...samassa rapussa asuvan naisen itselleni? ...Liian kauniit silmät ja hymy, jotta voisi jättää kopasematta. Ei oo kuitenkaan kanttia mennä suoraan ovikelloa soittamaan...viereiset mahdolliset kerrostalokyttäjätkin pääsisivät jyvälle tapahtumasta. Muuten rapussa törmätään harvoin. Vinkkejä?
Miten nappaisin...
6
612
Vastaukset
- 355325
Alat rohkeasti jututtamaan ensi kerralla kun kohtaatte tai päädytte samaan hissiin tms. Tuskin kannattaa alkaa vaanimaan. Voithan sä laittaa joulukortin postiluukusta: allekirjoituksena "salainen ihailija".
- Älä soita
Ei kannata stalkata, mutta ehdottomasti kannattaa yrittää törmätä ja tehdä tikusta asiaa.
Jutella niitä näitä.
Älä tee sitä virhettä että törmäät naiseen vain harvoin ja menet sitten soittamaan ovikelloa hieman yllättäen. Saat silloin todennäköisesti vain ne pakit. Parempi lämmitellä naista persoonallasi muutamaan kertaan ja sitten kysäistä ulos. - yök...
kuule nappaamatta jos vain kopeloimaan haluat ;/
Johon kirjoitat kahvikutsun. Sitten vie kortti hänen postiluukkuunsa. Toimii varmasti.
- vivienneee
kannattas varmaan ensin jotenki tehä vaikutus..
ittellä asuu naapurissa todella hyvännäköinen ja suloinen mies.. Ja juu siis vaikka on hyvännäkönen niin huomasin hänessä ensin käyttäytymisen: kohtelias, morjestaa aina kun tulee vastaan, availee ovia ja on vaan todella kohtelias... siis ihan esimerkkinä..
oon itte kanssa miettinyt miten hänet voisi saada, mutta kun jotenkin ajattelee että hän on minulle liian hyvä, kun kuitenkin itse en ole mikään mallityttö..
mutta siis niin... esimerkkinä vain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html161743- 39739
- 49690
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521