Miten nappaisin...

Kyytiä saisi Nainen

...samassa rapussa asuvan naisen itselleni? ...Liian kauniit silmät ja hymy, jotta voisi jättää kopasematta. Ei oo kuitenkaan kanttia mennä suoraan ovikelloa soittamaan...viereiset mahdolliset kerrostalokyttäjätkin pääsisivät jyvälle tapahtumasta. Muuten rapussa törmätään harvoin. Vinkkejä?

6

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 355325

      Alat rohkeasti jututtamaan ensi kerralla kun kohtaatte tai päädytte samaan hissiin tms. Tuskin kannattaa alkaa vaanimaan. Voithan sä laittaa joulukortin postiluukusta: allekirjoituksena "salainen ihailija".

    • Älä soita

      Ei kannata stalkata, mutta ehdottomasti kannattaa yrittää törmätä ja tehdä tikusta asiaa.
      Jutella niitä näitä.

      Älä tee sitä virhettä että törmäät naiseen vain harvoin ja menet sitten soittamaan ovikelloa hieman yllättäen. Saat silloin todennäköisesti vain ne pakit. Parempi lämmitellä naista persoonallasi muutamaan kertaan ja sitten kysäistä ulos.

    • yök...

      kuule nappaamatta jos vain kopeloimaan haluat ;/

      • PYSY SINÄ KOPELOIJA POISSA NÄILTÄ SIVUILTA


    • Johon kirjoitat kahvikutsun. Sitten vie kortti hänen postiluukkuunsa. Toimii varmasti.

    • vivienneee

      kannattas varmaan ensin jotenki tehä vaikutus..

      ittellä asuu naapurissa todella hyvännäköinen ja suloinen mies.. Ja juu siis vaikka on hyvännäkönen niin huomasin hänessä ensin käyttäytymisen: kohtelias, morjestaa aina kun tulee vastaan, availee ovia ja on vaan todella kohtelias... siis ihan esimerkkinä..
      oon itte kanssa miettinyt miten hänet voisi saada, mutta kun jotenkin ajattelee että hän on minulle liian hyvä, kun kuitenkin itse en ole mikään mallityttö..

      mutta siis niin... esimerkkinä vain :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe