gallup

mamikolmelle

Onko sinulla ollut ikinä seksiä yhden yön kumppanin kanssa?
Minkä ikäinen olet?
Oletko mies vai nainen?

Omat vastaukset:

Ei ole ikinä ollut seksiä yhdenyön kumppanin kanssa
36 vuotta
Olen nainen

9

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aimed

on
      17
      nainen

• 14+17

on ollut
      19 vuotta
      nainen

• Luvattomasti kyselet

Saatko jotkin kiksit, kun täällä utelet???

• Mieli hyvä sulla?

Olen 44v lappeenrantalaisen T alkavan miehen kanssa kesäkuussa -10
        Olen nainen
        32
        paska mies ja huono panija

• 19+1

32v nainen, ei koskaan yhden yön juttuja eikä pienintäkään halua sellaista kokeilla.

Joku sukupolvikysymys tässä tuntuu olevan, parikymppisille ei ole mikään ongelma jaella itseään pitkin kyliä. (Ehkä sitten tulee itku, kun haluaisi lopulta sitoutua, mutta lutka ei kellekään kelpaakaan?)

• mamikolmelle

Kyllä mäkin olen sinkkunakin nuoruudessa ollut, käynyt ravintoloissa, ryypännyt ja pussaillutkin, mutta minulle ei ole ikinä tullut antaa miehen käyttää minua hyväksi. Minun aviomies arvostaa minua juuri tämän asian takia. Jos olet suhteessa, niin luultavasti miehesi arvostaa myös sinua.

Miten sinä olet selvinnyt ilman tuollaisia kokemuksia?

• sama yhteenlasku :)
        mamikolmelle kirjoitti:

Kyllä mäkin olen sinkkunakin nuoruudessa ollut, käynyt ravintoloissa, ryypännyt ja pussaillutkin, mutta minulle ei ole ikinä tullut antaa miehen käyttää minua hyväksi. Minun aviomies arvostaa minua juuri tämän asian takia. Jos olet suhteessa, niin luultavasti miehesi arvostaa myös sinua.

Miten sinä olet selvinnyt ilman tuollaisia kokemuksia?

Aika samanlainen tarina, eli baarit, huvittelu, flirttailu ja pussailu kyllä kuuluivat nuoruuteen, mutta ei tullut mieleenkään, että olisin alkanut toimimaan yleisenä spermapankkina.

Parisuhderintamalla kaksi pitkää suhdetta, ensimmäinen kariutui erimielisyyksiin lasten hankkimisesta, toinen jatkuu onnellisena :) Kummassakin suhteessa parasta on ollut molemminpuolinen kunnioitus. Hyvä suhde rakentuu kunnioitukselle, siitähän aito rakkaus versoo. Nykysuhteet tuntuvat perustuvan pelkälle himolle, niin eipä ihmekään, etteivät ne oikein kestäkään.

Enkä myöskään yhtään ihmettele miehiä, jotka eivät kykene kunnioittamaan joka puolelle itseään jaellutta naista partnerina.

• unikkoinen

Tartten määritelmän "yhden yön jutulle" sillä harrastin kerran (selvinpäin) seksiä ystäväpojan kanssa, jonka olin tuntenut jo pitkään. Silloinkin ihan vain kokeillakseni josko kykenisin nauttimaan yhden yön jutuista. Enpä kyennyt.
      18 vuotta
      Nainen

• Ei ole ikinä ollut seksiä yhdenyön kumppanin kanssa, eikä tule sille tielle en lähde.
      Huomenna 27 vuotta.
      Olen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1299
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      936
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      42
      879
    5. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      729
    6. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      726
    7. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      49
      702
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      94
      672
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      656
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      635
    Aihe