Mitäs ajattelisit, jos...

* * * * *

nainen: huomaisit ihan yllättäen että sä oletkin raskaana

mies: kuulisit että susta on tulossa isä

: )

41

771

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukava yllätys sillä en ole enää missään vauvaikäisen äidin iässä eikä mulla ole miestäkään.

      • -Puskasta-

        Mitäpä tekisit kun kuulisit tuon 'iloisen' yllätyksen ?


      • -Puskasta- kirjoitti:

        Mitäpä tekisit kun kuulisit tuon 'iloisen' yllätyksen ?

        miettimään sillä arvostan lapsia yli kaiken muun. Minulle ei kuitenkaan kävisi "yllätystä".


      • Göbbels
        timanttia kirjoitti:

        miettimään sillä arvostan lapsia yli kaiken muun. Minulle ei kuitenkaan kävisi "yllätystä".

        .


      • iufhgdfhgufdg

        Se yksikin suomalainen nainen lapsen vaikka oli kohta 6kymppinen.


      • Göbbels kirjoitti:

        .

        ei sellasesta vähenis, päinvastoin. En oo muuten koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen.


      • iufhgdfhgufdg kirjoitti:

        Se yksikin suomalainen nainen lapsen vaikka oli kohta 6kymppinen.

        alan omasta mielestäni olla liian vanha vauvan äidiksi.


    • sitä on odotettuki

    • On kyllä täysi ihme jos näin kävisi tekemättä mitään.
      Teetättäisin tällöin isyystestin aivan varmasti.

    • Tuhkatappi

      Olen tuhkamuna ja olen aina ollut!
      Jotenkin se olisi todella ihme!

    • anzzy§§

      kun olin jättänyt sen naisen.........kaikki suunnitelmat muuttuivat ja kalliiden oikeudenkäyntien jälkeen minusta tuli YH_isä. Hankala ja hintava tilanne seilorille. Eipä siihen aikaan kelvannut äitipuolen työ täysylöspidolla ajoissa. Onneksi palkka riitti sentään elättämiseen ja hoidon järjestelyihin ja nyt olla jo tyytyväinen isoisä.

      • anzzy§§

        pojanpoikia Allah siunannut jälkeläisten määrän kuin on taivaalla tähtiä, eikä ainuttakaan rakopersevauvaa
        patriarkallisessa suvussani.
        Siittiö muuten määrä lapsen sukupuolen.


      • anzzy§§
        anzzy§§ kirjoitti:

        pojanpoikia Allah siunannut jälkeläisten määrän kuin on taivaalla tähtiä, eikä ainuttakaan rakopersevauvaa
        patriarkallisessa suvussani.
        Siittiö muuten määrä lapsen sukupuolen.

        voitte uskoa yritys oli kova.


      • salapoliiti.
        anzzy§§ kirjoitti:

        voitte uskoa yritys oli kova.

        .


    • Mankiewich

      Lapset ei kiinnosta, joten hoitaisin naisen aborttiin.

    • kirpela

      uutinen kun se oiskin, oisin kauhuissani kahdesta asiasta. Ensimmäinen ois, onko tää nyt Jeesuksen uudelleen tuleminen kun ei isäehdokkia ois ollu aikoihin lähelläkään, ja miks just mä, ja toinen kauhun syy ois, et näillä lääkkeillä mitä nyt syön, ni halleluja ja tattis vaan sikiön kehitykselle.

      • dazu.

        PÄTEVIN PARISUHDEASIANTUNTIJA


      • kirpela
        dazu. kirjoitti:

        PÄTEVIN PARISUHDEASIANTUNTIJA

        ole kyse d vaan mun kykenemisestä. Mutta kun se noin jotakuta vaivaa, d oli siltä osin aivan ihana.


    • BlueNightSatin

      wautsi ja jihuu :'D Oisin happy..

      • anzzy§§

        luomumenetelmällä


    • ghyhhg

      En voisi huomata "yllättäen" olevani raskaana. Parisuhteissani olen aina käyttänyt ehkäisyä ja muutenkaan jos en ole parisuhteessa, en makaile. Fysiikkaani sopii tosin mieluiten ei-hormonaalinen ehkäisy, joten pitää valita sänkykumppanit hyvin. Skordari on ahdistava ehkäisyväline, mutta vielä ahdistavampi on ehkäisypillerimerkki, joka ei sovi. Viimeksi olen harrastanut seksiä vuonna 2006, enkä juuri edes kaipaa sitä, koska ilman intohimoa seksi ei merkitse yhtään mitään. Sytostaattini tosin myös vievät seksuaalisia haluja ja ehkä eivät oikean tyypin kanssa, mutta jynttääminen jonkun satunnaisen kanssa ei todellakaan kiinnosta. Sen viisisataa kertaa tuon vuoden 2006 jälkeen minulle kyllä on tarjottu mahdollisuutta harrastaa seksuaalikontaktia ja tottakai tapaillut miehiä olen. En vain nauti satunnaisseksistä ja vaikken vaadi siihen parisuhdettakaan.. ei vaan kiinnosta, jos ei ole sellaista ajatusta, että seksistä jotakin kokemusta saisi. Viitti mitään revaa levitellä joka ääliölle, ikinä viitsinyt.

      • kirpela

        tekevät myös sikiöllepahaa, joten tuskin sinäkään huviksesi ylläreitä haluat. Tervetuloa a -tai b -clubiin, vaikkakin loukkaantunet ilmauksesta, muttei sytostaattivaihtoehtoja niin valtaisasti ole.


    • mariamania

      ommella pieniä vaatteita ja odottaisin hämmästystä:) Ei se nyt niin kauhia ylläri ois. Kun antaa, niin saa..

    • Jos sanoja olisi vaimoni, niin heittäisin niska-perse-oteella kartanolle ja käskisi hinata perseensä sinne lapsen oikean isän nurkkiin.
      Jos se ois joku muu niin ajattelisin, että mitähän toi on vetänyt.

    • rajusti

      • -Puskasta-

        Yhdessä vaiheessa haaveillut palstallakin jälkikasvusta?


      • -Puskasta- kirjoitti:

        Yhdessä vaiheessa haaveillut palstallakin jälkikasvusta?

        vitsinä heitin kesällä jutskan


    • alright

      miehenä en tunnetusti pysty ajattelemaan

    • alv-liskot

      pohdittaisiin että voiko 13 miestä toimia yksinhuoltajana

    • helevettiläinen.

      Se olisi ensireaktio.

    • Olisihan tuo hieman shokki, koska ei ole ns. tilauksessa, mutta kyllähän se siitä onnentunteeksi varmasti aika äkkiä kääntyisi :)

    • siviilisäädyllä yllätys olisikin järkytys, eikä ajatukset välttämättä olisi niin ilahtuneita kuin muutoin.

    • Se olisikin erittäin vaikea tilanne. Haluaisin tehdä abortin mutta kykeneminen siihen onkin toinen juttu ja pahoin pelkään että pitäisin lapsen ja tuhoaisin loputkin elämästäni :`(

      Se on kyllä myöskin niin erittäin epätodennäköinen skenaario että turhaan ahdistan tässä itseäni miettimällä mitä tapahtuisi ja tekisin.

      Pohdin ongelmaa sitten vasta jos/kun se tulee ajankohtaiseksi.

    • Glitterlady

      Jos olisin raskaana niin... hmm.. nykyinen lapsi 3kk joten mielummin saisi vähän pidempi väli olla, mutta lapsi olisi kuitenkin tervetullut

    • KoppavaHoro

      että olisin vahvoilla tulevissa yt:ssa.

    • Mies.

      että elämä tulee muuttumaan.

    • helvetti, taasko, no se ois edelleen se abortti.

    • kundi.kundine

      se olis taas uus sivu elämänkirjaan se.

    • Mä varaisin heti ajan aborttiin, en suostuisi edes harkitsemaan muita vaihtoehtoja.

    • frost-free

      Riippuis kenen se skidi olis? Tai no emmä tiedä kai mä sen pitäisin...mut vituttais ehkä hetki jos toinenkin..
      Jos olisin parisuhteessa, mut saattais pystyä aivopesemään tohon toimintaan mutta vain jos mies suostuisi kanssani käsirautoihin ja tekisimme kirjallisen sopimuksen siitä, että jos eroamme, teemme yhteishuoltajuuden eikä mitään mutinoita!!!!!!

      • .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe