Panisitko pullukkaa naista?

ilokilo

Kelpaisko nainen jossa liikaa kiloja? Jos et niin mikset? Ja ootko itse normaalipainoinen?

73

3805

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Vain hoikka nainen kelpaa. Olen komea ja atleettinen.

    • namusetä2010

      Mä voisin panna jos olis nätti ja tyylikäs pullukka. Semmonen tervehenkinen ihminen, eikä mikään donitsiposkella puuskuttava morbidisti läski finninaama. Oon itse normaalipainoinen.

    • fsdgsdfg

      ööh? juu, mutta kysymyksesi on hieman hassu.. kaipaat vain panoa? just

      oon normaalipainoinen

    • mies..

      En pysty koska ei seisoisi ihraa katsellessa, ikävä kyllä kaluni ei ole John Holmesin kaltainen joka levossakin olisi 20cm.

    • voihanelämä

      normaali painoisena miehenä panisin pullukkaa naista heti! Ja aamulla uudestaan!

    • Mies 38v

      Eikä läski kiehdo.. ellei nyt joskus yhdeksi illaksi, paremman puutteessa.

      • kamskatka.

        mikä on pullukkan tai jo sairaalloisen lihavan ero, sopivasti pyöreä nainen on mielestäni paljon himottavampi kuin mallinlaihat naiset. sellaista naisellista pehmeyttä, mutta kyllä 100kg naisella on jo liikaa.


      • Samma här
        kamskatka. kirjoitti:

        mikä on pullukkan tai jo sairaalloisen lihavan ero, sopivasti pyöreä nainen on mielestäni paljon himottavampi kuin mallinlaihat naiset. sellaista naisellista pehmeyttä, mutta kyllä 100kg naisella on jo liikaa.

        Mallinlaiha tai pullukka ei ole KUMPIKAAN normaaleita. Normaalipainoinen on ok, pullukka tai anorektikko ei ole.. paitsi sopivassa humalassa.


      • Indexi 30
        kamskatka. kirjoitti:

        mikä on pullukkan tai jo sairaalloisen lihavan ero, sopivasti pyöreä nainen on mielestäni paljon himottavampi kuin mallinlaihat naiset. sellaista naisellista pehmeyttä, mutta kyllä 100kg naisella on jo liikaa.

        Entäs 99 kiloa. Mihin laitat kilorajan.


      • voisin laihduttaa...
        Samma här kirjoitti:

        Mallinlaiha tai pullukka ei ole KUMPIKAAN normaaleita. Normaalipainoinen on ok, pullukka tai anorektikko ei ole.. paitsi sopivassa humalassa.

        Mikäs sitten on "normaali"?


    • 18+15

      En. Lihavat naiset eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia toisin kuin muut naiset. Olen normaalipainoinen.

    • Shuni

      Olen huomannut, että monet hieman pyöreät ja iloiset tytöt ovat nautiskelijoita. Heille maistuu niin hyvä kaakku, kuin seksikin. Mukavia ja nautinnollisia hetkiä olen kokenut iloisten, nauravaisten pyöreiden tyttöjen kanssa. Ihan valtavan ylipainoinen nainen ei kyllä innosta.

      Itse olen hoikka, aika lihaksikas kamppailulajien harrastaja.

    • Mies22vkl

      En panisi yhtäkään BMI:n mukaan ylipainoista naista enkä myöskään suurinta osaa normaalipainon ylärajalla olevista. Naisen täytyy olla hoikka ja siro. Lievä alipaino käy myös kunhan ei liian alas mennä.

      Itse olen normaalipainoinen.

      • moasdksff

        Mistä sinä tiedät naisen painoindeksin vai onko sulla ovensuussa pituusmitta ja puntari???????????????


      • lystikäs läski
        moasdksff kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät naisen painoindeksin vai onko sulla ovensuussa pituusmitta ja puntari???????????????

        kaveri pistää naisen ensimmäiseksi vaa´alle ja jos kiloja on yli tietyn rajan, heivaa muijan saman tien ulos ovesta :D :D :D


      • mkougv
        lystikäs läski kirjoitti:

        kaveri pistää naisen ensimmäiseksi vaa´alle ja jos kiloja on yli tietyn rajan, heivaa muijan saman tien ulos ovesta :D :D :D

        Tapahtuu ravintolassa: Hei, mä olen Urpo, mikä on sun painoindeksi.....?


      • Weight watcher
        mkougv kirjoitti:

        Tapahtuu ravintolassa: Hei, mä olen Urpo, mikä on sun painoindeksi.....?

        eniro 0 100 100 kuinka voin auttaa vaan edelliselle.

        Mutta joo, ei pyöreissä naisissa ole mitään vikaa. Minulla on ollut hoikkia, laihoja ja pyöreitä naisia ja en preferoi mitään vartalotyyppiä. Luonne ollut tärkein. Pyöreänä pidän siis hieman normaalipainon ylärajalla olevaa naista.


      • kamskatka.
        Weight watcher kirjoitti:

        eniro 0 100 100 kuinka voin auttaa vaan edelliselle.

        Mutta joo, ei pyöreissä naisissa ole mitään vikaa. Minulla on ollut hoikkia, laihoja ja pyöreitä naisia ja en preferoi mitään vartalotyyppiä. Luonne ollut tärkein. Pyöreänä pidän siis hieman normaalipainon ylärajalla olevaa naista.

        tietenkin vaikea vetää mitään rajaa siihen 100kg. mutta jos nainen/mies on niin ylipainoinen, että jopa sairastumis riski on jo korkea ja oikein löysä ja paksu tyttönen asettaa jo näin pienipippelisen aikas hankalaan tilanteeseen jo ulottuvuudenkin suhteen. muuten kuitenkin pidän hieman pyöreää ja muodokasta naista oikeinkin haluttavana. itse olen melkeinkuin kuivan kesän orava 175/68.


      • Mies22vkl
        moasdksff kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät naisen painoindeksin vai onko sulla ovensuussa pituusmitta ja puntari???????????????

        Jos naisen BMI on ylipainon puolella niin nainen ei ole kiihottavan näköinen. Yhdentekevää onko tuo ylipaino läskiä tai lihasta. Tällöin nainen on liian iso.

        Eli puntaria ei tarvitse kun sen näkee ihan omilla silmilläänkin jos on ylipainoinen. Tosin jotkut normaalipainoiset menevät minun arvioimanani ylipainoisten ryhmään. Jokatapauksessa nämä eivät ole kiihottavia.


      • Jgmdtpma
        Weight watcher kirjoitti:

        eniro 0 100 100 kuinka voin auttaa vaan edelliselle.

        Mutta joo, ei pyöreissä naisissa ole mitään vikaa. Minulla on ollut hoikkia, laihoja ja pyöreitä naisia ja en preferoi mitään vartalotyyppiä. Luonne ollut tärkein. Pyöreänä pidän siis hieman normaalipainon ylärajalla olevaa naista.

        Musta toi oli hyvä vitsi... Ja hei muistakaa miehet, se on AINA nainen, joka päättää antaaka vai eikö anna... Nainen 178 ja 68 kiloa.


      • Mies22vkl
        Jgmdtpma kirjoitti:

        Musta toi oli hyvä vitsi... Ja hei muistakaa miehet, se on AINA nainen, joka päättää antaaka vai eikö anna... Nainen 178 ja 68 kiloa.

        Ei ole kaikissa maissa tai raiskaustapauksissa. Useammin mies päättää antaako vai ei anna. Jos mies ei halua antaa niin harvemmin nainen onnistuu väkisin ottamaan.

        Ihan vain sanojen oikaisemiseksi tällaisen totesin.


      • Mies22vkl

        Minä puhuin antamisesta ja ottamisesta. Mistä ihmeestä sinä puhut?


      • 101010
        Mies22vkl kirjoitti:

        Minä puhuin antamisesta ja ottamisesta. Mistä ihmeestä sinä puhut?

        No mä puhun sitten varmaan joululahjojen antamisesta.... Oikein mukavaa joulua kaikille!!
        Ja aloittaja, sun painoindeksi on ok. Se on ihan sama, mitä muut miehet tai naiset painostasi ajattelevat. Kunhan sinä ja miehesi olette tyytyväisiä ja nautitte toistenne seurasta.

        Netissä on niin helppo puhua kaikenlaista soopaa. Ei kannata pitää nettikeskustelua mittarina normaaliudelle. Ei ainakaan tätä ketjua.


      • Mies22vkl kirjoitti:

        Jos naisen BMI on ylipainon puolella niin nainen ei ole kiihottavan näköinen. Yhdentekevää onko tuo ylipaino läskiä tai lihasta. Tällöin nainen on liian iso.

        Eli puntaria ei tarvitse kun sen näkee ihan omilla silmilläänkin jos on ylipainoinen. Tosin jotkut normaalipainoiset menevät minun arvioimanani ylipainoisten ryhmään. Jokatapauksessa nämä eivät ole kiihottavia.

        työnnä perseeseen ne sun bmit. mikä saatanan nörtti.oot??? puhu ku miehet....


      • Mies22vkl kirjoitti:

        Ei ole kaikissa maissa tai raiskaustapauksissa. Useammin mies päättää antaako vai ei anna. Jos mies ei halua antaa niin harvemmin nainen onnistuu väkisin ottamaan.

        Ihan vain sanojen oikaisemiseksi tällaisen totesin.

        ootko ikinä ees saanu.vailla ainakin ossaat olla.vittuako raiskauksen tähän vejät.jauha sinä ja paini niijen painointeksies kans. ja anna meijän muijen hoitaa ne miesten työt...-.,


      • Mies22vkl
        karra13 kirjoitti:

        ootko ikinä ees saanu.vailla ainakin ossaat olla.vittuako raiskauksen tähän vejät.jauha sinä ja paini niijen painointeksies kans. ja anna meijän muijen hoitaa ne miesten työt...-.,

        Ymmärrä lukemasi, kirjoita vasta sitten. Elämän ohje nr. 32.


      • Mies22vkl
        karra13 kirjoitti:

        työnnä perseeseen ne sun bmit. mikä saatanan nörtti.oot??? puhu ku miehet....

        Voit katsoa wikipediasta mitä se tarkoittaa.


    • Arvottaja

      Tälläistä on tullut harrastettua. Kuten joku sanoi, luonne ratkaisee. Eri asia, jos nainen on rappiolla eikä enään huolehdi itsestään. Olen selkeällä marginaalilla normaalipainoinen eikä vatsa pullota yhtään.

    • liiat kilot

      pullukat on parhaan näköisiä ja tuntuisia.

    • Satulaan istuthan

      Panisin ehdottomasti. Haluaisin sinut syliini istumaan ja siinä heilumaan...
      -
      Odottaen..

      • Ville Vallaton

        Mikä nautinto olisi etsiä kaikkien poimujen alta sitä riemurasiaa. Hivellä pullukka pillua . Ja myöskin pyöreitä rintoja.


      • sillä alueella
        Ville Vallaton kirjoitti:

        Mikä nautinto olisi etsiä kaikkien poimujen alta sitä riemurasiaa. Hivellä pullukka pillua . Ja myöskin pyöreitä rintoja.

        ovat samaa läpeä, ei kait monikaan mieti sellaisia asioita kuin ulkomuoto, kun vain saa peniksensä jonnekin lykätä, ei kait se muodoista riipu, pyöreämmällä on kaikki pehmeämpää, eikä töki luihin, on eri asia ajatellessaan pidempää suhdetta


    • ilokilo

      Joo-o, kiitos vastauksista. Tarkennukseksi tähän että "pullukalla" tarkoitan painoiundeksin ylärajoilla olevaa naista. Eli BMI hieman yli 25:n tai 23-25, mikä varmaan moneen miehen silmissä on pullukka, liian lihava (kun naisihanne on malli/missityyppinen).

      Oma painoindeksini on noin 23,5. Kokemukseni mukaan olen miesten mielestä liian lihava... Vaikka ole painoiundeksin mukaan normaalipainoinen... Olen hyväkuntoinen. Onhan tuota pehmustetta, siis en varmastikaan ole luunkovan tuntuinen.

      Kovin hämilläni olen. Eikö naisessa sit saa olla ollenkaan rasvakudosta.

      Aika outo tämä maailma on. Ja miesten ihannenaisvaatimukset luonnottomia. Mun mielestä.

      • nainnain

        No, ne on ainakin täällä luonnottomia. Huh, jos oisin näitä kuunnellu, niin en ois koskaan ees uskaltanu miehille puhua. Saatika sitten mitään muuta...


      • kamskatka
        nainnain kirjoitti:

        No, ne on ainakin täällä luonnottomia. Huh, jos oisin näitä kuunnellu, niin en ois koskaan ees uskaltanu miehille puhua. Saatika sitten mitään muuta...

        en nyt haluais itseäni toistaa, mutta kuten ylempä jo kerroin pidän pyöreistä/pullukoista naisista, kunhan lihavuus ei ole jo sairaalloisen suurta. esim 165-175 ja 65-80kg olisi aivan ihannenaisen mitoissa. hyvät naiset älkää nyt kaikkia miehiä suohon haukkuko.(edelleenkin naisten mielestä kuin kuivan kesän orava 175/68.


      • nhgdrhjujk

        Painoindeksillä 25 ei kukaan ole pitänyt mua lihavana (!!) enkä ole todellakaan näyttänyt pullukalta, alaosan koko 38 ja yläosan vähän isompi (isot rinnat). Kiinteä peppu ja vyötärökin löytyy noissa mitoissa. Riippuu tosiaan minkä mallinenkin ihminen on, miten se paino on jakautunut. Ja kyllä on kovasti miehet olleet kiinnostuneita, hyvännäköisetkin.


      • lovetti

        No joskus saa joskus ei,se liittyy pituuteenkin,minä esimerkiksi en ikinä ylitä pituudessa 150 senttimetriä mutta painoa on liikaa jo vaikka olen kevyempi kuin muut.


      • nainnain
        kamskatka kirjoitti:

        en nyt haluais itseäni toistaa, mutta kuten ylempä jo kerroin pidän pyöreistä/pullukoista naisista, kunhan lihavuus ei ole jo sairaalloisen suurta. esim 165-175 ja 65-80kg olisi aivan ihannenaisen mitoissa. hyvät naiset älkää nyt kaikkia miehiä suohon haukkuko.(edelleenkin naisten mielestä kuin kuivan kesän orava 175/68.

        Pyydän anteeksi, jos koet tulleesi haukutuksi. Ennemminkin tarkoitin vain, että asiat oikeassa elämässä eivät perustu monestikaan täällä esitettyihin, välillä tosi raakoihinkin, mielipiteisiin. Terv. nuori nainen 170/85. Vientiä on.

        Ja lohdutukseksesi "kuivan kesän orava", olen ollut kiinnostunut sinuakin lyhyemmästä ja kukaties kevyemmästäkin miehestä. Asenne ratkaisee. :)


      • jos olet itse nainen

        Suomi24:ssä näitä homoja ja metroseksuaaleja itsensä-etsijöitä ja muita friikkejä hengaa suhteettoman paljon.


    • poqw

      Minulle kelpaa tikku kuin pullukkakin. En ymmärrä koko paino keskustelua. Viime ihastukseni oli astetta muhkeampi, mutta hän oli valitettavasti varattu ;/. Ei se vienti painosta ole kiinni.

      • oikeankokoinen

        Olen nainen, 165 cm ja painoin ennen 47 kg ja miehet pörräsi ympärillä. Nyt painan 65 kg ja miehet pörrää ihan samalla tavalla ympärillä :D Et repikää siitä.


    • pannaakauniiita

      perseeseen voisin panna juuri ja juuri,jos olisin ollut vaikka sotavoimissa vuoden komennuksella ilman naista.
      muuten ei kyllä nää mötkö naise kiihota yhtään.
      sexikkään naisen KUULUU painaa alle 55kg
      näin se vaan on

      terkuin paniamies

      • poimuajaja

        Olen normaalipainoinen. Jos oisin pullukan kaa, ni ongelma siitä et saa tyydytettyä ittensä naisen kaa poistuisi. Jos ei pullukka antais tussua, ni aina vois sanoo et anna sit panna johonkin rasvapoimuun. Siitä vaan jyystää kylkimakkaroita. Se ois semmosta poimuajoa, ei avaruudellista vaan makuuhuoneellista.


      • Upeanainen
        poimuajaja kirjoitti:

        Olen normaalipainoinen. Jos oisin pullukan kaa, ni ongelma siitä et saa tyydytettyä ittensä naisen kaa poistuisi. Jos ei pullukka antais tussua, ni aina vois sanoo et anna sit panna johonkin rasvapoimuun. Siitä vaan jyystää kylkimakkaroita. Se ois semmosta poimuajoa, ei avaruudellista vaan makuuhuoneellista.

        Taitaa olla aika pieni varustus sulla, jos kylkimakkarat sulle riittää...


      • poimuajaja kirjoitti:

        Olen normaalipainoinen. Jos oisin pullukan kaa, ni ongelma siitä et saa tyydytettyä ittensä naisen kaa poistuisi. Jos ei pullukka antais tussua, ni aina vois sanoo et anna sit panna johonkin rasvapoimuun. Siitä vaan jyystää kylkimakkaroita. Se ois semmosta poimuajoa, ei avaruudellista vaan makuuhuoneellista.

        ootko varma ollu ku oot nainu .ttä et oo pannu ufo ukkua perseeseen.???


    • Kroppa hyvä

      En panisi. Kaupassa törmäsin päivällä muuten ihan nättiin naiseen mutta takaapäin näki että oli ylimääräistä.

      Se ylimääräinen rasva vain siellä missä onkaan ei vain innosta seksimielessä.

      Valitettava laiskuus vaivaa nuoriakin naisia. Valinnanvara vähenee.

    • mazas

      Kyllä ehdottomasti! Mun mielestä pullukat on yhtä kauniita kuin laihatkin, ellei jopa kauniimpia koska luuranko ei oo mikään kovin kaunis kuitenkaan.

    • Selkeä syy

      En etsi panoja mutten oisi suhteeseenkaan vähänkään pullukkaa.
      Ei vaan iske, ei vain kiinnosta.

      Hoikat ja sporttiset ovat nam ja nam!

    • Panisin kyllä

      Jos kasvot on kauniit niin panisin taatusti.

    • Kerbeross

      Ei mitään sohvatyynyjä nussittavaksi minulle.

    • siimaelin

      Pullukka jolla on kauniit kasvot on upein nainen mitä on! Ei laihat naiset ole edes naisellisia naisia! Iso peppu ja reidet ja masuakin saa olla! NAM!!!

    • ky hrgfs

      Riippu, onko pullukka 170/85 vai 170/140

      Olen lihaksikas ns. normaalipainon ylärajalla

    • sopivasti lihava

      Mulla pituutta 163 cm ja painoa 70 kg, vientiä riittää! Ehkä siihen auttaa myös kauniit kasvot, pyöreät rinnat ja kiinteä peppu. Ylimääräistä on vatsassa mutta eipä tuo ole miehiä haitannut, päinvastoin :) Viihdyn juuri tämän kokoisena, en haluaisi olla laihempi. Ikä 40

    • joskus_saan

      Olen monesti harkinnut kännissä, kun sellaiset ovat tulleet iskemään. Kerran ehdotettiin ihan vessapanoakin, mutta en mennyt (uskaltanut)...oliskohan pitäny? Ja olen lihaksikas ja tälläinen kauniskasvoinen, ujo poika, joka ei tilaisuuksia osaa käyttää hyödyksi:(

      Mutta luotan siihen, että joskus joku nainen tulee ja vie väkisin sänkyynsä:D toivottavasti ei mikään kovin lihava

    • Anonyymi

      Koulupoikina kisailtiin kerran paikallisen pullukan kanssa. Jälkeen päin oltiin kaikki kolme sitä mieltä että saatiin ehtaa!
      Jokainen kai löysi oman ihopoimunsa!

    • Anonyymi

      Takaa tuupatessa ei ole kovin kiihottavaa katsoa laardin aaltoilua pitkin selkää ja persettä. Siksi hoikka ja kiinteä valikoituu.
      Jos on varaa valikoida.

    • Anonyymi

      Jos hyvän näköinen ja hyvät tissit, niin panisin.

    • Anonyymi

      Ei mitään merkitystä. Korvienväli on se tärkeämpi.
      En voi sietää tyhjäpäitä.
      Itse yli 10v. Kuntosalia ja muu liikunta tausta. Eöi ihan ok kropalla varustettu. En odota että kumppani olisi " tikissä".

    • Anonyymi

      Päälle ei pääse, sivulta ei yletä ja alle ei uskalla mennä.


      Mitä epäselvää siinä enää on?

      Pituushyppääjä/kolmiloikkaajavartaloinen nainen mulle.

      Valitettavasti ylipaino on luotaantyöntävä ominaisuus itselleni.
      Olen normaalipainoinen, isomunainen ja urheilijavartaloinen.

      Läski ei ole toimivaa lihasta, se on terveysriski ja vastenmielistä.

      Kiitos ja anteeksi.

      P.S. Anorektisia luukasoja en halua niitäkään

      • Anonyymi

        Pitäisi olla tikapuut joita pitkin kiivetä.
        Josko sitten puolapuiden välistä tuikkais .


    • Anonyymi

      On kokemusta ylipainoisista, ihan hyvin mennyt, onpahan mistä pitää kiinni.



      OK KILOT

    • Ei kiihota. Olen lihaksikas.

    • Anonyymi

      Saarikko ja Anderssonska ihan käypiä ;-*

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      No hyi vittu

    • Anonyymi

      Höpö höpö nyt.. Itse keskiikänen (40) ja nykyään vähän pyöreyttäkin löytyy. Koskaan en ole halutessani jääny ilman.. Ihan oon itse saanut valita :) Ulkomuotoa on kehuttu enemmän kuin silloin kun olin lähes anorektinen.

    • Anonyymi

      Isotissiset pullukat on ihania!

    • Anonyymi

      Nussii ne jotkut lampaitakin.

      Siitä vaan. Ei niin kuvottavaa ilmestystä olekaan, ettei joku siihen työntyisi

    • Anonyymi

      kyllä koska ei ohkasille syki

      joojoo pinnallinen mutta sanoppa se tuolle mulkulle :D

      tv revitty 18v salijäbä

    • Anonyymi

      En panisi jos on liikaa MINUN mielestäni. On naisia jotka ovat sopivasti tukuisia (chubby) ja kauniita naisellisine muotoineen mutta varsinaisesta lihavuudesta en pidä laisinkaan. Ideaali nainen on minulle hoikan ja normaalin välimaastossa mutta en ole spesifisen ronkeli - pelistä tipahtavat oikeasti vain anorektiset ja lihavat.

      Olen dadbod, killun tasan normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla.

    • Anonyymi

      Oikein mielelläni, jos on muodokas ja nätti. Olen itse normaalipainoinen.

    • Anonyymi

      Kelpaisi todellakin, jos on sopivasti "liikaa kiloja". Tykkään eniten hieman pulleista naisista, mutta en yli 100kg, kun ei saa kiinni mistään, ei kiedottua käsiä ympärille ja joutuisi hieman sovittelemaan tiettyjä asentoja näin suoraan mutta kauniisti sanottuna. Jos pituutta on vaikka 165cm, painoa voi olla n. 80kg näin esimerkkinä, mikä viehättäisi.

      Olen lievästi ylipainoinen ja normaalipainon rajassa. Mutta usko pois, olen hyvällä tavalla lihava ja aion lihota jatkossakin, hiljaa hyvä tulee. :)

    • Anonyymi

      Olen normaalipainoinen. Olen haksahtanut pullukoihin kun yksinäisyys käy liian päällekaatuvaksi ja normaalikokoista seuraa ei löydy. Perimmäistä kunnioitusta ei kuitenkaan ole.

      Aika surullista kieltämättä, monellakin tasolla.

    • Anonyymi

      Liian laihat naiset ei ole viehättäviä. Sopivasti pullukat on ihania. Panisin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe