Olen ruvennut treenaamaan siten, että aina ennen kuin korkkaan kaljapullon (tai tölkin), niin teen sillä niin monta hauisvääntöä kuin jaksan. Ja palkkioksi suorituksesta kaadan juoman kurkkuuni. Jos treenaan näin pari kolme vuotta aina kun juon - oletuksena joka päivä - niin kuinka isot hauikset minulle voi kasvaa?
Kaljapullohauisvääntö
haukkarienmetsästäjä
2
211
Vastaukset
hullu toi voi viedä ylikuntoon :)
- forkkujenmetsästäjä
Olen ruvennut treenaamaan siten, että aina kun käyn kusella, niin runkkaan niin kauan kuin jaksan. Ja palkkioksi suorituksesta nielen spermani. Jos treenaan näin pari kolme vuotta aina kun kusen - oletuksena joka päivä - niin kuinka isot forkut minulle voi kasvaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579