karaoke

jk

karaoke on tosi hyvä tapa laulaa

18

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

      OLEN AIVAN SAMAA M IELTÄ ASIATA

    • Ip-osoite

      Massapostitat lähes joka palstalle samaa paskaa. Olisi ehkä aiheellista jäljittää ip-osoitteesi.

    • olen reilu merimies
      • valitsen 3

        muistuttaa eniten sairasautoa ja monta kertaa karaoke- mölinnän kuultua tulee mieleen " apua tarvitsee hän "
        jaa unohdit mainita sekunda-politiikot

        " karsee on mölinä kannisen tiellä masa joi kaljaa saavista jne"


      • Käyn ohitses

        Jos ei muualla käy, kuin itsekin juopottelemassa ns. "räkälöissä", niin ei voi muitten hienoja karaoke-esityksiä kuullakaan, sillä sellaisiin paikkoihin ei kunnon karaokelaulajat eksy.


      • sun aika mennä on...

        sekä kaikki pikkukaupunkien "sepi kumpulaiset" jotka vittuilevat juontajille äänentoistosta sekä laitteista. kuvittelevat että karaokelaitteilla heistäkin pystytään vähintään tekemään "pavarotteja" !...laulutunneille...


      • (((Fifi)))
        valitsen 3 kirjoitti:

        muistuttaa eniten sairasautoa ja monta kertaa karaoke- mölinnän kuultua tulee mieleen " apua tarvitsee hän "
        jaa unohdit mainita sekunda-politiikot

        " karsee on mölinä kannisen tiellä masa joi kaljaa saavista jne"

        "sekunda-politiikot"

        Se on POLIITIKKO...EI politiikko!!


      • Laulemisiin ilolla
        sun aika mennä on... kirjoitti:

        sekä kaikki pikkukaupunkien "sepi kumpulaiset" jotka vittuilevat juontajille äänentoistosta sekä laitteista. kuvittelevat että karaokelaitteilla heistäkin pystytään vähintään tekemään "pavarotteja" !...laulutunneille...

        Minä käyn paljon laulamassa karaokea isommissa ja pienemmissä paikoissa ja käyn poislähtiessa AINA kiittämässä vetäjää, jos hän on ollut hyvä tai edes kohtalaisen hyvä ja olen saanut kiittää useasti.
        Harvoin on tarvinnut sanoa, mitä on toivonut säädöissä, sillä olen luottanut vetäjän työtaitoihin ja myös he ovat sitten tehneetkin parhaansa. Olisinko kerran sanonut, että laittaisitko kaikua hiukan enemmän ja pari kertaa pyytänyt taustamusiikkia kovemmalle vuosien aikana.
        Jos mielestäni juontaja ei ole ollut tasapuolinen vuorojen tms. takia tai käyttäytyy vaikkapa ylimielisesti, niin poistun vähin äänin. Tällaisia tapauksia on aniharvassa, mutta valitettavasti on.
        En koskaan laula humalassa, korkeintaan kolme lasillista koko illan aikana, joten kukaan ei pääse sanomaan, että humalassa käyn örisemässä.
        Täällä olisi joskus ihan mukava keskustella "asiallisesti", mutta jos kaikki karaokelaulajat aina mollataan ja verrataan joittenkin humalaisten ölinöihin, niin en ihmettele, että tämä palsta on vain "ala-arvoisten" juttelupalsta, myös sellaisten juontajienkin, sillä kyllä hyvät juontajat osaa hakea ne plussapuoletkin asioista.


      • älä rääy!,s**tana!
        Laulemisiin ilolla kirjoitti:

        Minä käyn paljon laulamassa karaokea isommissa ja pienemmissä paikoissa ja käyn poislähtiessa AINA kiittämässä vetäjää, jos hän on ollut hyvä tai edes kohtalaisen hyvä ja olen saanut kiittää useasti.
        Harvoin on tarvinnut sanoa, mitä on toivonut säädöissä, sillä olen luottanut vetäjän työtaitoihin ja myös he ovat sitten tehneetkin parhaansa. Olisinko kerran sanonut, että laittaisitko kaikua hiukan enemmän ja pari kertaa pyytänyt taustamusiikkia kovemmalle vuosien aikana.
        Jos mielestäni juontaja ei ole ollut tasapuolinen vuorojen tms. takia tai käyttäytyy vaikkapa ylimielisesti, niin poistun vähin äänin. Tällaisia tapauksia on aniharvassa, mutta valitettavasti on.
        En koskaan laula humalassa, korkeintaan kolme lasillista koko illan aikana, joten kukaan ei pääse sanomaan, että humalassa käyn örisemässä.
        Täällä olisi joskus ihan mukava keskustella "asiallisesti", mutta jos kaikki karaokelaulajat aina mollataan ja verrataan joittenkin humalaisten ölinöihin, niin en ihmettele, että tämä palsta on vain "ala-arvoisten" juttelupalsta, myös sellaisten juontajienkin, sillä kyllä hyvät juontajat osaa hakea ne plussapuoletkin asioista.

        mutta valitettavan tosiasia on se että jos karaokeillassa on keskimäärin 20 tyytyväistä asiakasta , niin aina löytyy se "luis amstrong"joka kuvittelee itsestään liikoja, joka ei vaan yksinkertáisesti osaa puhaltaa siihen trumpettiin että siitä lähtisi puhdas ääni, jonka jälkeen härskisti syyttää trumpetin valmistajaa siitä, että on valmistanut paskan trumpetin joka ei mukamas soi!,,,,, Kyllä nämä ns. itseään täynnä olevat "laulajatkin" voisi välillä pikkasen mennä itseensä, eikä aina syyttää muita omasta taidottomuudestaan tai ainakin opetella laulamaan ennen kuin arvostelevat muita!


      • Ei rääkyjä
        älä rääy!,s**tana! kirjoitti:

        mutta valitettavan tosiasia on se että jos karaokeillassa on keskimäärin 20 tyytyväistä asiakasta , niin aina löytyy se "luis amstrong"joka kuvittelee itsestään liikoja, joka ei vaan yksinkertáisesti osaa puhaltaa siihen trumpettiin että siitä lähtisi puhdas ääni, jonka jälkeen härskisti syyttää trumpetin valmistajaa siitä, että on valmistanut paskan trumpetin joka ei mukamas soi!,,,,, Kyllä nämä ns. itseään täynnä olevat "laulajatkin" voisi välillä pikkasen mennä itseensä, eikä aina syyttää muita omasta taidottomuudestaan tai ainakin opetella laulamaan ennen kuin arvostelevat muita!

        löytynee melkein joka kerta yksi tai kaksikin tällaista laulajaa ja varsinkin loppuillasta, kun on sitä väkevää nautittu runsain mitoin. Haluankin sanoa tässä, ettei aina pidä yleistää, kun kuitenkin suurin osa laulajista laulaa kohtuullisesti ja haluaa yrittää parhaansa (tai sitten minä en ole koskaan käynyt niin kehnoissa paikoissa, ettei ole hyviäkin laulajia)
        Usein myös karaokevetäjä ei osaa suhtautua oikein tällaiseen ko. henkilöön, tätäkään ei pidä yleistää, sillä olen tavannut hyviä juontajia, jotka osaavat todella käsitellä alkoholin vaikutuksen alaisia laulajia.
        Ainakaan ei ole oikea tapa sanoa laulajalle; "älä rääy!,s**tana!", vaan puhumalla asiallisesti voi saada jotain aikaakin.
        Sitä minä toivoisin, että joskus tuotaisiin näihin keskusteluihin sitä laulamisen iloa ja täytyyhän juontajillakin olla edes joskus nautinto kuunnella hyviä laulajia vai olenko ihan väärässä?
        Itse ainakin olen saanut kiitosta vetäjiltä, kun olen laulanut monipuolisia ja harvemmin laulettuja lauluja.


      • rääkkhyjä.
        Ei rääkyjä kirjoitti:

        löytynee melkein joka kerta yksi tai kaksikin tällaista laulajaa ja varsinkin loppuillasta, kun on sitä väkevää nautittu runsain mitoin. Haluankin sanoa tässä, ettei aina pidä yleistää, kun kuitenkin suurin osa laulajista laulaa kohtuullisesti ja haluaa yrittää parhaansa (tai sitten minä en ole koskaan käynyt niin kehnoissa paikoissa, ettei ole hyviäkin laulajia)
        Usein myös karaokevetäjä ei osaa suhtautua oikein tällaiseen ko. henkilöön, tätäkään ei pidä yleistää, sillä olen tavannut hyviä juontajia, jotka osaavat todella käsitellä alkoholin vaikutuksen alaisia laulajia.
        Ainakaan ei ole oikea tapa sanoa laulajalle; "älä rääy!,s**tana!", vaan puhumalla asiallisesti voi saada jotain aikaakin.
        Sitä minä toivoisin, että joskus tuotaisiin näihin keskusteluihin sitä laulamisen iloa ja täytyyhän juontajillakin olla edes joskus nautinto kuunnella hyviä laulajia vai olenko ihan väärässä?
        Itse ainakin olen saanut kiitosta vetäjiltä, kun olen laulanut monipuolisia ja harvemmin laulettuja lauluja.

        Älä arvostele sellaista mistä et mitään tiedä tai et itse osaa, olit sitten laulaja, juontaja , tai ihan muuten vaan.


      • Vuosien kokemuksella
        rääkkhyjä. kirjoitti:

        Älä arvostele sellaista mistä et mitään tiedä tai et itse osaa, olit sitten laulaja, juontaja , tai ihan muuten vaan.

        Tarkoitatko tuolla, ettei täällä saisi kertoa mitään hyvää karaokelaulajista ja -juontajista? Pitääkö täällä vaan kertoa ja haukkua niistä muutamista, jotka humalassa rääkyvät ja niistä juontajista, jotka noituvat humalaisille?
        Mistä tiedät, etten tiedä, enkä osaa? Vastaan vaan, että kyllä minulla on tietoa ja kokemuksia.


      • toltti
        Käyn ohitses kirjoitti:

        Jos ei muualla käy, kuin itsekin juopottelemassa ns. "räkälöissä", niin ei voi muitten hienoja karaoke-esityksiä kuullakaan, sillä sellaisiin paikkoihin ei kunnon karaokelaulajat eksy.

        sit tulee pouta.


    • soittoa

      "sitähän sää kysyit"..
      "kyllä, minä osaan laulaa hyvin, joko karaoke pohjalta tai ilman..
      Vaikka kirkossa virsiä,

    • tähkäpää

      Miksi te karaoke juontajat ette esiinny oikealla nimellänne paikoissa joissa juonnatte sillo tällö karaoke,,

    • kaikki kukat

      Suomi on täynnä hyviä laulajia, myös karaokessa! Tottakai aina on myös niitä, jotka luulevat liikoja taidoistaan, mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. Siinä kohtaa voi aina mennä käväisemään vaikka vessassa. Useimpien esitykset ovat kuitenkin sellaisia, että niitä jaksaa kuunnella, ainakin niissä paikoissa missä minä käyn. Itse mieluiten kuuntelen ja laulankin kappaleita, joita ei jatkuvasti kuule karaokessa, tulee vähän vaihtelua. Kyllä ne aikuiset naiset ja andreet alkaa olla jo melkoisen kuluneita..Kiva harrastus, kun ei ota liian vakavasti!

    • laulaja-3289

      Toivoisin kaikilta soittajilta esim. piano covereita yms. mitä soitinta sitten soitatkin . eri biisejä yuotubeen,ilman laulua. hienoa laulaa kauniin soiton päälle erilaisia hienoja biisejä. kiitos kaikille hienoille soittajille jotka ovat vaivautuneet laittamaan oman esityksensä yuotubeen.

    • Anonyymi

      Veisaaminen kirkossa on keksitty ennen kännistä karaokea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe