Olen hankkinut Land Cruiser bj-40 ja nyt kun pakkaset on tullut, niin lämmityslaite ei puhalla lämmintä. Onko konehuoneessa jokin vipu joka käännetään talviasentoon tai sitten auton sisällä. Jäähdytin nestettä on kyllä tarpeeksi ja olen olut auton kyydissä viime talvena ja tällöin lämmitys kyllä toimi.
Toyota Land Cruiser bj-40 lämmityslaite
2
1094
Vastaukset
- SJ410
Sieltä taitaa olla lämppärin hana (eli se hana jota käytetään vaijerin välityksellä sillä vivulla jolla säädät sisälämpöä ohjaamosta) jumissa.
Tai toinen vaihtoehto on, että sieltä on moottorin termostaatti jumittunut auki asentoon, jolloin jää kyllä moottorikin kylmäksi.
Kummankaan vaihto ei ole BJssä iso homma. Seurailet vain letkuja konehuoneessa, toisessa niistä letkuista jotka tulee tulipellin läpi ohjaamoon, on hana johon tulee vaijeri kiinni. Kato missä asennossa se on, ja väännä lämmönsäätö vipu toiseen ääriasentoonsa, jos vipu ja vaijeri liikkuu, niin siellä hanan sisällä on läppä rikki, jos taas vaijeri ei liiku niin se on katki tai irti toisesta päästään.
Termarin kunnon saat selville yksinkertaisesti katsomalla moottorin lämpömittaria koneen käydessä, jos ei meinaa nousta käyntilämpöön hyvin, niin vika on siellä. - HDJ80
Olisko kellään idea mistä nuo vaijerit saa? Toyota on lopettanut valmistusta nääs...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869