Miesten seksifantasiat

pilvilinnassako?

Naiset, ovatko miehenne kertoneet teille seksifantasioistaan ja mitä mieltä olette niistä olleet? Mitä mieltä olisitte, jos miehenne kertoisi fantasioivansa seksuaalisesti jostakin laittomasta tai muuten vain mielestänne hyvin sopimattomasta asiasta? Vaikka mies sanoisi niiden olevan vain päähän jääviä ajatusleikkejä, niin tuumaisitteko, että jokaisella saa olla omat fantasiansa vai jäisittekö miettimään, että miksi joku kiihottuu sellaisesta, joka sitten tosielämässä olisikin ihan kauheaa.

Tämä esimerkki ei ole nyt elävästä elämästä, vaan eräästä katsomastani tv-sarjasta. Siinä nainen ja mies jakoivat seksifantasioitaan ja mies sitten kertoi fantasioivansa koulutytöstä ja vieläpä vähän kovin ottein. Nainen otti asian ihan, että ei mitään, kun minä taas olisin varmasti lähtenyt tilanteesta ovet paukkuen. Olen jälkikäteen miettinyt, että löytyykö oikeasti asiaan noin suhtautuvia naisia tai mitä mieltä muut naiset ylipäätänsä olisivat kumppaninsa kyseenalaisista seksifantasioista? Tällaisista ei kai tosielämässä hirveästi edes puhuta, mutta miten suhtautuisitte, jos osuisi omalle kohdalle?

67

15490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiitos

      Minä kuuntelin ja yritin hyväksyä, muttei siitä mitään tullut. Suhteessa oli kyllä muutakin vialla, mutta lopulta päivittäiseksi käynyt fantasioista jankuttaminen oli se viimeinen tikki. Jankuttamisen ohella mies natisi siitä, että "sinulla takuulla on omia fantasioita, kerro kerro kerro" ja että minun mahdolliset fantasiani oikeuttaisivat hänet fantasioimaan sekä toteuttamaan fantasioitaan. Etenkin noihin aikoihin minun ainoat fantasiani sisälsivät ihan normaaliksi katsottua seksiä oman kumppanin kanssa, muttei se miehelle kelvannut.

      • Fantasiasi

        Tylsä nainen.


    • ..................

      Mieheltä kuulemani seksifantasiat eivät ole sen sorttisia, että niitä kavahtaisin. Tosin on niin sen tyyppinenkin, että tuskin hurjimmista suostuisi ääneen kertomaankaan, vaikka kuinka uhiteltaisiin. Ja toisaalta mielelläni minäkin pidän ne hurjimmat omana tietonani. Minä itse en monestakaan asiasta oikeasti nauttisi tai haluasi, jotka nyt joskus villi mielikuvitus tuottanut. Eli näen fantasiat kuitenkin vain fantasioina. Eri juttu sitten jos sitä fantasiaansa vähän aktiivisemmin puoliksi toteuttaa ja on pakkomielle siitä, silloin olisin erittäin huolissani.

      Jos toisen fantasia olisi jotenkin omasta mielestä etova/ällöttävä, niin se olisi hankalampi juttu. Esimerkiksi jos miehellä on fantasioita jostain kengistä. Täysin vaaratonta, mutta ajatus on jotenkin etova henk.koht. Sen sijaan jotkut naiset eivät tästä olisi yhtään niin tyrmistyneitä. Eli uskon hyvinkin, että niin naisilla kuin miehilläkin ne rajat menee eri kohdista. Jos itsellä ne fantasiat ovat aina olleet erittäin heppoisia ja ihan toteutettavissa oleviakin, niin varmastikin se raja toisen fantasioiden suhteen onkin sitten jyrkempi. Sen sijaan itselläni ainakin on ollut fantasioita, joita en ikinä oikeasti haluaisi toteuttaa. Mutta kun fantasioita on niin erilaisia, ihmisen mielikuvitus on rajaton. Esimerkiksi jo tuo juttu; mikä on rajua? Rakastelun sijaan panemista ja nussimista? Vai väkivaltaa? Koulutyttö vaikka yliopisto-opiskelijatyttönen vai suojaikärajan alta? Teini? Alakoululainen? Vai onko kyseessä koulu-uniformufantasia?

      • shshssh

        En nyt linkkiä enää löytänyt mutta jossain oli kyselyä miesten seksifantasioista ja tavallisin fantasia oli juuri teinitytön kanssa rakasteleminen. Eli tuollaiset 14-17 vuotiaat, sukukypsiä, hoikkia, kiinteitä teinityttöjä. Ne ovat useamman kuin joka toisen miehen fantasioissa ykkösenä.

        Näin varoituksen sanana vain mikäli erehdytte joskus kysymään ettekä pidäkään siitä mitä kuulette jos mies vastaa rehellisesti. Osa tietysti valehtelee sujuvasti koska pelkää naisten reaktioita ja pedofiiliksi leimaamista. Vaikkakin pedofilia tarkoittaakin oikeasti kiinnostusta alle sukukypsiin lapsiin, yleinen mielipide ja median propaganda leimaa kaikki saman nimikkeen alle välittämättä siitä onko himojen kohteena 5 vuotias lapsi vai 15 vuotias kiimainen teinityttö.


      • .................
        shshssh kirjoitti:

        En nyt linkkiä enää löytänyt mutta jossain oli kyselyä miesten seksifantasioista ja tavallisin fantasia oli juuri teinitytön kanssa rakasteleminen. Eli tuollaiset 14-17 vuotiaat, sukukypsiä, hoikkia, kiinteitä teinityttöjä. Ne ovat useamman kuin joka toisen miehen fantasioissa ykkösenä.

        Näin varoituksen sanana vain mikäli erehdytte joskus kysymään ettekä pidäkään siitä mitä kuulette jos mies vastaa rehellisesti. Osa tietysti valehtelee sujuvasti koska pelkää naisten reaktioita ja pedofiiliksi leimaamista. Vaikkakin pedofilia tarkoittaakin oikeasti kiinnostusta alle sukukypsiin lapsiin, yleinen mielipide ja median propaganda leimaa kaikki saman nimikkeen alle välittämättä siitä onko himojen kohteena 5 vuotias lapsi vai 15 vuotias kiimainen teinityttö.

        Siis pedofiiliahan kohdistuu lapsiin, joilla murrosikä ei ole vielä alkanut. 14-17-vuotiailla murrosikä on yleensä jo alkanut ja pakonomaista kiinnostusta kutsutaan efebofiliaksi. Kuitenkin on olemassa suojaikäraja ja moraalisestikin on aika arvelluttavaa lähteä seksuaaliseen kanssakäymiseen ihmisen kanssa, jolla se kehitys on vasta kuitenkin vaiheessa kun huomioidaan henkinenkin kehitys.

        Ja seksifantasioita niin naisilla kuin miehilläkin löytyy vaikka mistä laittomasta. MUTTA jos jollakulla onkin jokin tuollainen fantasia, niin eivät sitä tod.näk. haluaisi edes toteuttaa tai edes ajattele sitä pakonomaisesti ja jatkuvasti.


      • aikuinen äiti
        ................. kirjoitti:

        Siis pedofiiliahan kohdistuu lapsiin, joilla murrosikä ei ole vielä alkanut. 14-17-vuotiailla murrosikä on yleensä jo alkanut ja pakonomaista kiinnostusta kutsutaan efebofiliaksi. Kuitenkin on olemassa suojaikäraja ja moraalisestikin on aika arvelluttavaa lähteä seksuaaliseen kanssakäymiseen ihmisen kanssa, jolla se kehitys on vasta kuitenkin vaiheessa kun huomioidaan henkinenkin kehitys.

        Ja seksifantasioita niin naisilla kuin miehilläkin löytyy vaikka mistä laittomasta. MUTTA jos jollakulla onkin jokin tuollainen fantasia, niin eivät sitä tod.näk. haluaisi edes toteuttaa tai edes ajattele sitä pakonomaisesti ja jatkuvasti.

        Lain mukaan se raja menee siinä että 16-vuotiaan kanssa ei saa harrastaa aikuinen seksiä.


    • yyyyuuuuiiii

      Miesten seksifantasiat on niin rivoja että siihen ei pahinkaan feministi pysty vaikuttamaan. Joten anna olla jos et tajua, kuten at varmaan tajuakaan, ihan hyvällä :)

    • ewa.

      kaikesta parisuhteessa puhuta, jättäisin fantasiat oman pääni sisään koska tuntisin itseni idiootiksi niistä mölistessäni ja samoin kaikenlainen terapointi ei kuulu parisuhteeseen valitettavasti moni trauma on yksin kannettava koska miksi rasittaa rakkaimpansa olotilaa omilla suruillaan haluammehan me ihmiset vain tehdä toisemme onnellisiksi ja pariuhteen kuuluu ollla mukavaa yhdessäoloa.

    • 11

      Mieheni on kertonut minulle fantasioistaan. Ehkä vähän erikoisia, mutta eivät missään nimessä laittomia tai sairaita.

      Mielenkiintoinen kysymys tuo, miten suhtautuisin, jos kuulisin miehen fantasioivan jostain laittomasta. Jos kyseessä olisi pelkkä kaveri, asia tuskin liikuttaisi minua hirveästi. Riippuu tietty siitä, onko miehellä mitään aikeita toteuttaa fantasioitaan.
      Mutta jos kyseessä olisi oma mies, asia olisi erilainen. Jos fantasiat ihan oikeasti olisivat vain mielikuvitusta, voisi se olla hyväksyttävää. Minulla itsellänikin on ollut hurjia fantasioita. Esimerkiksi ajatus raiskatuksi tulemisesta kiihottaa minua, mutta kun minut kerran yritettiin raiskata, tilanne ei ollut todellakaan kiihottava. Jos mies ymmärtäisi pitää sairaan fantasiansa pelkästään mielikuvituksen asteella, voisi se olla ok.

      Mielestäni muuten mikään koulutyttöfantasia ei ole mikään järjettömän sairas. Luulisin, että monia miehiä kiihottaa siinä muut asiat kuin nimenomaan naisen nuori ikä. Kaunis, nuorekas ja tyttömäinen tyttö on varmasti monien mieleen. Mutta jos miehelle olisi aivan ehdottoman kiihottavaa nimenomaan todella nuori ikä, voisi se tuntua jotenkin likaiselta.

      • köökkisykologi

        Varmaan aika monen aikuisen miehen fantasia nuorista tytöistä liittyy siihen, että nuorina poikina/miehinä he halusivat saada ikäisiltään tytöiltä/naisilta, mutta useimmiten saivat vain pakit. Tai sitten eivät edes uskaltaneet yrittää. Nyt aikuisena miehenä he ovat varmoja ja ikään kuin vahvempia tilanteessa ja haluavat siis tasoitusta - sitä mitä ilman jäivät nuorina. Siis haaveissa. Ja ihan ymmärrettävää.


      • 24
        köökkisykologi kirjoitti:

        Varmaan aika monen aikuisen miehen fantasia nuorista tytöistä liittyy siihen, että nuorina poikina/miehinä he halusivat saada ikäisiltään tytöiltä/naisilta, mutta useimmiten saivat vain pakit. Tai sitten eivät edes uskaltaneet yrittää. Nyt aikuisena miehenä he ovat varmoja ja ikään kuin vahvempia tilanteessa ja haluavat siis tasoitusta - sitä mitä ilman jäivät nuorina. Siis haaveissa. Ja ihan ymmärrettävää.

        Tuo kävisi järkeen. Luin tässä joku aika sitten keskustelua missä nuori nainen ihmetteli miksi vanhemmat miehet kohtelevat häntä niin veemäisesti. Itsellänikin on ollut samanlaisia kokemuksia. Eli siis happamia pihljanmarjoja ketuilla taas.


      • Että silleen

        Kerroin joskus vaimolleni jotain fantasioita kun kerran niitä niin kinusi. Myöhemmin hän sitten meni parin kaljan jälkeen kertomaan niitä sukulaisilleen. Todella tyylitön temppu, jota en itse ikinä olisi tehnyt kenellekään. Yksityisasiat ovat yksityisasioita eikä niitä levitellä pitkin pitäjää, varsinkaan sukulaisille. Mikä into naisilla on levitellä sänkyasioita asiaankuulumattomille, en ymmärrä.

        Ikäjutut on helppo selittää. Siihen aikaan kun miehellä eniten olisi tehnyt mieli, kaikki tytöt olivat saavuttamattomia unelmia, joita ei uskaltanut lähestyä ja vaikka olisi lähestynytkin, olisi tehnyt jotain tökeröä, joka olisi karkottanut ne pois. Harva teinipoika oikeasti on korkannut ainuttakaan neitsyttä. Käytännössä muutama tyyppi korkkasi meidänkin koulussamme kaikki neitsyet eikä muilla pojilla ollut pienintäkään mahdollisuutta vielä moneen vuoteen. Tytöt eivät halunneet ketään muita poikia, vaan vuorottelivat samojen kanssa. Mitä enemmän poika oli pannut, sitä useampi tyttö tuli tarjoutumaan. Mitä tyhmempi jätkä, sitä enemmän oli panotilaisuuksia. Näin se tyhmyys lisääntyy. Kuten arvata saattaa, minä olin täysin kokematon vielä armeijassakin. Yliopistossakin olin ilman, koska en todellakaan tiennyt miten tyttöjä lähestytään. En missään välissä ollut saanut edes tilaisuutta opetella. Yliopistohan on tietysti täynnä tyttöjä, joten kokeneemmille se oli kultakaivos: Uutta pillua joka ilta, jos jaksoi. Minulle siitä muodostui oma pieni helvetti, jossa piehtaroin sukupuolisissa turhautumissani.

        Joo, unelmoin kyllä teinitytöistä useinkin. Yhdenkään kanssa en ole ikinä ollut ja tuskin tulen olemaankaan. En uskaltaisi edes lähestyä luultavasti, sillä sen verran inhottavasti minua aikanaan kohdeltiin koulussa. Kaikki teinitytöt eivät suinkaan ole viattomia kyyhkyläisiä, vaan joka luokassa on omat ilkimyksensä. Kokemattomille pojille on olemassa erityiskohtelu, jolla heidän paha olonsa saadaan maksimoitua ja muutettua pysyväksi olotilaksi...

        Miten minulla voi olla kaksi epäonnistunutta avioliitttoa, on oma lukunsa.


    • alskdjfaeipaweoirwle

      itselläni tökkäsi eksän kanssa siihen kun eksäni ei antanut minun käydä rauhassa vessassa kusella.. vaan hän halusi kokoaika mukaan ja laittaa kättään sinne suihkuun ja runkata samalla..
      pari kertaa onnistui mies siinä mutta sen jälkee jouduin väkipakolla hänet työntämään vessast pois kun en vain kestäny sitä etten saa olla vessassa rauhassa...
      ja toinen mistä suutuin samaan eksään oli se että muutoin herra ei voinut juurikaan pusuja / haleja antaa mutta auta armias jos kaupungilla käveli kaksi tyttöä käsikädessä niin kyllä sitten mies alkoi kouria mua haaroista ja tisseistä.. ja kas kummaa kun silloinkin muuten sai mies tuta nahoissaan sen..
      luojan kiitos tämä "mies" on nykyään eksä.. ei sitä "onnea" kestäny ku pari hassua kuukautta.. mut seki oli jo liikaa..

      • mahtijorma47

        Toi on jo aika pimeetä! Onneksi tajusit ja lopetit suhteen. Toivottavasti joku nainen tekee hänelle samoin eli menee vessaan runkkaamaan hanta silloin kun mies on kusella. HAHAH! Voi olla ettei onnistu!


      • joillekin meni läpi

        sä olet paras ;D


      • mitä provoo?

      • 15

        Olen myös tuntenut yhden miehen, joka halusi tehdä samaa. Mutta tuo on kai fetissi, ei fantasia.

        Hulluja noi miehet.


    • toimii meillä

      Tottakai on fantasioista puhuttu.

      Nuoret naiset kuuluvat niihin, ja ryhmäseksi. Myös miehen kanssa sekstailu kuuluu niihin. Erilaiset seksiasut, roolileikit, kevyt sm... Aivan ok, useimpia saadaan kokeiltuakin ;)

      Minusta mieheni seksifantasiat ovat kiihottavia. Minusta on hienoa, että voimme puhua niistä keskenämme.

      Täytyy muistaa, että fantasiat ovat fantasioita, eikä kaikkia ole tarkoitettukaan toteutettavaksi.

      • Siinä jo menee

        ainakin varma raja, jos käy netissä katsomassa oikeita lapsia/nuoria tai eläimiä tai sadistista väkivaltaa, eikä ilmoita sivuista poliisin nettivinkkisivustolla. Silloin ei ole enää inhimillisestä ihmisestä kyse, siinä ei selitykset auta.


      • 236423623
        Siinä jo menee kirjoitti:

        ainakin varma raja, jos käy netissä katsomassa oikeita lapsia/nuoria tai eläimiä tai sadistista väkivaltaa, eikä ilmoita sivuista poliisin nettivinkkisivustolla. Silloin ei ole enää inhimillisestä ihmisestä kyse, siinä ei selitykset auta.

        Ongelma on myös siinä jos nainen kokee että mies joka fantasioi esim. 17-19-vuotiaista nuorista naisista/tytöistä on pedofiili, pervo, ja samalla kiinnostunut myös eläimistä ja sadismista. Hieman suhteellisuudentajua, kiitos.


    • M-46v

      Omiin runkkufantasioihin kuuluu ajatella ikäiseni karvainen ja mahakas mies naimassa nuorta 16-v tyttöä. Ajattelen kuinka mies nai taitavasti tyttöä ja tytön ollessa orgasmin kourissa mies vain koventaa tahtia, eikä hellitä. Ajattelen myös kuinka neitsyttä poikaystävälleen esittävä tyttö palaa poikaystävänsä sänkyyn, mutta seksi kokemattoman poikaystävän kanssa ei tunnu enää miltään, kun on saanut kokenutta munaa. Ja poika luulee naivansa neitsyttä, mutta tosiasissa tytön onkin jo korkannut krvainen äijänjunttura. Toinen fantasiani liittyy homoeksiin ja fantasion, kuinka vanha äijänkäppyrä nai minua veltolla kyrvällään rajusti perseeseen.

      • jackonthecocks

        Fantasiahan on tarua. Fantasiat saavat olla vaikka kuinka laittomia & sairaita kuin itse haluaa. Niiden ajatteleminen ei ole rikos, niistä puhuminen/kirjoittaminen ei ole rikos. Ainoastaan jos ne toteuttaa se on laitonta. Esim. Henkilö A 35 v mies unelmoi panevansa kahta 18 vuotiaasta naista samaan aikaan. Henkilö A 35 v fantasioi panevansa naapurin koiraansa sekä hänen 15 vuotiasta tytärtään samaan aikaan. Unelma voi toteutua ja siinä ei ole mitään ihmeellistä tai laitonta, fantasia ei luultavasti ikinä toteudu ja vaikka se olisi mahdollista toteuttaa sitä ei luultavammin ikinä toteuteta sekä se olisi tietenkin laitonta. Tämä kuva itsellä on fantasioista että siinä voi olla toinen ihminenkin eri ikäinen yms. antaa mielikuvituksen lentää :)


      • Ohyeahbabyyeah!!!
        jackonthecocks kirjoitti:

        Fantasiahan on tarua. Fantasiat saavat olla vaikka kuinka laittomia & sairaita kuin itse haluaa. Niiden ajatteleminen ei ole rikos, niistä puhuminen/kirjoittaminen ei ole rikos. Ainoastaan jos ne toteuttaa se on laitonta. Esim. Henkilö A 35 v mies unelmoi panevansa kahta 18 vuotiaasta naista samaan aikaan. Henkilö A 35 v fantasioi panevansa naapurin koiraansa sekä hänen 15 vuotiasta tytärtään samaan aikaan. Unelma voi toteutua ja siinä ei ole mitään ihmeellistä tai laitonta, fantasia ei luultavasti ikinä toteudu ja vaikka se olisi mahdollista toteuttaa sitä ei luultavammin ikinä toteuteta sekä se olisi tietenkin laitonta. Tämä kuva itsellä on fantasioista että siinä voi olla toinen ihminenkin eri ikäinen yms. antaa mielikuvituksen lentää :)

        koska mä olen alkanut kuvittelemaan kahta miestä yhdessä. Toinen oli vuoden kestänyt nettisuhde ja toinen 4 kk:n romanssi, vieläkin kaverina vaikka tietää tästä fantasiasta. Mulle oli yllätys että tuon kuvittelu oli näin toimiva ja aloin ymmärtämään miesten lesbofantasioita. Tosin sillä erolla että mä en ole siinä mukana muuten kuin katsojana. Kaksi hiton kuumaa miestä nauttii toisistaan hellästi ja rakastavasti. :P


      • gsfgsg
        Ohyeahbabyyeah!!! kirjoitti:

        koska mä olen alkanut kuvittelemaan kahta miestä yhdessä. Toinen oli vuoden kestänyt nettisuhde ja toinen 4 kk:n romanssi, vieläkin kaverina vaikka tietää tästä fantasiasta. Mulle oli yllätys että tuon kuvittelu oli näin toimiva ja aloin ymmärtämään miesten lesbofantasioita. Tosin sillä erolla että mä en ole siinä mukana muuten kuin katsojana. Kaksi hiton kuumaa miestä nauttii toisistaan hellästi ja rakastavasti. :P

        Kyllä sinun fantasiasi on aivan samanlainen kuin miesten lesbofantasiat, paitsi homoversio. Ei se itse mukana oleminen liity läheskään kaikilla miehillä, niihin lesbofantasioihin.


    • -

      fantasioita. "haaveilen" minäkin että joku vanhempi mies ottaisi väkisin/todella rajusti, että oikein nöyryytettäisiin ja muut katsoisivat vierestä.
      Haluanko näin ikinä käyvän? En
      Olenko siis outo?
      Miehen kertomat fantasiat osaisin siis varmasti myös ottaa vaan mielikuvituksen rikkautena

    • Fantasioissa

      ei tarvitse olla itsekään oikean ikäinen. Mielessään ja mieleltään voi olla nuori ja ottaa ns. oman ikäinen. Se mitä olen muiden kanssa asiasta keskustellut, niin harvemmin kuullut että kukaan fantasioissaan olisi oikeasti oma itsensä (ikä mukaan luettuna). Yleensä itsensä kuvittelee komeammaksi/kauniimmaksi ts. nuorekkaammaksi (jotain mitä on ollut).

    • Matteusko

      Vaimo on perjantai-iltapäivällä työviikon päätteeksi tehnyt parituntisen kotityölistan, väsyneenä kotiin tullessaan heittäytyy vuoteelle käskien minun riisua hänet ja pukea hänelle, mitä haluan. Näin teen pukien seksikkäimmän puseron ja sukkahousut sekä minihameen, ja pyydettyäni häntä käymään vessassa ja istuutumaan oh:n nojatuoliin panen hänelle jalkaan piikkikorkoavokkaat, joiden nilkkaremmit lukitsen pienillä riippulukoilla. Siihen tarjoilen hänelle välipalan, kahvin ja konjakin. Sitten vaimo neuvoo: ”Ota työlista laukustani, tee ne ja, jos annat minun 2 tuntia istua rauhassa tv:a katsoen ja kirjaa lukien, niin saat, niin saat naida minua. Tästä innostuen ja seksikästä vaimoani vilkuillen teen listan työt eli tiskaan, imuroin sekä pesen ja käsittelen pyykin. Lopuksi käyn suihkussa, talutan vaimon makuuhuoneeseen, hyväilen ja riisun hänet sekä alan naida. Käheytyvällä äänellä vaimo neuvoo: ”Ota, kulta, rauhallisesti! Lepää välillä ja säästä latinki illaksi!” Vajaan tunnin nainnin jälkeen vaimo tuumii: ”Jatkamme illalla.”
      - Tähän vaimoni ei ole koskaan suostunut, vaikka on tiennyt minun tästä vuosikausia joka viikko haaveilevani.

    • Nöyryyttä ja jakamis

      Mieheni fantasija on mielestäni outo muttei laiton.
      Haluaisi joutua katsomaan kun kaksi miestä rakastelee kanssani tai panee minua hänen voimatta estää. Toteutuksesta en tiedä?

      • Olisi ihanaa

        Minulla on sellainen fantasia että vaimoni kanssa leikkaamme 1,5 litran kokispollosta pohjan pois ja sitten työnnämme korkkipää edellä pullon vaimoni sisään. Se menee sinne kokonaan (hitaasti) ja sitten voin kokeilla pullonsisustaa ja vaikka kolistella sitä. Vaimoni näyttää jalkoväliään ja minä runkkaan.


      • miksi elämä on niin
        Olisi ihanaa kirjoitti:

        Minulla on sellainen fantasia että vaimoni kanssa leikkaamme 1,5 litran kokispollosta pohjan pois ja sitten työnnämme korkkipää edellä pullon vaimoni sisään. Se menee sinne kokonaan (hitaasti) ja sitten voin kokeilla pullonsisustaa ja vaikka kolistella sitä. Vaimoni näyttää jalkoväliään ja minä runkkaan.

        Elämme maailmassa jossa saa joka puolelta eroottisia signaaleja. Tämä nostaa rimaa myös omassa makuuhuoneessa (tai muussa huoneessa).

        Minusta vaimoni suurin kiintymyksen osoitus on fantasian toteutus yhdessä. Se että haluaa olla toiselle mieleksi vaikka oman mielen vastaisesti on tapa kertoa että rakastaa. Tämä saa aikaan jotain yhteistä ja salaista joka antaa potkua myös normielämään.

        Pitää vain muistaa etteivät kaikki ole kuvankäsittelyllä "kaunistettuja", vaan tavallisia suomalaisia naisia. Siis realiteetti pitää muistaa, ettei tule kauheita pettymyksiä.

        Tietenkin minun tapauksessani vaimo alkoi lopulta inhoamaan fetissejäni ja käänsi hanan kiinni. Minun fantasiani ovat lähinnä korkokengät ja saappaat. Nyt olemme pattitilanteessa, jossa en koe himoa vaimooni eikä hän tee mitään minun mielekseni. Esimerkiksi pukeutuu juuri minun mieleni vastaisesti. Eikä hän koe mitään minua kohtaan. ;-(


      • Matteusko
        miksi elämä on niin kirjoitti:

        Elämme maailmassa jossa saa joka puolelta eroottisia signaaleja. Tämä nostaa rimaa myös omassa makuuhuoneessa (tai muussa huoneessa).

        Minusta vaimoni suurin kiintymyksen osoitus on fantasian toteutus yhdessä. Se että haluaa olla toiselle mieleksi vaikka oman mielen vastaisesti on tapa kertoa että rakastaa. Tämä saa aikaan jotain yhteistä ja salaista joka antaa potkua myös normielämään.

        Pitää vain muistaa etteivät kaikki ole kuvankäsittelyllä "kaunistettuja", vaan tavallisia suomalaisia naisia. Siis realiteetti pitää muistaa, ettei tule kauheita pettymyksiä.

        Tietenkin minun tapauksessani vaimo alkoi lopulta inhoamaan fetissejäni ja käänsi hanan kiinni. Minun fantasiani ovat lähinnä korkokengät ja saappaat. Nyt olemme pattitilanteessa, jossa en koe himoa vaimooni eikä hän tee mitään minun mielekseni. Esimerkiksi pukeutuu juuri minun mieleni vastaisesti. Eikä hän koe mitään minua kohtaan. ;-(

        .. on prikulleen totta myös meillä. Vaimon haluttomuus tehdä mitään seksin hyväksi ja hänen intonsa vastustaa minun yrityksiäni ovat käytännössä tappaneet seksielämämme. Toivottavasti vaimo lopettaa myös seksistä vihjailemisenkin, jotta saan rauhassa runkata.


      • Vaimo fantasioissa

        saman suuntainen fantasia. Paitsietten ole avuton vaan minä olen pomo ja miehet saavat luvan häipyä kun ovat vaimoni tyydyttäneet. Kerran kännipäissäni menin kertomaan vaimolle. No suuttuihan se, ja mua nolotti. Selitin että vaan mielikuvituksessa haluan näin käyvän ja joskus näen sellaisia uniakin. No kun kerran herättelin vaimon yöllä rakastelemaan, se kysyi että näinkö sellaista unta eikä ollut pahalla päällä. Sen kummemmin ei olla asiasta puhuttu.


      • outoja ovat
        Vaimo fantasioissa kirjoitti:

        saman suuntainen fantasia. Paitsietten ole avuton vaan minä olen pomo ja miehet saavat luvan häipyä kun ovat vaimoni tyydyttäneet. Kerran kännipäissäni menin kertomaan vaimolle. No suuttuihan se, ja mua nolotti. Selitin että vaan mielikuvituksessa haluan näin käyvän ja joskus näen sellaisia uniakin. No kun kerran herättelin vaimon yöllä rakastelemaan, se kysyi että näinkö sellaista unta eikä ollut pahalla päällä. Sen kummemmin ei olla asiasta puhuttu.

        on miesten toiseksi yleisin fantasia.


      • Ohyeahbabyyeah!!!

        Halukkaita varmasti on, kumit käyttöön ja siippa kiinni patteriin. XD


      • Ohyeahbabyyeah!!!
        Olisi ihanaa kirjoitti:

        Minulla on sellainen fantasia että vaimoni kanssa leikkaamme 1,5 litran kokispollosta pohjan pois ja sitten työnnämme korkkipää edellä pullon vaimoni sisään. Se menee sinne kokonaan (hitaasti) ja sitten voin kokeilla pullonsisustaa ja vaikka kolistella sitä. Vaimoni näyttää jalkoväliään ja minä runkkaan.

        Gynekologiaa.


    • kokoomus fantasian

      on kertonut sellaisesta fantasiastaan että hän haluaisi nähdä kuinka kokoomuslaisia kansanedustajia sekä ministereitä kidutettaisiin esimerkiksi sähköpiiskoilla:) sellainenhan on ihan tervettä ja olenkin häntä rohkaissut aina inhoamaan kokoomuslaisia kaikessa

      • Koskas syödään

        Vanhemmuuten kaikki halut muuttuvat ruokahaluksi...


      • Urho51

        Kummastakohan on kyse kun en koe kiihotusta muuten kuin että naisella on saappaat/korkkarit, sukkanauhat ja nahkaa. Siis aina ja jokaisella naisella?


      • Pikkuisen ehkä sm
        Urho51 kirjoitti:

        Kummastakohan on kyse kun en koe kiihotusta muuten kuin että naisella on saappaat/korkkarit, sukkanauhat ja nahkaa. Siis aina ja jokaisella naisella?

        Oma fantasiani on sellainen että vaimoni sidotaan käsistä ja jaloista sänkyyn. Hänen suunsa ommellaan kiinni vahvalla langalla ja sitten alan ruoskia häntä. Aina kun hän yrittää huutaa ratkeaa hänen suunsa ja huulensa. Sitten, pesäpallomailaa käyttäen, alan survoa häntä sisuksiin. Myös peräreikä käsitellään. Rikon kaiken mitä hänellä on sisällään ja sitten runkkaan. Miehiä saattaisi olla useampiakin runkkaamassa hänen päällensä. Tällainen fantasia.


      • losers
        Pikkuisen ehkä sm kirjoitti:

        Oma fantasiani on sellainen että vaimoni sidotaan käsistä ja jaloista sänkyyn. Hänen suunsa ommellaan kiinni vahvalla langalla ja sitten alan ruoskia häntä. Aina kun hän yrittää huutaa ratkeaa hänen suunsa ja huulensa. Sitten, pesäpallomailaa käyttäen, alan survoa häntä sisuksiin. Myös peräreikä käsitellään. Rikon kaiken mitä hänellä on sisällään ja sitten runkkaan. Miehiä saattaisi olla useampiakin runkkaamassa hänen päällensä. Tällainen fantasia.

        Toteutin Jigsawn kanssa vuonna 2002. Leimiä paskaa. Mun seksifantasiani on että kaikki suomi24 provot ja yhdyssanavammaiset syö päänsä kolme kertaa. Uhihihihihuhuhu oho tulin taas.


      • Älä kiruta, ei satu

        Parempi idis! Kidutetaan jollain, mikä oikeasti tuntuu. Pistetään ministerit viideksisadaksi päiväksi peruspäivärahalle ja asumaan kunnan vuokrataloon vaikka Varissuolle. Kokoomusministerin ihohan on tunnetusti parkkinahkaa, joten ei siinä mitään tuntoa ole. Eniten niillä on tuntoa lompakossa. Siellä niillä on omatuntokin, joka otetaan esille aina jouluna ja näytellään sitä kaikille kun pistetään kokonainen euro pelastusarmeijan joulupataan.


    • dgtujtr

      Kun on chatissa, niin sinne tunkee punaisella kirjoittamaan seksihäiriköitä, jotka kertovat ikänsä, jonka perusteella voi olettaa, että ovat tahallaan väärässä ikäryhmächatissa, sitten väkisten tuputetaan omia pissifantasioitaan, vaikka ei semmoista tai semmoisia juttuja halua lukea..Jotkut häiriköt menevät heti pois, kun ensin ovat kirjoittaneet jotain häiritsevää.

      Minusta semmoinen on sairasta, että ei anneta ihmisten olla rauhassa, jotka haluavat asiallista keskustelua chatissa aikaiseksi.

    • joku vei nimimerkin

      kaikki seksuaalisesti aktiiviset varmasti myös fantasioivat. minäkin, 50-kymppinen nainen, haaveilen nuorista, kiihkeistä, isoista pojista, jotka vielä osaisivat toimia oikein. oman miehen kanssa 25v. lähes päivittäin, melkein aina samassa asennossa hinkatessa mielikuvitus auttaa. seksi on silti kivaa!

    • .................

      Fantasiat on ihan normaaleja ja olen vain iloinen, jos mieheni uskaltaa kertoa ne salaisimmatkin: sillon todella luottaa muhun ja todellakin teen kaikkeni ollakseni sen luottamuksen arvoinen. Fantasioita ei tarvitse eikä aina edes voi toteuttaa - eikä pidäkään. Mielikuvitus on vain hyvä asia ja ainahan voi sit keskenään 'näytellä' jonkun fantian joka ei todellisuudessa oisi mahdollinenkaan. Usein fantasiat on kuitenkin vain sellaisia, joita ei edes oikeasti haluttaisi toteuttaa. Esim.omat fantasiani ovat supereita yksin/yhdessä oman kullan kanssa, mutta todellisuudessa en ikinä haluaisi niitä toteuttaa. Ei tarvii olla tiukkisherkkis näissä asioissa, sillä ei saa ko pahaa mieltä molemmille..

    • NORMAALI IHMINEN

      hyi saatanaN mielisairaat !!!!!!

      KUSI KAKKA KENKÄLEIKIT


      MIELENVIKAISIA OLETTE

      KEHOTTAISIN HAKEUTUMAAN HOITOON ! ! ! !

      Normaalit fantasiat ovat normaalia seksiä ja silloin se on parasta.

    • kodin hengetär

      Olen yrittänyt udella, muttei sieltä oikein mitään erityistä tule. Hänelle tosin heräsi yllättäen essu-fantasia, kun näki minut kerran pelkässä essussa. Nykyään saa jatkuvasti kuulla pyyntöjä, että jos laittaisin sen essun päälle...

      • Ohyeahbabyyeah!!!

        Heh, ex-kihlattulla oli fetismi tennishameeseen mun päällä.


      • hkyuyhöiå¨löjjughtdd
        Ohyeahbabyyeah!!! kirjoitti:

        Heh, ex-kihlattulla oli fetismi tennishameeseen mun päällä.

        Mitäs ihmeellistä siinä on? Nainen lyhyessä hameessa on nätti, varsinkin jos on muotoja sopivasti. Pervoa tuo on vasta, jos satutkin olemaan mies.


    • ! ! ! ! ! ! !!!!!

      Tutkintapyyntö POLIISILLE tällasista

      • io8ktyghrfv

        Siitä vain poliisille kertomaan. Nauravat makeasti.


      • morehoney
        io8ktyghrfv kirjoitti:

        Siitä vain poliisille kertomaan. Nauravat makeasti.

        pahimpia runkkareita ja fantasioijia.

        kokemusta on, nam.


    • FantasyMan78

      Mielestäni ei seksifantasioita pidä hävetä. Usein se on vastaanottajasta kiinni kuinka rajoittunut on.
      Seksi on aikuisten leikkiä jota ei pidä ottaa liian tosissaan. Jos mies haluaa naisen näyttää makuuhuoneessa horolta niin mitä pahaa siinä on. Tai jos nainen haluaa piiskaa tai kovempia otteita. Näistä pitää osata puhua vaikka ihan leikkimielellä. Sitten toteuttaa jos toteuttaa tai ei toteuta. Aikuisten ihmisten pitäisi osata käsitellä. Jos toinen haluaa jotain ällöttävää niin tämänkin voi sanoa että RAJAT OVAT TÄSSÄ. Jos vastapuoli ei asiaa hyväksy ettei toinen kaikkeen suostu niin sitten on ongelma.
      Roolileikit ovat mielestäni helppo toteuttaa jos vain kummallakin on mielikuvitus tallella. Toki kaikki ei mene juuri kuin fantasiassa mutta mikäli ei kokeile ei voi voittaakaan.
      Voin esim. kertoa että "huvittavin" mutta myös yksi nautinollisimmista fantasioista jonka toteutin oli että halusin olla emännän kiimainen koira. Rekvisiittana käytimme (koiran pantaa hihnaa). Olin vaimokkeelle
      koirana ja se oli puolin ja toisin hauskaa. Minua kiusoiteltiin ja sain hellyyttä ja huomiota. Jouduin / sain nylkyttää jalkaa vasten ja loppussa ottaa kontillani olevan naiseni takaapäin kuin koira. Tämä oli kiva toteuttaa vaikka toistaiseksi se olikin ainoa kerta. Fantasia saattoi kuulostaa likaiselta, mutta oli täysin sallittu ja toimiva. Ei avopuolisollani ole kuitenkaan mitään viehtymyksiä eläimiä kohtaan kuten ei minullakaan. Toteutimme vain tämän aikuisten leikin joka lähti luovasta mielikuvituksesta ja hauskasta fantasiasta. Tiedän että kohta on taas yököttelijöitä kommentoimassa, mutta tämä osoittaa vaan sen ettei kaikkea ole luotu käyttämään fantasioita ja mielikuvitusta...eikä kaikki fantasiat ole kaikkien mieleen. Meitä on moneen junaan.

    • fantasexy

      Itse olen monen naisen mies ja valitsen kumppanini paitsi ulkonäön ja älyn perusteella niin myös ehdottomasti fantasioiden on kolahdettava yhteen, ei minun elämässäni seksi ole sitä että valot pois ja peiton alle odottamaan koska sperma lentää. Siitä on puhuttava avoimesti ja harrastettava avoimesti ja runsaasti niin pysyy mieli terveenä ja iloisena. ;)

    • nii että sehän riippuu ihan siitä mikä lasketaan laittomaks ja mikä ei. esim käsittääkseni paneminen jossain yleisessä puistossa ei nyt oo ihan suotavaa, mutta hauskaahan se on. ja miehet nyt tietysti jakavat omia seksifantasioitaan enemmän ku naiset koska naiset pelkäävät omaa seksuaalisuuttaan enemmän ja pelkäävät päästää itsestään irti sen seksihirmun joka kummasti voi parantaa elämänlaatua. miehet haluavat kokeilla enemmän kaikkea ja tottakai yrittävät saada kumppaninsa tähän mukaan. on tietty olemassa ääripäät jossa fantasiat ovat pakonomaisia ja silloin on kyse jo jonkin sortin seksiaddiktiosta. fantasioita voi jakaa keskenää ja katsoa jos toinen haluais edes vähän kokeilla ja toteuttaa edes osaa tästä miehen fantasiasta. on aika jännä että tämäkin keskustelu on nyt sit menny tähän että miehet haaveilee nuoremmasta. totuustahan on se että lähes jokainen mies haluaa kokeilla anaaliaseksiä ihan vain kokeillaakseen miltä se tuntuu. ja toinen on se että päästä 2 naisen kanssa sänkyyn ja jos on kumppani ni tietty se että kumppani on se toinen nainen. ja ikinä ei pidä ajatella että toisen fantasit on ällöjä jne koska onhan sinullakin omasi ja toisen mielestä se saattaa olla ällöä. pariskunnat jokta ovat olleet jo monta vuotta yhdessä ni alkaa seksielämä olee puuduttavaa ja silloin tulee tarve kokeilla jotain uutta ja silloin lähdetään omista fantasioista liikkeelle. älkää olko aina niin tuomitsevia kuunnelkaa miestä mitä hän haluaa, kokeilu ei ikinä ole pahasta.

    • masawon

      Meillä kaikilla on fantasioita, joidenkin mielestä rajuja toiselle se arkipäivää. Jos ei ketään syyteltäs, paitsi jos se kohdistuu lapsiin sit munat valtiollle.
      Minulla on Fantasioita jossa nuoret pojat panevat vaimoani ( 50 v) siitä saan parhaita kiksejäni samoin tuo fantasia antaa voimaa kun alkaa patukka väsyä. Tosin saman kaltaisia on vaimollani joita luen rivien välistä, mutta hän ei uskalla sanoa niit ääneen. Kun lähdemme ulos tykkään et vaimo pukeutuu seksikkästi jota itsekkin tykkää ja jos nuoret miehet huomaavat hänet, hän kyl nauttii ajatuksesta millä he katsovat, eli panisivat kankeella kullilla notkealla selällä.Tuo fantasiani vois vaikka toteutuakkin puolestani, mut katseleman en ehkä pystyisi, mutta jatuksena kiihottaa kovin.Liekö tää sairasta vaiko ei, mutta olen valmis antamaan rakkaalleni senkin jos siit hän haluaisi/nauttisi. Itse en kaipaa nuorta naista, mutta kiva niit katsella ja mutustella.
      Moni seksi suhde on liian kankea ei uskalleta jutella, kokeilla

    • yks monista

      Sinun tulee vähentää ruutuaikaa noitten sarjojen osalata. Haluisin minäkin nähdä lapsipornoa, mutta kun sitä ei mistään löydy.

      • --

        Jos mieheni kertoisi fantasioivansa jostain todella oudosta tai ällöttävästä, en suuttuisi, mutta asia saattaisi jäädä vaivaamaan. Jos fantasiaan liittyisi vaikkapa väkivaltaa, niin jäisin miettimään, odotetaanko minun suostuvan toteuttamaan sen? Kyllä minä voin pukea mitä vaan, kokeilla eri asentoja, eri paikkoja, jne. Mutta jos mies keksisi haluta vaikkapa koiran mukaan kimppaan, niin ei ei, jossain se raja menee kuitenkin.

        Minua kiihottaa ajatus seksistä ison ja lihaksikkaan, bodarityyppisen itseäni hieman vanhemman miehen kanssa. Tahtoisin hyväillä lihaksia ja tuntea, kun voimakas mies ottaa minut kokonaan. Fantasiaa tai unelmaa tai jotain, nykyinen mies on kyllä lihaksikas, ym. mutta ei niin bodarimainen kuin haaveilemani. Anyway, en ole pettämässä tai mitään, paitsi salaisissa päiväunissani, mutta niistä ei miehelle kerrota, loukkaantuisi vielä. ;)


    • SagiaC

      Mä en halua edes kuulla kenenkään miehen fantasioista, koska mun mielestäni fantasioiden juju on juuri siinä, ettei ne toimi tai niitä ei voi toteuttaa todellisuudessa. Mitä päässään ajattelee, on ihan oma asia - todellisuus on eri juttu.

      • Fantasia arvaus

        Itselläni on ihan normaali fantasia, mutta se ei toteudu kuin tietyntyyppisissä naisissa, muissa se vain etoo. Kyseeessä on siis ruumiinosa, jonka koskettaminen toisen toimesta on jo jotenkin likaista ja vastenmielistä, saati nuoleminen, imeminen, näykkiminen tai mikä vaan. Todellisuudessa ongelma on vastapuolessa, joka ei pysty edes ajattelemaan, että jokin hänessä erityisesti kiihottaa. Fetissiähän on erisorttista ja voimakkuutta, minulle se on ihana lisämauste ja pärjään ilmankin ja annan kaikkeni rakkaalle naiselleni, toinen ääripää onkin surullisempi eli pelkkä fetissi riittää kuten ruumiinosa tai vaatekappale tai erite ja toinen voi jäädä sen varaan tyydyttelemään. Kyllä minäkin olisin hiukan ihmeissäni, jos naiseni ajaisi minut tieheni, jotta saisi samaan aikaan haistella alushousujani tai sukkia ja tyydyttelisi itseäni. Varmasti kysyisin, miksi minä en kelpaa. Itse olen viime aikoina huvittuneena havainnut, että jos jollain kaunissäärisellä tytöllä on sellaiset söpöt polvipituiset ritarisaappat, jotenkin mielenkiintoni herää, mutta ei sentään pakkomielteiseksi.

        Kaverin kaverilla onkin sitten aika paha nahkafetissi, pukee itsensä vain nahkaan ja saa siitä kicksejä ja odottaa vastaavaa naiseltaan. Olisi varmaan aika tukalaa ajaa paikallisbussia täydessä erektiossa ja loputtomassa kiihotuksessa, kun autoon änkeää koko ajan rouvia nahkakäsineissä ja -saappaissa.

        Oma fantasiani on sitä luokkaa, ettei siihen tosiaankaan törmää joka päivä, toiset inhoaisivat ja toiset suorastaan haaveilevat moisesta, siksi en takuulla lataa asiaa pöydälle tuosta vaan, vaan pikkuhilja maaperää tunnustellen. Jokainen voi miettiä, onko varaa pistää suhteensa alttiiksi liian rankan fantasian kertomisesta. Kysyin Rakel Liekiltä tätä kerran Tampereella ravintolassa esityksensä jälkeen, hän rauhoitteli minua ja sanoi ajatukseltaan sen tapaista, ettei fantasiassani ole mitään sairasta tai likaista, vaan kuulijan korvien välissä ja se kaikki on rakkautta kumppaniisi ja tuo on vain ihana lisämauste sille, ei tosiaankaan pakonomainen irrallinen loputon tarve. Siinä on se ero.


    • 20

      Kyllä todellakin jäisin miettimään, jos se olisi jotain tosi pimeetä. Ja elokuvissa naiset useimmiten suhtautuvat tuollaisiin asioihin tyyliin ei se mitään, vaikka kuinka halveerattaisiin. Nuo on miesten käsikirjoittamia juttuja. Naiset vaan hymyilee, vaikka nimiteltäisiin lutkaksi ja nipisteltäisiin perseestä.

    • tiedä häntä

      eri tutkimksessa, kyselyssä, mitä lienneet oli kaksi ehdottomasti yleisintä ykkösenä pelehtiminen kahden tai useamman naisen kanssa, kakkosena nähdä oma vaimo tai kumppani harrastamassa seksiä vieraiden kanssa ja kolmas oli sitten jo vaihteli. "Tutkimusten" nimiä en muista mutta luin näistä iltalehdestä ja joistain naistenlehdistä.

    • lapsiraiskaaja

      oma fantasiani on että olemme moottoripyörä jengi ja ottamme 14 v tytön kadun varresta kyytiin ja sidomme hänet tolppaan sitten nussimme häntä vuorotellen ja viiltelemme ja lähdemme vasta kun se on kuollut veren hukkaan

    • lwjrlgaoq

      Minä voisinkin jutustella tuollaisista asioista parisuhteessa, mutta mies ei koe luontevaksi keskustella seksistä. Sitä voi tehdä, siitä ei puhuta :) Olkoon niin. Mutta ottaen huomioon, että itse naisena yksi fantasioistani on olla se kovin ottein otettu alistettu koulutyttö (huom: kyseessä on vain ja ainoastaan fantasia ja koulutyttö nuori eikä lapsi), niin tokko voisin toistakaan moisesta moittia. Sitten tietysti jos mentäisiin lasten, eläinten tms. puolelle niin asia on eri.

      Minulla on paljon melko hävyttömiä fantasioita, joita en ikikuunapäivänä haluaisi toteutettavan edes leikillään roolileikissä, eikä sellainen tosielämässä olisi kiihottavaa. Enkä koe olevani sairas perverssi, vaan mielikuvitusrikas :)

    • fantasioinut mies

      Koulutyttöjä on monen ikäisiä. Mies nyt tuskin tarkoitti mitään alaikäistä koulutyttöä tai tämä ei olisi läpäissyt ohjelmiston tarkistusseulaa. Lain rajoissa sopimattomuus on vain korvien välissä, vai pitäisikö miesten fantasioida keski-ikäisisistä ja keski-iän ylittäneistä hieman ylipainoisista naisista? Kaikkien ei kannata puhua avoimesti seksifantasioistaan, jos ei ole varma mitä mieltä oma kumppani on ja ilman että tietää kuinka kireä kumppani on.

    • Anonyymi

      Mulla on fantasia, jossa kaunis naistaikuri sahaa minut kahtia tai pistää miekkoja lävitseni. Ei kovin rajua mutta minua kiihottaa kovasti sahaa mis temppu, kun se tehdään naiselle, mutta haluisin itsekin joutua sahattavaksi

    • Anonyymi

      En haluaisi tietää edes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe