hän ei seksuaalisesti kiihottanut minua. Aloimme seurustelemaan, aluksi käsistä pitämistä, sitten halailua, sitten toisten vieressä makaamista, viikkojen ja kuukausien saatossa aloin haluamaan häntä seksuaalisesti todella paljon. Jos antaa mahdollisuuden ihanalle luonteelle niin kyllä voi kaikki sutviintua hyväksi.

    • luuseri mies

      mä laihdutin 30 kg eikä naiset ole senkään jälkeen ollut kiinnostunieta mitenkään minusta. On aivan sama onko läski vai ei

      • Ehkä sinun

        tapauksessasi.


    • kukaanmuueihuolinyyh

      Aloitukseen: Kyllä, jos naisen itsetunto on kunnossa.

    • naama paskana

      Jos lihava mies on kiltti ja lempeä, niin ei naisia kiinnosta pätkääkään. Jos lihava mies on luonteeltaan paha poika, niin tietenkin naiset kiinnostuvat.
      kilttien miesten kuuluu kuolla yksin.

    • bigbelly

      Olen kyllä huomannut,että ainakin suomalaiset naiset pitävät lihavista miehistä enemmän kuin normaali kroppasista tai treenavista miehistä. ehkä he kokevat lihavemman jotenkin turvallisemmaksi. lihaksikas varatalo on niin out nykyään.

      • growing belly

        No suomimammatkin alkavat olla sellaisia siideritankkeja nykyään, että ei ihme.


    • ThemMoobs

      Vanhahko threadi, mutta menköön.

      Itse tykkään mahakkaista ja rotevista miehistä, mutta olen ollut ihastunut myös normaalipainoisiin. Kyllä omien preferenssien ulkopuolelle on mahdollista astua. Jos tyypin luonne on mahtava kipinä saattaakin syttyä ajan kanssa.

      Mitään näistä ihastuksista ei kuitenkaan syntynyt oman toimettomuuden ja nuoruuden kokemattomuuden takia. Alkuperäisen postaajan tapauksessa olisi pitänyt lähinnä miettiä, onko hän halukas uhraamaan aikaa sen kipinän etsimiseen, vai jäisikö hän suosiolla sinkkumarkkinoille. Jos maha etoo, niin siitä on oikeasti vaikea lähteä liikkeelle. Pitää olla myös rehellinen itselleen, eikä niinkään miettiä että "tässä on nyt viimeinen mahdollisuuteni". Tuskin hän on kaikkia Suomen miehiä käynyt läpi tuloksetta.

      Mitä tulee lihavan miehen vetovoimaan ja omaan ulkonäkökriittisyyteeni, niin minulla on kyllä vaatimuksia miehen ulkonäölle ihan kuten omallenikin. Kaikilla naisilla on, joskus aika paljon ja tinkimättömiäkin. Satun vain pitämään miehistä, joita herkästi pidetään epäseksikkäinä - pitää olla mahaa, mielellään tavaraa saisi olla myös reisissä ja pepussa. Hyvä hygienia on ehdoton vaatimus, josta en tingi. Hassuin toiveeni on isot pohkeet, mutta voimakkaat miehen koivet ovat kauniita.

      growing belly -nimimerkille tiedoksi, että olen pitkä ja hoikka, eli melko epäsiideritankki. Olen saanut kommentteja jopa sukulaisilta että parempaankin pystyisit, ja se on todella, todella loukkaavaa. Joskus laihat tykkää läskeistä.

      Kaikki poikaystäväni tähän asti ovat olleet painoindeksin plösösektorilla, mutta kukaan heistä ei ole ollut läpeensä laiska, vaan he ovat pitäneet ulkoilusta ja ovat tehneet töitä myös lakanoiden välissä. Passiivisuus ja läskiys eivät aina kulje käsi kädessä, vaan kyse on energian saannin ja kulutuksen epätasapainosta. En huolisi miestä, joka haluaisi vain maata sohvalla tai sängyssä ja huutaisi sieltä käsin vaatimuksia.

      Siinä missä ulkonäkövaatimuksien kanssa voi sumplia, luonnevaatimuksien kanssa ei oikein. Exiä on siunaantunut, ja mielestäni hyvästä syystä. He eivät ole laihduttaneet, vaan oli kyynisyyttä, tyytymättömyyttä elämään ja jopa itseinhoa, joille ei haluttu tehdä mitään. Ehkä vaikeinta oli yhden herra X:n kanssa, joka ei ollut sinut kroppansa kanssa eikä koskaan suostunut hyväksymään, että haluan ja rakastan häntä oikeasti. Kyllästyin todistelemaan ja suhde päättyi siihen. Itsessänikin on paljastunut runsaasti vikoja poikaystävien kanssa ollessani, mutta olen pyrkinyt tekemään niille jotakin. Seuraavia vikoja odotellessa...

      Nykyisessä punkerossani yhdistyy huumorintaju, hyvä itsetunto, kiltteys, rentous ja kunnioitus itseä ja muita kohtaan sekä yllämainitut ulkonäköseikat. En vaihtaisi ilman todella hyvää syytä. Hitto, kun on kaunis ja ihana mies ja pyrin siihen, että ansaitsen hänen seuransa olemalla yhtä hyvä.

      Pointti on, että aivan varmasti jonkun mielestä threadin aloittaja on hiton kaunis ja ihana nainen, ja jonkun mielestä hänestä kiinnostunut mies on kuuma kuin mikä. Erilaisia mieltymyksiä löytyy ihan oikeasti ja niissä osataan olla joustavia, jos oikea luonne löytyy. Joskus ei vain sovita yhteen ja sillä selvä, ei pidä pakottaa itseään väkisin jonkun hassun mielikuvan perusteella, ettei kelpaisi kenellekään muulle. Ei kaikki isot miehet pidä kaltaisistani "hongankolistajista", vaikka itse olisinkin heihin lääpälläni. Niin on käynyt ja tässä ollaan vielä elossa.

    • RyönTekijä

      Hienoa kuulla/nähdä,että on oikeasti tuollaisia naisia! Itse en ole pyöreä,ennemmin normaali jolla vähän mahaa,fyysinen duuni ym... Ongelmahan on todellisuudessa itsetunto,eli olla sinut itsensä kanssa tietty varmuus omasta itsestään. Ei se muuta vaadi,mutta nykyään vaan tuntuu liian moni olevan pihalla ja siitä loppujen lopuksi ongelma.Mulle kelpais sellanen sopivasti pyöreä "rintava/persevä" nainen,ei valas mutta joo,moni ehkä ymmärtääkin. :-)

      • hfhjkskksks

        Aloittaja taisi puhua vähän erilaisesta lihavasta. Fyysistä työtä tekevät pikkasen pläskit miehet on yleensä ihan haluttavia monienkin naisten mielestä... naisia viehättää vahva yläkroppa ja jos lihasta on, saa olla läskiäkin. Lihavat ja heikkokuntoiset on ne, joita suuri osa naisista vieroksuu.


    • jäntevä olla pitää

      Kaikki riippuu niin tapauksesta. Olen ollut aina heikkona melko vähärasvaisiin miehiin. Mielestäni on todella hyvän näköistä, kun mies on hoikka. Kasvot näyttävät jyhkeiltä ja ruumis jäntevältä. Ei pehmoisessakaan ole mitään pahaa. En pidä sellaista vain samalla tavalla seksikkäänä. Liian laihoista en pidä. Mutta sopivan jäntevä ja sutjakka mies kääntää aina katseet. Sille ei voi mitään, se on joku pään sisälle koodattu mieltymys.

    • ei tyytyminen toimi

      Mulla on kokemusta siitä, kun on muuten kiva mies, mutta ulkonäkö ei vaan nappaa. Tässä tapuksessa mies ei ollut ylipainoinen, mutta en vaan kestä sellaisia täysin lihaksettomia rimpuloita, jotka suunnilleen häviää tällaselle pari kertaa viikossa salilla käyvällä tytölle kädenväännössä. No, se mies oli muhun tosi ihastunut ja itekin siitä tykkäsin, tosin lähinnä kaverina. Ajattelin, että se ois ainaki mies joka arvostais ja ei ikinä pettäisi mua... Jossain vaiheessa yritin sen kanssa jotain, mutta en lopulta sängyssä pystynyt menemään loppuun asti. Pakko oli sitten myöntää, että vaikka kuinka sanoisi itselleen, että ei ole pinnallinen, niin kyllä se seksi vaan mun kohdalla vaatii myös sen fysiikkaan liittyvän kiihokkeen, eikä pelkkä hyvä luonne riittänyt.

      Eli siis alkuperäiseen kysymykseen vastaisin oman kokemukseni pohjalta, että jos olet jo valmiiksi sitä mieltä, että kyseessä on huippu tyyppi ja silti ei sytytä, niin ei se siitä mihinkään muutu. Ainahan voisit koittaa puhua asiasta miehen kanssa, kertoa miltä sinusta tuntuu, että tykkäät siitä, mutta sen vatsa on vaan liian iso turn-off sulle. Kuulostaa ehkä karulta, mutta jos se, että mies laihduttaa on ainoa keino saada suhde toimimaan, niin voisi silti olla sen arvoista.

      Ja oikeasti, kyllä sä löydät jonkun muun. Ei kaikki ihmiset mitään ruusuja ole, mutta silti suurin osa päätyy sellaiseen parisuhteeseen, jossa seksikin kiinnostaa (ainakin aluksi). Eli nyt ei muuta kuin silmät auki ja uusille kalavesille.

    • Mä.(80)

      ei natsaa..usko pois. Minullakin kokemusta asiasta. kiva oli kaveri muuten mutta epämiellyttävä kroppa joten oksetti hänen lähentelynsä joten suhde loppui sitten lyhyeen.

    • läski mikä läski

      Luin kaikki viestit läpi ja pakko sanoa että tiesin tämän jo.Oma painoideksi heiluu reilussa 40:ssä joten olen saanut todeta tämän ihan henk.koht.
      Mies jolla on kaikki elämän palikat kohdallaan mutta ainut epäkohta on ylipaino,ei vaan kelpaa kenellekään.Se on vaan julma fakta!Näin ollen,vaihtoehdoiksi jää joko laihduttaminen taikka opettelee elämään yksin.Se on vain niin,se on vain hyväksyttävä.

      Sitten herää kysymyksen asettelu toistenperi;Miksi miesten pitäisi hyväksyä lihava nainen.Samalla linjauksella vedettynä,ei miksikään.Samalla tavalla sitten miehellä on oikeus ns.estetiikaan.Joten,turha on mielestäni naisten esittää vaatimuksia siitä että pitäisi hyväksyä heidän "muodokas" kroppansa.

      • läski2

        Moro itelläki on omkt ja hyvä työ paikka ja asiat järjestyksessä. Eikä kyllä ikääkään ole kuin 26 ,mut ku on painoindeksi jotain 32 nii ei niitä naisia vaa kiinnosta. Kokeilin tuota laihduttamista ja indeksi on jotain 22 nyt. Onneksi opettelin elämään yksin ku tuolta baarista löydä muita kuin elättäjää etsiviä bimboja...


    • lihava rakas

      Me ollaan pariskunta, jossa mies on reilusti ylipainoinen (BMI 37) ja nainen muodokas (BMI 26). Olen hyvännäköinen ja fiksu nainen, jolla ottajia olisi ollut muitakin. Miksi päädyin tähän mieheen? Koska hän on ihana, hyvä, turvallinen, älykäs ja hauska.

      Olen nähnyt monen muotoisia miehiä, niin pieniä, laihoja, pitkiä kuin lihaksikkaitakin. Täytyy myöntää, että onhan salilla treenattu mies ilo silmälle, mutta kun elämässä merkitsee moni muukin asia kuin ulkonäkö.

      Sinulle läski mikä läski ja monelle muullekin lihavalle miehelle vinkiksi sanoisin, että naisen voi hurmata myös hyvillä käytöstavoilla, huomioimisella ja itsetunnolla. Ainakin minusta on upeaa, että mieheni vie minua ravintolaillalliselle ja ostaa kauniita koruja. Toisaalta hän myös miehekkäästi tekee remonttihommia ja kaataa puita. Hän on oikea isäntä talossamme. Hänen miehekkyytensä ei tule pyykkilautavatsasta, vaan henkisestä kantista.

      Miksi pitäisi hyväksyä naisen/miehen lihava vartalo? Koska silloin voi saada itselleen sen helmen, joka se toinen ihminen on.

    • läski mikä läski

      "Miksi pitäisi hyväksyä naisen/miehen lihava vartalo? Koska silloin voi saada itselleen sen helmen, joka se toinen ihminen on."

      Olen ehdottomasti samaa mieltä asiasta.Tätä vain aniharva (joka on noin 1%) ihmisistä ymmärtää.Suurin osa odottaa kuitenkin ensinmäisenä asiana seksuaalista kiihottumista vastapuolesta.Ok,en sano ettei tällä olisi merkitystä,mutta toimiva suhde kun vaati paljon muutakin kuin vain sängyssä pelehtimistä.
      Näin ollen,tälle kaikelle muulle pitäisi antaa myös mahdollisuus.

      • djdjdjdjdj

        Ketjussa oli myös niitä, jotka olivat antaneet mahdollisuuden... ja todenneet, etteivät vain kykene haluamaan miestä mitenkään. Toki se ei ole ainoa asia suhteessa ja jotkut varmaan sitten voi harrastaa seksiä ilman halua tai elää seksittömässä suhteessa.


    • Saunasussu

      Jokaisella on mieltymyksensä ja tottakai se vaikuttaa parisuhteeseen jos kumppani ei sytytä. Vaikka rakastaisi toista, mutta ei saa seksuaalista nautinoa toisen kanssa, niin viehän se helposti ajatukset vieraisiin miehiin/naisiin.

      Omalla miehelläni on ihana isohko massu ja lihaksikkaat jalat. Rakastan häntä, eikä seksissä ole mitään vikaa.. mutta kaipaan jotain enemmän! Mielikuvissani haluaisin vielä isompaa miestä jonka vatsa olisi todella suuri ja pehmeä ja jonka kylkiin saisin upottaa käteni. Mutta miehen pitäisi olla myös hellä, huomaavainen, herkkäkin, kuitenkin samalla myös Mies. Satunnaset epävarmuden puuskat ovat ihan ok, mutta jatkuvaa itsetunnon puutetta on todella raskasta katsella (kokemus eräästä vanhasta suhteesta).

      Ennen nykyisen mieheni kohtaamista minulla olisi ollut tilaisuus seksiin erään hyvin ylipainoisen miehen kanssa, mutta hänen kohdallaan en syttynyt, sillä luonteemme olivat täysin erilaiset ja hänen kasvonsa eivät miellyttäneet minua (ei hän ollut ruma, mutta ei vaan yhtään tyyppiäni). Kun taas toisella kertaa eräs melko lyhyt ja hyvin tukeva mies antoi pitkän nautinnon.

      Muutoin olen "kokeillut" vartaloiltaan hyvin erityyppisiä miehiä ja vaikka joskus olen ollut hyvinkin ihastunut johonkin hoikkavartaloiseen mieheen, ei seksi ole sytyttänyt pidemmän päälle ja olen taas uppoutunut kuvitelmiini.

      Ei pitäisi huijata itseään ja toista jos ei todellakaan halua toista seksuaalisesti. Eikä mielestäni toisen muuttaminen (tai pyyntö muuttua) ole siihen välttämättä ratkaisu. En ikimaailmassa haluaisi terveydellisistä syistä, että oma mieheni lihoisi haaveideni kokoiseksi ja kannustaisin häntä jos hän haluaisi laihduttaa nykyisenkin massunsa pois, vaikka hän sitten olisi vielä kauempana ihanteestani. Hän on kuitenkin hellä, huomioonottava ja meidän huumorimme ja ajatuksemme menevät pitkälti yksiin. Luulenpa, että hän on lähimpänä sitä ihannemiestäni, jonka voisin edes löytää. Jostain yleensä pitää tinkiä ja luultavasti hänkin tinkii minun suhteen jostain, vaikka sanookin rakastavansa ja haluavansa minua juuri tällaisena.

      Alkuperäiselle kirjoittajalle (vaikka aihe onkin jo vanha), että ainahan voit kokeilla vaikka seksiäkin hänen (tai vastaavan) kanssaan jos kuitenkin välität hänestä todella, mutta jos se liekki ei millään tavalla syty, niin ei väkisin tarvitse.

      Btw. Olisi muuten kiva tietää miten jutussa sitten kävi? :)

    • Tyttö 94

      Voi, minua ainakin. Mieheni on reippaasti ylipainoinen - kyse ei ole mistään suuresta mahasta, vaan sitä massaa on joka puolella ihan reippaasti. Siltikin mies on hyväkuntoinen, kädet on voimakkaat ja miehellä on hyvä itsetunto, joten sängyssäkään ei ole mitään ongelmaa. ;)
      Mua hänen ylipainonsa ei haittaa ollenkaan niin kauan, kun se ei häiritse meidän seksielämää eikä hän jää vaan sohvalle makaamaan. :) On melko loukkaavaa kuulla jatkuvasti kommentteja "saisit parempaakin", itse kun olen hoikka ja kaunis. Mä en halua mitään "parempaa", mieheni on kaikin puolin hyvä minulle ja olen onnellinen näin

    • 12121

      Mitä lihavempi ukko sitä voimakkaampi ja isompi ei muut vittuile

    • heikkona.häneen2

      No voi... Olen normaalipainoinen/hoikka 40nen nainen ja ihastunut todella mukavaan ja huumorintajuinen mieheen, joka on ylipainoinen. Hänen viehättävyytensä kumpuaa kuitenkin ihan muualta kuin ulkomuodosta. Lämmin hellä syli, lämmin hyvä sydän, älykäs mieli ja hyvä itsetunto -ah... olen myyty ♡

      • ndjdjdjdjjd

        No jos haluat häntä, eihän silloin hänen lihavuutensa ole sulle ongelma... tässä kyse siitä, voiko halu syttyä mieheen, joka ei tunnu haluttavalta.... typerää vastailla, että joo, kyllä haluan miestäni.... kun juuri sitä asiaa ei kysytty.


      • 1777777

        toisaalta, jos kysymyksessä on vain "voiko halu syttyä mieheen, joka ei tunnu haluttavalta", on täysin toissijainen asia onko tämä mies lihava/laiha/powerlifter/bodari/anorektikko/plösö tms. Ainoa olennainen seikka on, että tämä mies ei vain vastaa omia ihanteita - oli ne sitten ulkonäöllisiä tai jotain muita. Näin ollen oli alkuperäiseltä postaajalta typerää ja turhaa kertoa, että tämä johtui miehen "liikalihavuudesta", sillä se selkeästi sai liikkeelle välittömän sivuraiteille menon, jossa alettiinkin vain demonisoimaan lihavia ja/tai niitä naisia JA miehiä, jotka pidämme lihavuutta seksuaalisesti kiihottavana ominaisuutena.

        Näin ollen näen, että nimim. heikkona.häneen2 kaltaiset "puolustuspuheet" ovat täysin oikeutettuja tässä jo alusta asti piloille menneessä viestiketjussa.


    • normipainoinenlady

      Ei minua, mutta makunsa kullakin...

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia kommentteja.
      Itse olen tilanteessa , että en vielä tiedä miten käy. Olen viestitellyt netissä ja sittemmin puhunut puhelimessa tuntikausia miehen kanssa , joka on ilmoittanut kookseen xl. Olen äänen ja keskustelujemme pohjalta aivan ihastunut. Voiko tökätä pelkkään kokoon , jos muuten ihminen on ihana ?

    • Anonyymi

      Onhan se paksupoika mukavampi kun jokin luusäkki kaikinpuolin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe